Je had ook gewoon je powers kunnen misbruiken als je je er zo aan stoordenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk het woord pannekoekenbakkerbashen niet meer in de TT.
Zegt toch niks raars? Zonder Guidetti speel je idd om de 7e plaats.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Ritmo het volgende:
GijpVerliest nu even flink wat credit.
Feyenoord is geen Roda of ADO.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff serieus. Leeft die Van Raaij nog lang?
[ afbeelding ]
Ja, en met Messi om de eerste plek.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt toch niks raars? Zonder Guidetti speel je idd om de 7e plaats.
qua materiaal zitten jullie daar ook jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, hij vergelijkt ons met kleine provincieclubjes.
quote:
Haters gonna hate!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
Schaken, dat je die bal niet eens tussen de palen krijgt.. echt waar alleen daarom verdien je het al om gewisseld te worden.
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en met Messi om de eerste plek.
Ga fietsen appel!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
qua materiaal zitten jullie daar ook ja
En Ajax heeft dan het materiaal van een degradatiekandidaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zeker. Heb hier keihard lopen lachen. Bijna net zo hard als om 't dansje van Everton.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, was toch ook een lachwekkende actie.
Ajax met 7 blessures wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Ajax heeft dan het materiaal van een degradatiekandidaat?
sommigen komen daarvoor in aanmerking jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Ajax heeft dan het materiaal van een degradatiekandidaat?
Ja, wel meer, daarom zijn er nog zes kampioenskandidaten.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Een andere spits die dan gehaald zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Guidetti er niet was , wie maakt ze dan he ?
Oh dus die guidetti is niet zo bijzonder?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een andere spits die dan gehaald zou zijn.
Madsje Junker ? want veel meer kunnen jullie niet betalenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een andere spits die dan gehaald zou zijn.
Hij wilde gewoon die Arnhemmerts in het uitvak uitschakelenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, was toch ook een lachwekkende actie.
Nee, jullie betalen 16 miljoen voor een aanvaller die vervolgens 2,5 jaar niks presteert en nog eens miljoenen voor een El Hamdaoui die niet eens mag spelen. Staat leuk bij het kopje 'Afschrijvingen' op de balans.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Madsje Junker ? want veel meer kunnen jullie niet betalen
Gastquote:Op maandag 13 februari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach zolang ik wekelijks Martins Indi en nog erger Nelom het Nederlands elftal in zie worden geroepen door menig Feyenoorders neem ik het 'Ajacieden zijn arrogant en de talenten overschat' ook nog minder serieus.
Zie m'n edit.quote:
jullie hebben niet eens zoveel geldquote:Op maandag 13 februari 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jullie betalen 16 miljoen voor een aanvaller die vervolgens 2,5 jaar niks presteert en nog eens miljoenen voor een El Hamdaoui die niet eens mag spelen. Staat leuk bij het kopje 'Afschrijvingen' op de balans.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach zolang ik wekelijks Martins Indi en nog erger Nelom het Nederlands elftal in zie worden geroepen door menig Feyenoorders neem ik het 'Ajacieden zijn arrogant en de talenten overschat' ook nog minder serieus.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie hebben niet eens zoveel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was je ándere tabblaadje dat je moest kopieren Littlerabbit.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 21:33:36 ]
Gijp bedoelt gewoon dat Feyenoord een smalle selectie heeft en heel erg afhankelijk is van een handvol spelers.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie m'n edit.
Zonder Wijnaldum, Fer en Castaignos spelen we gewoon onder in het rechter rijtje.... Zeiden ze.
Van Geel is aan een bredere selectie aan het werken, die niet meer zo afhankelijk is van 1 of 2 spelers, dat zie je toch ook wel? Natuurlijk is het lastig om een goede opvolger voor Guidetti te vinden, maar ik heb er wel vertrouwen in dat v. Geel 2 aanvallers erbij haalt die (samen met aanwinsten als Vormer) het verlies van Guidetti redelijk gaan compenseren.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Rkc 2 zijn jullie : transfervrij of anders hurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niemand kan Guidetti vervangen![]()
Dat zelfde geldt ook voor b.v. Twente en AZ.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gijp bedoelt gewoon dat Feyenoord een smalle selectie heeft en heel erg afhankelijk is van een handvol spelers.
Ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
Jammer, vind Littlerabbit wel een geinige user.
Vind El Hamdaoui beterquote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ff wat anders. Wat vinden jullie van de nieuwe Hyundai i40 CW?˛
Een Mocro in een Hyundaiquote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ff wat anders. Wat vinden jullie van de nieuwe Hyundai i40 CW?˛
Of een 2e hands Golf3 als het financieel allemaal niet zo mee zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mocro's rijden BMW jwz zemmel.
*Zemmerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mocro's rijden BMW jwz zemmel.
Ja? Mooie auto?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
Spaar die jongen en flikker mij in de banclub
Ban hem maar idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
IK ZEG DOEEEENNNN!N!N!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
Ik zeg doen!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
Ik zeg doen!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
Graag. Kunnen andere users ook weer eens een topic openen zonder er daarna achter te komen dat jij 'm al gekaapt hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Rabbit![]()
Ja man. Kan ik rustig even alles op een rijtje zettenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag. Kunnen andere users ook weer eens een topic openen zonder er daarna achter te komen dat jij 'm al gekaapt hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 21:40:15 ]
quote:
Eigenlijk niks.. als je naar dat plaatje kijkt dan zou je willen dat je Black DNA had..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat is daar nou grappig aan.
Aaaaaaaahquote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigenlijk niks.. als je naar dat plaatje kijkt dan zou je willen dat je Black DNA had..
Omdat je dit niet begrijptquote:
omdat brabant.quote:
hij heeft het buskruit in ieder geval niet uitgevonden heb ik zo de indrukquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
De zoon van Hans heeft in het dagelijks leven een begeleider?
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
De zoon van Hans heeft in het dagelijks leven een begeleider?
Die kreeg thuis iedere dag het evangelie van dorpspastoor Van Breukelen te horenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hij heeft het buskruit in ieder geval niet uitgevonden heb ik zo de indruk
Mertens is irritant ventje maar dit keer had hij gewoon gelijk. De overtreding met de hand was duidelijk zichtbaar alleen VI kiest ervoor om het niet te willen zien.quote:
Zijn vader was legendarisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt niet zoveel op zijn vader, dat kind is blij
Derksenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieuze vraag: Wie neemt van Hanegem serieus?˛
Ik. Die man heeft een prachtige visie op voetbal, en een grote portie droge humor.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieuze vraag: Wie neemt van Hanegem serieus?˛
12quote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Weer 30 minuten alleen maar over die neuzen lullen.
als je keer op keer de naam Ebicilio op het wedstrijdformulier neer pent ben je niet helemaal bij je volle verstandquote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Frank doet geen gekke dingen lol whut
En daar is ie dan. Op het moment dat hij de kans krijgt pakt hij hem. Echte spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef inZanity het volgende:
Word genieten. Slachtpartijtje voor Ajax
Dat de floormanager van VI daar niet op reageert is inmiddels al lang duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Gast achter Derksen steeds konijnen oortjes
Zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Top show? Ik heb t gemist helaas.
Hehequote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zambiaans piemeltje, is toch heerlijk man
Blijven wel altijd beschaafd in het vloeken heb ik het idee, geen enge ziektesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Belgen die woest worden is lachen.
is goed jongen, hier op de maan veel gelachen iigquote:Op maandag 13 februari 2012 22:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik hem zeker ff terugkijken op mijn kamertje in Grenoble
Lol, ik ben serieus hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
is goed jongen, hier op de maan veel gelachen iig
Als dit al geen topshow meer is...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Falco het volgende:
Geen topshow, maar wel weer heel goed. Van Gijp wordt beter en beter
Naar welke show heb jij zitten kijken als dit geen topshow was?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Falco het volgende:
Geen topshow, maar wel weer heel goed. Van Gijp wordt beter en beter
Als jij elke keer al die posts ondertussen weghaalt sta ik natuurlijk weer voor paal ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 25 posts pas, maar goede poging.
Verlaag jezelf dan gewoon niet naar dit niveau.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij elke keer al die posts ondertussen weghaalt sta ik natuurlijk weer voor paal ja.
Het hangt er tegenaan. Bij topshows heb ik een moment dat ik gierend van het lachen de bank afglijd. Dat heb ik vanavond niet gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Naar welke show heb jij zitten kijken als dit geen topshow was?
VBL is het afvoerputje van het forum.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlaag jezelf dan gewoon niet naar dit niveau.
Denk dat het toch een beetje tegen zal vallen dit jaar. Afgelopen WK konden ze nog teren op die onverwachtse schijtlollige humor, maar dit jaar verwacht iedereen het en is het maar de helft zo leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef pberends het volgende:
Topshow. Van der Gijp weer terug in zijn oude vorm. Laat het EK maar komen.
Waarom die aanhalingstekens? Bent u een Belg?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat pas leuk worden als "WE" er de eerste ronde uit liggen....
Hij was redelijk rood aangelopen toen hij die tirade van 'm afstak. Contrasteerde mooi met z'n lichtoranje haren.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Is die Kevin de Bruyne trouwens familie van Jokertje?
Misschien was het een Mart Smeets immitatie?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom die aanhalingstekens? Bent u een Belg?
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat pas leuk worden als "WE" er de eerste ronde uit liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |