En wat denk je dat ik benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een Blackberry is toch voor Breezah-chicks?
Ja geef jij het even aan ze door??quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon door moeten gaan als ze weer in Nederland zijn
Breezah-mama!quote:
Ze lezen mee, Danny zal ook wel denken: "Huh, wat zijn we ineens big in Japan"quote:
Elke dag een fotoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Maes het volgende:
Sturen ze elke dag 1 foto, APK of kies jij de mooiste/leukste uit?
vast wel maar dan heb je als snel staar en dan wordt het tenminste vergoedquote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een leeftijdslimiet mbt ooglaseren ?
Pure kunst en mooi nageaapt door die kleine gele mannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef sacha het volgende:
ik nomineer de foto van de Eiffeltoren als foto van de week
de laatste keer dat ik een nieuwe bril moest heb ik met mijzelf afgesproken mijn ogen te laten laseren als ik weer een nieuwe bril zou moeten en dat is nu!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan 8 jaar geleden. Geweldig![]()
weetnie.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
Alleen uitgebakken spekjes. Het is wel koud in de keuken en op de vensterbank (verwarming staat niet aan).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Aleandra het volgende:
[..]
weetnie.
Zit er ook vlees in verwerkt. Zou ik der toch een beetje kritisch mee omgaan.
Oooww dan is het geen probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Aleandra het volgende:
Tja vroeger hing het spek ook in de kelder te drogen hé
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff melden dat ik er niet ben
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:14 schreef APK het volgende:
maar eentje had CarO full naked frontal dus die plaats ik maar niet
Het ligt eraan of je kachel aan of uit stond. Of de bakkies in de volle zon stonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Goeie vlucht!! En wel thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
We zitten bijna aan het ontbijt, even te denken wat we gaan doen.
Laatste foto van de dag, jammer jammer, ik begrijp dat jullie ze gaan missen
Morgen 15 uur onderweg noar huus. Bah.
Nou slaap lekker, wij gaan aan de koffie!
Nu alweer naar huis?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
De verwarming was uit en volgens mij is er geen zon bijgekomen, toen ik thuis kwam voelden de bakjes ook redelijk koel aan,ik heb het in de vriezer gekwakt, als ik het ga eten goed opwarmen (maar dat doe ik sowieso altijd al).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je kachel aan of uit stond. Of de bakkies in de volle zon stonden.
Nah het zijn bonen met wat prei, uien en spekjes, ik kan me ook niet voorstellen dat, dat slecht is geworden en ik ben niet zo moeilijk, ik drink ook melk die 2 dagen over de datum is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:45 schreef kiekjesdief het volgende:
Goed opwarmen helpt niet tegen de toxines die opgebouwd zijn in de periode dat iets te warm gestaan heeft. Loopt zo'n vaart niet trouwens.
quote:
in het kader van de kapucijnenrestjes las ik je gebruikersnaam als 'kliekjesdief'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef kiekjesdief het volgende:
doe ik ook en nooit iets minder van geworden
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
hola fann! ouwe wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 04:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu alweer naar huis?Dat was kort...
Goeie reis enne... hopenlijk hebben ze in Japan niet van die rare soeveniertjes
als in China, zo ja, hopelijk hebben jullie ze niet gekocht![]()
Zieke chinezen; teken de petitie!
Hela WieJiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola fann! ouwe wereldverbeteraar
laat je niet gek maken door al die moordenaars en gewetenslozenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hela WieJie
ik zat effe hier![]()
Paardenvlees stiekem in kroketten
Ikke nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laat je niet gek maken door al die moordenaars en gewetenslozen![]()
ltrs love
Hier de laatste, CarO's eerste wolkenkrabbersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:00 schreef Maes het volgende:
![]()
Jammer dat jullie alweer naar huis moeten CarO (vooral jammer dat we de foto van de dag moeten missen)
humor:-) ik kan soms de dingen ook erg anders lezen maar deze is mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
in het kader van de kapucijnenrestjes las ik je gebruikersnaam als 'kliekjesdief'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |