abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107931175

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107931219
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik nog Ing :@

Ik dacht dus dat het ook om een kunstopleiding ging...

[..]

Ghehe, op zich vind ik filosofie best wel interessant, maar het is niet echt een praktijkgerichte opleiding nee :P

Snap geen knurft van die titels 8)7 Master of Arts kan dus van alles wezen :?
:Y tis een brede term.

Ik heb een keer een essay geschreven over het Geneeskundig onderzoek voor het huwelijk :7 dat was een maatregel om het ongebreidelde fokken van de paupers tegen te gaan* c_/ Was echt interessant literatuuronderzoek.

*het werd uiteraard netter verwoord :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_107931242
En dan fokken als in kinders maken :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 februari 2012 @ 15:16:59 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107931266
Wat zou je willen doen Syrena? Als je een beroep mocht kiezen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107931286
Syrena, speciaal een plaatje voor jou! ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107931375
:W

hoi!!
Ja doei.
pi_107931380
En toch vind ik dat ik de leukste titel heb die je kunt krijgen O-)

'juf' O+ :P
pi_107931409
dzdmov
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:24:49 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107931540
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bij beterschaaps zie ik een schaap met een doktersjas voor me :')
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven! :D Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107931892
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zou je willen doen Syrena? Als je een beroep mocht kiezen?
Iets met puzzels oplossen, bv. bepaalde ICT-problemen oplossen, of dingen opzoeken of uitzoeken. Procedures op papier zetten, maar er zelf ook mee werken zodat ik zeker weet dat de procedure die het uiteindelijk wordt ook de meest efficiente is en de kans op fouten maken door de uitvoerenden zo klein mogelijk is. En dat anderen de procedure gemakkelijk kunnen overnemen bij ziekte.

(dat laatste doe ik nu voor een deel, maar we hebben veel verschillende locaties en veel neuzen die dan dezelfde kant op moeten. Ik ben wel heel diplomatiek, maar het gaat me niet snel genoeg :+ en ik ben niet communicatief genoeg (nog) en dat is ook geen sterk punt van mij, want mensen kunnen dan gaan tegensputteren want "we deden altijd al zo" terwijl mijn manier gewoon de bom is.)

Geen vergaderingen, wel collega's, lekker 9-5, 1 dag thuiswerken, veel vakantie :P

Ik heb gewoon geen idee wat ik nou echt tof vind. Lesgeven niet in elk geval.
pi_107932095
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y tis een brede term.

Ik heb een keer een essay geschreven over het Geneeskundig onderzoek voor het huwelijk :7 dat was een maatregel om het ongebreidelde fokken van de paupers tegen te gaan* c_/ Was echt interessant literatuuronderzoek.

*het werd uiteraard netter verwoord :+
:D awesome!
Zich nu ook afvraagt waarom die regel er niet is gekomen :P
Had me ook wel leuk geleken om af en toe een vak erbij gehad te hebben die niet zo 'droog' van stof was zeg maar.

Kijk anders eens naar ITIL, Syreen, klinkt beetje als wat je zoekt en zijn zat losse opleidingen voor te vinden.
Weet alleen niet of er werk is te vinden alleen op basis daarvan :@

Eens met Mo, de titel 'Juf' zou ik niet echt waarderen gok ik :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107932181
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Eens met Mo, de titel 'Juf' zou ik niet echt waarderen gok ik :')
Want? Ik heb er hard voor gestudeerd :Y
pi_107932206
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
pi_107932299
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
V1z0R> Wat is dat ITIL? Kwam het net inderdaad een paar keer tegen in vacatureteksten.
Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Library

Sunny, vergeet niet dat ik een man ben he? ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107932374
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Best-practises voor in de ICT, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)frastructure_Library

In jouw geval zou het dan 'meester' of 'meneer' zijn :Y Maar goed ik zei dan ook dat ík dat een leuke titel vind, weet dat het voor heel veel mensen en absolute hell-baan zou zijn :+ ;)
Ik mag straks na mijn afstuderen ook een mastertitel voeren, maar ik geef daar niet zo veel om. Het betekent niet echt iets. Juf wel :Y dat is héél belangrijk voor die kids ;)
pi_107932385
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik had bijna ^^ gepost :')

Maar je zei 'de leukste titel die je kunt krijgen', nou, daar zijn dus de meningen over verdeeld. Jij kunt 't leuk vinden om les te geven aan kinderen, met jou hiernog een paar, maar dat maakt het niet 'universeel de leukste titel', ik moet er niet aan denken namelijk.
Ja doei.
pi_107932413
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had bijna ^^ gepost :')

Maar je zei 'de leukste titel die je kunt krijgen', nou, daar zijn dus de meningen over verdeeld. Jij kunt 't leuk vinden om les te geven aan kinderen, met jou hiernog een paar, maar dat maakt het niet 'universeel de leukste titel', ik moet er niet aan denken namelijk.
Nee, do'h :P Daarom ook de 'ik vind' en niet 'het is zo' ;)
pi_107932471
Het verblijf van mijn schoonzus + man + baby hebben mij godzijdank perfect gediend als bevestiging van mijn haat jegens de aanwezigheid van kinderen in mijn dagelijkse leven O+
Ja doei.
pi_107932518
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het verblijf van mijn schoonzus + man + baby hebben mij godzijdank perfect gediend als bevestiging van mijn haat jegens de aanwezigheid van kinderen in je dagelijkse leven O+
_O- oh in mijn privéleven weer ik ze ook O-) :Y
Heb genoeg aan de 24 blagen van groep 7 die ik 2,5 dag per week mag opvoeden/iets bijbrengen/in het gareel moet houden ;)
pi_107932820
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?

Verder is het ijs weer weg :'( , dus daar gaat m'n figuur. Gisteren 2 Karmeliets weggeklokt om het leed te verdrinken.
pi_107932865
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:
O, ik ben weer net op tijd voor de kinderdiscussie zie ik! Toch eigenlijk een vreemd maatschappelijk verschijnsel dat mensen die geen kinderwens hebben menen zich daarvoor te moeten verantwoorden. Of wordt dat opgelegd?
Moet je voorstellen hoe je als juf zonder kinderwens wordt aangekeken. Hoe vaak ik dat wel niet heb moeten uitleggen :N :X Opgelegd ja, zo voelt het wel.
pi_107932915
En Vik, ik zou niet in de Bloemenbuurt gaan wonen als je dagelijks naar het station moet! Hoewel, hoef je ook niet meer extra te sporten...
pi_107933007
Iets heel anders, ik zoek een leuk lief cadeautje want lief ( :') ) vindt Valentijn stom dus daarom moet en zal ik iets geven *) Het liefst iets wat net te kitscherig voor woorden is. Haha

Als hij gewoon had gezegd dat hij het mwah mwah vond en meer iets voor stille verliefden had ik dat beaambt en was er niets aan de hand.

Eenzijdig Valentijn een beetje afzeggen, nee dat kan niet. :P
Worry is a misuse of imagination
pi_107933209
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Syrena het volgende:
heeeel saai :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107933223
Oei Prob, ik zou je bijna gaan quoten in het Mooie Spelfoutentopic!
pi_107933318
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:00 schreef Laureline het volgende:

Verder is het ijs weer weg :'( , dus daar gaat m'n figuur. Gisteren 2 Karmeliets weggeklokt om het leed te verdrinken.
:9 goed idee, straks maar even langs de slijter...

Zou best kinderen willen(met de juiste vrouwspersoon dan :+), maar zou dan waarschijnlijk als een tiran gezien worden :D
Zag laatst nog een kereltje die ernstig door z'n ouders mishandeld is, ze hebben 'm Pien genoemd...

Beaambt, Billy? :P
pi_107933436
Beaambt is een beambte die iets beaamt, toch?
pi_107933446
Havo, propedeuse, BA, MaSSc en over een aantal jaartjes PhD. meldt zich.

Bah, ik begin in te kakken. Nog 2 uurtjes die-hard werken, ofzo. En dan naar huis. Lekker op de bank vanavond.
pi_107933479
Die koffie heeft wel geholpen, toch nog productief geweest. Is ook wel nodig, als het goed is over een paar maanden MSc..

Af en toe lees ik ook eens in het bodybuildtopic, ik dacht dat ze daar nuttige voedingstips hadden.. Eerder postte ik daar wel eens maar omdat ik MTBer was werd ik niet serieus genomen. Ik heb zelfs eens een foto gepost. Volgens de 'BBers' moest ik meer krachttraining doen. Al die BBers grote verhalen en blabla en ik verbaasde me er altijd al over dat je de hele dag posten kan combineren met BBen.. Maar nu hebben een paar diehard posters in het BBtopic wat foto's gepost. Nou die zijn me toch een potje afgetraind en breed :') En dan komen ze hier af en toe trollen :+
pi_107933502
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:11 schreef Laureline het volgende:
Oei Prob, ik zou je bijna gaan quoten in het Mooie Spelfoutentopic!
Haha, hier heb ik natuurlijk niets aan, ik wil advies. :P
pi_107933577
Oh ja, spelfouten, ga er van uit dat de telefoon wel begrijpt wat ik bedoel als ik ongeveer typ maar dat is op fok niet zo haha
pi_107933689
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- tekst (moet iig bevatten: love, Valentine, forever)
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens
- muziekje (I just called to say I love you)

Maar wel onder de 10 euro blijven hoor!
pi_107933742
Syrena, in de red van deze maand staat een stukje over passief agressief boos zijn, wel grappig om te lezen ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 16:24:30 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107933766
BB... die hebben meestal een hele kleine piemel :+

Beterschap Coco :*

LIjst:
O: kwark/vla/muesli
T's: 300 gr rauwe wortel, tomaat, peer, appel, cup a soup kerrie, paar druiven, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, kom champignonsoep met ballen, 2 bekers melk
T's: druiven, paar zoute stokjes, blokje chocolade
D: Gevulde paprika en champignons met een salade

Was in de AH en daar waren de rode paprika's en minneolas in de aanbieding en heerlijke pitten volkorenbrood! Heerlijk!

D is wel 2 grote paprikas gevuld met mengsel gehakt/ei/rijst/ketjap/sambal/ui enzovoorts, 3 reuzenchampignons ook gevuld. En 1 kg sla met dressing
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107933798
Bij de Xenos hadden ze ooit hertenkop + gewei om aan de wand te hangen, 10 cm groot, van roze flock, waar je een waxinelichtje in kon doen! Zoiets komt bijvoorbeeld al in de buurt O+
pi_107933806
Prob, koop een beertje? Zo een met een hartje. Of letterlijk iets zoets, zoals van die hartjes snoepjes.

Mr. Cookie en ik gaan uit eten maar verder vinden we valentijn allebei geen reet aan, gewoon een goed excuus om lekker uit eten te gaan als arme studenten :')
pi_107933834
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:25 schreef Laureline het volgende:
Bij de Xenos hadden ze ooit hertenkop + gewei om aan de wand te hangen, 10 cm groot, van roze flock, waar je een waxinelichtje in kon doen! Zoiets komt bijvoorbeeld al in de buurt O+
Wow, dat lijkt me geweldig :o
pi_107933851
Mijn meneer nam ooit op 14 februari een groot chocoladehart voor me mee, om mij te pesten :'(
pi_107933948
Ja, ik zou me een beetje beperken tot de goed foute winkels (Xenos, Chinese winkels op de Albert Cuyp, Knaakland), als je echt goed wil slagen Prob. De rest pakt het allemaal veel te esthetisch aan, het Valentijngebeuren.
pi_107934106
quote:
3s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:
Ik zou gewoon een checklist maken en een cadeautje zoeken dat al het onderstaande bevat:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- glitter
- chocola
- afbeelding van verliefd stel voor open haard op vacht/in herfstbos/in de sneeuw/in bed met roze dekens

Ik heb dit doosje (zonder de inhoud) en ga een enorme kleffe foto van ons uitprinten denk ik. :')

Misschien kan ik wel ergens een roze teddybeer vinden met een hartje en muziek.

pi_107934184
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:28 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik zou me een beetje beperken tot de goed foute winkels (Xenos, Chinese winkels op de Albert Cuyp, Knaakland), als je echt goed wil slagen Prob. De rest pakt het allemaal veel te esthetisch aan, het Valentijngebeuren.
Als ik een leuk vrIendinnetje was zou ik iets met voetbal doen, dat begint morgen geloof ik ook. Maar dit is leuker. :')
pi_107934276
Jij geeft je kerel lipgloss, Prob :?
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef the85mc het volgende:
Die koffie heeft wel geholpen, toch nog productief geweest. Is ook wel nodig, als het goed is over een paar maanden MSc..

Af en toe lees ik ook eens in het bodybuildtopic, ik dacht dat ze daar nuttige voedingstips hadden.. Eerder postte ik daar wel eens maar omdat ik MTBer was werd ik niet serieus genomen. Ik heb zelfs eens een foto gepost. Volgens de 'BBers' moest ik meer krachttraining doen. Al die BBers grote verhalen en blabla en ik verbaasde me er altijd al over dat je de hele dag posten kan combineren met BBen.. Maar nu hebben een paar diehard posters in het BBtopic wat foto's gepost. Nou die zijn me toch een potje afgetraind en breed :') En dan komen ze hier af en toe trollen :+
Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.
En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts :+
pi_107934347
quote:
[..]

En met een meet zit je dan tussen een stel mooie en intelligente dames, niet bij van die schreeuwerts :+
^O^
  maandag 13 februari 2012 @ 16:37:47 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107934360
85ms en V1 hebben gewoon wat grotere.. nou ja, datte ........... toch? :@
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107934406
Blaas is weer leeg *O*

Ohw en deze titel heb ik nog niet gezien: Bc. Social studies! :6 ;)
pi_107934416
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Jij geeft je kerel lipgloss, Prob :?

[..]

Ook poosje daar gepost, vooral omdat ik me toen wat meer wilde verdiepen in de training, maar toch maar hier blijven hangen.
Lezen :P het doosje zonder de inhoud, maar met het cellofaan, touwtje en roze snippers O+
pi_107934685
Hé, wat is er met de mr. titel gebeurd in de titel? Die mensen bestaan ook :+

Lijstje / planning voor vandaag:
O: glas optimel drink
L: 4 volkoren boterhammen met kaas (2) en appelstroop (2)
T: banaan + appel + cracker smeerkaas/komkommer
D: boerenkoolstamppot met spek
T: bakje yoghurtkwark + mandarijn
S: puinruimen in huis (sjouwen enzo) + spieroefeningen.
pi_107934841
Billy :{w
Als ik plaatjes kan klikken, moet je er niet op rekenen dat ik ook nog eens ga lezen wat erbij staat, he?! :P

quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
85ms en V1 hebben gewoon wat grotere.. nou ja, datte ........... toch? :@
Neusgaten? :P
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt. :@ :D

Adelie, die laatste T maar na je S?
  Vis een optie? maandag 13 februari 2012 @ 16:52:05 #50
70532 loveli
N
pi_107934908
quote:
3s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef Laureline het volgende:

- roze
- rood
- harten
- rozen(blaadjes)
- veren/vogels
- pluche
- glitter
- chocola

_O-
crap in = crap out
pi_107935004
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Adelie, die laatste T maar na je S?
Ik ben de hele dag al zo'n beetje bezig. Vandaar dat de "s" onderaan staat ;)
pi_107935070
Ik heb in dec 2007 mijn drs. bul gekregen. De jongen voor mij werd geinterviewd als de laatste drs,
dat klopte dus van geen kanten!

Verder een lijstje:
O: kwark, havermout, banaan
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham met salade en ei, krentenbol
T: flesje jus
T: appel
T: 2 engelse dropjes
D: keine ahnung, in ieder geval iets gezonds :P
T: wijntje
pi_107935180
Mijn meneer heeft mijn twee verstopte chocotoffs in mijn auto gevonden en ze weggehaald }:|

We hadden afgesproken dat ik we ze niet meer zouden eten in het kader van voorbereiden op sportieve evenementen 2012. Ik was voornemens die afspraak vanmiddag op de terugweg naar huis te breken. Helaas pindakaas.
pi_107935215
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Neusgaten? :P
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt. :@ :D
Ik ben ook echt benieuwd nu! :o
pi_107935248
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben ook echt benieuwd nu! :o
Piemels! Denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker....
pi_107935269
Over anderhalve week is de diploma-uitreiking, daar zal de titel wel op staan, maar volgens mij ben ik nu BComm (wie verzint dat :') )!

Lijstje:
O: magere yoghurt met havermout, aardbei en blauwe bes
T: Banaan
L: Twee boterhammen (tarwe) met kipfilet en een salade met kip, ananas en yoghurtdressing.
T: 6 winegums (kregen op het werk een zak cadeau van een bedrijf)
D: Fajitas van Ainsley met volkoren tortillas (en dus kipfilet, paprika, rode ui, zure room)

Veel kip vandaag :P

En nu ga ik een sollicitatiebrief schrijven voor het werk dat ik al doe :+
pi_107935378
Omdat er zo op aan wordt gedrongen en het bijna carnaval is
Al heb ik dan geen zachte G :D
pi_107935415
Lijstje:
O: appel met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen oude kaas, karnemelk
T: yoghurt met cruesli
T: rookvlees en mandarijn
D: omelet met 350 gram groente
T: kwark met vanilleyoghurt, crackers filet americain
S: 45 min. crosstrainer, half uur wandelen

Zo, als ik dit regime volhoud heb ik me toch binnen een maand een goddelijk figuur :7
pi_107935458
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW :o (mei 2006)
Kwak
pi_107935461
Piemels?
*insert struisvogel*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107935581
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet' :'(
pi_107935690
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam :')
  maandag 13 februari 2012 @ 17:23:24 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107936060
Piemels ja... grote bodybuilders, mannen met enorme grote auto's en mannen die overdreven veel lawaai maken en aandacht vragen.. die hebben kleine piemels

Het begint al met opgevoerde brommers :')
  maandag 13 februari 2012 @ 17:23:44 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107936072
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
:D
pi_107936166
Ik heb hardgelopen! Het ging kut :') maar wel 5km gedaan.

Boh, m'n lichaam was nog niet helemaal hersteld geloof ik :@ Maar wel fijn dat ik gegaan ben! Kan ik vanavond nog met een 'gerust hart' (ik tikte bijna hard...) aan de studie O+
Ja doei.
pi_107936167
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel een heel duidelijk afkickverschijnsel...
Everything has changed
pi_107936361
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam :')
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..
pi_107936578
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW :o (mei 2006)
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107936712
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 februari 2012 @ 17:42:32 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107936737
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch? :P
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107936765
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja. :)
Everything has changed
pi_107936814
Lijst vandaag:

O: 2 plakken volkoren/havermout/zemelenbrood (aardbeienjam, pure hagelslag)
T: Griekse yoghurt met peer en wat branflakes (die ik weg ga gooien want ze zijn kleffig geworden)
L: 2 geroosterde plakken volkoren/havermout/zemelenbrood met kaas
S: 5km hardlopen
T: handje walnoten
D: parelhoen met spek, wortel, zoete aardappel, prei en mosterd met een glaasje wijn erbij
T: ?
Ja doei.
pi_107936874
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja. :)
Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107936915
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
Het kan allemaal veel slomer. Ken ook mensen die na 15 jaar nog niet afgestudeerd zijn en die er echt geen fulltime baan op na houden. :)

Ik heb op de HEAO ook een jaar vertraging opgelopen. En daarna ook nog een jaar een vrij kansloze opleiding gedaan die ik niet heb afgerond. Vervolgens nog een tijdje in Australië en Nieuw Zeeland geweest en ik heb nergens spijt van. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107936922
Mijn lijstje voor vandaag:
O 4 boterhammen ham, smeerkaas, magere melk
T 3 koekjes en 2 chocolade...
L 4 boterhammen kip
T Banaan
D ik denk biefstukje met aardappeltjes en doperwten. Of kipkerrie.. of.. En 300 gram magere kwark na
S vanavond anderhalf uur squashen

behalve de koekjes en choco goed lijstje dacht ik
  maandag 13 februari 2012 @ 17:54:48 #76
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107937105
Ontbijt : 2 broodjes 1 grote banaan groot glas soja melk

lunch: grote salade 150 gram tonijn 1 appel sla, tomaat , komkommer,doperwten, sla
2 eetlepels olijfolie,zout,azijn
groot glas karnemelk

diner: italiaans bol 1 appel 3 glazen thee 3 gedroogde vijgen

tussendoor : kauwgom

Beweging :

anderhalf uur gedanst.
pi_107937171
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:54 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt : 2 broodjes 1 grote banaan groot glas soja melk

lunch: grote salade 150 gram tonijn 1 appel sla, tomaat , komkommer,doperwten, sla
2 eetlepels olijfolie,zout,azijn
groot glas karnemelk

diner: italiaans bol 1 appel 3 glazen thee 3 gedroogde vijgen

tussendoor : kauwgom

Beweging :

anderhalf uur gedanst.
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten? :o Ik vind je lijstje wel erg weinig.
Everything has changed
pi_107937207
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik moet er zelf altijd om gniffelen. Zie mezelf dat al staan voor een kookpot met allemaal reageerbuisjes om me heen. Im a wizard Harry! xD :D
:D (Ik ken een scheikundige die Harry heet :+ )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107937306
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom? :o ), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd? :o :'( :o
Ik ben nog steeds in shock.
pi_107937328
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..
Nou, ik dacht eerlijk gezegd dat ze grotere ... hadden dan de vrouwelijke slankies hier :D

Excuses!
  maandag 13 februari 2012 @ 18:02:07 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937386
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Ik zit nu in het kindernamentopic te kijken in OUD (waarom? :o ), maar is er dus echt iemand die zijn kind Falco Amadeus Jeanny heeft genoemd? :o :'( :o
Nou idd, Amadeus is nog tot daar aan toe, maar Jeanny? :{w :N.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107937502
Ja, doe dan Falco Kommissar Vienna Calling!
pi_107937505
Wow. Ik kom er nu pas achter dat Whitney Houston overleden is :o
pi_107937517
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Laureline het volgende:
Serieus? Is dat niet gewoon ooit een grappenmaker geweest ofzo? :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107937619
Nou, ik heb het net even nagezocht, en het is behoorlijk serieus. Het kind erna heet Frodo Peregrin Meriadoc :') .
pi_107937638
quote:
15s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik heb het net even nagezocht, en het is behoorlijk serieus. Het kind erna heet Frodo Peregrin Meriadoc :') .
Raap me op!! _O- :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:09:43 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107937642
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik rapporteerde dit bericht :')

Nu pas? Jee dan ben je echt ziek (gelukkig niet zo ziek als Whitney)

Dit zit nu in de oven en daarbij een enorme bak salade :9
  maandag 13 februari 2012 @ 18:11:48 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937723
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

Cooooooooooooooooooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
pi_107937832
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cooooooooooooooooooooooooooooooooooocoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Ik blijf mezelf teleurstellen vandaag. Ik snap 'm niet. I blame da fever :')
pi_107937908
Oh. Wacht. Iets met een grote steen & leven/kruipen enzo :') :@ |:(

Misschien moet ik morgen ook nog maar een dagje thuisblijven :')
pi_107937946
Iemand nog een idee voor een late-avond T voor me die GEEN chocoladekoekje is? :@
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:18:25 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107937966
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een idee voor een late-avond T voor me die GEEN chocoladekoekje is? :@
Ik ben geen chocoladekoekje!
  maandag 13 februari 2012 @ 18:18:53 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107937983
Paar zoute stokjes?
pi_107938034
Keuze bestaat overigens uit: nog meer walnoten, kaas, speculaas, chocoladekoekje, knackebrod en oh wacht laat maar, ik weet het al!

T wordt bleekselderij met wat hummus :) :9
Ja doei.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:21:11 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107938068
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Keuze bestaat overigens uit: nog meer walnoten, kaas, speculaas, chocoladekoekje, knackebrod en oh wacht laat maar, ik weet het al!

T wordt bleekselderij met wat hummus :) :9
Gatver :D
pi_107938188
Bah, bleekselderij.

Maar MoBlo, dat is toch wel een leuke reden om kinderen te nemen, dat je lekker creatief met de namen kan zijn, je daar helemaal in kan uiten als ouders? Toyota Stapler Bleekselderij bijvoorbeeld voor jullie O+ :*
pi_107938198
De AH leert: er was nog zat brood net ^O^
Drs. in 2010 trouwens, win ik? :P
pi_107938352
:W Uniek, ik krijg trek :9~
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107938481
quote:
13s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Laureline het volgende:
Bah, bleekselderij.

Maar MoBlo, dat is toch wel een leuke reden om kinderen te nemen, dat je lekker creatief met de namen kan zijn, je daar helemaal in kan uiten als ouders? Toyota Stapler Bleekselderij bijvoorbeeld voor jullie O+ :*
Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMW :{w
Ja doei.
pi_107938569
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stapler en Bleekselderij: ok, maar Toyota? BMW :{w
_O- daar gaat mijn niet materialisme geprojecteerd op Mo :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')