ja, ik voel me af en toe nog wel jong maar zelfs bij mij toch al weer 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef golfer het volgende:
Ja, dat was meer dan 40 jaar geleden, dat sweet 17.
Ik heb mijn 7 uur slaap nodig, tegenwoordigquote:
...en voor ouwetjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Slapen is voor mietjes
(en voor mensen die vrij hebben morgen)
Wil je niet weten.quote:
Met dameS nog wel, wat een playerquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je niet weten.
Zat een beetje terug te lurken... APK is op vakantie met dames van FOK!
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heurquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dameS nog wel, wat een player
Nietus!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heur![]()
Die zit gewoon thuis bij jou om de hoek....
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
Daar is die foto genomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]Tokio, daar wil ik ook zo graag een keer naartoe. En dan vooral even snuffelen in Akihabara
Dat dacht ik al, dat die foto daar was genomen. Heel groot winkelcentrum met allemaal winkels met de nieuwste gadgets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is die foto genomen.
Zegt mij niets verder
Ze moeten de Cjinese muur beklimmen, hep me zus ook gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
we lezen het wel in CUL hoe het was golferquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:25 schreef golfer het volgende:
Teveel lekkere dingen gegeten weer vanavond. Boert een beetje op.
Daar staat het inderdaad allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we lezen het wel in CUL hoe het was golfer
Die groeit nog dicht :quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:25 schreef golfer het volgende:
Teveel lekkere dingen gegeten weer vanavond. Boert een beetje op.
Hey, eindelijk is er eens een foto van Kletskip te zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef Kletskip het volgende:
Die groeit nog dicht :
[ afbeelding ]
![]()
Dat knapt af héquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, eindelijk is er eens een foto van Kletskip te zien
Die foto kan toch ook vanaf een balkonnetje gemaakt zijn, of...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van de dag
Helicopter gehuurd ofzo?
Morgen maar eens vragen om een foto met Japanners d'r op
Nah, na al die aardbevingen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Die foto kan toch ook vanaf een balkonnetje gemaakt zijn, of...![]()
zeg ik nu iets stoms
Ohayou to you too...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:19 schreef sage-noko het volgende:
geen grote bek over japan ja, baka.
Wat een KUTherrie !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ohayou to you too...![]()
sukkel
quote:Een foto met Jappen!
Wierrook snuiven bij de tempel!
Zal zo ff een foto van de wierrook sturen!
Dank je APKquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef APK het volgende:
En daar zijn we weer met de foto's van de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, van CarO en Noek, die zitten in Tokioquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet van wie die foto's zijn? Van jou APK?
een hek zonder kruis is als..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef APK het volgende:
Raar hè, die swastika's op de wierook...
Op Bali was je huis ook geen huis als de swastika op het hek niet groter was dan die van de buurman
[ afbeelding ]
Hopen dat ik geen ban krijg bij de plaatjesuploadert...
...zonder snor nog steeds een engerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een hek zonder kruis is als..
[ afbeelding ]
Wiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
A smile from God !
One in a million shot
Send God's smile to someone you want to bless today!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
A smile from God !
One in a million shot
Send God's smile to someone you want to bless today!
[ afbeelding ]
Truste
Kon je helemaal NIEMAND bedenken ?quote:
jah... gelezenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Als ie het haalt is niemand blij heb ik zomaar het idee
/hersendood
Eiffeltoren?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef APK het volgende:
En vandaag in de uiterst populaire rubriek 'De foto van de dag':
[ afbeelding ]
Een foto!
Dat wordt geroepen door mensen die er niks van afweten. Hij wordt nu in een kunstmatig coma gehouden en dat is iets heel anders. Maar het is evengoed kantjeboord als je zoiets meemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Als ie het haalt is niemand blij heb ik zomaar het idee
/hersendood
Hahaha uiterst populairquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef APK het volgende:
En vandaag in de uiterst populaire rubriek 'De foto van de dag':
[ afbeelding ]
Een foto!
