Naar welke show heb jij zitten kijken als dit geen topshow was?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Falco het volgende:
Geen topshow, maar wel weer heel goed. Van Gijp wordt beter en beter
Als jij elke keer al die posts ondertussen weghaalt sta ik natuurlijk weer voor paal ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 25 posts pas, maar goede poging.
Verlaag jezelf dan gewoon niet naar dit niveau.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij elke keer al die posts ondertussen weghaalt sta ik natuurlijk weer voor paal ja.
Het hangt er tegenaan. Bij topshows heb ik een moment dat ik gierend van het lachen de bank afglijd. Dat heb ik vanavond niet gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Naar welke show heb jij zitten kijken als dit geen topshow was?
VBL is het afvoerputje van het forum.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlaag jezelf dan gewoon niet naar dit niveau.
Denk dat het toch een beetje tegen zal vallen dit jaar. Afgelopen WK konden ze nog teren op die onverwachtse schijtlollige humor, maar dit jaar verwacht iedereen het en is het maar de helft zo leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef pberends het volgende:
Topshow. Van der Gijp weer terug in zijn oude vorm. Laat het EK maar komen.
Waarom die aanhalingstekens? Bent u een Belg?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat pas leuk worden als "WE" er de eerste ronde uit liggen....
Hij was redelijk rood aangelopen toen hij die tirade van 'm afstak. Contrasteerde mooi met z'n lichtoranje haren.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Is die Kevin de Bruyne trouwens familie van Jokertje?
Misschien was het een Mart Smeets immitatie?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom die aanhalingstekens? Bent u een Belg?
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat pas leuk worden als "WE" er de eerste ronde uit liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |