Tokkie? Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit
Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Fuck man, waar maak je je druk om, ben je een wijf ofzo.
Ja en dan volgt die je toch? Boeiend. Ik zou de hele tijd hetzelfde rondje lopen om hem te treiteren of zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tokkie? Nee.
Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Maxeda diy bvquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
je weet dat gamma en praxis bij dezelfde ondernemer horen?
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?
Ja, nu zitten ze huilend aan een kopje warme melk.quote:
Met een "groepje" mensen gaan winkelen in een bouwmarkt voor enkele spullen zou ik ook verdacht vinden. Zeker wanneer dit groepje niet-westers is. no offense ofc.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Stukken beter, dank u.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?
In dat geval zal ik ook niet meer winkelen bij de Gamma. Karwei en Gamma zijn al 1 pot nat geloof ik. Dan blijven er volgens mij niet veel over (Hornbach?).quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
TS wilde even stoer doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
Anyhow, je staat in je recht maar waarom altijd weer zo'n drama? Zeg er wat van en loop door, dat gelijk naar de manager vragen is zo typisch he.
Jij bent zeker nog nooit onjuist behandeld met je blonde lokken en blauwe ogen? Zo'n ervaring is niks minder dan ziekmakend.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Fuck man, waar maak je je druk om, ben je een wijf ofzo.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had toch niet die zonnebril op hé?
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef r3gi3boy het volgende:
Misschien had je interessant kunnen doen door de foto's uit je profiel uit te printen en iedereen bij de Praxis laten weten dat je in Amerika bent geweest en je je populaire momentje bij de Golden Gate Bridge hebt gefotografeerd om aan iedereen te laten zien
Die avatar en je usernaamquote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers houden ervan om politieagentje te spelen, dit om te compenseren voor het feit dat ze gefaald hebben om een echte agent te worden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft zo'n pipo ook eens mijn broertje gedaan in een bouwmarkt en kreeg ook zo'n antwoord van zo'n beveiligingsgastje. Toen is me broertje serieus 3 uur in de winkel gebleven en is de beveiligingsmedewerker gaan volgenoveral waar ze liepen ging ie zingen of roepen dat winkeldieven moesten oppassen want de beveiliging kwam eraan enzo
gewoon 3 uur lang etteren
Ik vraag me af of die filiaalmanager rustig boodschappen kan doen bij de Appie/Jumbo of andere supermarkt als ie op de voet wordt gevolgd door een beveiliger.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft zo'n pipo ook eens mijn broertje gedaan in een bouwmarkt en kreeg ook zo'n antwoord van zo'n beveiligingsgastje. Toen is me broertje serieus 3 uur in de winkel gebleven en is de beveiligingsmedewerker gaan volgenoveral waar ze liepen ging ie zingen of roepen dat winkeldieven moesten oppassen want de beveiliging kwam eraan enzo
gewoon 3 uur lang etteren
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien zag je er wat bleekjes uit en wilde hij zorgen dat ie je kon opvangen als je zou flauwvallen
Het zal wel met risico-analyse te maken hebben, maar hierdoor krijg ik wel het idee dat de medelanders die klagen over dit soort gezeik gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
Met een "groepje" mensen gaan winkelen in een bouwmarkt voor enkele spullen zou ik ook verdacht vinden. Zeker wanneer dit groepje niet-westers is. no offense ofc.
Toen ik er wat van zei wees die beveiliger met z'n vinger naar de deur. Daar ben ik niet totaal niet van gediend.quote:Anyhow, je staat in je recht maar waarom altijd weer zo'n drama? Zeg er wat van en loop door, dat gelijk naar de manager vragen is zo typisch he.
Fijn voor je.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen ik er wat van zei wees die beveiliger met z'n vinger naar de deur. Daar ben ik niet totaal niet van gediend.
Verwend kutjochquote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zal wel met risico-analyse te maken hebben, maar hierdoor krijg ik wel het idee dat de medelanders die klagen over dit soort gezeik gewoon gelijk hebben.
Zoals gezegd, ik kruip niet graag in de slachtofferrol.
[..]
Toen ik er wat van zei wees die beveiliger met z'n vinger naar de deur. Daar ben ik niet totaal niet van gediend.
Zie hier een wanhopige poging van TS om zijn gezicht te redden. Jammerlijk mislukt helaas.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Die beveiliger had totaal niet verwacht dat ik er iets van zou zeggen en ook nog eens kalm blijven. Het gezicht van de beveiliger, geweldig.
Toen ik hem naar z'n naam vroeg zei hij dat ie een moeilijke naam heeft en dat ik een pen en papier moest pakken. Hij liet mij zijn ID zien, en toen ik zijn naam zag: "Dhr. Sanchez... Dat is helemaal geen moeilijke naam. Die naam zal ik voorlopig niet vergeten."
Hahaha. Typisch FOK! dit...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Verwend kutjoch"ben ik totaal niet van gediend". Alsof jij ook maar 1 haar beter bent dan zo'n beveiliger
Poging #2. Ook gefaald. Jammer.quote:
Dat zal wel pijn hebben gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Wanhopige poging? Haha.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zie hier een wanhopige poging van TS om zijn gezicht te redden. Jammerlijk mislukt helaas.
Vast niet, maar het lucht wel op. Die kassamiep had er niets mee te maken, dus heb ik haar gewoon een prettig weekend gewenst.quote:
terechte klacht.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik had nog iets van 60 euro aan klusknaken, die geldig zijn tot en met 12 februari 2012 (vandaag), over. Toevallig had ik nog wat schroefjes, pluggen en nog van dat soort dingen nodig, dus ging ik gisteren - samen met mijn broer en neefje - naar de Praxis in Utrecht (Amsterdamsestraatweg).
Na een minuut rondwandelen merkte ik dat de beveiligingsmedewerker ons op de voet volgde. Hij bleef ons zo'n 10 minuten lang volgen, van de ene kant van de winkel naar de andere kant en weer terug. Hij dacht dat subtiel te doen, maar het was erg duidelijk. Omdat ik niet op m'n gemak kon winkelen ben ik naar die beveiliger toe gegaan en zei wat ik ervan vond. "Ik doe mijn werk. Als je het er niet mee eens bent, daar is de deur" met de vinger wijzend naar de uitgang.Daarop besloot ik naar de filiaalmanager te gaan.
Die filiaalmanager nam het op voor de beveiligingsmedewerker en zei dat ik bij het betreden van de winkel akkoord ben gegaan met de voorwaarden (waaronder de beveiliging). Ik ben het met hem eens dat beveiliging een goed iets is, maar zo'n beveiliger hoeft niet 10 minuten lang een groepje klanten op de voet te volgen. Zijn reactie was: "U kiest er zelf voor om zich daar zorgen om te maken, u hoeft niet achterom te kijken of er iemand kijkt."
De beveiliger vroeg me nog of ik - vrijwillig - mijn tas wilde leegmaken. Prima, mits hij bereid is excuses aan te bieden als ik niks heb. Met die voorwaarde ging ie niet akkoord, dus zei ik dat hij de politie erbij mocht halen als ie zo graag mijn tas wil inzien. Daarop begon ie wel terug te krabbelen.
Na nog een discussie heb ik m'n broer gevraagd de inhoud van de winkelmand terug te leggen, en heb ik de klusknaken weggegooid voor de ogen van de klanten, de manager en de beveiliger. Daarna zijn we vertrokken, terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Een kwartiertje later heb ik de spullen gewoon bij de Gamma gekocht. Praxis mag de pot op.
Klacht: beveiliger die ons op de voet volgt.
Sub-klacht: filiaalmanager die geen behoefte heeft aan tevreden klanten.
Zo, dat lucht op.
Kijk hoe hij zich groot probeert te houden.quote:
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet.
sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.
Die brief gaat morgen al op de post.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin.je had die vent gewoon moeten negeren... Of had hem gevraagd of hii je mandje had willen dragen voor je...
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die brief gaat morgen al op de post.
er hangt vast ergens een bordje...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.
Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
Mogen ze ook niet, tenzij jij dat vrijwillig toelaat. En daartoe was jij bereid..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.
Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
ja maar die had TS niet gelezen! Snap dat dan!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er hangt vast ergens een bordje...
Klachtbrieven schrijven is toch typisch Nederlands? Is er eindelijk iemand die goed is geïntegreerd op dat punt, is het weer niet goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ook![]()
Zoiets.quote:Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?
Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
hebben ze wat te lachen dinsdag..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ook
Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?
Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had
en kijken doe je met je ogen.. Niet met je handen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
Dit dus, en anders mag alleen een BOA hetquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
Precies, die gaat even rond door het kantoor voordat ie, onbeantwoord, de oudpapierbak in gaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hebben ze wat te lachen dinsdag..![]()
"moet je deze brief eens lezen! Hahahahaha
![]()
![]()
"
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.
Het is gewoon een principekwestie.
En wélk principe is dat precies? De Mondige Burgertroffee is in ieder geval al van jouquote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.
Het is gewoon een principekwestie.
Ik kan prima winkelen, totdat ik een of andere beveiliger tegenkom die thuis ruzie heeft met vrouwlief.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?
Kun je uberhaupt nog wel naar een winkel met al die principes van je?
Vergeet niet dit in je brief te schrijven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgelopen zomer heb ik zelfs geen enkel probleem gehad in de VS, het land waar men - volgens de media - niet dol is op mensen van niet-Westerse afkomst.Oh, ik was toen ook nog eens alleen op reis: sta je dan niet bovenaan op de "TOP SUSPECTS list"?
Waarom zou je excuses van iemand eisen? Wat moet je met excuses van iemand wanneer hij het toch niet meentquote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Tikfoutje, sorry!
Zie je, sorry zeggen is helemaal niet moeilijk?! Als hij bereid was zijn excuses aan te bieden mocht blijken dat ik niets in m'n tas had, dan had ik dit topic niet hoeven te openen.
De ander (publiekelijk) "vernederen" en laten zien dat je "beter" bent dan die persoon. Laten zien dat je "gewonnen" hebt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef Civilian het volgende:
Waarom zou je excuses van iemand eisen? Wat moet je met excuses van iemand wanneer hij het toch niet meentDan blijft het net zo waardeloos
Alles van niet-Westerse afkomst. En alles uit Zeeland, Noord-Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen en Frieslandquote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Definieer buitenlander.Ik ben geboren en getogen in Nijmegen.
Bijvoorbeeld het feit dat je geen ''defineer'' kunt schrijven. Defineer?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Definieer buitenlander.Ik ben geboren en getogen in Nijmegen.
Goed dat je vernederen en gewonnen tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als hij mij publiekelijk "vernedert" door te vragen of hij mijn tas mag doorzoeken, dan mag hij ook publiekelijk aangeven dat hij ten onrechte ervan uitging dat ik iets in m'n tas had.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ander (publiekelijk) "vernederen" en laten zien dat je "beter" bent dan die persoon. Laten zien dat je "gewonnen" hebt.
Dat is de enige reden.
Precies. Haantjesgedrag.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed dat je vernederen en gewonnen tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als hij mij publiekelijk "vernedert" door te vragen of hij mijn tas mag doorzoeken, dan mag hij ook publiekelijk aangeven dat hij ten onrechte ervan uitging dat ik iets in m'n tas had.
???quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Schpast het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het feit dat je geen ''defineer'' kunt schrijven. Defineer?
Nee, het is gewoon een soort van rectificatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Haantjesgedrag.
Goed gedaan, TS, jij hebt een grotere lul dan hij hoor!
Nee, tis gewoon 'definieer'quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar goed: definiëer is de correcte spelling.
3 personen (dat staat overigens in de OP): ik (25j), mijn broer (35j) en m'n neefje (23j).quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Sylvester, met hoeveel man waren jullie aan het shoppen dan?
Want zonder die "rectificatie" had je niet kunnen leven?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, het is gewoon een soort van rectificatie.
Mijn missie is geslaagd.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
???
Het spijt me dat ik de een eenvoudige e heb gebruikt in plaats van een e-umlaut (ë). De toetsenbordindeling van m'n laptop staat niet correct waardoor ik de e-umlaut achterwge heb gelaten.
Maar goed: definiëer is de correcte spelling.
Nee man! Die hebben zich na werktijd verhangen in het schafthok. Die kunnen daar echt niet tegen hoor!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Denken dat de manager en de bewaker van de Praxis zich drukken maken om één klant die 60 euro 'klusknaken' voor hun ogen verscheurd. Heb je eerder jezelf mee.
definiëren welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, nu begin ik echt te twijfelen...
Meteen mensen ontslaan omdat ze anders financieel niet uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee man! Die hebben zich na werktijd verhangen in het schafthok. Die kunnen daar echt niet tegen hoor!
()
Nou, ik denk dat drie autochtone jongens óók in de gaten gehouden zouden worden!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
3 personen (dat staat overigens in de OP): ik (25j), mijn broer (35j) en m'n neefje (23j).
Waarschijnlijk die lieve cassiere die TS nog een goed weekend toewenste.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Meteen mensen ontslaan omdat ze anders financieel niet uit de voeten kunnen.
Ik kwam een poosje regelmatig in een bouwmarkt met een paar autochtone vrienden die er net zo betrouwbaar uitzien als Timothy McVeigh en dit is me nooit overkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat drie autochtone jongens óók in de gaten gehouden zouden worden!
Een beveiliger zal niet snel zelf in je tas gaan rommelen, maar vragen of je mee gaat naar een kantoor of andere ruimte geschikt voor visitatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gebeurd dus wel vakerquote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken.
Ik vind juist dat t.s. het netjes heeft proberen op te lossen en begrijp ook zijn frustratie toen dat niet lukte.quote:Op maandag 13 februari 2012 04:37 schreef HighLander het volgende:
Dude je was met je broertje en 1 beveiliger... Like DuH!
Laat je broertje heeeeeel aandachtig en schuchter om zich heen kijkend voor het rek staan rondkijken met de duurste meest makkelijk te grijpen spullen van het hele pand, en wandel zelf lekker je rondje. Opsplitsen en mindfuck them.
Of doe dat steeds bij ieder gangpad, 1 links en 1 rechts en dan aan de andere kant weer verder lopen.
Sterker nog, morgen teruggaan, je hele mandje volstoppen, en na een half uur alles weer terugleggen.
" waarom legt u alles terug meneer? ' ik voel mij geïntimideerd, en niet gewenst als klant ' .
" Waar ligt de kunstmest, het installatiedraad en de batterijen ? "
ow zeker, dat ook wel hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 04:59 schreef the-eye het volgende:
Ik vind juist dat t.s. het netjes heeft proberen op te lossen en begrijp ook zijn frustratie toen dat niet lukte.
Je had er bij moeten zeggen dat je lekker 50 schroeven in je reet hebt gestoken.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Klopt nietquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
Dat is niet helemaal waar, sommige winkels hebben in hun voorwaarden staan, dat je voor het afrekenen verzocht kan worden je tas te laten zien... de inhoud dan. rare regel maar het bestaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
Toepasselijke opmerking met je avatar en nickname:)quote:Op maandag 13 februari 2012 09:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat niemand zich hier schijnt te realiseren is dat beveiligers zo belachelijk doen om te compenseren voor het feit dat ze hebben gefaald om een echte agent te worden. In weze is dat dus heel zielig en zou iedereen wat consideratie met de beveiligers moeten hebben.
ik ben een vrouw, westers uiterlijk en geen tokkie. Toch ben ik ook ooit eens op dezelfde manier door een bewaker gevolgd in een bouwmarkt. Was best bizar.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Tokkie? Nee.
Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
Misschien had je sjans.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, westers uiterlijk en geen tokkie. Toch ben ik ook ooit eens op dezelfde manier gevolgd in een bouwmarkt. Was best bizar.
nee.quote:
Boeiend, je bent in iemand anders zijn pand en je stemt mee met de huisregels. Hij volgt je alleen door de gangpaden. Ik zou het niet eens merken. Heb natuurlijk ook niks te verbergen dat merken die beveiligers ook wel. Misschien omdat TS hier zo'n probleem van maakt dat ze het zweet op zijn voorhoofd zagen als een reden om hem even te achtervolgen door de winkel?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom zijn veel mensen niet eens met de klacht? TS had misschien wel beter moeten opletten dat er altijd wel een bord staat met huisregels, maar verder ben ik het wel met hem eens.
Ik zou mij daar ook niet prettig bij voelen als een beveiliger mij zou volgen, ik zou dan ook vragen waar hij mee bezig was en waarom hij dat doet. Ook in mijn tas laten kijken laat ik niet zomaar toe.
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Boeiend, je bent in iemand anders zijn pand en je stemt mee met de huisregels. Hij volgt je alleen door de gangpaden. Ik zou het niet eens merken. Heb natuurlijk ook niks er verbergen dat merken die beveiligers ook wel. Misschien omdat TS hier zo'n probleem van maakt dat ze het zweet op zijn voorhoofd zagen als een reden om hem even te achtervolgen door de winkel?
Nee, ALS het me gebeurde zou ik de hele tijd hetzelfde rondje lopen. Of hem opwachten om het hoekje en hem dan laten schrikken of zo. Maar ja niemand volgt mijquote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?
Bij mij zou het winkelen juist belemmeren, ik zou dan eerst formeel vragen wat hij aan het doen is. Jij mag ook de omgekeerde wereld volgen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, ALS het me gebeurde zou ik de hele tijd hetzelfde rondje lopen. Of hem opwachten om het hoekje en hem dan laten schrikken of zo. Maar ja niemand volgt mij
Idd, en dan gewoon die klusknaken door z'n strot duwen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje dom TS.
Je had moeten zeggen: 'Waarom zou ik willen stelen? Ik kan voor 60 euro gratis spullen uitzoeken!'
Geven filialen je eigenlijk de mogelijkheid om de voorwaarden te lezen voordat je de winkel betreed?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Die filiaalmanager nam het op voor de beveiligingsmedewerker en zei dat ik bij het betreden van de winkel akkoord ben gegaan met de voorwaarden (waaronder de beveiliging).
Nope, daar moet je naar vragen, dus passief, dus niet geldig.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geven filialen je eigenlijk de mogelijkheid om de voorwaarden te lezen voordat je de winkel betreed?
Lekker kinderachtig hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee joh dat is gewoon principieel zijn toch. Die manager heeft daarna ook niet meer geslapen.quote:
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee joh dat is gewoon principieel zijn toch. Die manager heeft daarna ook niet meer geslapen.
Ik weet niet of het mag. want ze hebben mandjes. Dus de noodzaak om het in je zak te stoppen is er in zo'n geval niet. Maar ik doe het zelf ook als ik een paar dingen moet hebben. Dan stop ik ook mijn zakken vol.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Shinen bij de kassamiep toch...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.
zo die had je goed tukquote:"Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Ja, die is daar echt van onder de indrukquote:
moet je dan van buiten naar binnen schreeuwen om de voorwaarden te krijgen? Wel lullig als je dan al wordt weggestuurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, daar moet je naar vragen, dus passief, dus niet geldig.
Uiteraard, ook die heeft niet meer kunnen slapen sinds die dag.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, die is daar echt van onder de indruk.
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
Wats dezequote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?
En je hebt niet geNSB't?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.quote:
Tweedehands tuinhuisjes?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:27 schreef Schalks. het volgende:
Praxis bouwmarkt malafide praktijken poolse magazijnmedewerkers tweedehands tuinhuisjes oplichting brandgevaarlijke verfafdeling kromme panlatten irritante beveiliger kapot badkamermeubel asbest onredelijke werktijden lastige vragen storingsgevoelige schuifdeuren uitbuiting overwerkte kassameisjes blij dat ik er weg ben
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.
NSB'erquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappen
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat klopt inderdaad niet.
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij laptquote:
Of je pakt een jood voor de tweede keerquote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij lapt
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Of je pakt een jood voor de tweede keer
Ik heb echt teringhumorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'
Meer details graag.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja.