Doe mij zo'n sushi.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Een gigantische Japanse sushi-snijdert
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef Leandra het volgende:
Tokio? Leuke foto
Vrijwel niet te zien of hij omhoogkijkend of naar benedenkijkend genomen is![]()
Ja, zoiets dacht ik vd week al gelezen te hebben.... bij een foto van een glas wijn om 11 uur 's morgens ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef APK het volgende:
[..]![]()
CarO en Noek maken Tokio momenteel onveilig
Eh ik weet hoe vaak reanimeren luktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt geroepen door mensen die er niks van afweten. Hij wordt nu in een kunstmatig coma gehouden en dat is iets heel anders. Maar het is evengoed kantjeboord als je zoiets meemaakt.
Om 10 uur boksen kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo oudjes, nog wat spannends,leuks etc.op het programma voor de zondag?
Ws een katertje uitslapen na vanavond een avondje gestapt te hebben. Wat ik nog eens per jaar doe of zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ws een katertje uitslapen na vanavond een avondje gestapt te hebben. Wat ik nog eens per jaar doe of zo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aan
Ik moest twee dagen op rij drinken, daar ga ik waarschijnlijk de hele week last van hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aan
Het is al morgenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef seasushi het volgende:
Zo. Ik ben er weer klaar mee voor 2012.
Ik geloof dat de kater morgen mee gaat vallen.
Met de family naar een omroepmuseum in Hilversumquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ga juist Fok lezen om wakker te blijven.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef Maes het volgende:
Ik kan niet slapenen wat doe je dan? Op Fok lezen op je mobiel;)
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
de bollen zijn bijna de grond uit, nog een dag rooien en dan staat alles in de schuur...oogst is prima dus dat werkt altijd lekker licht.
Het weer is tot nu toe redelijk, we hebben tot nu toe een aardige zomer gehad hoewel het hier in het diepe zuiden nooit echt warm wordt.
Met zo'n 20 graden zijn we hier al dik tevreden, maar daarintegen maakt de scherpte van de zon vaak een hoop goed
Kater valt nog steeds mee. Maar ik voel me wel oud en brakquote:
Om geweld te zien hoef ik geen bokswedstrijd te kijken -quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Om 10 uur boksen kijkenDat is het wel zo een beetje.
Gelukkig voor jou -en ook voor mij- is het 1x per jaar Carnaval .quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef seasushi het volgende:
Zo. Ik ben er weer klaar mee voor 2012.
Ik geloof dat de kater morgen mee gaat vallen.
Is er eigenlijk een leeftijdslimiet mbt ooglaseren ?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:31 schreef sacha het volgende:
zo, morgen eens even laten checken of mijn ogen gelaserd kunnen worden![]()
dan kan Oma misschien haar bril en lenzen aan de wilgen gaan hangen
voor iedereen die dat ook van plan is...
verplicht de laatste Final Destination kijken
Boksen is geen geweld dat is de nobele kunst van het puglisimequote:Op zondag 19 februari 2012 12:53 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Om geweld te zien hoef ik geen bokswedstrijd te kijken -
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en is Fok zo slaapverwekkend dat je nu al weer slaap Maes?
Ik heb het gedaan 8 jaar geleden. Geweldigquote:Op zondag 19 februari 2012 10:31 schreef sacha het volgende:
zo, morgen eens even laten checken of mijn ogen gelaserd kunnen worden![]()
dan kan Oma misschien haar bril en lenzen aan de wilgen gaan hangen
voor iedereen die dat ook van plan is...
verplicht de laatste Final Destination kijken
Ik ben nu al dol op de foto van de dagquote:Op zondag 19 februari 2012 15:51 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Shibuya, het grootste oversteekpunt ter wereld.
Of van Japan.
Of van Tokio
Ofzo
Een Blackberry is toch voor Breezah-chicks?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Maes het volgende:
Ik vond het maar lastig lezen op mijn Blackberry
Ik heb nog een tijd liggen lezen (in een boek) ook. Het was niet een van mijn beste nachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |