Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee joh dat is gewoon principieel zijn toch. Die manager heeft daarna ook niet meer geslapen.
Ik weet niet of het mag. want ze hebben mandjes. Dus de noodzaak om het in je zak te stoppen is er in zo'n geval niet. Maar ik doe het zelf ook als ik een paar dingen moet hebben. Dan stop ik ook mijn zakken vol.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag je zakken en je onderbroek helemaal volstoppen met spijkers... Zolang je maar gaat betalen bij de kassa.... Beetje dom om in de winkel te vragen of hij in je tas mocht kijken...
Shinen bij de kassamiep toch...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.
zo die had je goed tukquote:"Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
Ja, die is daar echt van onder de indrukquote:
moet je dan van buiten naar binnen schreeuwen om de voorwaarden te krijgen? Wel lullig als je dan al wordt weggestuurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, daar moet je naar vragen, dus passief, dus niet geldig.
Uiteraard, ook die heeft niet meer kunnen slapen sinds die dag.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, die is daar echt van onder de indruk.
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
Wats dezequote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ie z'n voeten niet geveegd waardoor het alarm afging?
En je hebt niet geNSB't?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
Net zo lelijk. Zo bevooroordeeld ook jegens sommige bevolkingsgroepen. Mijn moeder en ik waren een keer bij de Kruitvat en zagen een oude tang halve schappen in haar tas laden. Zij loopt de winkel uit terwijl een man net binnenkomt. Die man wordt aangehouden en die graftak schuifelt gauw weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.quote:
Tweedehands tuinhuisjes?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:27 schreef Schalks. het volgende:
Praxis bouwmarkt malafide praktijken poolse magazijnmedewerkers tweedehands tuinhuisjes oplichting brandgevaarlijke verfafdeling kromme panlatten irritante beveiliger kapot badkamermeubel asbest onredelijke werktijden lastige vragen storingsgevoelige schuifdeuren uitbuiting overwerkte kassameisjes blij dat ik er weg ben
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk NSB ik nooit bij dat soort shit, interesseert mij wat.
NSB'erquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel mooi zo'n oudje erbij lappen
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat klopt inderdaad niet.
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij laptquote:
Of je pakt een jood voor de tweede keerquote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk dat je dan een echte nsb'er erbij lapt
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Of je pakt een jood voor de tweede keer
Ik heb echt teringhumorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg meer zo van 'Verkoopt Praxis shit tweedehands zonder dat wij dat weten?'
Meer details graag.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja.
Om nog maar te zwijgen over de kromme panlatten en kapotte badkamermeubels.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb echt teringhumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knichtje
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja een zo'n keer had waldemar een wastafel van de heftruck laten vallen zat een dikke barst in maar niet in het zicht toen heeft stefan hem gewoon verkocht ik zei het nog tegen stefan maar hij zei wat niet deed wat niet eert of zoiets. Stefan had altijd een verhaaltje klaar over dat soort dingen maar als je een keer goed op die wastafel zou leunen zou hij wel afbreken denk. Zat wel een leuk ladenblokje bij verder niks mis mee zeker niet voor die prijs maar toch.quote:
Het ging me om de tweedehandsartikelenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:04 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja een zo'n keer had waldemar een wastafel van de heftruck laten vallen zat een dikke barst in maar niet in het zicht toen heeft stefan hem gewoon verkocht ik zei het nog tegen stefan maar hij zei wat niet deed wat niet eert of zoiets. Stefan had altijd een verhaaltje klaar over dat soort dingen maar als je een keer goed op die wastafel zou leunen zou hij wel afbreken denk. Zat wel een leuk ladenblokje bij verder niks mis mee zeker niet voor die prijs maar toch.
Dat ookquote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Anno2012 het volgende:
Typisch randstad![]()
Beveiligers nodig hebben voor een praxis
Stel je voor, straks nemen ze ngo een schutting mee ofso. Of een triplex plaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Anno2012 het volgende:
Typisch randstad![]()
Beveiligers nodig hebben voor een praxis
Hoezo? Heb je een keer een blokhut gekocht bij de praxis dikke kans dat delen ervan tweedehands zijn of niet fsc gecerticifeerd enzo wordt gewoon nieuw huisje van gebouwd laagje beits erover zie je niks meer van en weer verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het ging me om de tweedehandsartikelen
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een keer een blokhut gekocht bij de praxis dikke kans dat delen ervan tweedehands zijn of niet fsc gecerticifeerd enzo wordt gewoon nieuw huisje van gebouwd laagje beits erover zie je niks meer van en weer verkocht.
Een beveiliger denkt niet verder dan zijn neus lang is, dat is het probleem. Als je preventief wil controleren doe het dan een beetje tactisch en wek wat sympathie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef Ikina het volgende:
[..]
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?
Ow en beveiligers zijn echt wel nodig, je moet altijd opletten als je iets in de bouwmarkt koopt. Naar mijn idee is er uit de helft van de verpakkingen iets gejat (half lege zakjes met een gat erin van schroefjes tot lege dozen van lampen of gereedschapsets).
Het gebeurt wel vaker, maar niet altijd. Als ik eruit zou zien als een stelende buitenlander, dan zou ik toch bij ieder winkelbezoek ruzie moeten krijgen met de beveiliging?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het gebeurd dus wel vaker
Conclusie: TS ziet eruit als een stelende buitenlander
Dat dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus m.a.w. jij zou je van het domme houden en stug doorlopen als je weet dat je gevolgd wordt? Daar voel jij je prettig bij?
Bij mij zou het winkelen juist belemmeren, ik zou dan eerst formeel vragen wat hij aan het doen is. Jij mag ook de omgekeerde wereld volgen.
Ik heb de kassamiep (die alles heeft meegekregen) juist een prettig weekend gewenst (is toch normaal?)...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij had z'n punt allang gemaakt en dan gaat 'ie zoiets zeggen tegen die kassamiep die er verder ook niks mee te maken heeft.
Meisje ik heb dingen meegemaakt waar je haar van te berge rijzen er gebeuren daar dingen bij de praxis bouwmarkt die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef Ikina het volgende:
[..]
Want jij hebt zelf de nieuwe laag beits erop moeten smeren? Hoe kom je aan die info joh?
Ow en beveiligers zijn echt wel nodig, je moet altijd opletten als je iets in de bouwmarkt koopt. Naar mijn idee is er uit de helft van de verpakkingen iets gejat (half lege zakjes met een gat erin van schroefjes tot lege dozen van lampen of gereedschapsets).
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb de kassamiep (die alles heeft meegekregen) juist een prettig weekend gewenst (is toch normaal?)...
Dit dus. Wat voor een tokkie moet je zijn, dat de beveiliging je op de voet volgt. En heb je je in het verleden al slecht gedragen bij de Praxis, dat ze je nog herkennen? Je moet ook niet zoveel stelen daar, beste kerel! Kortom denk ik dat je niet volledig bent in jouw informatieverstrekking richting ons van KLB!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit
Oh ben jij die weirdo die naar z'n telefoon staat te lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:58 schreef RichardHammond het volgende:
Ik sta op het station te lachen. Goed topic dit.
Ja. Twee knappe meisjes stonden mij wel wat raar aan te kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh ben jij die weirdo die naar z'n telefoon staat te lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |