Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet.
sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.
Die brief gaat morgen al op de post.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin.je had die vent gewoon moeten negeren... Of had hem gevraagd of hii je mandje had willen dragen voor je...
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die brief gaat morgen al op de post.
er hangt vast ergens een bordje...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.
Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
Mogen ze ook niet, tenzij jij dat vrijwillig toelaat. En daartoe was jij bereid..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.
Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
ja maar die had TS niet gelezen! Snap dat dan!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er hangt vast ergens een bordje...
Klachtbrieven schrijven is toch typisch Nederlands? Is er eindelijk iemand die goed is geïntegreerd op dat punt, is het weer niet goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ook![]()
Zoiets.quote:Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?
Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
hebben ze wat te lachen dinsdag..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ook
Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?
Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had
en kijken doe je met je ogen.. Niet met je handen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
Dit dus, en anders mag alleen een BOA hetquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
Precies, die gaat even rond door het kantoor voordat ie, onbeantwoord, de oudpapierbak in gaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hebben ze wat te lachen dinsdag..![]()
"moet je deze brief eens lezen! Hahahahaha
![]()
![]()
"
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.
Het is gewoon een principekwestie.
En wélk principe is dat precies? De Mondige Burgertroffee is in ieder geval al van jouquote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in.
Het is gewoon een principekwestie.
Ik kan prima winkelen, totdat ik een of andere beveiliger tegenkom die thuis ruzie heeft met vrouwlief.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?
Kun je uberhaupt nog wel naar een winkel met al die principes van je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |