Kan toch best, niemand die gaat vragen of je echt zo heetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor..
Ik ben ook lang en heb donker haar en met rode lippenstif kan ik prima voor XM doorgaan toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRAP!
Uitgenodigd voor hét Boekenbal!
Maar dan zit ik op Aruba voor het werk!
Boh en dan lijkt jouw naam ook nog op 'baby', ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
"Schaap, u weet wel, dat beest, producent van wol"
"Gaby, baby, maar dan met een G aan het begin"
Meh.
Ik las eerst Baard en roos en dacht: ieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Palingdroom
Luxeprobleem
En wehe! Baas had roos gehad van zijn sportschool, maar omdat z'n vrouw er ook al een had heeft ie hem aan mij gegeven zodat ik hem aan vriendje kan geven
HTC Desire?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
en geen iphone, die is te duur.
Samsung S2? S3 komt ook bijna uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
iemand een tip? ik moet een nieuwe telefoon. batterij moet lang meegaan en ik wil er angry birds en wordfeud op kunnen spelen!
Wens 1 en 2 gaan niet samen. Leuke telefoon = ermee spelen = snel leegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een Samsung Galaxy S2 besteld laatst! Daar kan je Angry Birds op spelen, dus Wordfeud vast ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
Snap ik!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
Ik kan mijn eigen voor en achternaam niet zo duidelijk uitspreken, het klinkt altijd of als mompelen of als een of andere jazz zangeresquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn voor en achternaam zijn altijd een probleem.
En ik wou dat m'n ouders me een wat internationalere naam gegeven hadden.
Ik vind Anna echt een mooie naam, die staat op het lijstje!
Als je alle openstaande apps killt en je mobiel internet, wifi en GPS uitzet moet dat wel kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:20 schreef Perruche het volgende:
Hm misschien ga ik dan voor die S3.
En Puff, ik bedoel dat als je de tel. niet gebruikt, hij dan een paar dagen meegaat. Op vakantie ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |