abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107962855
Eventueel kan ik je nog vertellen hoe ik niet bepaald slanke lasagne met spinazie en ontbijtspek maak? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107963074
Ik maak meestal een bolognese saus voor de lasagne, makkelijk, maar duurt wel even:

Spekjes en uien fruiten
Geraspte wortel, bleekselderij, knoflook erbij
Gehakt toevoegen
Afblussen met glas rode wijn
Tomatenpasta toevoegen, even aanbakken
Gepelde tomaten toevoegen
Verse kruiden toevoegen - tijm, rozemarijn, basilicum
Zout en peper
Paar uurtjes laten pruttelen
Klaar!
pi_107963167
Iehw! Bah! Blegh! Lasagne... :{w
Pindakaas + hagelslag daarentegen :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107963377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Adelie het volgende:
Perruche: wat is makkelijk he ;) Ik ben benieuwd naar het recept!
Ik doe bijna zoals Anna82.
laag bolognese
dan laag gegrilde paprikasaus (pot Zoete paprika's, italiaanse, niet die zure, pureren)
lasagnebladen (met ei)
laagje bechamel
laagje bolognese
laagje paprikasaus
laagje lasagnebladen
laagje bechamel
Etc. Ik maak graag heel dunne laagjes, anders is het grote passen snel thuis.

Bechamel maken met boter en melk en bloem en eventueel voor de lekker nog wat mermezaan erdoor. laagjes in de lasagne heel dun maken, het wordt een soort bindmiddel, en dan bovenop wat dikker met nog mozzarella.
Bolognese makewn met varken en rund, niet alleen rund dat is niet vet genoeg. En eigenlijk doe je natuurlijk het gehakt niet aanbakken maar gewoon ui/spek/selderij/knof aanbakken, dan de hele tomaten met smaakmakers + wijn in de pan en dan het vlees erin gaar koken voor een uur of 3. lange koken doet iets met de structuur en smaak.

Even in de oven en klaar.

Als je de paprika weglaat en de lasagne vervangt voor gegrilde aubergine linten heb je melanzana a la parmigiana. Ook lekker en minder carbs.
pi_107963408
Voor lasagna op de wat slankere manier

Knoflook en ui fruiten in een grote sauspan, dan kleine stukjes tomaat erbij, hartje er even uit halen.
Paar blaadjes laurier erbij en takje tijm en wat blaadjes basilicum, lekker laten pruttelen.
In een tweede pan rul je dan gehakt met wat kruiden, eventueel champignons etc naar smaak.
Na een tijdje pruttelen pluk je de laurierblaadjes uit de tomaatjes en haal je desgewenst de staafmixer erdoorheen, de tomatensaus gooi je vervolgens door de gerulde gehakt en voila.
Laagje gestoomde groente kan er dan altijd nog bij tussen blad en saus, spinazie of broccoli zijn hiervoor mijn favoriet. Wat mozzarella erdoor brokkelen in een laagje kan ook, maar dan wordt het wel een stukje minder slank.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:12:06 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107963436
Hou ook niet van lasagne ...

Jou neusgaten? Haha, wat is daar mis mee? Niet opgevallen iig :P

Lijst:
O: boterham komijnkaas, beker melk
S: 11 km in 1.00.20 (stomme 20 sec :( :P )
L: (nu) 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/ham/komkommer/augurk, 2 beschuiten kaas, cappucino, appel
T's: minneola, blokje choco, pistoletje ossenworrst met ui, handje noten
D: broccoli, aardappelkroketten, varkenshaas, geb. champ, peperroomsaus, komkommersalade
T: kwark en vla, biertje, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107963483
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
pi_107963505
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Adelie het volgende:
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
Groot gelijk. Ik ben nooit zo dik geweest als in mijn Italiaanse periode.
pi_107963712
:W

Die kilo van het slechte eten dit weekend is er gelukkig ook weer af *O*

Verder mega druk op het werk, pfff, is het al weer bijna weekend? :O
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107963779
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit) :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107963797
Mogge!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!

Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben :D

D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.

Vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)

[ Bericht 1% gewijzigd door Novem op 14-02-2012 12:27:00 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:22:54 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107963852
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit) :')
Mijn humorknopje stond uit :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107964376
ik werd de lange afstand op het eind ook zat :') Is maar goed dat we zijn gaan samenwonen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107964664
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mijn humorknopje stond uit :')
*klik, weer aan zet*
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:00:51 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107964994
Oh hai, samenvatting anyone? :').

Shame is een aanrader! Goeie film! Bij tijd en wijle grappig, maar bovenal erg interessant en schrijnend.

Ik heb alweer last van m'n bovenrug en het straalt ook uit naar mijn linkerarm. Erg vervelend. Vrijdag had ik het ook, in het weekend ging het beter en nu is het weer terug. Zou het iets met de hoogte van m'n bureaustoel te maken hebben? En hoe kan het dan dat ik er eerder geen last van had?
Niet meer actief op Fok!
pi_107965167
Ik heb net een stukje appeltaart geweigerd *)
Ik ben een beetje verwend: zelfgebakken vind ik veel lekkerder dan bijvoorbeeld van de Jumbo :@

Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:10:32 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107965277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Adelie het volgende:
Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
Dank je :).
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.

Verder viel het bijlezen best mee. Eddie O+.

En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?" ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_107965315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je :).
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.

Verder viel het bijlezen best mee. Eddie O+.

En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?" ;(.
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
pi_107965384
Hai!

Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk :').

Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen O+). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.

De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken *O*. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding. :s)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:14:19 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
:Y

quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bhehe.

"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
" :{ "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:15:53 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107965448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y

[..]

Oh ja :D _O-. Ik val in herhaling ;(.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met frambozen
T: mueslireep
T: banaan
L: twee bth smeerworst, twee bth chorizo
T: cup a soup tomaat
T: appel
D: cannelloni met gehakt en spinazie, geloof ik (weet alleen niet of ik het gehakt wel uit de vriezer heb gehaald, dus dat kan nog wat anders worden)

Gisteren slechts 20 minuten tijd gehad om te eten, dus toen is het Mac geworden :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:15:54 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965449
Yay gefelie met je mams, Phaidra O+ Mooi, dat!

En je bent ook megaslank :7
pi_107965457
Mijn moeder had eens een oppaskindje met de naam Shevaughn. Doe het dan met de echt Ierse spelling Siobhan (toch? Er moet nog ergens een accent op, maar dat weet ik even niet meer :P), spellen moet het kind dan toch :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107965642
LIjstje:

O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:25:38 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107965767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:

O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
Mooi/lekker :9 Ga er niet van uit dat er megaveel suiker in die appeltaartvulling zit, maar in het geheel kan het vast wel :Y </feedback van likmevestje>
pi_107966020
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Mogge!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!

Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben :D

D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.

Vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..

Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
pi_107966618
:W
Worry is a misuse of imagination
pi_107966726
*O* voor Phai's mam!

^O^ voor Maria's feedback :D
Voorbeeld van hoe raar m'n hersenen werken: Het gepraat over namen deed me denken hoe ik van 't weekend best jaloers was hoe jij niet je achternaam hoefde te herhalen bij het reserveren. :@

Vanavond lekker groene bonen met Groninger metworst! :9
pi_107966855
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade

Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
pi_107966860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
*O* voor Phai's mam!

^O^ voor Maria's feedback :D

^^
pi_107967064
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade

Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best wel ^O^

Ghehe, niets :+
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren :P
pi_107967066
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Hai!

Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk :').

Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen O+). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.

De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken *O*. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding. :s)
O+ ^O^ /werkpost
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107967110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren :P
_O- lang leve skype, als ik ergens heen bel is het pas echt trernis, alles spellen incl. straatnaam en woonpl.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107967209
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:14:15 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967467
quote:

[..]

Nou er zijn er anders genoeg die het verkeerd doen :D Twee c-tjes, een k ipv een c, en in het Spaansig is de u een beetje een oe, dus ik spreek het altijd maar Hollandschen uit :7 Er zijn er ook die denken dat het een mannenvoornaam is, krijg je berichtjes met Beste *achternaam* :')

Ik vind dat wanneer vriendje en ik gaan trouwen, hij mijn naam moet nemen :7 4 letters is veuuul makkelijker dan 12-met-een-Duitsige-klank! :+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:14:40 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967481
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:15:20 #237
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107967506
Mijn voornaam is de meest gegeven voornaam in Vlaanderen, al 6 jaar ofzo. Maar vroeger schreven ze hem altijd fout. Achternaam is zo simpel dar het soms ook fout loopt.
Er zijn 2 bokkenpootjes in mijn mond gesprongen, had werk/baby stress.
Lunch wordt vis met prei en puree.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107967641
Ik was bijna een Deirdre geweest. Blij dat dat niet door is gegaan, het durrep had al moeite zat met de naam die het wel is geworden :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107967650
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
Ja, daar was ik al bang voor. :+.
pi_107967780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..

Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
Als ik noten en yoghurt een en 200 gram aardappelen bij mijn D zit ik ongeveer op 1900 kcals volgens het voedingscentrum (gebruik best veel hummus enzo)

Ik ben ook pas om 20.30 klaar met mijn avondeten, dan heb ik maar 2 uur om yoghurt en noten te eten voor bedtijd...

Misschien moet ik meer eten overdag op sportdagen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:24:28 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107967851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sorry :@ Het leek me zo lollig :+
pi_107968072
Exen :')
pi_107968073
quote:

[..]

Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug he :P Of ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...

Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
pi_107968080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Exen :')
Italiaanse exen? }:|
pi_107968137
Ik spel mijn voornaam ook altijd om een ontbrekende letter te voorkomen. En daarna weer enthousiast reageren op: "Ooooh, weet je dat jouw naam een, euhmmm, hoe heet dat ook alweer, is?"
pi_107968281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug he :P Of ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...

Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
Zou kunnen :@ Misschien klein winters laagje erbij door de kou, en volgens mij heb je ook nog best wat geschaatst :)

:o Gewoon jouw naam achter die van vriendje klinkt ook wel geinig, Maria :D

Anna is een palingdroom O+ Hmmmm, paling :9
En succes met de urbanathlon training ^O^
pi_107968388
Palindroom toch? :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:39:48 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968416
CRAP!

:D

Uitgenodigd voor hét Boekenbal!

Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107968476
Aruba afzeggen, meteen! :P

Lunch hier:

Ja doei.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:42:14 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968503
Dit is nu wat ze met een luxeprobleem bedoelen geloof ik :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107968555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kan toch best, niemand die gaat vragen of je echt zo heet :D
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107968557
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRAP!

:D

Uitgenodigd voor hét Boekenbal!

Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
Ik ben ook lang en heb donker haar en met rode lippenstif kan ik prima voor XM doorgaan toch?

Pass die uitnodiging maar :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:44:33 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107968572
Palingdroom O+

Luxeprobleem _O-

En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven :+
pi_107968588
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.

En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.

Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
pi_107968742
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"

"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"

Meh.
Ja doei.
pi_107968795
Weet ik, Perr, maar ik droom liever over paling dan over Palin :')

Awwww, XMert :* :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:52:16 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107968815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"

"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"

Meh.
Boh en dan lijkt jouw naam ook nog op 'baby', ja! ;( :D
pi_107968839
En dan trouwen met een Wolf... :')

FML
Ja doei.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:53:33 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107968853
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
pi_107969161
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!

en geen iphone, die is te duur.
pi_107969171
Bij mij plakken ze altijd een 'n' op 't eind. Of ze maken er 'van de(r)' i.p.v. 'van'.

Ik wou dat ik een wat meer exotische naam had O+
pi_107969232
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Palingdroom O+

Luxeprobleem _O-

En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven :+
Ik las eerst Baard en roos en dacht: ieuw :')
pi_107969245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!

HTC Desire? :)
Ja doei.
pi_107969319
quote:

Samsung S2? S3 komt ook bijna uit.
Goedkoper, niet vast aan Itunes, flash, verkozen tot beste telefoon.
pi_107969478
quote:

Wens 1 en 2 gaan niet samen. Leuke telefoon = ermee spelen = snel leeg :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:18:23 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107969712
quote:

Ik heb een Samsung Galaxy S2 besteld laatst! Daar kan je Angry Birds op spelen, dus Wordfeud vast ook wel :P Nog iemand die pas Angry Birds en Wordfeud gaat spelen NADAT het tof was O+ :+
pi_107969777
Hm misschien ga ik dan voor die S3.

En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
pi_107969864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:

En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Snap ik!
Vriendje heeft trouwens B-model samsung a 150 euro met android en die is ook prima voor van alles :)
pi_107969882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.

En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.

Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
Ik kan mijn eigen voor en achternaam niet zo duidelijk uitspreken, het klinkt altijd of als mompelen of als een of andere jazz zangeres :')

Ik zou mijn naam gewoon éél frans uit moetè sprekè

[ Bericht 10% gewijzigd door Probability op 14-02-2012 16:34:22 ]
pi_107969895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:

Als je alle openstaande apps killt en je mobiel internet, wifi en GPS uitzet moet dat wel kunnen :Y
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:35:16 #271
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107970374
O:1 banaan 2 volkoren boterhammen groot glas soja melk

L: 1 elstra appel groot stuk rettich , blikje zalm, 3 finse ronde, groot glas karnemelk

T: groot glas smoothie

D : bord linzensoep ,salade, 2 roggebroodjes 1 sinasappel

2 uur gewandeld.
pi_107970823

O+
pi_107970949
Aaaah coco die is leuk!
pi_107971024
Perr kent TF2 :? :o
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:50:23 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107971038
quote:
Ik gnorfte :') :D O+

Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
pi_107971094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gnorfte :') :D O+

Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
O+ O+ O+ O+
Ja doei.
pi_107971254
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Perr kent TF2 :? :o
Tuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107971483
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
pi_107971523
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
pi_107971598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
ik ook. Niet perse vandaag, maar wel tot half maart. En dan ga ik ook nog eens een week op cursus in die tijd. Ik weet echt niet heo ik het allemaal af ga krijgen...
pi_107971690
*schopt Jagar*

Lijstje:
O: smoothie banaan, 2 kiwi's, magere yoghurt, lijnzaad en tarwezemelen (nieuwe verslaving O-) )
L: stukje groentequiche, nu is ie echt op helaas..
T: bonbonnetje bij de thee
T: 2 volkoren crackertjes geitenkaas en rookvlees
D: roti! (zelfgemaakt dus met veel groentjes en weinig aardappeltjes)
T: fruit
pi_107971704
Ik stuurde dit:

._____. whale you be my valentine

en vriendje stuurde terug:

grapjas
die heb je van 9gag
dolphinately

:P
pi_107971772
Deze dus :')
pi_107971784
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
Bij mij alleen 'van'. Maar het blijft irritant...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107974018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag oO< Ik was vandaag enkel 'aanwezig'.
Ik heb wel wat mails verstuurd enzo, maar niet het gevoel dat ik een enorme berg werk heb verzet
die is er ook even niet, na de vakantie komen de stageverslagen en die zijn veel werk
pi_107975000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Probability het volgende:
Deze dus :')
[ afbeelding ]
:P
pi_107975074
Lijstje:

O: twee boterhammen (tarwe) met kipfilet, glas water
T: banaan en heel wat kopjes thee/water
L: bruin hard broodje (zo'n driehoek met zaden erop) met een halve avocado erop geprakt en zalm, kopje tomatensoep, blikje sinaasappelsap.
D: volkorenspaghetti met peer, creme fraiche, gorgonzola, pijnboompitjes
S: Fitness (uur meestal, cardio + kracht)
T: bioyoghurt met aardbei en vanille

Best tevreden :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:35:00 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107975116
Zit in de trein O+. Zin om iemand te slaan O+. Hard O+.
pi_107975124
pfff ik ben blij als ik naar huis mag.. ben moe en heb het koud...

Mijn dag is het ook duidelijk niet.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:54:12 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107975750
Mijn aanstaande heeft 6 week geleden al de moeite genomen om iets voor vandaag te regelen een speciale bodylotion maar het is door de DA nog steeds niet gelukt.. Hij baalde, lief he? O+

Was vandaag bij moeders, heb een spijkerbroek van haar gekregen. Zo'n leggingspijkerding, echt enorm lelijk maar het staat geloof ik wel, prijs was er wel naar iig. Zal misschien vanavond nog wel een foto maken.

Mooi slank ben je Phaidra.
En ik vind de lijstjes van Anna ook mooi
XM, jij slaat om je heen met O+ wat lief! :D

Mijn naam kan je niet fout spellen maar wordt altijd fout gespeld, altijd met een i ipv j :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:54:55 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107975775
Prog, het is ook koud, dit is gewoon superkloteweer, vochtig, koud, bewolkt.. BAH!
pi_107976002
Martijn kwam net thuis en had bloemen voor me. Cheesy, maar wel O+

En paling, gebakken vis en forel (ik vind vis heerlijk, hij haat het).

O+
pi_107976065
Ik doe niet aan Valentijnsdag (want ik heb niemand ;)) en ik vond het best oke buiten! Jammer van de regen, dat wel!
Be someone that makes you happy
pi_107976363
Hmm lekkere roti, maar nu heb ik trek in iets zoets :X dat heb ik nou altijd na iets pittigs, niet handig -O-
pi_107976371
Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen, 4 pruimen, paar dropjes
L: dubbele boterham pindakaas, rijstwafel met geitenkaas
T: gekookt ei, halve komkommer, glas chocomel (rijstemelk, viel niet tegen!)
D: beetje pasta met veel groenten; champignons, courgette, tomaat en een beetje kaas
S: ruim een uur boksen
T: ben nog aan het dubben...yoghurt/havermout zoiets
Be someone that makes you happy
pi_107976584
Ah vriendlief belde net helemaal blij en verrast op over de fotovalentijnskaart die ik m gestuurd heb! O+
Maar heb zelf niets denk :P
pi_107976677
bij ons is het omgedraaid :') Ik ben de valentijnsscrooge :+ En hij heeft allemaal post it's opgehangen met allemaal lieve dingetjes en ik moet op 'm wachten tot hij thuis is O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107976718
Ik heb een enorm kitscherig doosje gemaakt, echt ge-wel-dig :D Met hartjes, hartjes, roze, rood, bloemetjes, 'kweek je eigen rozen in blik, enz enz :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:25:59 #299
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107976793
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107976840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
De liefde van de man gaat door de maag!

Mijn lijstje is prut want ik vond mezelf heel zielig :'). Straks lekker andijviestamp :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')