Tokkie? Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS ziet eruit als een tokkie? Mij volgen ze namelijk nooit
Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Fuck man, waar maak je je druk om, ben je een wijf ofzo.
Ja en dan volgt die je toch? Boeiend. Ik zou de hele tijd hetzelfde rondje lopen om hem te treiteren of zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tokkie? Nee.
Niet-westers uiterlijk? Ja. Ik houd echter niet van de slachtoffersrol, dus hier schuil ik me liever niet achter.
Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Maxeda diy bvquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
je weet dat gamma en praxis bij dezelfde ondernemer horen?
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet waar iedereen zich te allen tijde in het gebouw bevindt?
Ja, nu zitten ze huilend aan een kopje warme melk.quote:
Met een "groepje" mensen gaan winkelen in een bouwmarkt voor enkele spullen zou ik ook verdacht vinden. Zeker wanneer dit groepje niet-westers is. no offense ofc.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, maar 10 minuten lang een groepje mensen op de voet volgen terwijl er tientallen andere klanten in de bouwmarkt rondlopen is geen beveiliging meer. Ik voelde me gewoon niet meer op m'n gemak. Dat was trouwens de enige beveiligingsmedewerker in het gebouw.
Stukken beter, dank u.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
De enige beveiligingsmedewerker die ik zag, zo beter?
In dat geval zal ik ook niet meer winkelen bij de Gamma. Karwei en Gamma zijn al 1 pot nat geloof ik. Dan blijven er volgens mij niet veel over (Hornbach?).quote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef bosgroentensoep het volgende:
je weet dat gamma en praxis bij dezelfde ondernemer horen?
TS wilde even stoer doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef drumstickNL het volgende:
Anyhow, je staat in je recht maar waarom altijd weer zo'n drama? Zeg er wat van en loop door, dat gelijk naar de manager vragen is zo typisch he.
Jij bent zeker nog nooit onjuist behandeld met je blonde lokken en blauwe ogen? Zo'n ervaring is niks minder dan ziekmakend.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Fuck man, waar maak je je druk om, ben je een wijf ofzo.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je had toch niet die zonnebril op hé?
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef r3gi3boy het volgende:
Misschien had je interessant kunnen doen door de foto's uit je profiel uit te printen en iedereen bij de Praxis laten weten dat je in Amerika bent geweest en je je populaire momentje bij de Golden Gate Bridge hebt gefotografeerd om aan iedereen te laten zien
Die avatar en je usernaamquote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beveiligers houden ervan om politieagentje te spelen, dit om te compenseren voor het feit dat ze gefaald hebben om een echte agent te worden.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft zo'n pipo ook eens mijn broertje gedaan in een bouwmarkt en kreeg ook zo'n antwoord van zo'n beveiligingsgastje. Toen is me broertje serieus 3 uur in de winkel gebleven en is de beveiligingsmedewerker gaan volgenoveral waar ze liepen ging ie zingen of roepen dat winkeldieven moesten oppassen want de beveiliging kwam eraan enzo
gewoon 3 uur lang etteren
Ik vraag me af of die filiaalmanager rustig boodschappen kan doen bij de Appie/Jumbo of andere supermarkt als ie op de voet wordt gevolgd door een beveiliger.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft zo'n pipo ook eens mijn broertje gedaan in een bouwmarkt en kreeg ook zo'n antwoord van zo'n beveiligingsgastje. Toen is me broertje serieus 3 uur in de winkel gebleven en is de beveiligingsmedewerker gaan volgenoveral waar ze liepen ging ie zingen of roepen dat winkeldieven moesten oppassen want de beveiliging kwam eraan enzo
gewoon 3 uur lang etteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |