Klopt nietquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
je weet dat gamma en praxis bij dezelfde ondernemer horen?
Dat is niet helemaal waar, sommige winkels hebben in hun voorwaarden staan, dat je voor het afrekenen verzocht kan worden je tas te laten zien... de inhoud dan. rare regel maar het bestaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
Toepasselijke opmerking met je avatar en nickname:)quote:Op maandag 13 februari 2012 09:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat niemand zich hier schijnt te realiseren is dat beveiligers zo belachelijk doen om te compenseren voor het feit dat ze hebben gefaald om een echte agent te worden. In weze is dat dus heel zielig en zou iedereen wat consideratie met de beveiligers moeten hebben.
ik ben een vrouw, westers uiterlijk en geen tokkie. Toch ben ik ook ooit eens op dezelfde manier door een bewaker gevolgd in een bouwmarkt. Was best bizar.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Tokkie? Nee.
Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
Misschien had je sjans.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, westers uiterlijk en geen tokkie. Toch ben ik ook ooit eens op dezelfde manier gevolgd in een bouwmarkt. Was best bizar.
nee.quote:
Boeiend, je bent in iemand anders zijn pand en je stemt mee met de huisregels. Hij volgt je alleen door de gangpaden. Ik zou het niet eens merken. Heb natuurlijk ook niks te verbergen dat merken die beveiligers ook wel. Misschien omdat TS hier zo'n probleem van maakt dat ze het zweet op zijn voorhoofd zagen als een reden om hem even te achtervolgen door de winkel?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom zijn veel mensen niet eens met de klacht? TS had misschien wel beter moeten opletten dat er altijd wel een bord staat met huisregels, maar verder ben ik het wel met hem eens.
Ik zou mij daar ook niet prettig bij voelen als een beveiliger mij zou volgen, ik zou dan ook vragen waar hij mee bezig was en waarom hij dat doet. Ook in mijn tas laten kijken laat ik niet zomaar toe.
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Boeiend, je bent in iemand anders zijn pand en je stemt mee met de huisregels. Hij volgt je alleen door de gangpaden. Ik zou het niet eens merken. Heb natuurlijk ook niks er verbergen dat merken die beveiligers ook wel. Misschien omdat TS hier zo'n probleem van maakt dat ze het zweet op zijn voorhoofd zagen als een reden om hem even te achtervolgen door de winkel?
Nee, ALS het me gebeurde zou ik de hele tijd hetzelfde rondje lopen. Of hem opwachten om het hoekje en hem dan laten schrikken of zo. Maar ja niemand volgt mijquote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?
Bij mij zou het winkelen juist belemmeren, ik zou dan eerst formeel vragen wat hij aan het doen is. Jij mag ook de omgekeerde wereld volgen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, ALS het me gebeurde zou ik de hele tijd hetzelfde rondje lopen. Of hem opwachten om het hoekje en hem dan laten schrikken of zo. Maar ja niemand volgt mij
Idd, en dan gewoon die klusknaken door z'n strot duwen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje dom TS.
Je had moeten zeggen: 'Waarom zou ik willen stelen? Ik kan voor 60 euro gratis spullen uitzoeken!'
Geven filialen je eigenlijk de mogelijkheid om de voorwaarden te lezen voordat je de winkel betreed?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Die filiaalmanager nam het op voor de beveiligingsmedewerker en zei dat ik bij het betreden van de winkel akkoord ben gegaan met de voorwaarden (waaronder de beveiliging).
Nope, daar moet je naar vragen, dus passief, dus niet geldig.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geven filialen je eigenlijk de mogelijkheid om de voorwaarden te lezen voordat je de winkel betreed?
Lekker kinderachtig hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Nee joh dat is gewoon principieel zijn toch. Die manager heeft daarna ook niet meer geslapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |