abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2012 @ 22:42:49 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107951480
Volgens mij is het een recente foto.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107951725
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het een recente foto.
Nou, dat bedoel ik maar O-) ;)
pi_107951738
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?? O+

(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is :D )
Daar is helemaal niks mis mee O+

Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.

Maargoed baardje eraf en zijn haar weer een beetje wild en dan kan het nog wel denk ik :Y
pi_107951826
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks mis mee O+

Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.

[ afbeelding ]
Kan ik niet zien :N
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor *;
pi_107951904
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kan ik niet zien :N
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor *;
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter *O*
pi_107952030
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...

SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_107952125
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter *O*
*O* ik in de Ziggodome *O* en ja: de stem.. dat is het belangrijkste O+ en zooo mooi O+
pi_107952138
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D *;
  maandag 13 februari 2012 @ 22:55:30 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107952151
Dat mannetje met dat kind en die fiets boven z'n hoofd?

Whatever tickles your pickle!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107952204
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

O+ *O*
pi_107952331
En die vent hiervoor ken ik niet eens :')

Zo maar 's richting bed! Morgen vroeg college (9.15 :') )!

Er was genoeg parelhoen over, dus vlees gestript en morgen wordt dat een lunch met avocado en wat yoghurt in een volkorenwrap :9

Briljante lesdag overigens, morgen: 9.15 - 10.05 en 16.15 - 18.05 :')
Dus morgen ook nog eens twee keer op en neer naar de uni fietsen. Beweging! *)
Ja doei.
pi_107952443
Ik ga me zo ook maar eens naast de enige echte 'leukste vent op de wereld' vlijen O-) ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 23:03:19 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107952571
Ik ga ook maar even rampetampen :W
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107952611
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga ook maar even rampetampen :W
*; :9~ :9
Ja doei.
pi_107952722
Ik lees (een Engelse vertaling van) Plato. Wat een onmogelijke schrijfstijl heeft die vent zeg :')
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107953987
Ik sport wel, maar eet de laatste tijd teveel koekjes.. Moet ik maar eens mee stoppen :s)
Worry is a misuse of imagination
  maandag 13 februari 2012 @ 23:46:51 #167
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107954441
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven! :D Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke :+
Ik wil best een foto trekken van mij morgen op het werk hoor ;). Hier Master of Medicine sinds juni 2011. En ooit misschien een PhD, maar eerst gewoon pediater worden.

Mijn lijstje suckt, weer een week nacht voor mijn vriendje en dus thuis zitten voor mij. Niet leuk...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107958012
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.

Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution :7
Dat vermoedde ik al.. klein beetje agave of ahorn does the trick ;)

Mogge trouwens! Sjaap, druk leventje :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:09:03 #169
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107958274
Goeiemorgen! Maar 4 uurtjes werk voor mij vandaag, nujah wel vanavond nog dossiers.

Lijstje;
O. Bak kwark met muesli, appel
T. Worteltjes
L. Iets lekkers voor mijn vriendje
D. Groentenomelet
T. Kwark met fruit
S. Lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107958690
Je lunch klinkt intrigerend Sjaapje! :D

Gister is er voor mij gekookt, door een van de verstandelijk gehandicapten met wie ik altijd wandel. Nouja, ze had de groente gesneden, de leiding had gekookt. Uit een pakje. Maar afijn, er zat paprika doorheen en er zat wat rauwkostsalade bij, dus ik mag niet klagen.

Vandaag verwacht ik gebak, want we hebben een deadline gehaald ondanks dat dat onmogelijk leek. B-)
Lijstje:
O: koffie verkeerd, havermout met appel
T: banaan, gebak
L: 2 boterhammen rosbief, 2 boterhammen avocado, pompoensoep
T: roggebrood met pindakaas
T: bakje kwark
S: uurtje spinnen
D: spaghetti carbonara of broccolistamppot
T: koffie verkeerd met bonbon
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107958739
Mogguh!

Gelukkig had Uniek het niet over m'n neusgaten, phew!
Ik ben heel erg zelfbewust over m'n neusgaten namelijk :@

Mag wel iets meer worden, Sjaapje ;) Gooi er nog 2 boterhammen tegenaan of zo :Y

Pearl Jam _O_

:D Ghehe, HPKW, je deed me denken aan die scene uit de film Gooische Vrouwen, waar ze met een oude vrouw gaat wandelen, en later in d'r gezicht mept en in de duinen laat staan met d'r rolstoel! :D :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107958820
boh..gisteravond was ik wat labiel. Wat uitmonde in een uurlange huil-conversatie met de duutser. En waar het uiteindelijk op uitdraaide is dat ik boos op hem werd, om niets. Maar ik was zo boos, ik had bijna de telefoon naar de andere kant van de kamer gegooid.

Nu is alles weer goed. de labiele mij kwam uiteindelijk weer tot zichzelf. Was het volle maan ofzo?

Dat speelde zich ook allemaal af na 12'en, dus nu ben ik wat moe. <7.5 uur slaap is niet genoeg voor me.

Ik zit wel aan een killerontbijt nu: yoghurt met banaan en wat appeltaartvulling, 2 soorten muesli.
pi_107958920
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk. :)

En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar. :P
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:15:59 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107959080
Aw Jatje :*

Ik functioneer ook nie goed met weinig slaap oO< Wou vanochtend samen met vriendje de trein van 06.05 hebben maar toen de wekker ging om 05.15 dacht ik NOWAIII :') Dus het is de trein van 07.05 geworden oO< Achja, was ik alsnog om 8.15 op m'n werk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107959105
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk. :)

En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar. :P
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd! B-)
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')