Om nog maar te zwijgen over de kromme panlatten en kapotte badkamermeubels.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb echt teringhumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knichtje
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja een zo'n keer had waldemar een wastafel van de heftruck laten vallen zat een dikke barst in maar niet in het zicht toen heeft stefan hem gewoon verkocht ik zei het nog tegen stefan maar hij zei wat niet deed wat niet eert of zoiets. Stefan had altijd een verhaaltje klaar over dat soort dingen maar als je een keer goed op die wastafel zou leunen zou hij wel afbreken denk. Zat wel een leuk ladenblokje bij verder niks mis mee zeker niet voor die prijs maar toch.quote:
Het ging me om de tweedehandsartikelenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja een zo'n keer had waldemar een wastafel van de heftruck laten vallen zat een dikke barst in maar niet in het zicht toen heeft stefan hem gewoon verkocht ik zei het nog tegen stefan maar hij zei wat niet deed wat niet eert of zoiets. Stefan had altijd een verhaaltje klaar over dat soort dingen maar als je een keer goed op die wastafel zou leunen zou hij wel afbreken denk. Zat wel een leuk ladenblokje bij verder niks mis mee zeker niet voor die prijs maar toch.
Dat ookquote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Anno2012 het volgende:
Typisch randstad![]()
Beveiligers nodig hebben voor een praxis
Stel je voor, straks nemen ze ngo een schutting mee ofso. Of een triplex plaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Anno2012 het volgende:
Typisch randstad![]()
Beveiligers nodig hebben voor een praxis
Hoezo? Heb je een keer een blokhut gekocht bij de praxis dikke kans dat delen ervan tweedehands zijn of niet fsc gecerticifeerd enzo wordt gewoon nieuw huisje van gebouwd laagje beits erover zie je niks meer van en weer verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het ging me om de tweedehandsartikelen
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een keer een blokhut gekocht bij de praxis dikke kans dat delen ervan tweedehands zijn of niet fsc gecerticifeerd enzo wordt gewoon nieuw huisje van gebouwd laagje beits erover zie je niks meer van en weer verkocht.
Een beveiliger denkt niet verder dan zijn neus lang is, dat is het probleem. Als je preventief wil controleren doe het dan een beetje tactisch en wek wat sympathie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef Ikina het volgende:
[..]
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?
Ow en beveiligers zijn echt wel nodig, je moet altijd opletten als je iets in de bouwmarkt koopt. Naar mijn idee is er uit de helft van de verpakkingen iets gejat (half lege zakjes met een gat erin van schroefjes tot lege dozen van lampen of gereedschapsets).
Het gebeurt wel vaker, maar niet altijd. Als ik eruit zou zien als een stelende buitenlander, dan zou ik toch bij ieder winkelbezoek ruzie moeten krijgen met de beveiliging?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het gebeurd dus wel vaker
Conclusie: TS ziet eruit als een stelende buitenlander
Dat dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?
Bij mij zou het winkelen juist belemmeren, ik zou dan eerst formeel vragen wat hij aan het doen is. Jij mag ook de omgekeerde wereld volgen.
Ik heb de kassamiep (die alles heeft meegekregen) juist een prettig weekend gewenst (is toch normaal?)...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.
Meisje ik heb dingen meegemaakt waar je haar van te berge rijzen er gebeuren daar dingen bij de praxis bouwmarkt die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef Ikina het volgende:
[..]
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?
Ow en beveiligers zijn echt wel nodig, je moet altijd opletten als je iets in de bouwmarkt koopt. Naar mijn idee is er uit de helft van de verpakkingen iets gejat (half lege zakjes met een gat erin van schroefjes tot lege dozen van lampen of gereedschapsets).
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb de kassamiep (die alles heeft meegekregen) juist een prettig weekend gewenst (is toch normaal?)...
Dit dus. Wat voor een tokkie moet je zijn, dat de beveiliging je op de voet volgt. En heb je je in het verleden al slecht gedragen bij de Praxis, dat ze je nog herkennen? Je moet ook niet zoveel stelen daar, beste kerel! Kortom denk ik dat je niet volledig bent in jouw informatieverstrekking richting ons van KLB!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit
Oh ben jij die weirdo die naar z'n telefoon staat te lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:58 schreef RichardHammond het volgende:
Ik sta op het station te lachen. Goed topic dit.
Ja. Twee knappe meisjes stonden mij wel wat raar aan te kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh ben jij die weirdo die naar z'n telefoon staat te lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |