Ik ben ook echt benieuwd nu!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Neusgaten?
Nee, maar weet echt niet wat je bedoelt.![]()
Piemels! Denk ik, ik weet het natuurlijk niet zeker....quote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook echt benieuwd nu!
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet'
Dat is wel een heel duidelijk afkickverschijnsel...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
Ik lees m'n eigen lijstje door en zie 'karnemelk' aan voor 'karmeliet'
Oh ik dacht dat je een grapje maakte. Valt mij tegen!! Het is vast de koorts..quote:Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Piemels? Srsly? Ik stel mezelf teleur dat ik daar niet opkwam
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik verkeer nog steeds in shock over het feit dat ik eerder ben afgestudeerd dan XM en HPKW(mei 2006)
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb deeltijd gedaan, naast een fulltime baan. Dat verklaart wel iets toch?
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, ga je donderdag nog mee? Dan geef ik ons even op!
Ok, tof. Misschien dat er nog een vriend van ons meegaat ook. Kom je eerst bij ons?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, dat wou ik ook al vragen! Ik ga wel mee ja.
Het kan allemaal veel slomer. Ken ook mensen die na 15 jaar nog niet afgestudeerd zijn en die er echt geen fulltime baan op na houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik was gewoon sloom. Eerst 2 jaar in Nijmegen, toen geswitched, vanaf nul begonnen in Tilburg en een jaar studievertraging opgelopen door omstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |