we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Mogge!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!
Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben
D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.
Vandaag:
O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)
^^quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
voor Phai's mam!
voor Maria's feedback
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade
Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Hai!
Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk.
Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.
De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best wel
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
Nou er zijn er anders genoeg die het verkeerd doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
Als ik noten en yoghurt een en 200 gram aardappelen bij mijn D zit ik ongeveer op 1900 kcals volgens het voedingscentrum (gebruik best veel hummus enzo)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..
Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug heOf ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...
Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |