Nou, dat bedoel ik maarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het een recente foto.
Daar is helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee??![]()
(al ben ik niet helemaal zeker hoe recent deze foto precies is)
Kan ik niet zienquote:Op maandag 13 februari 2012 22:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee![]()
Maar ik heb het idee dat deze recenter is, en hier lijkt ie een beetje puffy.
[ afbeelding ]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchterquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ik niet zien![]()
Maar ik zag idd ook wat recente foto's waarop hij een iets bolle toet had. Maar dat vergeef ik hem wel hoor
SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja hij blijft wel leuk he. En ik ben eerlijk gezegd al blij als ik zijn stem hoor. Ik ga PJ zien op Rock Werchter
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we het dan toch over lekkere mannen hebben...SPOILER: doe mij maar gewoon die rechter!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil best een foto trekken van mij morgen op het werk hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
PERFECT! Ik moest toch nog een beterschapskaartje maken voor een van de klanten, dat wordt dus een schaap in een doktersjas met 'beterschaap' erboven!Althans, even opzoeken of het geen zuurpruim is, anders doe ik het voor de volgende zieke
![]()
Dat vermoedde ik al.. klein beetje agave of ahorn does the trickquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik krijg steeds meer moeite met de lange afstandsrelatie. Tis goed dat er bijna een eind aan is, maar het kost zoveel energie, maar ook zoveel leven hier..K vermoed dat dat het was, gister.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe komt dat Jagär? Ik heb het idee dat je er vaker last van hebt, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen natuurlijk.![]()
En V1z, "mijn" verstandelijk gehandicapten vinden me altijd onwijs cool. Of raar.
Gister wisten ze weer niet waar ze naar toe wilden en ze wilden geen knoop doorhakken door links of rechts te zeggen, dus dan laat ik ze altijd maar kop of munt doen met mijn telefoon. Werkt altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |