En ditquote:
quote:
Er zijn 2 opties:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Je krijgt er een 2e sleutelhanger bij met een klein compressortje om zuurstof in dat zakje te pompen
1 tot 3 maandenZelfs een vlieg sterft na een dag in een zakje
Hoe weet je zo zeker dat het nep is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Je krijgt er een 2e sleutelhanger bij met een klein compressortje om zuurstof in dat zakje te pompen
1 tot 3 maandenZelfs een vlieg sterft na een dag in een zakje
Het komt uit China.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het nep is?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het komt uit China.
Dan is het sowieso fake
Achter die 1 zijn ze de 'minute' vergeten.quote:
Ach, als Opstelten zijn agenten laat uitkijken naar Sinterklaas......quote:
Helaas geen hoax...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef trancethrust het volgende:
Het is een slecht uitgewerkte hoax.
Daar lag ook niemand wakker van, jammer...quote:Vlinders
Amper een jaar of tien trok ik er al op uit met een visnetje om vlindertjes te vangen en op te zetten.
Nu word ik al week bij de gedachte alleen, maar toen had ik er kennelijk geen probleem mee om een
vlinder in een potje te duwen met een watje vol ether en te wachten tot hij geen teken van leven meer
vertoonde om het beestje daarna heel secuur met een speldje op een zachtboard bord te prikken, dat
door mijn moeder vakkundig was omkleed met een stuk donkerrood velourstof.
Het hoofd van mijn lagere school was zo onder de indruk van de hele verzameling, dat ik van hem een
Atlasvlinder uit het biologielokaal kreeg om eraan toe te voegen.
Mijn verzameling is trouwens al lang geleden tot stof vergaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |