Vergeet niet dit in je brief te schrijven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgelopen zomer heb ik zelfs geen enkel probleem gehad in de VS, het land waar men - volgens de media - niet dol is op mensen van niet-Westerse afkomst.Oh, ik was toen ook nog eens alleen op reis: sta je dan niet bovenaan op de "TOP SUSPECTS list"?
Waarom zou je excuses van iemand eisen? Wat moet je met excuses van iemand wanneer hij het toch niet meentquote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Tikfoutje, sorry!
Zie je, sorry zeggen is helemaal niet moeilijk?! Als hij bereid was zijn excuses aan te bieden mocht blijken dat ik niets in m'n tas had, dan had ik dit topic niet hoeven te openen.
De ander (publiekelijk) "vernederen" en laten zien dat je "beter" bent dan die persoon. Laten zien dat je "gewonnen" hebt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef Civilian het volgende:
Waarom zou je excuses van iemand eisen? Wat moet je met excuses van iemand wanneer hij het toch niet meentDan blijft het net zo waardeloos
Alles van niet-Westerse afkomst. En alles uit Zeeland, Noord-Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen en Frieslandquote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Definieer buitenlander.Ik ben geboren en getogen in Nijmegen.
Bijvoorbeeld het feit dat je geen ''defineer'' kunt schrijven. Defineer?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Definieer buitenlander.Ik ben geboren en getogen in Nijmegen.
Goed dat je vernederen en gewonnen tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als hij mij publiekelijk "vernedert" door te vragen of hij mijn tas mag doorzoeken, dan mag hij ook publiekelijk aangeven dat hij ten onrechte ervan uitging dat ik iets in m'n tas had.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ander (publiekelijk) "vernederen" en laten zien dat je "beter" bent dan die persoon. Laten zien dat je "gewonnen" hebt.
Dat is de enige reden.
Precies. Haantjesgedrag.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed dat je vernederen en gewonnen tussen aanhalingstekens hebt geplaatst. Als hij mij publiekelijk "vernedert" door te vragen of hij mijn tas mag doorzoeken, dan mag hij ook publiekelijk aangeven dat hij ten onrechte ervan uitging dat ik iets in m'n tas had.
???quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Schpast het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het feit dat je geen ''defineer'' kunt schrijven. Defineer?
Nee, het is gewoon een soort van rectificatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Haantjesgedrag.
Goed gedaan, TS, jij hebt een grotere lul dan hij hoor!
Nee, tis gewoon 'definieer'quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar goed: definiëer is de correcte spelling.
3 personen (dat staat overigens in de OP): ik (25j), mijn broer (35j) en m'n neefje (23j).quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Sylvester, met hoeveel man waren jullie aan het shoppen dan?
Want zonder die "rectificatie" had je niet kunnen leven?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, het is gewoon een soort van rectificatie.
Mijn missie is geslaagd.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
???
Het spijt me dat ik de een eenvoudige e heb gebruikt in plaats van een e-umlaut (ë). De toetsenbordindeling van m'n laptop staat niet correct waardoor ik de e-umlaut achterwge heb gelaten.
Maar goed: definiëer is de correcte spelling.
Nee man! Die hebben zich na werktijd verhangen in het schafthok. Die kunnen daar echt niet tegen hoor!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Denken dat de manager en de bewaker van de Praxis zich drukken maken om één klant die 60 euro 'klusknaken' voor hun ogen verscheurd. Heb je eerder jezelf mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |