Ik doe bijna zoals Anna82.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Adelie het volgende:
Perruche: wat is makkelijk heIk ben benieuwd naar het recept!
Groot gelijk. Ik ben nooit zo dik geweest als in mijn Italiaanse periode.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Adelie het volgende:
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
Mijn humorknopje stond uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit)
*klik, weer aan zet*quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Adelie het volgende:
Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.
Verder viel het bijlezen best mee. Eddie.
En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?".
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Oh jaquote:
Mooi/lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Mogge!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt Jagar! Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen toen hij terugging naar Engeland. Binnen 2 maanden long disance heb ik gezegd dat ik het niet meer trok en dat ik naar engeland zou verhuizen of dat we het dan maar uit zouden moeten maken. 3 maanden later woonde ik dus in de UK, maar de drie maanden waren het ergst, inderdaad de laatste lootjes, veel stress, elkaar heel erg missen etc. Op zo'n moment is iedere dag te lang!
Vandaag voor het eerst van iemand anders dan mijn vriend gehoord dat je goed kan zien dat ik afgevallen ben
D van gisteren was andijvie/preistamppot met een eetlepel geraspte kaas, geroosterde cherrytomaatjes en rode ui en een veggie burger.
Vandaag:
O - 2 vk crackers pindakaas, kiwi
T - appel
L - 4 vk bth hummus/kaas/vlees/
T - banaan
S - kracht en cardio
D - iets met een tartaartje en veel groenten, weet nog niet wat, vriend kookt
T - koffie verkeerd en yoghurt of cashewnoten (of allebei)
^^quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
voor Phai's mam!
voor Maria's feedback
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L dubbele boterham ei met salade, glas jus
T krentenbol
T appel
D vegetarische pasta met salade
Maar wat hebben Maria en Viz samen gereserveerd?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
Hai!
Gister heb ik me redelijk aan de planning gehouden, alleen zijn de amandelen vervangen door een stuk taart. Had mijn lief nog meegenomen voor z'n verjaardag en dat had ik niet aan zien komen. Stom eigenlijk.
Vandaag weer een verjaardag (mijn moeder wordt 65!! Wie had gedacht dat ze dat nog zou halen). We eten daar afhaalchinees (bah, houd ik helemaal niet zo van), waarschijnlijk ook wel een stukje taart en wat nootjes.
De verloskundige noemde me gisteravond 'mooi slank', dus die kan ik in mijn zak steken. En de kleding waarin ik me een blob voel ga ik terugbrengen, dan maar wat meer uitgeven voor mooi zittende kleding.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind jouw lijstjes eigenlijk altijd best wel
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
Nou er zijn er anders genoeg die het verkeerd doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ghehe, niets
Maar ik zat met Maria en haar vriend op Skype toen Maria voor afgelopen zondag een tafeltje reserveerde, dus kon ik gezellig meeluisteren
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik reserveer tegenwoordig ook altijd maar op naam van Baardmans. Daar kan een stuk minder mis aan gaan.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Ik wil graag een tafel voor twee op naam van Baardmans".
Als ik noten en yoghurt een en 200 gram aardappelen bij mijn D zit ik ongeveer op 1900 kcals volgens het voedingscentrum (gebruik best veel hummus enzo)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we doen het al 2 jaar zo. Ik denk inderdaad doordat wellicht het eind in zicht is ik het moeilijker vind. Ach ja, vanaf donderdag zijn we practisch een maand non-stop samen, op 3 dagen na ofzo..
Ik vind je lijstje trouwens wat mager.
Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knap wel dat ik nu bijna twee kilo zwaarder ben dan een maand terug heOf ik moet enorme spiegroei hebben van de dagelijkse 30 squats...
Vanavond eens een plan van aanpak opstellen voor de Urbanathlon!
Kan toch best, niemand die gaat vragen of je echt zo heetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Ik ben ook lang en heb donker haar en met rode lippenstif kan ik prima voor XM doorgaan toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRAP!
Uitgenodigd voor hét Boekenbal!
Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
Boh en dan lijkt jouw naam ook nog op 'baby', ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"
"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"
Meh.
Ik las eerst Baard en roos en dacht: ieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Palingdroom
Luxeprobleem
En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven
HTC Desire?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
en geen iphone, die is te duur.
Samsung S2? S3 komt ook bijna uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
Wens 1 en 2 gaan niet samen. Leuke telefoon = ermee spelen = snel leegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een Samsung Galaxy S2 besteld laatst! Daar kan je Angry Birds op spelen, dus Wordfeud vast ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Snap ik!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Ik kan mijn eigen voor en achternaam niet zo duidelijk uitspreken, het klinkt altijd of als mompelen of als een of andere jazz zangeresquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.
En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.
Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
Als je alle openstaande apps killt en je mobiel internet, wifi en GPS uitzet moet dat wel kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Ik gnorftequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gnorfte![]()
![]()
![]()
Maarten stuurde mij laatst: "Mario is red, Sonic is blue. Will you be my player number 2?" <3 ^^
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
ik ook. Niet perse vandaag, maar wel tot half maart. En dan ga ik ook nog eens een week op cursus in die tijd. Ik weet echt niet heo ik het allemaal af ga krijgen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb ook lambal dag maar ik moet zo veel doen!
Bij mij alleen 'van'. Maar het blijft irritant...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij plakken ze altijd 'van de' tussen m'n voor en achternaam.
Oh, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
wie schopt mij aan het werk? Wat een lambal dag vandaag zeg. Nog even doorbijten, en dan ga ik lekker optijd naar huis denk ik.
De liefde van de man gaat door de maag!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Sjaapje het volgende:
Wij doen helemaal niets, nu ik heb kabeljauw met bacon, puree en curry-prei gemaakt voor hem. En dan 10 min geknuffeld, en nu issie werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |