Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee joh dat is gewoon principieel zijn toch. Die manager heeft daarna ook niet meer geslapen.
Ik weet niet of het mag. want ze hebben mandjes. Dus de noodzaak om het in je zak te stoppen is er in zo'n geval niet. Maar ik doe het zelf ook als ik een paar dingen moet hebben. Dan stop ik ook mijn zakken vol.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
Shinen bij de kassamiep toch...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.
zo die had je goed tukquote:"Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Ja, die is daar echt van onder de indrukquote:
moet je dan van buiten naar binnen schreeuwen om de voorwaarden te krijgen? Wel lullig als je dan al wordt weggestuurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, daar moet je naar vragen, dus passief, dus niet geldig.
Uiteraard, ook die heeft niet meer kunnen slapen sinds die dag.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, die is daar echt van onder de indruk.
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
Wats dezequote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?
En je hebt niet geNSB't?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.quote:
Tweedehands tuinhuisjes?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:27 schreef Schalks. het volgende:
Praxis bouwmarkt malafide praktijken poolse magazijnmedewerkers tweedehands tuinhuisjes oplichting brandgevaarlijke verfafdeling kromme panlatten irritante beveiliger kapot badkamermeubel asbest onredelijke werktijden lastige vragen storingsgevoelige schuifdeuren uitbuiting overwerkte kassameisjes blij dat ik er weg ben
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.
NSB'erquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappen
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat klopt inderdaad niet.
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij laptquote:
Of je pakt een jood voor de tweede keerquote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij lapt
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Of je pakt een jood voor de tweede keer
Ik heb echt teringhumorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |