abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107906653
Ik had nog iets van 60 euro aan klusknaken, die geldig zijn tot en met 12 februari 2012 (vandaag), over. Toevallig had ik nog wat schroefjes, pluggen en nog van dat soort dingen nodig, dus ging ik gisteren - samen met mijn broer en neefje - naar de Praxis in Utrecht (Amsterdamsestraatweg).

Na een minuut rondwandelen merkte ik dat de beveiligingsmedewerker ons op de voet volgde. Hij bleef ons zo'n 10 minuten lang volgen, van de ene kant van de winkel naar de andere kant en weer terug. Hij dacht dat subtiel te doen, maar het was erg duidelijk. Omdat ik niet op m'n gemak kon winkelen ben ik naar die beveiliger toe gegaan en zei wat ik ervan vond. "Ik doe mijn werk. Als je het er niet mee eens bent, daar is de deur" met de vinger wijzend naar de uitgang. :') Daarop besloot ik naar de filiaalmanager te gaan.

Die filiaalmanager nam het op voor de beveiligingsmedewerker en zei dat ik bij het betreden van de winkel akkoord ben gegaan met de voorwaarden (waaronder de beveiliging). Ik ben het met hem eens dat beveiliging een goed iets is, maar zo'n beveiliger hoeft niet 10 minuten lang een groepje klanten op de voet te volgen. Zijn reactie was: "U kiest er zelf voor om zich daar zorgen om te maken, u hoeft niet achterom te kijken of er iemand kijkt."

De beveiliger vroeg me nog of ik - vrijwillig - mijn tas wilde leegmaken. Prima, mits hij bereid is excuses aan te bieden als ik niks heb. Met die voorwaarde ging ie niet akkoord, dus zei ik dat hij de politie erbij mocht halen als ie zo graag mijn tas wil inzien. Daarop begon ie wel terug te krabbelen.

Na nog een discussie heb ik m'n broer gevraagd de inhoud van de winkelmand terug te leggen, en heb ik de klusknaken weggegooid voor de ogen van de klanten, de manager en de beveiliger. Daarna zijn we vertrokken, terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"

Een kwartiertje later heb ik de spullen gewoon bij de Gamma gekocht. Praxis mag de pot op. :r

Klacht: beveiliger die ons op de voet volgt.
Sub-klacht: filiaalmanager die geen behoefte heeft aan tevreden klanten.

Zo, dat lucht op.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:03:02 #2
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_107906745
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit :7
Mijn nieuwe ondertitel
pi_107906754
Achteraf gezien had ik de klusknaken ook gewoon aan de klanten in de rij kunnen weggeven.
pi_107906783
Fuck man, waar maak je je druk om, ben je een wijf ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107906818
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit :7
Tokkie? Nee.

Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:04:53 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107906857
Béétje kort lontje...
pi_107906903
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
pi_107906910
Zo! Heb JIJ ze ff te pakken!
:')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:06:01 #9
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_107906918
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tokkie? Nee.

Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
Ja en dan volgt die je toch? Boeiend. Ik zou de hele tijd hetzelfde rondje lopen om hem te treiteren of zo.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_107906936
je weet dat gamma en praxis bij dezelfde ondernemer horen?
pi_107906986
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107907017
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
Maxeda diy bv
pi_107907030
Kan mij wel iets voorstellen bij de frustratie van de TS. Ik zou er echter geen probleem van gaan maken en zeker niet 60 euro aan spullen door verneuken :')
pi_107907041
Goede grap van die beveiliger wel dat hij je tas nog wilde doorzoeken. 14.gif
What Would Goku Do
pi_107907063
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?
pi_107907084
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo! Heb JIJ ze ff te pakken!
:')
Ja, nu zitten ze huilend aan een kopje warme melk. :') :D
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Met een "groepje" mensen gaan winkelen in een bouwmarkt voor enkele spullen zou ik ook verdacht vinden. Zeker wanneer dit groepje niet-westers is. no offense ofc.

Anyhow, je staat in je recht maar waarom altijd weer zo'n drama? Zeg er wat van en loop door, dat gelijk naar de manager vragen is zo typisch he.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107907094
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?
Stukken beter, dank u.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:08:47 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107907096
Misschien zag je er wat bleekjes uit en wilde hij zorgen dat ie je kon opvangen als je zou flauwvallen O+
pi_107907162
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
In dat geval zal ik ook niet meer winkelen bij de Gamma. Karwei en Gamma zijn al 1 pot nat geloof ik. Dan blijven er volgens mij niet veel over (Hornbach?).
pi_107907254
Misschien had je interessant kunnen doen door de foto's uit je profiel uit te printen en iedereen bij de Praxis laten weten dat je in Amerika bent geweest en je je populaire momentje bij de Golden Gate Bridge hebt gefotografeerd om aan iedereen te laten zien
pi_107907280
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
Anyhow, je staat in je recht maar waarom altijd weer zo'n drama? Zeg er wat van en loop door, dat gelijk naar de manager vragen is zo typisch he.
TS wilde even stoer doen.
Als een beveiligingsmedewerker achter mij aan zou lopen, moet ie dat vooral doen, als ie daar zin in heeft. Mij boeit dat namelijk geen moer (pun intended).
pi_107907299
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Jij bent zeker nog nooit onjuist behandeld met je blonde lokken en blauwe ogen? Zo'n ervaring is niks minder dan ziekmakend.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:12:01 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107907319
TS, je had toch niet die zonnebril op hé?
  zondag 12 februari 2012 @ 21:12:33 #24
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_107907368
Beveiligers houden ervan om politieagentje te spelen, dit om te compenseren voor het feit dat ze gefaald hebben om een echte agent te worden.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_107907388
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had toch niet die zonnebril op hé?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')