Ik hoop dat ze het halenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hier de laatste, CarO's eerste wolkenkrabbers
[ afbeelding ]
Volgens mij vliegt het vliegtuig niet helemaal recht!
Speculaasie ? :quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef sacha het volgende:
zo, nog even lurken in Friso's speculaasjes topic
Volgens mij gaat ie gewoon doodquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef APK het volgende:
Ophouden met zeiken, anders ga ik notes plaatsen en een aantal van jullie staat redelijk op scherp.
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar ik heb geeeeeeeeeeen idee hoe dan werkt dus misschien beter van niet
ik ga wel effe kieken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.
Daar zitten alleen ESF-hoolies
Geen idee of 'Sayonara' een Japans eiland is of 'Groeten uit' betekentquote:Sayonara Japan
Het was feest.
Lijkt mij ook. Kwaad is toch al geschied.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie gewoon dood![]()
Of het wordt een kasplantje en ze 'laten hem gaan''.
Beter ''laten gaan'' dan dat die kinderen straks 20 jaar lang (of langer) bij een stervende
Pa aan zijn bed moeten zitten.
Volgens mij betekent dat Tot ziens... ofzo...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij staan ze weer met beide voetjes in de klei, dus hierbij de laatste foto van de dag vanaf Schiphol:
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee of 'Sayonara' een Japans eiland is of 'Groeten uit' betekent
Nou jah... ik hoop van niet, maar het begint er wel op te lijken, maar ik heb het ook wel eens mis,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Kwaad is toch al geschied.![]()
hopeless case![]()
Waar zit deel 1 van dat topic? want ik wil me effe inlezen enzo....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.
Hier: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zit deel 1 van dat topic? want ik wil me effe inlezen enzo....
Nu nog toepjes gaan bekijken ik ga alleen op ESF wedden denk ik niet al die voorrondesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het ook willen proberen:
Ga naar unibet.nl
Accountje aanmaken
Daarna op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'Songfestival' intypen. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten. Rechts in je beeld zie je dan wat je aan het doen bent, waarop je inzet en hoeveel. Daarna bevestigen.
En zelfs Cat kon het!
[..]
Zo nu hebben we alle info wel weer compleet geloof ik?
vorige deel was in 2010 ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Hier: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.
Als je op de TT klikt krijg je de vorige topics als het een reeks is
Gewoon effe snel doorheen scrollen en vragen in het huidige topic stellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vorige deel was in 2010 ?![]()
oké nah... heb ik wat te doen
Oké !quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon effe snel doorheen scrollen en vragen in het huidige topic stellen
Genoeg mensen die antwoord kunnen geven en anders help ik morgenavond wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |