definiëren welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, nu begin ik echt te twijfelen...
Meteen mensen ontslaan omdat ze anders financieel niet uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee man! Die hebben zich na werktijd verhangen in het schafthok. Die kunnen daar echt niet tegen hoor!
()
Nou, ik denk dat drie autochtone jongens óók in de gaten gehouden zouden worden!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
3 personen (dat staat overigens in de OP): ik (25j), mijn broer (35j) en m'n neefje (23j).
Waarschijnlijk die lieve cassiere die TS nog een goed weekend toewenste.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Meteen mensen ontslaan omdat ze anders financieel niet uit de voeten kunnen.
Ik kwam een poosje regelmatig in een bouwmarkt met een paar autochtone vrienden die er net zo betrouwbaar uitzien als Timothy McVeigh en dit is me nooit overkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat drie autochtone jongens óók in de gaten gehouden zouden worden!
Een beveiliger zal niet snel zelf in je tas gaan rommelen, maar vragen of je mee gaat naar een kantoor of andere ruimte geschikt voor visitatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beveiligers hebben het recht om in een tas te kijken, als de eigenaar van de tas hiervoor toestemming geeft. Subtiel, doch belangrijk verschil.
Sterker nog, IK heb ook het recht om in jouw tas te kijken, als ik het je vraag en jij verleent toestemming.
Het gebeurd dus wel vakerquote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de MM - na aanschaf van een koffiezetapparaat - wel de politie erbij laten halen toen de beveiliger mijn tas wilde doorzoeken.
Ik vind juist dat t.s. het netjes heeft proberen op te lossen en begrijp ook zijn frustratie toen dat niet lukte.quote:Op maandag 13 februari 2012 04:37 schreef HighLander het volgende:
Dude je was met je broertje en 1 beveiliger... Like DuH!
Laat je broertje heeeeeel aandachtig en schuchter om zich heen kijkend voor het rek staan rondkijken met de duurste meest makkelijk te grijpen spullen van het hele pand, en wandel zelf lekker je rondje. Opsplitsen en mindfuck them.
Of doe dat steeds bij ieder gangpad, 1 links en 1 rechts en dan aan de andere kant weer verder lopen.
Sterker nog, morgen teruggaan, je hele mandje volstoppen, en na een half uur alles weer terugleggen.
" waarom legt u alles terug meneer? ' ik voel mij geïntimideerd, en niet gewenst als klant ' .
" Waar ligt de kunstmest, het installatiedraad en de batterijen ? "
ow zeker, dat ook wel hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 04:59 schreef the-eye het volgende:
Ik vind juist dat t.s. het netjes heeft proberen op te lossen en begrijp ook zijn frustratie toen dat niet lukte.
Je had er bij moeten zeggen dat je lekker 50 schroeven in je reet hebt gestoken.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
terwijl ik langs de kassamiep liep riep ik nog: "Prettig weekend voor u, geen prettig weekend voor uw manager en de beveiliger"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |