En wat denk je dat ik benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een Blackberry is toch voor Breezah-chicks?
Ja geef jij het even aan ze door??quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon door moeten gaan als ze weer in Nederland zijn
Breezah-mama!quote:
Ze lezen mee, Danny zal ook wel denken: "Huh, wat zijn we ineens big in Japan"quote:
Elke dag een fotoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Maes het volgende:
Sturen ze elke dag 1 foto, APK of kies jij de mooiste/leukste uit?
vast wel maar dan heb je als snel staar en dan wordt het tenminste vergoedquote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een leeftijdslimiet mbt ooglaseren ?
Pure kunst en mooi nageaapt door die kleine gele mannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef sacha het volgende:
ik nomineer de foto van de Eiffeltoren als foto van de week
de laatste keer dat ik een nieuwe bril moest heb ik met mijzelf afgesproken mijn ogen te laten laseren als ik weer een nieuwe bril zou moeten en dat is nu!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan 8 jaar geleden. Geweldig![]()
weetnie.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
Alleen uitgebakken spekjes. Het is wel koud in de keuken en op de vensterbank (verwarming staat niet aan).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Aleandra het volgende:
[..]
weetnie.
Zit er ook vlees in verwerkt. Zou ik der toch een beetje kritisch mee omgaan.
Oooww dan is het geen probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Aleandra het volgende:
Tja vroeger hing het spek ook in de kelder te drogen hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |