Ik had eerder Tinus Richard Eddy Izaak Nico verwacht... of Nico Simon.quote:
^^quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Duvel het volgende:
Naast me kijkt iemand me smerig aan nu.
Beter dan Stera Dent.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat jochie met als tweede en derde naam Arthur Dent ook zo sneu.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
O shit, ik heb de merknaam van je kind verkeerd! Ik bedoelde natuurlijk de kleine Yamaha Stapler Bleekselderij
Nee, een italiaanse bol ( best groot ) met plakjes appel , peterselie ,en gedroogde vijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Okee, hoe laat wil je afspreken dan?
[..]
Eet je nou een droge Italiaanse bol als avondeten?Ik vind je lijstje wel erg weinig.
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
En te weinig voor een fatsoenlijke avondmaaltijd, maar dat vergeten we maar even.
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik hou niet van warm eten heeft niks met afvallen te maken
ik hou van brood,fruit,vis,groente heerlijk vind ik dat en ben er voldaan mee
ik val geleidelijk af .
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denktquote:Op maandag 13 februari 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je eet maar of je voldoende eet in dit geval.
Je miste watquote:Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:
[..]
ik waardeer dat je me advies geeft en mee denkt![]()
maar ik ben er gelukkig mee en ik luister naar mijn lichaam.
quote:
ik vond het hier gewoon bij de super. Ik vind het lekker. Heb volkorenspelt, en het geeft net een notigere smaak dan gewoon bloem..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Jeager!
Plotseling morgen vrij zonder te snipperen dus morgen eerst mijn hardloopkleding afstoffen
Zie er gewoon tegenop
Mo heeft ook hardgelopen zie ik, goed zeg! Voel je al weer wat fitter?
Speltbloem kan ik alleen bij de Jumbo krijgen, Welkoop volgens mij niet?
Vind het vrij duur bij de Jumbo, Oer spelt verkopen ze daar.
Even neuzen op internet
Korstdeeg zonder suiker is als slagroom zonder room en suikerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, appeltaartbodem niet goed gelukt. Zonder suiker, niet lekker. En niet mooi knapperig geworden.
Nu eet ik appeltaartvulling, zonder bodem. Lowcarb solution
Ik wilde typen dat ze toch echt wel op elkaar lijkenquote:
Damn. Heb nooit geweten dat Dave Grohl in z'n Nirvana tijd zo cute was! Grungy jongens met lang haarquote:
jawel!! Nu ook nog heel ergquote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
Nee das minder helaas, maar ja, hij is bijna 50quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik zal maar geen foto van nu zoeken?Mooie muziek, though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |