abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107931175

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107931219
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik nog Ing :@

Ik dacht dus dat het ook om een kunstopleiding ging...

[..]

Ghehe, op zich vind ik filosofie best wel interessant, maar het is niet echt een praktijkgerichte opleiding nee :P

Snap geen knurft van die titels 8)7 Master of Arts kan dus van alles wezen :?
:Y tis een brede term.

Ik heb een keer een essay geschreven over het Geneeskundig onderzoek voor het huwelijk :7 dat was een maatregel om het ongebreidelde fokken van de paupers tegen te gaan* c_/ Was echt interessant literatuuronderzoek.

*het werd uiteraard netter verwoord :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107931242
En dan fokken als in kinders maken :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 februari 2012 @ 15:16:59 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107931266
Wat zou je willen doen Syrena? Als je een beroep mocht kiezen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107931286
Syrena, speciaal een plaatje voor jou! ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107931375
:W

hoi!!
Ja doei.
pi_107931380
En toch vind ik dat ik de leukste titel heb die je kunt krijgen O-)

'juf' O+ :P
pi_107931409
dzdmov
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:24:49 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107931540
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bij beterschaaps zie ik een schaap met een doktersjas voor me :')
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven! :D Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107931892
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou je willen doen Syrena? Als je een beroep mocht kiezen?
Iets met puzzels oplossen, bv. bepaalde ICT-problemen oplossen, of dingen opzoeken of uitzoeken. Procedures op papier zetten, maar er zelf ook mee werken zodat ik zeker weet dat de procedure die het uiteindelijk wordt ook de meest efficiente is en de kans op fouten maken door de uitvoerenden zo klein mogelijk is. En dat anderen de procedure gemakkelijk kunnen overnemen bij ziekte.

(dat laatste doe ik nu voor een deel, maar we hebben veel verschillende locaties en veel neuzen die dan dezelfde kant op moeten. Ik ben wel heel diplomatiek, maar het gaat me niet snel genoeg :+ en ik ben niet communicatief genoeg (nog) en dat is ook geen sterk punt van mij, want mensen kunnen dan gaan tegensputteren want "we deden altijd al zo" terwijl mijn manier gewoon de bom is.)

Geen vergaderingen, wel collega's, lekker 9-5, 1 dag thuiswerken, veel vakantie :P

Ik heb gewoon geen idee wat ik nou echt tof vind. Lesgeven niet in elk geval.
pi_107932095
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y tis een brede term.

Ik heb een keer een essay geschreven over het Geneeskundig onderzoek voor het huwelijk :7 dat was een maatregel om het ongebreidelde fokken van de paupers tegen te gaan* c_/ Was echt interessant literatuuronderzoek.

*het werd uiteraard netter verwoord :+
:D awesome!
Zich nu ook afvraagt waarom die regel er niet is gekomen :P
Had me ook wel leuk geleken om af en toe een vak erbij gehad te hebben die niet zo 'droog' van stof was zeg maar.

Kijk anders eens naar ITIL, Syreen, klinkt beetje als wat je zoekt en zijn zat losse opleidingen voor te vinden.
Weet alleen niet of er werk is te vinden alleen op basis daarvan :@

Eens met Mo, de titel 'Juf' zou ik niet echt waarderen gok ik :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107932181
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Eens met Mo, de titel 'Juf' zou ik niet echt waarderen gok ik :')
Want? Ik heb er hard voor gestudeerd :Y
pi_107932206
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
pi_107932299
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Library

Sunny, vergeet niet dat ik een man ben he? ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107932374
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Library

In jouw geval zou het dan 'meester' of 'meneer' zijn :Y Maar goed ik zei dan ook dat ík dat een leuke titel vind, weet dat het voor heel veel mensen en absolute hell-baan zou zijn :+ ;)
Ik mag straks na mijn afstuderen ook een mastertitel voeren, maar ik geef daar niet zo veel om. Het betekent niet echt iets. Juf wel :Y dat is héél belangrijk voor die kids ;)
pi_107932385
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik had bijna ^^ gepost :')

Maar je zei 'de leukste titel die je kunt krijgen', nou, daar zijn dus de meningen over verdeeld. Jij kunt 't leuk vinden om les te geven aan kinderen, met jou hiernog een paar, maar dat maakt het niet 'universeel de leukste titel', ik moet er niet aan denken namelijk.
Ja doei.
pi_107932413
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had bijna ^^ gepost :')

Maar je zei 'de leukste titel die je kunt krijgen', nou, daar zijn dus de meningen over verdeeld. Jij kunt 't leuk vinden om les te geven aan kinderen, met jou hiernog een paar, maar dat maakt het niet 'universeel de leukste titel', ik moet er niet aan denken namelijk.
Nee, do'h :P Daarom ook de 'ik vind' en niet 'het is zo' ;)
pi_107932471
Het verblijf van mijn schoonzus + man + baby hebben mij godzijdank perfect gediend als bevestiging van mijn haat jegens de aanwezigheid van kinderen in mijn dagelijkse leven O+
Ja doei.
pi_107932518
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het verblijf van mijn schoonzus + man + baby hebben mij godzijdank perfect gediend als bevestiging van mijn haat jegens de aanwezigheid van kinderen in je dagelijkse leven O+
_O- oh in mijn privéleven weer ik ze ook O-) :Y
Heb genoeg aan de 24 blagen van groep 7 die ik 2,5 dag per week mag opvoeden/iets bijbrengen/in het gareel moet houden ;)
pi_107932820
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?

Verder is het ijs weer weg :'( , dus daar gaat m'n figuur. Gisteren 2 Karmeliets weggeklokt om het leed te verdrinken.
pi_107932865
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?
Moet je voorstellen hoe je als juf zonder kinderwens wordt aangekeken. Hoe vaak ik dat wel niet heb moeten uitleggen :N :X Opgelegd ja, zo voelt het wel.
pi_107932915
En Vik, ik zou niet in de Bloemenbuurt gaan wonen als je dagelijks naar het station moet! Hoewel, hoef je ook niet meer extra te sporten...
pi_107933007
Iets heel anders, ik zoek een leuk lief cadeautje want lief ( :') ) vindt Valentijn stom dus daarom moet en zal ik iets geven *) Het liefst iets wat net te kitscherig voor woorden is. Haha

Als hij gewoon had gezegd dat hij het mwah mwah vond en meer iets voor stille verliefden had ik dat beaambt en was er niets aan de hand.

Eenzijdig Valentijn een beetje afzeggen, nee dat kan niet. :P
Worry is a misuse of imagination
pi_107933209
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
heeeel saai :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107933223
Oei Prob, ik zou je bijna gaan quoten in het Mooie Spelfoutentopic!
pi_107933318
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:

Verder is het ijs weer weg :'( , dus daar gaat m'n figuur. Gisteren 2 Karmeliets weggeklokt om het leed te verdrinken.
:9 goed idee, straks maar even langs de slijter...

Zou best kinderen willen(met de juiste vrouwspersoon dan :+), maar zou dan waarschijnlijk als een tiran gezien worden :D
Zag laatst nog een kereltje die ernstig door z'n ouders mishandeld is, ze hebben 'm Pien genoemd...

Beaambt, Billy? :P
pi_107933436
Beaambt is een beambte die iets beaamt, toch?
pi_107933446
Havo, propedeuse, BA, MaSSc en over een aantal jaartjes PhD. meldt zich.

Bah, ik begin in te kakken. Nog 2 uurtjes die-hard werken, ofzo. En dan naar huis. Lekker op de bank vanavond.
pi_107933479
Die koffie heeft wel geholpen, toch nog productief geweest. Is ook wel nodig, als het goed is over een paar maanden MSc..

Af en toe lees ik ook eens in het bodybuildtopic, ik dacht dat ze daar nuttige voedingstips hadden.. Eerder postte ik daar wel eens maar omdat ik MTBer was werd ik niet serieus genomen. Ik heb zelfs eens een foto gepost. Volgens de 'BBers' moest ik meer krachttraining doen. Al die BBers grote verhalen en blabla en ik verbaasde me er altijd al over dat je de hele dag posten kan combineren met BBen.. Maar nu hebben een paar diehard posters in het BBtopic wat foto's gepost. Nou die zijn me toch een potje afgetraind en breed :') En dan komen ze hier af en toe trollen :+
pi_107933502
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:11 schreef Laureline het volgende:
Oei Prob, ik zou je bijna gaan quoten in het Mooie Spelfoutentopic!
Haha, hier heb ik natuurlijk niets aan, ik wil advies. :P
pi_107933577
Oh ja, spelfouten, ga er van uit dat de telefoon wel begrijpt wat ik bedoel als ik ongeveer typ maar dat is op fok niet zo haha
pi_107933689
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- tekst (moet iig bevatten: love, Valentine, forever)
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens
- muziekje (I just called to say I love you)

Maar wel onder de 10 euro blijven hoor!
pi_107933742
Syrena, in de red van deze maand staat een stukje over passief agressief boos zijn, wel grappig om te lezen ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 16:24:30 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107933766
BB... die hebben meestal een hele kleine piemel :+

Beterschap Coco :*

LIjst:
O: kwark/vla/muesli
T's: 300 gr rauwe wortel, tomaat, peer, appel, cup a soup kerrie, paar druiven, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, kom champignonsoep met ballen, 2 bekers melk
T's: druiven, paar zoute stokjes, blokje chocolade
D: Gevulde paprika en champignons met een salade

Was in de AH en daar waren de rode paprika's en minneolas in de aanbieding en heerlijke pitten volkorenbrood! Heerlijk!

D is wel 2 grote paprikas gevuld met mengsel gehakt/ei/rijst/ketjap/sambal/ui enzovoorts, 3 reuzenchampignons ook gevuld. En 1 kg sla met dressing
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107933798
Bij de Xenos hadden ze ooit hertenkop + gewei om aan de wand te hangen, 10 cm groot, van roze flock, waar je een waxinelichtje in kon doen! Zoiets komt bijvoorbeeld al in de buurt O+
pi_107933806
Prob, koop een beertje? Zo een met een hartje. Of letterlijk iets zoets, zoals van die hartjes snoepjes.

Mr. Cookie en ik gaan uit eten maar verder vinden we valentijn allebei geen reet aan, gewoon een goed excuus om lekker uit eten te gaan als arme studenten :')
pi_107933834
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef Laureline het volgende:
Bij de Xenos hadden ze ooit hertenkop + gewei om aan de wand te hangen, 10 cm groot, van roze flock, waar je een waxinelichtje in kon doen! Zoiets komt bijvoorbeeld al in de buurt O+
Wow, dat lijkt me geweldig :o
pi_107933851
Mijn meneer nam ooit op 14 februari een groot chocoladehart voor me mee, om mij te pesten :'(
pi_107933948
Ja, ik zou me een beetje beperken tot de goed foute winkels (Xenos, Chinese winkels op de Albert Cuyp, Knaakland), als je echt goed wil slagen Prob. De rest pakt het allemaal veel te esthetisch aan, het Valentijngebeuren.
pi_107934106
quote:
3s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens

Ik heb dit doosje (zonder de inhoud) en ga een enorme kleffe foto van ons uitprinten denk ik. :')

Misschien kan ik wel ergens een roze teddybeer vinden met een hartje en muziek.

pi_107934184
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik zou me een beetje beperken tot de goed foute winkels (Xenos, Chinese winkels op de Albert Cuyp, Knaakland), als je echt goed wil slagen Prob. De rest pakt het allemaal veel te esthetisch aan, het Valentijngebeuren.
Als ik een leuk vrIendinnetje was zou ik iets met voetbal doen, dat begint morgen geloof ik ook. Maar dit is leuker. :')
pi_107934276
Jij geeft je kerel lipgloss, Prob :?
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef the85mc het volgende:
Die koffie heeft wel geholpen, toch nog productief geweest. Is ook wel nodig, als het goed is over een paar maanden MSc..

Af en toe lees ik ook eens in het bodybuildtopic, ik dacht dat ze daar nuttige voedingstips hadden.. Eerder postte ik daar wel eens maar omdat ik MTBer was werd ik niet serieus genomen. Ik heb zelfs eens een foto gepost. Volgens de 'BBers' moest ik meer krachttraining doen. Al die BBers grote verhalen en blabla en ik verbaasde me er altijd al over dat je de hele dag posten kan combineren met BBen.. Maar nu hebben een paar diehard posters in het BBtopic wat foto's gepost. Nou die zijn me toch een potje afgetraind en breed :') En dan komen ze hier af en toe trollen :+
Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.
En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts :+
pi_107934347
quote:
[..]

En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts :+
^O^
  maandag 13 februari 2012 @ 16:37:47 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107934360
85ms en V1 hebben gewoon wat grotere.. nou ja, datte ........... toch? :@
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107934406
Blaas is weer leeg *O*

Ohw en deze titel heb ik nog niet gezien: Bc. Social studies! :6 ;)
pi_107934416
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Jij geeft je kerel lipgloss, Prob :?

[..]

Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.
Lezen :P het doosje zonder de inhoud, maar met het cellofaan, touwtje en roze snippers O+
pi_107934685
Hé, wat is er met de mr. titel gebeurd in de titel? Die mensen bestaan ook :+

Lijstje / planning voor vandaag:
O: glas optimel drink
L: 4 volkoren boterhammen met kaas (2) en appelstroop (2)
T: banaan + appel + cracker smeerkaas/komkommer
D: boerenkoolstamppot met spek
T: bakje yoghurtkwark + mandarijn
S: puinruimen in huis (sjouwen enzo) + spieroefeningen.
pi_107934841
Billy :{w
Als ik plaatjes kan klikken, moet je er niet op rekenen dat ik ook nog eens ga lezen wat erbij staat, he?! :P

quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
85ms en V1 hebben gewoon wat grotere.. nou ja, datte ........... toch? :@
Neusgaten? :P
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt. :@ :D

Adelie, die laatste T maar na je S?
  Vis een optie? maandag 13 februari 2012 @ 16:52:05 #50
70532 loveli
N
pi_107934908
quote:
3s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- glitter
- chocola

_O-
crap in = crap out
pi_107935004
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Adelie, die laatste T maar na je S?
Ik ben de hele dag al zo'n beetje bezig. Vandaar dat de "s" onderaan staat ;)
pi_107935070
Ik heb in dec 2007 mijn drs. bul gekregen. De jongen voor mij werd geinterviewd als de laatste drs,
dat klopte dus van geen kanten!

Verder een lijstje:
O: kwark, havermout, banaan
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham met salade en ei, krentenbol
T: flesje jus
T: appel
T: 2 engelse dropjes
D: keine ahnung, in ieder geval iets gezonds :P
T: wijntje
pi_107935180
Mijn meneer heeft mijn twee verstopte chocotoffs in mijn auto gevonden en ze weggehaald }:|

We hadden afgesproken dat ik we ze niet meer zouden eten in het kader van voorbereiden op sportieve evenementen 2012. Ik was voornemens die afspraak vanmiddag op de terugweg naar huis te breken. Helaas pindakaas.
pi_107935215
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Neusgaten? :P
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt. :@ :D
Ik ben ook echt benieuwd nu! :o
pi_107935248
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben ook echt benieuwd nu! :o
Piemels! Denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker....
pi_107935269
Over anderhalve week is de diploma-uitreiking, daar zal de titel wel op staan, maar volgens mij ben ik nu BComm (wie verzint dat :') )!

Lijstje:
O: magere yoghurt met havermout, aardbei en blauwe bes
T: Banaan
L: Twee boterhammen (tarwe) met kipfilet en een salade met kip, ananas en yoghurtdressing.
T: 6 winegums (kregen op het werk een zak cadeau van een bedrijf)
D: Fajitas van Ainsley met volkoren tortillas (en dus kipfilet, paprika, rode ui, zure room)

Veel kip vandaag :P

En nu ga ik een sollicitatiebrief schrijven voor het werk dat ik al doe :+
pi_107935378
Omdat er zo op aan wordt gedrongen en het bijna carnaval is
Al heb ik dan geen zachte G :D
pi_107935415
Lijstje:
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen oude kaas, karnemelk
T: yoghurt met cruesli
T: rookvlees en mandarijn
D: omelet met 350 gram groente
T: kwark met vanilleyoghurt, crackers filet americain
S: 45 min. crosstrainer, half uur wandelen

Zo, als ik dit regime volhoud heb ik me toch binnen een maand een goddelijk figuur :7
pi_107935458
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW :o (mei 2006)
Kwak
pi_107935461
Piemels?
*insert struisvogel*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107935581
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet' :'(
pi_107935690
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam :')
  maandag 13 februari 2012 @ 17:23:24 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107936060
Piemels ja... grote bodybuilders, mannen met enorme grote auto's en mannen die overdreven veel lawaai maken en aandacht vragen.. die hebben kleine piemels

Het begint al met opgevoerde brommers :')
  maandag 13 februari 2012 @ 17:23:44 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107936072
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
:D
pi_107936166
Ik heb hardgelopen! Het ging kut :') maar wel 5km gedaan.

Boh, m'n lichaam was nog niet helemaal hersteld geloof ik :@ Maar wel fijn dat ik gegaan ben! Kan ik vanavond nog met een 'gerust hart' (ik tikte bijna hard...) aan de studie O+
Ja doei.
pi_107936167
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel een heel duidelijk afkickverschijnsel...
Everything has changed
pi_107936361
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam :')
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..
pi_107936578
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW :o (mei 2006)
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107936712
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 februari 2012 @ 17:42:32 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107936737
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch? :P
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107936765
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja. :)
Everything has changed
pi_107936814
Lijst vandaag:

O: 2 plakken volkoren/havermout/zemelenbrood (aardbeienjam, pure hagelslag)
T: Griekse yoghurt met peer en wat branflakes (die ik weg ga gooien want ze zijn kleffig geworden)
L: 2 geroosterde plakken volkoren/havermout/zemelenbrood met kaas
S: 5km hardlopen
T: handje walnoten
D: parelhoen met spek, wortel, zoete aardappel, prei en mosterd met een glaasje wijn erbij
T: ?
Ja doei.
pi_107936874
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja. :)
Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?
pi_107936915
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
Het kan allemaal veel slomer. Ken ook mensen die na 15 jaar nog niet afgestudeerd zijn en die er echt geen fulltime baan op na houden. :)

Ik heb op de HEAO ook een jaar vertraging opgelopen. En daarna ook nog een jaar een vrij kansloze opleiding gedaan die ik niet heb afgerond. Vervolgens nog een tijdje in Australië en Nieuw Zeeland geweest en ik heb nergens spijt van. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107936922
Mijn lijstje voor vandaag:
O 4 boterhammen ham, smeerkaas, magere melk
T 3 koekjes en 2 chocolade...
L 4 boterhammen kip
T Banaan
D ik denk biefstukje met aardappeltjes en doperwten. Of kipkerrie.. of.. En 300 gram magere kwark na
S vanavond anderhalf uur squashen

behalve de koekjes en choco goed lijstje dacht ik
  maandag 13 februari 2012 @ 17:54:48 #76
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107937105
Ontbijt : 2 broodjes 1 grote banaan groot glas soja melk

lunch: grote salade 150 gram tonijn 1 appel sla, tomaat , komkommer,doperwten, sla
2 eetlepels olijfolie,zout,azijn
groot glas karnemelk

diner: italiaans bol 1 appel 3 glazen thee 3 gedroogde vijgen

tussendoor : kauwgom

Beweging :

anderhalf uur gedanst.
pi_107937171
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt : 2 broodjes 1 grote banaan groot glas soja melk

lunch: grote salade 150 gram tonijn 1 appel sla, tomaat , komkommer,doperwten, sla
2 eetlepels olijfolie,zout,azijn
groot glas karnemelk

diner: italiaans bol 1 appel 3 glazen thee 3 gedroogde vijgen

tussendoor : kauwgom

Beweging :

anderhalf uur gedanst.
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten? :o Ik vind je lijstje wel erg weinig.
Everything has changed
pi_107937207
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik moet er zelf altijd om gniffelen. Zie mezelf dat al staan voor een kookpot met allemaal reageerbuisjes om me heen. Im a wizard Harry! xD :D
:D (Ik ken een scheikundige die Harry heet :+ )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107937306
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom? :o ), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd? :o :'( :o
Ik ben nog steeds in shock.
pi_107937328
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..
Nou, ik dacht eerlijk gezegd dat ze grotere ... hadden dan de vrouwelijke slankies hier :D

Excuses!
  maandag 13 februari 2012 @ 18:02:07 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937386
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom? :o ), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd? :o :'( :o
Nou idd, Amadeus is nog tot daar aan toe, maar Jeanny? :{w :N.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107937502
Ja, doe dan Falco Kommissar Vienna Calling!
pi_107937505
Wow. Ik kom er nu pas achter dat Whitney Houston overleden is :o
pi_107937517
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Serieus? Is dat niet gewoon ooit een grappenmaker geweest ofzo? :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107937619
Nou, ik heb het net even nagezocht, en het is behoorlijk serieus. Het kind erna heet Frodo Peregrin Meriadoc :') .
pi_107937638
quote:
15s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik heb het net even nagezocht, en het is behoorlijk serieus. Het kind erna heet Frodo Peregrin Meriadoc :') .
Raap me op!! _O- :D :'( :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:09:43 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107937642
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik rapporteerde dit bericht :')

Nu pas? Jee dan ben je echt ziek (gelukkig niet zo ziek als Whitney)

Dit zit nu in de oven en daarbij een enorme bak salade :9
  maandag 13 februari 2012 @ 18:11:48 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937723
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

Cooooooooooooooooooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
pi_107937832
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Ik blijf mezelf teleurstellen vandaag. Ik snap 'm niet. I blame da fever :')
pi_107937908
Oh. Wacht. Iets met een grote steen & leven/kruipen enzo :') :@ |:(

Misschien moet ik morgen ook nog maar een dagje thuisblijven :')
pi_107937946
Iemand nog een idee voor een late-avond T voor me die GEEN chocoladekoekje is? :@
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:18:25 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937966
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een idee voor een late-avond T voor me die GEEN chocoladekoekje is? :@
Ik ben geen chocoladekoekje!
  maandag 13 februari 2012 @ 18:18:53 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107937983
Paar zoute stokjes?
pi_107938034
Keuze bestaat overigens uit: nog meer walnoten, kaas, speculaas, chocoladekoekje, knackebrod en oh wacht laat maar, ik weet het al!

T wordt bleekselderij met wat hummus :) :9
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:21:11 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107938068
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Keuze bestaat overigens uit: nog meer walnoten, kaas, speculaas, chocoladekoekje, knackebrod en oh wacht laat maar, ik weet het al!

T wordt bleekselderij met wat hummus :) :9
Gatver :D
pi_107938188
Bah, bleekselderij.

Maar MoBlo, dat is toch wel een leuke reden om kinderen te nemen, dat je lekker creatief met de namen kan zijn, je daar helemaal in kan uiten als ouders? Toyota Stapler Bleekselderij bijvoorbeeld voor jullie O+ :*
pi_107938198
De AH leert: er was nog zat brood net ^O^
Drs. in 2010 trouwens, win ik? :P
pi_107938352
:W Uniek, ik krijg trek :9~
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107938481
quote:
13s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Laureline het volgende:
Bah, bleekselderij.

Maar MoBlo, dat is toch wel een leuke reden om kinderen te nemen, dat je lekker creatief met de namen kan zijn, je daar helemaal in kan uiten als ouders? Toyota Stapler Bleekselderij bijvoorbeeld voor jullie O+ :*
Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMW :{w
Ja doei.
pi_107938569
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMW :{w
_O- daar gaat mijn niet materialisme geprojecteerd op Mo :D
pi_107938651
O shit, ik heb de merknaam van je kind verkeerd! Ik bedoelde natuurlijk de kleine Yamaha Stapler Bleekselderij oO<
  maandag 13 februari 2012 @ 18:41:20 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_107938817
Sander Armand André Bernard Duvelszoon
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 februari 2012 @ 18:42:01 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_107938843
Naast me kijkt iemand me smerig aan nu.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 februari 2012 @ 18:42:17 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107938852
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef Duvel het volgende:
Sander Armand André Bernard Duvelszoon
Ik had eerder Tinus Richard Eddy Izaak Nico verwacht... of Nico Simon.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:42:54 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107938881
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Duvel het volgende:
Naast me kijkt iemand me smerig aan nu.
^^
pi_107938885
Ik vind dat jochie met als tweede en derde naam Arthur Dent ook zo sneu.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:44:00 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107938917
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat jochie met als tweede en derde naam Arthur Dent ook zo sneu.
Beter dan Stera Dent.
pi_107938967
Of Aiden Douglas Adams. Zouden ze van dezelfde ouder zijn?
pi_107939017
*gaat toch eens op zoek naar OUD* :')
pi_107939314
Ik vind 't zielig wat voor namen mensen bedenken... Sommige namen zijn op zichzelf al erg, maar dan moet er ook nog een absurde combinatie van 3 debiele namen komen ;(
Ja doei.
pi_107939327
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Beter dan Stera Dent.
;( :')

Al kan je 'Sterre Dent' daar ook wel tot verbasteren...
Ja doei.
pi_107939400
Een kindje nemen om het een idiote naam te kunnen geven.
*diepe zucht*
pi_107939524
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
O shit, ik heb de merknaam van je kind verkeerd! Ik bedoelde natuurlijk de kleine Yamaha Stapler Bleekselderij oO<
:')! _O-
Ja doei.
pi_107939885
:D collega probeerde me vorige week met de 3 kind politiek op de kast te krijgen.
Jaja nog even en we moeten er allemaal drie. _O-
  maandag 13 februari 2012 @ 19:08:55 #115
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107940031
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Okee, hoe laat wil je afspreken dan?

[..]

Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten? :o Ik vind je lijstje wel erg weinig.
Nee, een italiaanse bol ( best groot ) met plakjes appel , peterselie ,en gedroogde vijgen
een soort lekker gezond taartje :)
pi_107940082
En te weinig voor een fatsoenlijke avondmaaltijd, maar dat vergeten we maar even.
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:11:22 #117
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107940155
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
En te weinig voor een fatsoenlijke avondmaaltijd, maar dat vergeten we maar even.
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te maken
ik hou van brood,fruit,vis,groente heerlijk vind ik dat en ben er voldaan mee
ik val geleidelijk af .
pi_107940195
^O^
Ja doei.
pi_107940216
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef DanaCat het volgende:

[..]

ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te maken
ik hou van brood,fruit,vis,groente heerlijk vind ik dat en ben er voldaan mee
ik val geleidelijk af .
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:14:27 #120
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107940315
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denkt :*
maar ik ben er gelukkig mee en ik luister na mijn lichaam.
pi_107940421
Ervoor ook?
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:23:16 #122
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107940707
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ervoor ook?
Nee, dat was niet juist nu is alles goed zo voor mij :)
pi_107940760
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:

[..]

ik waardeer dat je me advies geeft en mee denkt :*
maar ik ben er gelukkig mee en ik luister naar mijn lichaam.
Je miste wat ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 19:28:53 #124
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107940941
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je miste wat ;)
je krijgt een knuffel van me *;
pi_107941040
pi_107941089
quote:
:D :'( :D
Ja doei.
pi_107941203
quote:

Op mijn vorige werk trouwens wel een keer gehad dat het hoofd van onze afdeling (die we nooit zagen, daar zaten weer managers onder en daaronder weer teamleiders, je kent het wel) achter een collega van me stond die net even fanatiek met een spelletje bezig was. Ging 'ie gewoon door, "want ze had het toch al gezien en hij had bijna een record!" _O-
pi_107942556
De appeltaart is bijna klaar...

:7
pi_107942566
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
De appeltaart is bijna klaar...

:7
:o :9 pics! :9
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:06:58 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107942771
quote:
*stil

*mooi
pi_107942785
Dat maakt het lijstje:

S: 5 km. hardlopen
O: yoghurt met banaan en muesli (2 soorten muesli, half turkse yoghurt, half magere)
T: speltpannenkoekje
L: restje doperwten/muntpancetta quiche met (volkoren) speltbodem
T: nog een volkorenspeltpannekoekje
T: capuccino
T: avocado
T: klein stukje quiche nog
D: gegrilde wortel/paprika/courgette (3/4 van 400 gram wortel, 1 courgette, 1 paprika), kipfilet
T: stukje appeltaart (speltbodem, appels, kaneel, rozijnen, beetje suiker)
  maandag 13 februari 2012 @ 20:16:02 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107943289
Lekker Jeager!

Plotseling morgen vrij zonder te snipperen dus morgen eerst mijn hardloopkleding afstoffen :')
Zie er gewoon tegenop :@

Mo heeft ook hardgelopen zie ik, goed zeg! Voel je al weer wat fitter?

Speltbloem kan ik alleen bij de Jumbo krijgen, Welkoop volgens mij niet?
Vind het vrij duur bij de Jumbo, Oer spelt verkopen ze daar.

Even neuzen op internet
pi_107943464
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Jeager!

Plotseling morgen vrij zonder te snipperen dus morgen eerst mijn hardloopkleding afstoffen :')
Zie er gewoon tegenop :@

Mo heeft ook hardgelopen zie ik, goed zeg! Voel je al weer wat fitter?

Speltbloem kan ik alleen bij de Jumbo krijgen, Welkoop volgens mij niet?
Vind het vrij duur bij de Jumbo, Oer spelt verkopen ze daar.

Even neuzen op internet
ik vond het hier gewoon bij de super. Ik vind het lekker. Heb volkorenspelt, en het geeft net een notigere smaak dan gewoon bloem..
pi_107944088
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.

Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution :7
  maandag 13 februari 2012 @ 21:04:17 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107945973
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.

Korstdeeg zonder suiker is als slagroom zonder room en suiker :P
Appel, kaneel en bruine suiker is lekker.

Morgen maar even kijken bij de biowinkel hier voor speltmeel, wil ook pasta, brood en pannenkoeken maken... Nom
pi_107947136
quote:
Ik wilde typen dat ze toch echt wel op elkaar lijken :') toen ging ik googlen en nu snap ik 't :@
*pwaaapppp*

Kreeg net mail, als ik nog 2 modules doe krijg ik een tweede diploma. Ga mijn baas eens mailen morgen of 't nog af kan qua monies. Dan ben ik ook nog informatiemanager :7
pi_107947236
Is mijn fok trouwens zo sloom door al die kloteadvertenties?
Indien ja, gaan die weg als ik een abonnement neem? Of zijn die abonnementen een zachte dood gesturven*?

*lezen met een Sam Goris-accent :7
pi_107947667
Avond! :W

Lijstje is een beetje veranderd:

O: sinaasappelsap, rusticobrood met kaas en roerei, beker thee met melk
T: -
L: waldkornbol met yofresh mayo, ham, tomaat en komkommer. Thee
T: een liter water voor echo
D: lekker gekookt en genoten met mannetje : zelfgemaakte boeuf stroganoff, krieltjes en boontjes. Anderhalf glas rode wijn.
T: appel/peer/ bosvruchtensaus crumble!
pi_107948540
quote:
Damn. Heb nooit geweten dat Dave Grohl in z'n Nirvana tijd zo cute was! Grungy jongens met lang haar O+

Ik liep laatst achter een jongen met een (redelijk cleane) grunge look in Utrecht en heb de hele tijd naar zijn mooie lange glanzende haar gestaard :P

Jammer van de taart Jagar! Doe wat Uniek zegt idd, volgende keer gewoon bruine suiker! Niks mis mee toch voor een keer.
pi_107948624
Oke dat leuke van Dave valt eigenlijk ook wel weer mee als ik wat langer naar z'n gezicht kijk :P Heb dan liever dit:

pi_107948925
Lijstje:

O: 2 speltboterhammen met roomboter en bio jam
T: peer
L: kom pompoensoep
T: 2 gekookte eitjes met zeezout
S: 6 km wandelen
T: kom yoghurt met walnoten en honing
T: speltboterham met pindakaas
D: zuurkoolstamppot met runderworstjes, glas rode wijn
T: wortel
T: flink stuk pure chocolade
T: koffie (decaf)

Ben tevreden.
pi_107949685
poging tot bijlezen gedaan, niet gelukt, behalve dit EDDIE O+
pi_107949700
@uniek: ja! Alhoewel het hardlopen niet héél makkelijk ging (vind je 't gek, 2 weken niet gelopen door een mix van ziek, sneeuw en bezoek) toch 5km én inmiddels lichamelijk ook een stuk beter! Was echt heerlijk!

En woensdag gaan we deze wandeling doen:

http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_b/1273/

*O*
Ja doei.
pi_107949824
Eddie O+ O+
pi_107950537
Ik zal maar geen foto van nu zoeken? :P Mooie muziek, though :P
pi_107950635
quote:
pi_107950869
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
jawel!! Nu ook nog heel erg O+ namelijk :Y O-) :9
pi_107950980
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Nee das minder helaas, maar ja, hij is bijna 50 :P
pi_107951099

Wat is hier mis mee?? O+

(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is :D )
  maandag 13 februari 2012 @ 22:42:49 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107951480
Volgens mij is het een recente foto.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107951725
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het een recente foto.
Nou, dat bedoel ik maar O-) ;)
pi_107951738
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?? O+

(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is :D )
Daar is helemaal niks mis mee O+

Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.

Maargoed baardje eraf en zijn haar weer een beetje wild en dan kan het nog wel denk ik :Y
pi_107951826
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks mis mee O+

Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.

[ afbeelding ]
Kan ik niet zien :N
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor *;
pi_107951904
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kan ik niet zien :N
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor *;
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter *O*
pi_107952030
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...

SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_107952125
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter *O*
*O* ik in de Ziggodome *O* en ja: de stem.. dat is het belangrijkste O+ en zooo mooi O+
pi_107952138
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D *;
  maandag 13 februari 2012 @ 22:55:30 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107952151
Dat mannetje met dat kind en die fiets boven z'n hoofd?

Whatever tickles your pickle!
pi_107952204
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

O+ *O*
pi_107952331
En die vent hiervoor ken ik niet eens :')

Zo maar 's richting bed! Morgen vroeg college (9.15 :') )!

Er was genoeg parelhoen over, dus vlees gestript en morgen wordt dat een lunch met avocado en wat yoghurt in een volkorenwrap :9

Briljante lesdag overigens, morgen: 9.15 - 10.05 en 16.15 - 18.05 :')
Dus morgen ook nog eens twee keer op en neer naar de uni fietsen. Beweging! *)
Ja doei.
pi_107952443
Ik ga me zo ook maar eens naast de enige echte 'leukste vent op de wereld' vlijen O-) ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 23:03:19 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107952571
Ik ga ook maar even rampetampen :W
pi_107952611
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
*; :9~ :9
Ja doei.
pi_107952722
Ik lees (een Engelse vertaling van) Plato. Wat een onmogelijke schrijfstijl heeft die vent zeg :')
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107953987
Ik sport wel, maar eet de laatste tijd teveel koekjes.. Moet ik maar eens mee stoppen :s)
  maandag 13 februari 2012 @ 23:46:51 #167
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107954441
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven! :D Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke :+
Ik wil best een foto trekken van mij morgen op het werk hoor ;). Hier Master of Medicine sinds juni 2011. En ooit misschien een PhD, maar eerst gewoon pediater worden.

Mijn lijstje suckt, weer een week nacht voor mijn vriendje en dus thuis zitten voor mij. Niet leuk...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107958012
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:

Dat vermoedde ik al.. klein beetje agave of ahorn does the trick ;)

Mogge trouwens! Sjaap, druk leventje :*
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:09:03 #169
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107958274
Goeiemorgen! Maar 4 uurtjes werk voor mij vandaag, nujah wel vanavond nog dossiers.

Lijstje;
O. Bak kwark met muesli, appel
T. Worteltjes
L. Iets lekkers voor mijn vriendje
D. Groentenomelet
T. Kwark met fruit
S. Lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107958690
Je lunch klinkt intrigerend Sjaapje! :D

Gister is er voor mij gekookt, door een van de verstandelijk gehandicapten met wie ik altijd wandel. Nouja, ze had de groente gesneden, de leiding had gekookt. Uit een pakje. Maar afijn, er zat paprika doorheen en er zat wat rauwkostsalade bij, dus ik mag niet klagen.

Vandaag verwacht ik gebak, want we hebben een deadline gehaald ondanks dat dat onmogelijk leek. B-)
Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout met appel
T: banaan, gebak
L: 2 boterhammen rosbief, 2 boterhammen avocado, pompoensoep
T: roggebrood met pindakaas
T: bakje kwark
S: uurtje spinnen
D: spaghetti carbonara of broccolistamppot
T: koffie verkeerd met bonbon
Doe wat je niet durft.
pi_107958739
Mogguh!

Gelukkig had Uniek het niet over m'n neusgaten, phew!
Ik ben heel erg zelfbewust over m'n neusgaten namelijk :@

Mag wel iets meer worden, Sjaapje ;) Gooi er nog 2 boterhammen tegenaan of zo :Y

Pearl Jam _O_

:D Ghehe, HPKW, je deed me denken aan die scene uit de film Gooische Vrouwen, waar ze met een oude vrouw gaat wandelen, en later in d'r gezicht mept en in de duinen laat staan met d'r rolstoel! :D :')
pi_107958820
boh..gisteravond was ik wat labiel. Wat uitmonde in een uurlange huil-conversatie met de duutser. En waar het uiteindelijk op uitdraaide is dat ik boos op hem werd, om niets. Maar ik was zo boos, ik had bijna de telefoon naar de andere kant van de kamer gegooid.

Nu is alles weer goed. de labiele mij kwam uiteindelijk weer tot zichzelf. Was het volle maan ofzo?

Dat speelde zich ook allemaal af na 12'en, dus nu ben ik wat moe. <7.5 uur slaap is niet genoeg voor me.

Ik zit wel aan een killerontbijt nu: yoghurt met banaan en wat appeltaartvulling, 2 soorten muesli.
pi_107958920
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk. :)

En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar. :P
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd! B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:15:59 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107959080
Aw Jatje :*

Ik functioneer ook nie goed met weinig slaap oO< Wou vanochtend samen met vriendje de trein van 06.05 hebben maar toen de wekker ging om 05.15 dacht ik NOWAIII :') Dus het is de trein van 07.05 geworden oO< Achja, was ik alsnog om 8.15 op m'n werk.
pi_107959105
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk. :)

En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar. :P
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd! B-)
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
pi_107959274
Neem aan dat je kop of munt met een app bedoelt, HPKW? :P Wel tof dat ze voor je gekookt hebben ^O^

pi_107959430
Misschien krijg je ook wel meer moeite met het lange afstandsgebeuren juist omdat er bijna een eind aan komt. Laatste loodjes wegen het zwaarst enzo.
Anyhoo, smakkerd! :*

Ik blij vandaag nog thuis. Gisteravond nog de laatste keer overgegeven. Vannacht gewoon geslapen. Vandaag toch geen lessen maar alleen overleg. Dus blijf nog een dagje rustig aan doen. Gisteren ook alleen twee sneetjes brood gegeten; Hopelijk gaat dat vandaag beter :)
pi_107959441
Disclaimer: typfouten want telefoon
pi_107959648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat je kop of munt met een app bedoelt, HPKW? :P Wel tof dat ze voor je gekookt hebben ^O^

Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon. *)
Doe wat je niet durft.
pi_107959685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
bohw :* kan ik me goed voorstellen! Hoop dat er snel knopen worden doorgehakt en je je definitief ergens op kunt focussen! :*
Ja doei.
pi_107959749
Zo maar 's op naar college 1!

Lijst vandaag:

O: 2 plakken roggebrood met pindakaas en wat pure hagelslag :@
T: gekookt eitje
L: volkorenwrap met restjes parelhoen van gisteren, avocado en wat yoghurt
T: bleekselderij en wortel met hummus
D: broodje lamsburger met wat gegrilde groenten en potatowedges
T: handje walnoten

B: twee keer op en neer naar de uni fietsen
Ja doei.
pi_107960202
quote:

Oeh, en Eddie. O+

Nu even bijlezen mét tekst. :+
Everything has changed
pi_107960228
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon. *)
:') :P

:o Is dat echt of een hoax, Coco? Tim Burton die een film maakt over Abe Lincoln als vampire slayer... Awesome! :D
pi_107960299
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:*
Het duurt nu ook wel erg lang bij jullie. Heeft de Duutser nou al een beslissing genomen?
Everything has changed
pi_107960384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:

:o Is dat echt of een hoax, Coco? Tim Burton die een film maakt over Abe Lincoln als vampire slayer... Awesome! :D
Echt! Zullen we samen gaan? *;

imdb link
reddit link
pi_107960419
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik moest hardop lachen. :D

Nog even een lijstje en dan ga ik echt werken. :')
O: havermout met appel en kaneel
T/L/T: 4x volkorenbrood, 2 met kaas en 2 met ham
T: banaan
S: 40 minuten fietsen
D: zuurkoolstamppot en een runderworstje
T: kiwi
Everything has changed
pi_107960545
Ik heb een oud-collegaatje op FB dat echt aldoor zit te klagen op haar school (MBO) met tien taalfouten per zin. ;( .

SPOILER
pi_107960668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

imdb link
reddit link
:o

Jaaaaaa! *;
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:37:55 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107960711
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

imdb link
reddit link
Intruiged R Us!
pi_107960922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een oud-collegaatje op FB dat echt aldoor zit te klagen op haar school (MBO) met tien taalfouten per zin. ;( .

SPOILER
SPOILER
Everything has changed
pi_107960923
Ohai!
pi_107960996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:47 schreef Mini. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_107961690
Hoi! Ik kom weer wat lijstjes dumpen, op zoek naar tips:

Gisteren:
O: brinta, hv melk, rozijntjes
T: peer
L: broccoli-courgettesoep, 3 volkoren boterhammen
T: knackebrod met smeerkaas (uit de automaat)

D: chili con carne met champignons, paprika, gehakt, capucijners, witte bonen in tomatensaus en mais of ananas

Vandaag:
O: 500gr magere kwark met 1 lepel honing (had haast een geen tijd voor het maken van een fatsoenlijk ontbijt
T: 250gr worteltjes
L:500 ml broccolicourgettesoep, 3 volkoren boterhammen
T: nog 250gr worteltjes
T: afscheidborrel van collega. Wijn of bier ofzo.
D: valentijnsdiner met collega's ( :') ) bij de Italiaan
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_107962153
Boh, docent snapt het idee van een seminar niet helemaal ;( was grotendeels een monoloog van hem zelf... en laten we dat nu al tijdens de lectures hebben :') Gelukkig is het wel een aardige man :P
Ja doei.
pi_107962162
Tip voor je ontbijt: muesli is net zo snel door kwark gegooid als honing.
Worteltjes zijn groentes, geen fruit, dus nog iets van fruit erbij zou prima zijn.
Watvoor tips zoek je? Ontbijt, lunch, tussendoortjes?
Boterham minder en dan in de plaats daarvan een gekookt eitje, zit je ongeveer op dezelfde hoogte kwa kcal, maar hoger in eiwitten en lager in carbs is bijvoorbeeld een tip.
Wat de borrel betreft: als je het een beetje binnen de perken wilt houden helpt het om tussendoor glazen water te drinken.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, peer
L: 2 crackers met kaas, gekookt ei, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: bietjes met gebakken ui, tartaar
T: kwark met 2 mandarijntjes
pi_107962681
Mijn planning:
O: 7-korenvlokken met 200 ml sojamelk
T: dubbele vk bth pindakaas/hagelslag
L: soep ofzo als dat er is met een bth om te soppen
T: koffie verkeerd
T: 150 ml vurchtenyoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik denk boerenkool met worst!
T: yoghurt met warme appel en kaneel

SPOILER
pi_107962695
Quin: iets van fruit erbij? Beetje varieren ipv alleen wortels?

Mijn lijstje / planning voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met kaas + 1 glas optimel drink
T: banaan + appel
L: 3 bruine boterhammen met kaas, smeerkaas/komkommer en paté
B: fietsen naar afspraak, puin ruimen in huis
T: mandarijn
D: gebakken aardappels met spinazie en kipfilet
S: Yoga
T: kwarkyoghurt.

Iemand nog een goed en eenvoudig recept voor Lasagne? Ik kom alleen maar recepten tegen uit pakjes. Daar heb ik geen zin in :{

Er werd hier nog gevraagd waarom je aan de lijn was. Voornaamste reden: zorgen voor een gezond eetpatroon in combinatie met bewegen / sporten. En ik ben een enorme snoeperd, dat moet ik ook afleren. Ook heel belangrijk: op den duur gezond zwanger worden (als het lukt ;) ) zonder te veel gevolgen van overgewicht.
pi_107962741
Adelie ik maak lekker lasagne maar niet makkelijk en ook geen hoeveelheden :P wil het wel voor je opschrijven eventueel :P
pi_107962808
Perruche: wat is makkelijk he ;) Ik ben benieuwd naar het recept!
pi_107962855
Eventueel kan ik je nog vertellen hoe ik niet bepaald slanke lasagne met spinazie en ontbijtspek maak? :+.
pi_107963074
Ik maak meestal een bolognese saus voor de lasagne, makkelijk, maar duurt wel even:

Spekjes en uien fruiten
Geraspte wortel, bleekselderij, knoflook erbij
Gehakt toevoegen
Afblussen met glas rode wijn
Tomatenpasta toevoegen, even aanbakken
Gepelde tomaten toevoegen
Verse kruiden toevoegen - tijm, rozemarijn, basilicum
Zout en peper
Paar uurtjes laten pruttelen
Klaar!
pi_107963167
Iehw! Bah! Blegh! Lasagne... :{w
Pindakaas + hagelslag daarentegen :9~
pi_107963377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Adelie het volgende:
Perruche: wat is makkelijk he ;) Ik ben benieuwd naar het recept!
Ik doe bijna zoals Anna82.
laag bolognese
dan laag gegrilde paprikasaus (pot Zoete paprika's, italiaanse, niet die zure, pureren)
lasagnebladen (met ei)
laagje bechamel
laagje bolognese
laagje paprikasaus
laagje lasagnebladen
laagje bechamel
Etc. Ik maak graag heel dunne laagjes, anders is het grote passen snel thuis.

Bechamel maken met boter en melk en bloem en eventueel voor de lekker nog wat mermezaan erdoor. laagjes in de lasagne heel dun maken, het wordt een soort bindmiddel, en dan bovenop wat dikker met nog mozzarella.
Bolognese makewn met varken en rund, niet alleen rund dat is niet vet genoeg. En eigenlijk doe je natuurlijk het gehakt niet aanbakken maar gewoon ui/spek/selderij/knof aanbakken, dan de hele tomaten met smaakmakers + wijn in de pan en dan het vlees erin gaar koken voor een uur of 3. lange koken doet iets met de structuur en smaak.

Even in de oven en klaar.

Als je de paprika weglaat en de lasagne vervangt voor gegrilde aubergine linten heb je melanzana a la parmigiana. Ook lekker en minder carbs.
pi_107963408
Voor lasagna op de wat slankere manier

Knoflook en ui fruiten in een grote sauspan, dan kleine stukjes tomaat erbij, hartje er even uit halen.
Paar blaadjes laurier erbij en takje tijm en wat blaadjes basilicum, lekker laten pruttelen.
In een tweede pan rul je dan gehakt met wat kruiden, eventueel champignons etc naar smaak.
Na een tijdje pruttelen pluk je de laurierblaadjes uit de tomaatjes en haal je desgewenst de staafmixer erdoorheen, de tomatensaus gooi je vervolgens door de gerulde gehakt en voila.
Laagje gestoomde groente kan er dan altijd nog bij tussen blad en saus, spinazie of broccoli zijn hiervoor mijn favoriet. Wat mozzarella erdoor brokkelen in een laagje kan ook, maar dan wordt het wel een stukje minder slank.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:12:06 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107963436
Hou ook niet van lasagne ...

Jou neusgaten? Haha, wat is daar mis mee? Niet opgevallen iig :P

Lijst:
O: boterham komijnkaas, beker melk
S: 11 km in 1.00.20 (stomme 20 sec :( :P )
L: (nu) 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/ham/komkommer/augurk, 2 beschuiten kaas, cappucino, appel
T's: minneola, blokje choco, pistoletje ossenworrst met ui, handje noten
D: broccoli, aardappelkroketten, varkenshaas, geb. champ, peperroomsaus, komkommersalade
T: kwark en vla, biertje, zoute stokjes
pi_107963483
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
pi_107963505
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Adelie het volgende:
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
Groot gelijk. Ik ben nooit zo dik geweest als in mijn Italiaanse periode.
pi_107963712

Die kilo van het slechte eten dit weekend is er gelukkig ook weer af *O*

Verder mega druk op het werk, pfff, is het al weer bijna weekend? :O
pi_107963779
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit) :')
pi_107963797
Mogge!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!

Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben :D

D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.

Vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)

[ Bericht 1% gewijzigd door Novem op 14-02-2012 12:27:00 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:22:54 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107963852
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit) :')
Mijn humorknopje stond uit :')
pi_107964376
ik werd de lange afstand op het eind ook zat :') Is maar goed dat we zijn gaan samenwonen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107964664
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mijn humorknopje stond uit :')
*klik, weer aan zet*
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:00:51 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107964994
Oh hai, samenvatting anyone? :').

Shame is een aanrader! Goeie film! Bij tijd en wijle grappig, maar bovenal erg interessant en schrijnend.

Ik heb alweer last van m'n bovenrug en het straalt ook uit naar mijn linkerarm. Erg vervelend. Vrijdag had ik het ook, in het weekend ging het beter en nu is het weer terug. Zou het iets met de hoogte van m'n bureaustoel te maken hebben? En hoe kan het dan dat ik er eerder geen last van had?
Niet meer actief op Fok!
pi_107965167
Ik heb net een stukje appeltaart geweigerd *)
Ik ben een beetje verwend: zelfgebakken vind ik veel lekkerder dan bijvoorbeeld van de Jumbo :@

Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:10:32 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107965277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Adelie het volgende:
Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
Dank je :).
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.

Verder viel het bijlezen best mee. Eddie O+.

En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?" ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_107965315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je :).
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.

Verder viel het bijlezen best mee. Eddie O+.

En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?" ;(.
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
pi_107965384
Hai!

Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk :').

Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen O+). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.

De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken *O*. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding. :s)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:14:19 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
:Y

quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bhehe.

"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
" :{ "
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:15:53 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107965448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y

[..]

Oh ja :D _O-. Ik val in herhaling ;(.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met frambozen
T: mueslireep
L: twee bth smeerworst, twee bth chorizo
T: cup a soup tomaat
T: appel
D: cannelloni met gehakt en spinazie, geloof ik (weet alleen niet of ik het gehakt wel uit de vriezer heb gehaald, dus dat kan nog wat anders worden)

Gisteren slechts 20 minuten tijd gehad om te eten, dus toen is het Mac geworden :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:15:54 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965449
Yay gefelie met je mams, Phaidra O+ Mooi, dat!

En je bent ook megaslank :7
pi_107965457
Mijn moeder had eens een oppaskindje met de naam Shevaughn. Doe het dan met de echt Ierse spelling Siobhan (toch? Er moet nog ergens een accent op, maar dat weet ik even niet meer :P), spellen moet het kind dan toch :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107965642
LIjstje:

O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:25:38 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:

O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
Mooi/lekker :9 Ga er niet van uit dat er megaveel suiker in die appeltaartvulling zit, maar in het geheel kan het vast wel :Y </feedback van likmevestje>
pi_107966020
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Mogge!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!

Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben :D

D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.

Vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..

Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
pi_107966618
pi_107966726
*O* voor Phai's mam!

^O^ voor Maria's feedback :D
Voorbeeld van hoe raar m'n hersenen werken: Het gepraat over namen deed me denken hoe ik van 't weekend best jaloers was hoe jij niet je achternaam hoefde te herhalen bij het reserveren. :@

Vanavond lekker groene bonen met Groninger metworst! :9
pi_107966855
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade

Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
pi_107966860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
*O* voor Phai's mam!

^O^ voor Maria's feedback :D

^^
pi_107967064
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade

Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best wel ^O^

Ghehe, niets :+
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren :P
pi_107967066
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Hai!

Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk :').

Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen O+). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.

De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken *O*. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding. :s)
O+ ^O^ /werkpost
pi_107967110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren :P
_O- lang leve skype, als ik ergens heen bel is het pas echt trernis, alles spellen incl. straatnaam en woonpl.
pi_107967209
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:14:15 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967467
quote:

[..]

Nou er zijn er anders genoeg die het verkeerd doen :D Twee c-tjes, een k ipv een c, en in het Spaansig is de u een beetje een oe, dus ik spreek het altijd maar Hollandschen uit :7 Er zijn er ook die denken dat het een mannenvoornaam is, krijg je berichtjes met Beste *achternaam* :')

Ik vind dat wanneer vriendje en ik gaan trouwen, hij mijn naam moet nemen :7 4 letters is veuuul makkelijker dan 12-met-een-Duitsige-klank! :+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:14:40 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967481
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:15:20 #237
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107967506
Mijn voornaam is de meest gegeven voornaam in Vlaanderen, al 6 jaar ofzo. Maar vroeger schreven ze hem altijd fout. Achternaam is zo simpel dar het soms ook fout loopt.
Er zijn 2 bokkenpootjes in mijn mond gesprongen, had werk/baby stress.
Lunch wordt vis met prei en puree.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107967641
Ik was bijna een Deirdre geweest. Blij dat dat niet door is gegaan, het durrep had al moeite zat met de naam die het wel is geworden :+
pi_107967650
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
Ja, daar was ik al bang voor. :+.
pi_107967780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..

Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
Als ik noten en yoghurt een en 200 gram aardappelen bij mijn D zit ik ongeveer op 1900 kcals volgens het voedingscentrum (gebruik best veel hummus enzo)

Ik ben ook pas om 20.30 klaar met mijn avondeten, dan heb ik maar 2 uur om yoghurt en noten te eten voor bedtijd...

Misschien moet ik meer eten overdag op sportdagen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:24:28 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sorry :@ Het leek me zo lollig :+
pi_107968072
Exen :')
pi_107968073
quote:

[..]

Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug he :P Of ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...

Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
pi_107968080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Exen :')
Italiaanse exen? }:|
pi_107968137
Ik spel mijn voornaam ook altijd om een ontbrekende letter te voorkomen. En daarna weer enthousiast reageren op: "Ooooh, weet je dat jouw naam een, euhmmm, hoe heet dat ook alweer, is?"
pi_107968281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug he :P Of ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...

Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
Zou kunnen :@ Misschien klein winters laagje erbij door de kou, en volgens mij heb je ook nog best wat geschaatst :)

:o Gewoon jouw naam achter die van vriendje klinkt ook wel geinig, Maria :D

Anna is een palingdroom O+ Hmmmm, paling :9
En succes met de urbanathlon training ^O^
pi_107968388
Palindroom toch? :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:39:48 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968416
CRAP!

Uitgenodigd voor hét Boekenbal!

Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
pi_107968476
Aruba afzeggen, meteen! :P

Lunch hier:

Ja doei.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:42:14 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968503
Dit is nu wat ze met een luxeprobleem bedoelen geloof ik :').
pi_107968555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kan toch best, niemand die gaat vragen of je echt zo heet :D
pi_107968557
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRAP!

Uitgenodigd voor hét Boekenbal!

Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
Ik ben ook lang en heb donker haar en met rode lippenstif kan ik prima voor XM doorgaan toch?

Pass die uitnodiging maar :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:44:33 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107968572
Palingdroom O+

Luxeprobleem _O-

En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven :+
pi_107968588
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.

En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.

Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
pi_107968742
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"

"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"

Meh.
Ja doei.
pi_107968795
Weet ik, Perr, maar ik droom liever over paling dan over Palin :')

Awwww, XMert :* :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:52:16 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107968815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"

"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"

Meh.
Boh en dan lijkt jouw naam ook nog op 'baby', ja! ;( :D
pi_107968839
En dan trouwen met een Wolf... :')

FML
Ja doei.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:53:33 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968853
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
pi_107969161
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!

en geen iphone, die is te duur.
pi_107969171
Bij mij plakken ze altijd een 'n' op 't eind. Of ze maken er 'van de(r)' i.p.v. 'van'.

Ik wou dat ik een wat meer exotische naam had O+
pi_107969232
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Palingdroom O+

Luxeprobleem _O-

En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven :+
Ik las eerst Baard en roos en dacht: ieuw :')
pi_107969245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!

HTC Desire? :)
Ja doei.
pi_107969319
quote:

Samsung S2? S3 komt ook bijna uit.
Goedkoper, niet vast aan Itunes, flash, verkozen tot beste telefoon.
pi_107969478
quote:

Wens 1 en 2 gaan niet samen. Leuke telefoon = ermee spelen = snel leeg :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:18:23 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107969712
quote:

Ik heb een Samsung Galaxy S2 besteld laatst! Daar kan je Angry Birds op spelen, dus Wordfeud vast ook wel :P Nog iemand die pas Angry Birds en Wordfeud gaat spelen NADAT het tof was O+ :+
pi_107969777
Hm misschien ga ik dan voor die S3.

En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
pi_107969864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:

En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Snap ik!
Vriendje heeft trouwens B-model samsung a 150 euro met android en die is ook prima voor van alles :)
pi_107969882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.

En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.

Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
Ik kan mijn eigen voor en achternaam niet zo duidelijk uitspreken, het klinkt altijd of als mompelen of als een of andere jazz zangeres :')

Ik zou mijn naam gewoon éél frans uit moetè sprekè

[ Bericht 10% gewijzigd door Probability op 14-02-2012 16:34:22 ]
pi_107969895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:

Als je alle openstaande apps killt en je mobiel internet, wifi en GPS uitzet moet dat wel kunnen :Y
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:35:16 #271
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107970374
O:1 banaan 2 volkoren boterhammen groot glas soja melk

L: 1 elstra appel groot stuk rettich , blikje zalm, 3 finse ronde, groot glas karnemelk

T: groot glas smoothie

D : bord linzensoep ,salade, 2 roggebroodjes 1 sinasappel

2 uur gewandeld.
pi_107970823

O+
pi_107970949
Aaaah coco die is leuk!
pi_107971024
Perr kent TF2 :? :o
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:50:23 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107971038
quote:
Ik gnorfte :') :D O+

Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
pi_107971094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gnorfte :') :D O+

Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
O+ O+ O+ O+
Ja doei.
pi_107971254
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Perr kent TF2 :? :o
Tuurlijk!

SPOILER
pi_107971483
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
pi_107971523
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
pi_107971598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
ik ook. Niet perse vandaag, maar wel tot half maart. En dan ga ik ook nog eens een week op cursus in die tijd. Ik weet echt niet heo ik het allemaal af ga krijgen...
pi_107971690
*schopt Jagar*

Lijstje:
O: smoothie banaan, 2 kiwi's, magere yoghurt, lijnzaad en tarwezemelen (nieuwe verslaving O-) )
L: stukje groentequiche, nu is ie echt op helaas..
T: bonbonnetje bij de thee
T: 2 volkoren crackertjes geitenkaas en rookvlees
D: roti! (zelfgemaakt dus met veel groentjes en weinig aardappeltjes)
T: fruit
pi_107971704
Ik stuurde dit:

._____. whale you be my valentine

en vriendje stuurde terug:

grapjas
die heb je van 9gag
dolphinately

:P
pi_107971772
Deze dus :')
pi_107971784
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
Bij mij alleen 'van'. Maar het blijft irritant...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107974018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag oO< Ik was vandaag enkel 'aanwezig'.
Ik heb wel wat mails verstuurd enzo, maar niet het gevoel dat ik een enorme berg werk heb verzet
die is er ook even niet, na de vakantie komen de stageverslagen en die zijn veel werk
pi_107975000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Probability het volgende:
Deze dus :')
[ afbeelding ]
:P
pi_107975074
Lijstje:

O: twee boterhammen (tarwe) met kipfilet, glas water
T: banaan en heel wat kopjes thee/water
L: bruin hard broodje (zo'n driehoek met zaden erop) met een halve avocado erop geprakt en zalm, kopje tomatensoep, blikje sinaasappelsap.
D: volkorenspaghetti met peer, creme fraiche, gorgonzola, pijnboompitjes
S: Fitness (uur meestal, cardio + kracht)
T: bioyoghurt met aardbei en vanille

Best tevreden :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:35:00 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107975116
Zit in de trein O+. Zin om iemand te slaan O+. Hard O+.
pi_107975124
pfff ik ben blij als ik naar huis mag.. ben moe en heb het koud...

Mijn dag is het ook duidelijk niet.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:54:12 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107975750
Mijn aanstaande heeft 6 week geleden al de moeite genomen om iets voor vandaag te regelen een speciale bodylotion maar het is door de DA nog steeds niet gelukt.. Hij baalde, lief he? O+

Was vandaag bij moeders, heb een spijkerbroek van haar gekregen. Zo'n leggingspijkerding, echt enorm lelijk maar het staat geloof ik wel, prijs was er wel naar iig. Zal misschien vanavond nog wel een foto maken.

Mooi slank ben je Phaidra.
En ik vind de lijstjes van Anna ook mooi
XM, jij slaat om je heen met O+ wat lief! :D

Mijn naam kan je niet fout spellen maar wordt altijd fout gespeld, altijd met een i ipv j :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:54:55 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107975775
Prog, het is ook koud, dit is gewoon superkloteweer, vochtig, koud, bewolkt.. BAH!
pi_107976002
Martijn kwam net thuis en had bloemen voor me. Cheesy, maar wel O+

En paling, gebakken vis en forel (ik vind vis heerlijk, hij haat het).

O+
pi_107976065
Ik doe niet aan Valentijnsdag (want ik heb niemand ;)) en ik vond het best oke buiten! Jammer van de regen, dat wel!
Be someone that makes you happy
pi_107976363
Hmm lekkere roti, maar nu heb ik trek in iets zoets :X dat heb ik nou altijd na iets pittigs, niet handig -O-
pi_107976371
Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen, 4 pruimen, paar dropjes
L: dubbele boterham pindakaas, rijstwafel met geitenkaas
T: gekookt ei, halve komkommer, glas chocomel (rijstemelk, viel niet tegen!)
D: beetje pasta met veel groenten; champignons, courgette, tomaat en een beetje kaas
S: ruim een uur boksen
T: ben nog aan het dubben...yoghurt/havermout zoiets
Be someone that makes you happy
pi_107976584
Ah vriendlief belde net helemaal blij en verrast op over de fotovalentijnskaart die ik m gestuurd heb! O+
Maar heb zelf niets denk :P
pi_107976677
bij ons is het omgedraaid :') Ik ben de valentijnsscrooge :+ En hij heeft allemaal post it's opgehangen met allemaal lieve dingetjes en ik moet op 'm wachten tot hij thuis is O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107976718
Ik heb een enorm kitscherig doosje gemaakt, echt ge-wel-dig :D Met hartjes, hartjes, roze, rood, bloemetjes, 'kweek je eigen rozen in blik, enz enz :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:25:59 #299
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107976793
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107976840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
De liefde van de man gaat door de maag!

Mijn lijstje is prut want ik vond mezelf heel zielig :'). Straks lekker andijviestamp :9
  Vis een optie? dinsdag 14 februari 2012 @ 18:30:38 #301
70532 loveli
N
pi_107976960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Prog, het is ook koud, dit is gewoon superkloteweer, vochtig, koud, bewolkt.. BAH!
Koud: check. De rest: niet check. Iemand opperde het idee om foto's te maken in bikini op ski's. En ze op FB te zetten :')
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')