quote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik nog Ing
Ik dacht dus dat het ook om een kunstopleiding ging...
[..]
Ghehe, op zich vind ik filosofie best wel interessant, maar het is niet echt een praktijkgerichte opleiding nee
Snap geen knurft van die titelsMaster of Arts kan dus van alles wezen
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bij beterschaaps zie ik een schaap met een doktersjas voor me
Iets met puzzels oplossen, bv. bepaalde ICT-problemen oplossen, of dingen opzoeken of uitzoeken. Procedures op papier zetten, maar er zelf ook mee werken zodat ik zeker weet dat de procedure die het uiteindelijk wordt ook de meest efficiente is en de kans op fouten maken door de uitvoerenden zo klein mogelijk is. En dat anderen de procedure gemakkelijk kunnen overnemen bij ziekte.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou je willen doen Syrena? Als je een beroep mocht kiezen?
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef Syrena het volgende:
[..]tis een brede term.
Ik heb een keer een essay geschreven over het Geneeskundig onderzoek voor het huwelijkdat was een maatregel om het ongebreidelde fokken van de paupers tegen te gaan*
Was echt interessant literatuuronderzoek.
*het werd uiteraard netter verwoord
Want? Ik heb er hard voor gestudeerdquote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Eens met Mo, de titel 'Juf' zou ik niet echt waarderen gok ik
Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Libraryquote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
In jouw geval zou het dan 'meester' of 'meneer' zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Library
Sunny, vergeet niet dat ik een man ben he?
Ik had bijna ^^ gepostquote:Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sunny, vergeet niet dat ik een man ben he?
Nee, do'hquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had bijna ^^ gepost
Maar je zei 'de leukste titel die je kunt krijgen', nou, daar zijn dus de meningen over verdeeld. Jij kunt 't leuk vinden om les te geven aan kinderen, met jou hiernog een paar, maar dat maakt het niet 'universeel de leukste titel', ik moet er niet aan denken namelijk.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het verblijf van mijn schoonzus + man + baby hebben mij godzijdank perfect gediend als bevestiging van mijn haat jegens de aanwezigheid van kinderen in je dagelijkse leven
Moet je voorstellen hoe je als juf zonder kinderwens wordt aangekeken. Hoe vaak ik dat wel niet heb moeten uitleggenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?
heeeel saaiquote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?
Verder is het ijs weer weg, dus daar gaat m'n figuur. Gisteren 2 Karmeliets weggeklokt om het leed te verdrinken.
Haha, hier heb ik natuurlijk niets aan, ik wil advies.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:11 schreef Laureline het volgende:
Oei Prob, ik zou je bijna gaan quoten in het Mooie Spelfoutentopic!
Wow, dat lijkt me geweldigquote:Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef Laureline het volgende:
Bij de Xenos hadden ze ooit hertenkop + gewei om aan de wand te hangen, 10 cm groot, van roze flock, waar je een waxinelichtje in kon doen! Zoiets komt bijvoorbeeld al in de buurt
Ik heb dit doosje (zonder de inhoud) en ga een enorme kleffe foto van ons uitprinten denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:
- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- tekst (moet iig bevatten: love, Valentine, forever)
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens
- muziekje (I just called to say I love you)
Maar wel onder de 10 euro blijven hoor!
Als ik een leuk vrIendinnetje was zou ik iets met voetbal doen, dat begint morgen geloof ik ook. Maar dit is leuker.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik zou me een beetje beperken tot de goed foute winkels (Xenos, Chinese winkels op de Albert Cuyp, Knaakland), als je echt goed wil slagen Prob. De rest pakt het allemaal veel te esthetisch aan, het Valentijngebeuren.
Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef the85mc het volgende:
Die koffie heeft wel geholpen, toch nog productief geweest. Is ook wel nodig, als het goed is over een paar maanden MSc..
Af en toe lees ik ook eens in het bodybuildtopic, ik dacht dat ze daar nuttige voedingstips hadden.. Eerder postte ik daar wel eens maar omdat ik MTBer was werd ik niet serieus genomen. Ik heb zelfs eens een foto gepost. Volgens de 'BBers' moest ik meer krachttraining doen. Al die BBers grote verhalen en blabla en ik verbaasde me er altijd al over dat je de hele dag posten kan combineren met BBen.. Maar nu hebben een paar diehard posters in het BBtopic wat foto's gepost. Nou die zijn me toch een potje afgetraind en breedEn dan komen ze hier af en toe trollen
quote:[..]
En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts
Lezenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Jij geeft je kerel lipgloss, Prob
[..]
Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.
En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts
Neusgaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
85ms en V1 hebben gewoon wat grotere.. nou ja, datte ........... toch?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:
- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- tekst (moet iig bevatten: love, Valentine, forever)
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens
- muziekje (I just called to say I love you)
Maar wel onder de 10 euro blijven hoor!
Ik ben ook echt benieuwd nu!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Neusgaten?
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt.![]()
Piemels! Denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker....quote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook echt benieuwd nu!
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet'
Dat is wel een heel duidelijk afkickverschijnsel...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet'
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..quote:Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW(mei 2006)
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch?
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja.
Het kan allemaal veel slomer. Ken ook mensen die na 15 jaar nog niet afgestudeerd zijn en die er echt geen fulltime baan op na houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt : 2 broodjes 1 grote banaan groot glas soja melk
lunch: grote salade 150 gram tonijn 1 appel sla, tomaat , komkommer,doperwten, sla
2 eetlepels olijfolie,zout,azijn
groot glas karnemelk
diner: italiaans bol 1 appel 3 glazen thee 3 gedroogde vijgen
tussendoor : kauwgom
Beweging :
anderhalf uur gedanst.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet er zelf altijd om gniffelen. Zie mezelf dat al staan voor een kookpot met allemaal reageerbuisjes om me heen. Im a wizard Harry! xD
Nou, ik dacht eerlijk gezegd dat ze grotere ... hadden dan de vrouwelijke slankies hierquote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..
Nou idd, Amadeus is nog tot daar aan toe, maar Jeanny?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom?), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd?
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog steeds in shock.
Serieus? Is dat niet gewoon ooit een grappenmaker geweest ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom?), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd?
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog steeds in shock.
Raap me op!!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik heb het net even nagezocht, en het is behoorlijk serieus. Het kind erna heet Frodo Peregrin Meriadoc.
Ik rapporteerde dit berichtquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wow. Ik kom er nu pas achter dat Whitney Houston overleden is
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wow. Ik kom er nu pas achter dat Whitney Houston overleden is
Ik blijf mezelf teleurstellen vandaag. Ik snap 'm niet. I blame da feverquote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Ik ben geen chocoladekoekje!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een idee voor een late-avond T voor me die GEEN chocoladekoekje is?
Gatverquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Keuze bestaat overigens uit: nog meer walnoten, kaas, speculaas, chocoladekoekje, knackebrod en oh wacht laat maar, ik weet het al!
T wordt bleekselderij met wat hummus![]()
Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMWquote:Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Laureline het volgende:
Bah, bleekselderij.
Maar MoBlo, dat is toch wel een leuke reden om kinderen te nemen, dat je lekker creatief met de namen kan zijn, je daar helemaal in kan uiten als ouders? Toyota Stapler Bleekselderij bijvoorbeeld voor jullie![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMW
Ik had eerder Tinus Richard Eddy Izaak Nico verwacht... of Nico Simon.quote:
^^quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Duvel het volgende:
Naast me kijkt iemand me smerig aan nu.
Beter dan Stera Dent.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat jochie met als tweede en derde naam Arthur Dent ook zo sneu.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
O shit, ik heb de merknaam van je kind verkeerd! Ik bedoelde natuurlijk de kleine Yamaha Stapler Bleekselderij
Nee, een italiaanse bol ( best groot ) met plakjes appel , peterselie ,en gedroogde vijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?
[..]
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten?Ik vind je lijstje wel erg weinig.
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
En te weinig voor een fatsoenlijke avondmaaltijd, maar dat vergeten we maar even.
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te maken
ik hou van brood,fruit,vis,groente heerlijk vind ik dat en ben er voldaan mee
ik val geleidelijk af .
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denktquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.
Je miste watquote:Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denkt![]()
maar ik ben er gelukkig mee en ik luister naar mijn lichaam.
quote:
ik vond het hier gewoon bij de super. Ik vind het lekker. Heb volkorenspelt, en het geeft net een notigere smaak dan gewoon bloem..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Jeager!
Plotseling morgen vrij zonder te snipperen dus morgen eerst mijn hardloopkleding afstoffen
Zie er gewoon tegenop
Mo heeft ook hardgelopen zie ik, goed zeg! Voel je al weer wat fitter?
Speltbloem kan ik alleen bij de Jumbo krijgen, Welkoop volgens mij niet?
Vind het vrij duur bij de Jumbo, Oer spelt verkopen ze daar.
Even neuzen op internet
Korstdeeg zonder suiker is als slagroom zonder room en suikerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik wilde typen dat ze toch echt wel op elkaar lijkenquote:
Damn. Heb nooit geweten dat Dave Grohl in z'n Nirvana tijd zo cute was! Grungy jongens met lang haarquote:
jawel!! Nu ook nog heel ergquote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
Nee das minder helaas, maar ja, hij is bijna 50quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
Nou, dat bedoel ik maarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het een recente foto.
Daar is helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee??![]()
(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is)
Kan ik niet zienquote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee![]()
Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.
[ afbeelding ]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchterquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ik niet zien![]()
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor
SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil best een foto trekken van mij morgen op het werk hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven!Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke
![]()
Dat vermoedde ik al.. klein beetje agave of ahorn does the trickquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk.![]()
En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar.
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd!
Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat je kop of munt met een app bedoelt, HPKW?Wel tof dat ze voor je gekookt hebben
bohwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
Echt! Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Is dat echt of een hoax, Coco? Tim Burton die een film maakt over Abe Lincoln als vampire slayer... Awesome!
Ik moest hardop lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Zullen we samen gaan?![]()
imdb link
reddit link
Intruiged R Us!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Zullen we samen gaan?![]()
imdb link
reddit link
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een oud-collegaatje op FB dat echt aldoor zit te klagen op haar school (MBO) met tien taalfouten per zin..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:47 schreef Mini. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe bijna zoals Anna82.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Adelie het volgende:
Perruche: wat is makkelijk heIk ben benieuwd naar het recept!
Groot gelijk. Ik ben nooit zo dik geweest als in mijn Italiaanse periode.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Adelie het volgende:
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
Mijn humorknopje stond uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit)
*klik, weer aan zet*quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Adelie het volgende:
Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.
Verder viel het bijlezen best mee. Eddie.
En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?".
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Oh jaquote:
Mooi/lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Mogge!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!
Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben
D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.
Vandaag:
O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)
^^quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
voor Phai's mam!
voor Maria's feedback
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade
Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Hai!
Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk.
Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.
De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best wel
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
Nou er zijn er anders genoeg die het verkeerd doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
Als ik noten en yoghurt een en 200 gram aardappelen bij mijn D zit ik ongeveer op 1900 kcals volgens het voedingscentrum (gebruik best veel hummus enzo)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..
Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug heOf ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...
Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
Kan toch best, niemand die gaat vragen of je echt zo heetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Ik ben ook lang en heb donker haar en met rode lippenstif kan ik prima voor XM doorgaan toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRAP!
Uitgenodigd voor hét Boekenbal!
Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
Boh en dan lijkt jouw naam ook nog op 'baby', ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"
"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"
Meh.
Ik las eerst Baard en roos en dacht: ieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Palingdroom
Luxeprobleem
En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven
HTC Desire?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
en geen iphone, die is te duur.
Samsung S2? S3 komt ook bijna uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
Wens 1 en 2 gaan niet samen. Leuke telefoon = ermee spelen = snel leegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een Samsung Galaxy S2 besteld laatst! Daar kan je Angry Birds op spelen, dus Wordfeud vast ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Snap ik!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Ik kan mijn eigen voor en achternaam niet zo duidelijk uitspreken, het klinkt altijd of als mompelen of als een of andere jazz zangeresquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.
En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.
Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
Als je alle openstaande apps killt en je mobiel internet, wifi en GPS uitzet moet dat wel kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Ik gnorftequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gnorfte![]()
![]()
![]()
Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
ik ook. Niet perse vandaag, maar wel tot half maart. En dan ga ik ook nog eens een week op cursus in die tijd. Ik weet echt niet heo ik het allemaal af ga krijgen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
Bij mij alleen 'van'. Maar het blijft irritant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
Oh, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
De liefde van de man gaat door de maag!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
Koud: check. De rest: niet check. Iemand opperde het idee om foto's te maken in bikini op ski's. En ze op FB te zettenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Prog, het is ook koud, dit is gewoon superkloteweer, vochtig, koud, bewolkt.. BAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |