Ik doe bijna zoals Anna82.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Adelie het volgende:
Perruche: wat is makkelijk heIk ben benieuwd naar het recept!
Groot gelijk. Ik ben nooit zo dik geweest als in mijn Italiaanse periode.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Adelie het volgende:
Dames: bedankt voor de recepten! Ik denk dat ik voor het slanke recept van MarMar ga met wat groenten er doorheen.
Mijn humorknopje stond uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Was garpje, Uniek, is niets mis met m'n neusgaten (behalve dat er haar uit groeit)
*klik, weer aan zet*quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Adelie het volgende:
Viking: ik zou in eerste instantie wel denken aan de instellingen van stoel / houding. Ik had opeens een keer tintelingen in mijn been als ik opstond een tijd geleden. En ook bij het hardlopen had ik er opeens last van. En het lag bij mij aan de instelling van mijn bureaustoel. En ik had er eerder ook geen last van. Opeens was die klacht er. En toen ik de stoel weer juist had ingesteld waren de klachten ook meteen weer voorbij. Dus: vraag of iemand (arbo) mag langskomen die verstand heeft van instellingen van de stoel. Dat scheelt in klachten.
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wacht het nog even af. Heb het toen ik hier net werkte ook gehad, toen is er iemand langs geweest en was het idd meteen voorbij. En nu voelt het toch iets anders op de eoa manier.
Verder viel het bijlezen best mee. Eddie.
En praat me niet van vreselijke kindernamen. De zus van M. heeft er één die Shaughn heet. Die moet z'n hele leven z'n naam spellen: "John?", "Sean?", "Shawn?".
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had Razztwizzle daar niet zo'n geweldige post over toen? Of Laureline?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Oh jaquote:
Mooi/lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met banaan, appeltaartvulling en 2 soorten muesli
L: gegrilde groenten (ongeveer 1/4 van 400 gram wortelen, 1 courgette en 1 paprika), 150 gram rauwe wortelen, kom tomatensoep
T: plakjes schwarzwalderschinken
T: bakjeyoghurt met appeltaartvulling
D: pasta carbonara, met pancetta. Daarnaast courgette.
T: nog even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |