Ik had eerder Tinus Richard Eddy Izaak Nico verwacht... of Nico Simon.quote:
^^quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Duvel het volgende:
Naast me kijkt iemand me smerig aan nu.
Beter dan Stera Dent.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat jochie met als tweede en derde naam Arthur Dent ook zo sneu.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
O shit, ik heb de merknaam van je kind verkeerd! Ik bedoelde natuurlijk de kleine Yamaha Stapler Bleekselderij
Nee, een italiaanse bol ( best groot ) met plakjes appel , peterselie ,en gedroogde vijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?
[..]
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten?Ik vind je lijstje wel erg weinig.
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
En te weinig voor een fatsoenlijke avondmaaltijd, maar dat vergeten we maar even.
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te maken
ik hou van brood,fruit,vis,groente heerlijk vind ik dat en ben er voldaan mee
ik val geleidelijk af .
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denktquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.
Je miste watquote:Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denkt![]()
maar ik ben er gelukkig mee en ik luister naar mijn lichaam.
quote:
ik vond het hier gewoon bij de super. Ik vind het lekker. Heb volkorenspelt, en het geeft net een notigere smaak dan gewoon bloem..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Jeager!
Plotseling morgen vrij zonder te snipperen dus morgen eerst mijn hardloopkleding afstoffen
Zie er gewoon tegenop
Mo heeft ook hardgelopen zie ik, goed zeg! Voel je al weer wat fitter?
Speltbloem kan ik alleen bij de Jumbo krijgen, Welkoop volgens mij niet?
Vind het vrij duur bij de Jumbo, Oer spelt verkopen ze daar.
Even neuzen op internet
Korstdeeg zonder suiker is als slagroom zonder room en suikerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik wilde typen dat ze toch echt wel op elkaar lijkenquote:
Damn. Heb nooit geweten dat Dave Grohl in z'n Nirvana tijd zo cute was! Grungy jongens met lang haarquote:
jawel!! Nu ook nog heel ergquote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
Nee das minder helaas, maar ja, hij is bijna 50quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
Nou, dat bedoel ik maarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het een recente foto.
Daar is helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee??![]()
(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is)
Kan ik niet zienquote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee![]()
Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.
[ afbeelding ]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchterquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ik niet zien![]()
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor
SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil best een foto trekken van mij morgen op het werk hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven!Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke
![]()
Dat vermoedde ik al.. klein beetje agave of ahorn does the trickquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk.![]()
En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar.
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd!
Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat je kop of munt met een app bedoelt, HPKW?Wel tof dat ze voor je gekookt hebben
bohwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee hoor, we gooien gewoon met mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
Echt! Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Is dat echt of een hoax, Coco? Tim Burton die een film maakt over Abe Lincoln als vampire slayer... Awesome!
Ik moest hardop lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Zullen we samen gaan?![]()
imdb link
reddit link
Intruiged R Us!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Zullen we samen gaan?![]()
imdb link
reddit link
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een oud-collegaatje op FB dat echt aldoor zit te klagen op haar school (MBO) met tien taalfouten per zin..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:47 schreef Mini. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |