abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107908936
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.
pi_107909052
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet.
gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2012 @ 21:39:02 #53
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_107909224
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Van mij had ie mogen kijken, mits hij bereid was zijn excuses aan te bieden - in het bijzijn van de klanten - mocht er niets zijn. Hij vroeg het immers ook in het bijzijn van de klanten. Dat durfde hij niet, dat is pas triest.
sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin. :D je had die vent gewoon moeten negeren... Of had hem gevraagd of hii je mandje had willen dragen voor je...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_107909250
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

gewoon een tokkie, laag opgeleid, kutbaan. laat je niet gek maken hierdoor. dien een klacht in op het hoofdkantoor en vergeet het verder. my 2 cents.
Die brief gaat morgen al op de post.
pi_107909350
en zet het verder uit je hoofd. je geeft hem alleen meer tijd en energie dan dat ie verdient. mijn idee dan, doe ermee wat je wilt natuurlijk.
pi_107909425
Wat ben jij een zeikerd, TS. Die beveiliger doet gewoon zijn werk. Als hij vindt dat jullie de moeite waard zijn om in de gaten te houden dan zal hij daar vast redenen voor hebben.

En om dan zo heel assertief de 'klusknaken' ( :') ) weg te gooien en iedereen een fijne dag te wensen behalve die twee, wat een autistenactie :|W
pi_107909496
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

sorry zeggen voor iets wat in de huisregels staat is natuurlijk onzin. :D je had die vent gewoon moeten negeren... Of had hem gevraagd of hii je mandje had willen dragen voor je...
Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.

Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
pi_107909542
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die brief gaat morgen al op de post.
Och God, het kan dus wel erger. Hij gaat nog een brief schrijven ook :')

Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?

Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had :'(
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2012 @ 21:43:39 #59
Toezicht is gezond!
pi_107909576
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik vrijwillig mijn tas laat doorzoeken (op zijn verzoek), dan mag ie op z'n minst zijn excuses aanbieden mocht het ten onrechte zijn.

Bij het betreden van de bouwmarkt heb ik niets gelezen over dat het personeel de klanten de tassen mogen doorzoeken.
er hangt vast ergens een bordje...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zondag 12 februari 2012 @ 21:43:54 #60
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107909589
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mogen ze ook niet, tenzij jij dat vrijwillig toelaat. En daartoe was jij bereid..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107909629
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er hangt vast ergens een bordje...
ja maar die had TS niet gelezen! Snap dat dan!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2012 @ 21:45:03 #62
Toezicht is gezond!
pi_107909649
Waarom loopt er sowieso een beveiliger... Bang dat je 10 zakken beton van 25 kilo komt stelen of zo..
  zondag 12 februari 2012 @ 21:45:36 #63
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_107909684
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_107909702
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Klachtbrieven schrijven is toch typisch Nederlands? Is er eindelijk iemand die goed is geïntegreerd op dat punt, is het weer niet goed. :')

quote:
Wat ga je zeggen? De beveiliger deed zijn werk, dat vond ik niet leuk en nu wil ik excuses van de Praxis?

Bedankt voor het schaden van het laatste beetje vertrouwen dat ik nog in de mensheid had :'(
Zoiets.
pi_107909744
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers hebben nimmer het recht om jouw tas in te kijken. Bij weigering moeten ze er altijd de politie bij halen. Dat vergeten die faalhazen die bij de Media Markt staan nog weleens.
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2012 @ 21:47:00 #66
Toezicht is gezond!
pi_107909769
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

hebben ze wat te lachen dinsdag.. :') :D "moet je deze brief eens lezen! Hahahahaha :D :'( :D"
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2012 @ 21:48:16 #67
Toezicht is gezond!
pi_107909855
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
en kijken doe je met je ogen.. Niet met je handen.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:48:19 #68
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107909856
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit dus, en anders mag alleen een BOA het :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107909872
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hebben ze wat te lachen dinsdag.. :') :D "moet je deze brief eens lezen! Hahahahaha :D :'( :D"
Precies, die gaat even rond door het kantoor voordat ie, onbeantwoord, de oudpapierbak in gaat.
Maar als het TS oplucht om die brief te sturen, moet ie dat vooral doen :)
  zondag 12 februari 2012 @ 21:48:57 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_107909902
TS ziet eruit als een dief :')
pi_107909906
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in. :)

Het is gewoon een principekwestie.
pi_107909979
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken. Zowel de beveiliging, de filiaalmanager als de politie verontschuldigden zich netjes. Toch heb ik toen het koffiezetapparaat geretourneerd, had er opeens geen zin meer in. :)

Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?
Kun je uberhaupt nog wel naar een winkel met al die principes van je?
pi_107910176
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En wélk principe is dat precies? De Mondige Burgertroffee is in ieder geval al van jou :')
pi_107910195
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je ziet er wel uit als een gigantische crimineel he? Mediamarkt, Praxis.. nog meer?
Kun je uberhaupt nog wel naar een winkel met al die principes van je?
Ik kan prima winkelen, totdat ik een of andere beveiliger tegenkom die thuis ruzie heeft met vrouwlief.

Afgelopen zomer heb ik zelfs geen enkel probleem gehad in de VS, het land waar men - volgens de media - niet dol is op mensen van niet-Westerse afkomst. _O- Oh, ik was toen ook nog eens alleen op reis: sta je dan niet bovenaan op de "TOP SUSPECTS list"? :')
pi_107910323
Terechte klacht! Irritant volk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')