Nee dat is toch iets te drastisch.quote:
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is toch iets te drastisch.
Er moet iets beters bestaan... net zoiets als Citalopram maar dan iets dat effectief blijft op lange termijn.
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen. Ik wil gewoon mijn studie succesvol kunnen afronden. Dat gaat niet als ik behoefte heb aan sociale contacten dat kost mij veel te veel moeite en tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.
Ik heb het al eens eerder gedaan maar het was moeilijk... al die tijd kon ik de gevoelens onderdrukken... dat gaat nu niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef CafeRoker het volgende:
Je studie zonder sociale contacten afronden staat anders meestal ook niet echt garant voor succes..
Ok korte samenvatting...quote:
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?quote:Ben vreselijk bang dat als er meiden zijn dat ik ze aantrekkelijk ga vinden. Dit gevoel MOET uitgeschakeld worden om teleurstellingen te voorkomen.
Het gaat nu juist weer wat slechter... de medicijnen werken niet meer voldoende :/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?
Hij heeft het verneukt met haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Nee was een Nederlandse universitaire studente uit Rotterdam... had haar ontmoet in een bar in Antwerpen... had haar gezoend, hand vastgehouden , omhelst... en dat soort dingen... 2 weken later belde ik dronken bij haar huis aan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Wat een redenatie, Nee je zult daar altijd naar hunkeren naar die aandacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Dat zit allemaal tussen je oren. De werkelijkheid is anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Zulke gevoelens zijn doodnormaal en je kan ze niet voor altijd uitschakelen. Met zo'n houding kom je niet ver, want vroeg of laat zijn je nieuwe medicijnen uitgewerkt en verlang je weer naar intimiteit. Je kan zulke gevoelens niet voor altijd onderdrukken, je moet inzien dat je van fouten kan leren én dat jij ooit ook iemand vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..
Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Hij heeft echt een hele negatieve houding..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?
Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hele negatieve houding..
Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.
Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien.
Precies, hij doet het beter dan een heleboel van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:31 schreef Senor__Chang het volgende:
Dus je kan wel aan een meisje komen, maar je hebt het zelf verkloot door dronken bij haar aan te komen en nu geef je het op?
De meeste komen niet eens aan een meid en die weten niet wat ze nu lezen..
De tendens is vooralsnog dat het beter gaat met Richard dan een jaar terug. Goed, dit topic is duidelijk een terugval, maar in veel opzichten is het niet erger geworden. Verandering kost moeite, en meer tijd dan een jaar. Als hij het gevoel heeft dat hij een meisje niets te bieden heeft, dan zal ie daar wat aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Wat is er dan zo raar aan je oom? TS heeft zeker zijn punten maar ergens als ik het allemaal lees krijg ik ook het gevoel dat hij een schop onder z'n kont moet krijgen. (Zeker na dat dronken zoenverhaal). Medicijnen slikken om gevoelens permanent uit te schakelen is onrealistisch en kinderlijk. Net alsof ik een pilletje zou willen om de rest van mijn leven niet te hoeven werken of iets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.
Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Precies. Ik zag gisteren in de TVDD (bij DWDD) een stelletje, daar lusten de honden geen brood van. Richard, misschien moet je dat even terugkijken. Ik kan me niet voorstellen dat jij in een nog penibeler situatie zit dan hij. Hij was invalide, had een raar stemmetje en leek op een hamster...maar hij had wel een vriendin! En seks met haar!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:35 schreef GTL_ het volgende:
Er zijn ook mensen op de wereld die heel gelukkig in de liefde zijn en verre weg van perfect. Lilliputters, mensen met brandwonden, verminkte oorlogslachtoffers enz. En net alsof alles alleen maar uiterlijk is. Er zijn ook rijke mooie mensen die meedoen aan kansloze datingshows in de hoop liefde te vinden en keer op keer falen.
Ga dan dit soort vragen stellen aan mensen die er echt verstand van hebben, ipv op een forum. Internetfora zijn er niet voor serieuze problemen, een psychiater moet jaren studeren om mensen een beetje te kunnen helpen, denk je dat een willekeurige jan doedel met een PC je beter zal adviseren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen.
Hij heeft amper sociale vaardigheden en is in gesprekken ontzettend irritant.quote:
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Zo denk ik er ook over. Al kan ik mij voorstellen dat het voor Richard allemaal niet meer zo nodig hoeft .quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.
En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.
En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Je standaarden zelf verlagen omdat het moet zal moeilijk worden, maar ik denk dat je standaarden automatisch wel zullen veranderen als je niemand kan krijgen en toch erg die behoefte voelt om samen met iemand te zijn. Het feit dat er iemand dan in je geïnteresseerd is maakt hem/haar mogelijk al heel aantrekkelijk. Hoe dat op de lange termijn gaat met iemand die je eigenlijk niet heel aantrekkelijk vindt weet ik niet...als hij/zij qua innerlijk wel goed bij je past.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef QBay het volgende:
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
misschien moet je ff 2 zinnen verder lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Snuisterijen het volgende:
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "
Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
Tsja, hij moet het zelf inzien. We kunnen nog doorgaan met advies geven alleen blijkbaar wil hij 't niet horen en/of opvolgen.
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.
Heb jij hem weleens ontmoet dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, hij vind dat zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
Nee, maar ik heb genoeg duidelijke foto's gezien. En hij heeft zelf recentelijk nog laten weten dat zijn uiterlijk niet langer het probleem is. Het komt en gaat met vlagen...quote:
Als je alles dood legt in jezelf ga je jezelf ook dood voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
Alles doodleggen in jezelf werkt niet
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..
Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Dit inderdaad. Wat is het voor raars om het daarna maar op je niet al te mooie uiterlijk te gooien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:
[..]
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.
Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
dat, neem een kat, of iets van een hamster of een fredjequote:
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.
Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk
En, heeft het je geholpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk
Och...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och...
Ik snap niet waarom je zo denkt...
Kijk eens naar borsten en billen en buiken en armen.. En benen, wat een mooie onderdelen allemaal
Die gladheid van de huid... Wil je daar niet spontaan een massage aangeven met glibberige olie?
Jij maakt gehakt van mensen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.
Dat schreef ik niet.quote:
Eetsmakelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet.
Ik ga eten trouwens.
Lekker kippetje, in de olie ermee. Lekker kruiden er bij.. En bakken maar ... lekker hoor zo'n glad velletje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.
De psychiater wilt het vast wel voorschrijven hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Dan nog, hoe ga je aan die medicijnen komen?
Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:
Heel leuk hoor om advies te krijgen ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zit er niet op te wachten.
Ik ben echt op expliciet op zoek naar mensen die methodes kennen om je gevoel uit te schakelen.
Zoals ik al zei, een jaar lang was ik gelukkig dankzij citalopram.
Ik weet dat er iets beters bestaat ik moet het alleen nog vinden.
60mg Citalopram zie ik niet zo zitten vanwege:
"Op 1 november 2011 waarschuwden de gezondheidsautoriteiten voor een gevaarlijke hartritmestoornis. De fabrikant zond een brief dienaangaande naar de voorschrijvers en afleveraars."
Maar ik ben bereid het risico te nemen als ik niks beters vind op korte termijn.
Beetje hard gezegd, vind je niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.
Hoop dat je lelijkheid groot genoeg is om je ego achter te verbergen want dan hoef je namelijk nooit verantwoording te nemen voor je gedrag..
Vind je het onzin wat ik zeg?quote:
Tenminste iets om naar uit te kijken ja. Dan moet ik het nog 7 jaar volhouden en dat gaat denk ik niet lukken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:
[..]
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.
Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook over Staal.
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Er wordt in dit geval wel voor een heel softe verwoording gekozen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.quote:
Als je jezelf wilt verbeteren moet je vaak gewoon opnieuw beginnen... Dan kan je beter in een keer compleet de grond in geboord worden en alles gehad hebben dan herhaaldelijke weer een klein minpuntje voor je bord te krijgen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
Ik ben geinteresseerd om meer te weten. Heeft je oom verder geen lichamelijke beperkingen of mentale problemen? Geestelijke diagnoses? Slikt hij antidepressiva? Hoe heeft hij al die tijd zijn gevoelens kunnen onderdrukken? Wat doet hij met zoveel vrije tijd? Heeft hij het gevoel het uiterste uit zijn leven te hebben gehaald? Praat hij er openlijk over? bezoekt hij prostituees voor zijn lusten? Heeft hij wel kansen gehad bij vrouwen, kwam er interesse aan de kant van vrouwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.
Hier snap ik dus niks vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke ervaring heb je een reset nodig, en kan je met die reset gepaard maar beter al het vuil wat er tegen je is, tegelijkertijd op je gestort wordt...
Hij kan vast nog wel beredeneren hoe serieus hij de post van staal moet nemen, en hoe ze hem bedoelt en hoe ze is etc...
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
Nou dat soort reacties helpen je zeker niet op weg, maar goed.. Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen?
Graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Logisch wel, ik moet soms even mijn best doen om wat minder wazig te posten
Nou zoentje voor TS dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jah, doe dat maar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruiktequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat lijkt me nou helemaal niets, kom je straks toch een leuk meisje tegen, ben je impotent ofzo
En dat leuke meisje is er heus wel voor je, niets is onmogelijk. Je moet enkel wat aan je houding en karakter doen, als je bent zoals je hier over komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou zoentje voor TS dan.
Hij was dapper aan het daten, liet zijn dronken verwarde koppie zien en kreeg een paar opmerkingen.
Nou kussie hoor, sterkte TS. Wat heb je het zwaar joh.
Ik zeg al niks meer.
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
Ik vind het niet zo erg dat het is mislukt. IK was vooral jaloers op haar, op haar leven. Een leuke familie, leuk zusje, leuke ouders, een rijk sociaal leven met veel vrienden, mensen die aardig toen tegen haar zonder er moeite voor te hoeven doen, en ze is ook nog eens knap. Ze is nog erg jong en wild en maakt veel fouten maar het wordt haar allemaal vergeven ipv keihard te worden afgestraft zoals bij mij altijd gebeurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]Hij heeft het wel verkloot ja, maar nu gaat TS bij de pakken neer zitten i.p.v. z'n fouten te leren en te bedenken dat iedereen fouten maakt. Jouw reacties zijn gewoon nutteloos.
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.
Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
Nja 1 jaar lang was ik er totaal niet meer mee bezig totdat de medicijnen niet meer werkte. Nu overvalt "het gevoel" me overweldigend. En ik word er verschrikkelijk depri van als ik niet snel een vervanger vind voor mijn huidige medicatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.
Wel het enige waar ik atm naar uitkijk..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Tjah, daar heb je het mis. Overigens richard_prf neem gewoon contact op met een psychiater om dit te bespreken in plaats van op fok. Citalopram is niet het enige middel, dit was blijkbaar niet het juiste middel voor jouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Als je er zwaar depressief van wordt vind ik het wel meer dan gemis. Maar als je geen hechte vriendschappen hebt om dat gemis van intimiteit enigszins mee op te vullen, dan is het wellicht wel begrijpelijk dat hij daar zo depressief van is. De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel het enige waar ik atm naar uitkijk..
Dat is geen obsessie dat is hunkeren naar iets wat je in leven niet gekend hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.
Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.
Misschien komt het door alle ellende van mijn oogziekte en andere dingen dat mijn drang naar iemand groter is dan normaal.
Steun van familie heb ik uiteraard niet. Steun van vrienden ook niet. Die heb ik allemaal niet. En je ziet overal om je heen mensen normaal leven met de gebruikelijke problemen. Semi problemen die hier vaak op R&P worden gesteld.
Tis akelig Straw... Hele reden waarom ik aan antidepressiva zit denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan.
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.
Ken je achtergrond ook niet.
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topicquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?
Nou sterkte met jezelf.
Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...
Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Je bent wel erg makkelijk in je slachtofferrol he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
Dat klinkt ook logisch... maar BDD kan enkel tot op zekere hoogte te worden gecontroleerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:19 schreef richard_prf het volgende:
Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic.
Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts
Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
En toch sex hebben gehad? Heldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruiktekomt omdat ik me te lang in moest houden en altijd vreselijk erg ben vernederd door de dames op de middelbare school... op het HBO uitte het zich op een andere manier namelijk negeren en buitengesloten worden.
Zo is mijn eigenwaarde 0,0 geworden en zie ik vrouwen dus als goddelijke wezens.
Vrienden had ik vreemd genoeg altijd wel die ook best populair waren bij de dames, maar van mij moesten ze niets weten en ik werd regelmatig uitgelachen door ze vooral achter mijn rug om zoals alleen vrouwen dat kunnen.
Laat ik je eens vertellen hoe mijn leven er 4 jaar lang uitzag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.
Denk je nou echt dat jij als enige shit hebt meegemaakt? Anderen kiezen er voor om er sterker uit te komen. Jij kiest de makkelijke weg en wikkelt jezelf in zelfmedelijden. Als je zo blijft zeiken kun je ook hardere reacties verwachten
Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Als hij elke dag 5% is ben je over 20 dagen zeker blind, toch?
Nee niet zo snel, maar als dit echt zo was dan zou de kans dat hij binnen in 1 jaar blind werd vrijwel 1 zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Als hij elke dag 5% is ben je over 20 dagen zeker blind, toch?
Welke leegte heeft deze partner (met wat extra's) voor jou dan te vullen?......Hoe ga je deze relatie dan laten slagen? Of is het echt enkel om voor de buitenwereld te laten zien?quote:Een man daarin tegen heeft dan een zwaar probleem, en zal het al snel met labiele vrouwen genoeg moeten nemen. Of nog erger een alleenstaande meid met een kind. Het maffe is wat ik bij mezelf ervaar dat je op den duur wanhopig word en dat zelfs als een keus gaat overwegen.
Niet alleen zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef zusterclivia het volgende:
Nee Kingtoppie daar geloof ik niet in. Ik mis het woord liefde in de verhalen. Een relatie zonder eerst verliefd te zijn geweest...voor wat?
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Tja persoonlijk val ik zelf op labiele dames. Ik hou van de emotie , warmte en liefde die de "normale"dames (zoals G uit Antwerpen) niet kunnen geven. Maar ze moeten wel normaal genoeg zijn om dagelijks te kunnen functioneren. Ik ken 2 van deze labiele dames.
Waarom dan?quote:Ik ben van mening dat een mindere bèta man waarschijnlijk genoegen moet nemen met onaantrekkelijke vrouw.
Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?quote:Ik kies er zelf inderdaad voor om alleen door het leven te gaan vanwege de redenen die ik heb geprobeerd duidelijk te maken.
Ik acceptbeer mezelf hoor... vooral als de laatste kaak operatie achter de rug is ben ik helemaal klaar met mijn uiterlijk. Ik ben dan helemaal tevreden als alles goed gaat.
Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?quote:
Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -
Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............
"kende" is het betere woord... de eerste ben ik 4 keer bij geweest. Ook dus een paar keer overnacht en het was heel leuk met haar. Totdat ze een vriend kreeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef zusterclivia het volgende:
Ik bedoel maar.....je kent er al 2.....hoezo eenzaam door het leven
Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.quote:Waarom dan?
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.quote:Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?
Hoe zou ik dat verder moeten weten dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............
Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
wat heeft die foto van haar er nu weer mee te maken
Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..
En dan maar hopen dat zij goed kan toneelspelen, verdomd goed, en er nooit achter komen. Ik zou me zo ontzettend genaaid voelen.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand regelmatig sex kan hebben zonder gevoel met dezelfde persoon, om het spelletje maar vol te houden
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
[..]
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht is
Heeft ze daar gelijk in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"kende" is het betere woord... knip
Toen was alles nog goed... ze werd verliefd op mij, dit is waarschijnlijk bewijs dat ik niet lelijk ben na hard te hebben gewerkt aan mijn uiterlijk.
Geen contact meer met haar.
Conclusie van haar afwijzing: Ze vond me te onzeker en te zielig.
Gewoon niet waar. Trouwens wat ik lelijk vind, is voor jou misschien juist precies je smaak......kortom wat is lelijk.quote:[..]
Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.
Het feit dat je het erkent is al een goede stap andersquote:[..]
[..]
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.
Nee waarschijnlijk gemiddeld, ik vermoed dat we gelijkwaardig zijn kwa uiterlijk omdat er sprake was van een wederzijdse aantrekkingskracht... en meestal zijn mensen gelijkwaardig kwa uiterlijk als ze elkaar ontmoeten in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef zusterclivia het volgende:
O uit de doos....nee dan maakt het idd niet uit..
Totaal niet leuk... Totaal niet leuk...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te maken
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.
van Psych. Ze waren perfect... maar ik denk mat lichaam er nu immuun voor is of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die medicijnen? Via de huisarts of psychiater?
Wat ik al eerder zei: antidepressiva die bij jou niet aanslaan, kunnen zelfs een negatief effect hebben op je stemming.
Hoe komen die?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Reizen is tof, ik zou het gewoon doen richard. En je hebt behoorlijk wat hobbies, waarom jij een vrouw niets te bieden zou hebben is me een raadsel. Die social skills komen wel.
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
Social skills komen uit de lucht vallen
Handig.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een bepaalde skill om allemaal mensen van me af te stoten
Ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me sterk.quote:
Ik bedoel... Voor mij danquote:
Beste openingszin ooit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik voel aantrekkingskracht.
100 maagden? Kan ik al het werk doen zeker.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel... Voor mij dan
Niet dat je alleen blijft... Jij krijgt 100 maagden vriend
Herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Niet zo oppervlakkig doen he...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.
Hmm...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik heb door als ik het doe. Weet jij waar het bij jou aan ligt?
Dat is juist niet oppervlakkig, we moeten niet gaan slow-chatten trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo oppervlakkig doen he...
Hoezo niet? Je lijkt mij wel een gezellig persoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:25 schreef heloef het volgende:
Of ik mensen afstoot weet ik niet, alleen gaan mensen ook alweer niet heel graag met me om.
Hier ook herkenbaar, tevens weet ik waar het aan ligt. Als ik ergens niet tevreden over ben (niet per sé boos ofzo) dan schijn ik al een hele norse uitstraling te hebben. Dermate erg dat de lokale polak/roemeen met z'n daklozenkrant niet eens goedemorgen/middag/avond tegen mij zegt (en die lui vallen écht iedereen lastig).quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik heb door als ik het doe. Weet jij waar het bij jou aan ligt?
Ik ook. Maar nu niet meer omdat ik mijn uiterlijk gefixed heb. Het is niet leuk maar nu word ik met respect behandeld en komen er ook vrouwen op mij af in bars.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Nou ja ik moet mensen altijd opzoeken, mensen zoeken mij nooit op, zelfs mijn vrienden niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je lijkt mij wel een gezellig persoon.
Volgens mij heb ik van mezelf niet echt een vrolijke uitstraling of zo. Maar vroeger was dat wel anders. Ik weet niet, misschien is het er door de jaren heen een beetje ingeslopen. Ik slaap nu ook niet goed, en als ik moe ben kijk ik ook al snel boos/chaggy. Komt ook door combinatie van donkere ogen/wenkbrauwen denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:27 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Hier ook herkenbaar, tevens weet ik waar het aan ligt. Als ik ergens niet tevreden over ben (niet per sé boos ofzo) dan schijn ik al een hele norse uitstraling te hebben. Dermate erg dat de lokale polak/roemeen met z'n daklozenkrant niet eens goedemorgen/middag/avond tegen mij zegt (en die lui vallen écht iedereen lastig).
Op DAT gebied voel ik ook wel enigszins aantrekkingskracht maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik ben ook bewust maagd en je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef Aliana het volgende:
Het lijkt me best bijzonder om als maagd te sterven.
Dat fascineerde me vroeger ook al, zelfs op zo'n hoogte dat ik bewust maagd wilde blijven.
Nu al een paar jaar niet meer, maar ja. Blijft intrigerend.
Zoveel controle, puurheid en verlangen naar iets wat je nooit zal kunnen krijgen.
De bouw van mijn gezicht draagt ook een hoop bij aan die uitstraling die ik beschreef. Ik moet echt als een idioot grijnzen wil ik niet chagrijnig lijken terwijl ik gewoon tevreden ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van mezelf niet echt een vrolijke uitstraling of zo. Maar vroeger was dat wel anders. Ik weet niet, misschien is het er door de jaren heen een beetje ingeslopen. Ik slaap nu ook niet goed, en als ik moe ben kijk ik ook al snel boos/chaggy. Komt ook door combinatie van donkere ogen/wenkbrauwen denk ik.
Ik word zo vaak geconfronteerd met seks dat ik blij ben als het achter de rug is, de nieuwsgierigheid is killing soms.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef Aliana het volgende:
Het lijkt me best bijzonder om als maagd te sterven.
Dat fascineerde me vroeger ook al, zelfs op zo'n hoogte dat ik bewust maagd wilde blijven.
Nu al een paar jaar niet meer, maar ja. Blijft intrigerend.
Zoveel controle, puurheid en verlangen naar iets wat je nooit zal kunnen krijgen.
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word zo vaak geconfronteerd met seks dat ik blij ben als het achter de rug is, de nieuwsgierigheid is killing soms.
Daarom ben ik ook blij als het achter de rug is.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.
De eerste zoen was de beste.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.
De tweede vond ik persoonlijk beter, best lekker ook nog.quote:
Doet me denken aan dit:quote:Op zondag 12 februari 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij als het achter de rug is.
Tis lang geleden dat ik gezoend heb wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
De tweede vond ik persoonlijk beter, best lekker ook nog.
Als je er maar met een positief gevoel op terugkijkt gelukkig was het persoonlijk voor mij een positieve ervaring en denk ik er met plezier aan terug. Ik voelde me goed bij die persoon en vond haar aantrekkelijk en lief.quote:
Wat is lang, precies? Jaren, maanden?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis lang geleden dat ik gezoend heb wel.
Hmm.. in de zomer ergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat is lang, precies? Jaren, maanden?
Oh really?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kvond der wel sexy... En kvond het ergens spannend...
Eigenlijk heb ik haar gewoon dik geplayed... Als ik het zo mag zeggen...
Dat plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:50 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
De eerste keer was trouwens geweldig, niks geforceerd ofzo. Ik kan me wel voorstellen dat het voor bepaalde types wél heel erg tegenvalt gezien het hun plicht tegenover hun vriendengroep is een grote prestatie neer te zetten.
Dat gaat dan een hele dikke faal worden voor jou.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat plaatje.
Mijn vrienden zijn niet zo met seks bezig eigenlijk. Maar ik ben toch heel nerveus, ik heb geen flauw idee wat ik moet doen en ik ben al zo onhandig van mezelf. Ben blij als het geweest.
Ya think?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gaat dan een hele dikke faal worden voor jou.
Toch niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ze zijn wel wat gewend bij de ontknaapservice.
Ik heb zo gelachen om die vent bij Spuiten en Slikken.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ze zijn wel wat gewend bij de ontknaapservice.
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook gezien. Wat een stuk onbenul.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen om die vent bij Spuiten en Slikken.
Maar het was zo enorm lullig, een week voor dat hij zou neuken werd hij gedumpt door zijn vriendin.
Toen was ie 16.![]()
Daarna is er 12 jaar lang helemaal niks gebeurd.
Danny, ik zal zijn naam nooit vergeten.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook gezien. Wat een stuk onbenul.
Het werd meteen duidelijk waarom hij nog maagd op die leeftijd was, ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Danny, ik zal zijn naam nooit vergeten.
Hij zat er ook helemaal zo van "kijk mij eens"
Hij had alleen maar een hoer geneukt, nou chapeau.
Ik haat niet, maar als je van een hoer neuken zo'n egoboost krijgt vind ik je gewoon grappig.quote:
http://www.vkmag.com/maga(...)_spuiten_en_slikken/quote:Op zondag 12 februari 2012 03:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ok ik heb het niet gezien maar het zal wel erg geweest zijn dan
Achja, leven... Ik voel me machteloos, het wordt zo ook niks.
En als je zo onzeker blijft doen, blijft dat ook zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah... Ik voel me er ook miles van verwijderd, maarja doe mij maar een lief meisje.
Ach ik ben altijd ver weg geweest, zo erg vind ik het op dit moment niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah... Ik voel me er ook miles van verwijderd, maarja doe mij maar een lief meisje.
Ik zou er graag met je over praten... Maar ik denk niet dat ik jouw mening daarover zou kunnen veranderen...quote:Op zondag 12 februari 2012 03:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als je zo onzeker blijft doen, blijft dat ook zo.
Die punchline matcht niet echt met de rest.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou er graag met je over praten... Maar ik denk niet dat ik jouw mening daarover zou kunnen veranderen...
Ik ben niet altijd onzeker.. Ik faal gewoon in het leven, ik heb geen doelen, ik hecht nergens waarde aan en ik voel me vaak depressief en kut...
Ik ben verder een leuk en aardig persoon.
Weet ikquote:Op zondag 12 februari 2012 03:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die punchline matcht niet echt met de rest.
Je posts staan vol met verontschuldigingen. Als je niet onzeker zou zijn, zou de mening van anderen je niet zoveel interesseren en zou je dus ook niet zo vaak je excuses aanbieden.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou er graag met je over praten... Maar ik denk niet dat ik jouw mening daarover zou kunnen veranderen...
Ik ben niet altijd onzeker.. Ik faal gewoon in het leven, ik heb geen doelen, ik hecht nergens waarde aan en ik voel me vaak depressief en kut...
Ik ben verder een leuk en aardig persoon.
Verontschuldigingen...quote:Op zondag 12 februari 2012 03:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je posts staan vol met verontschuldigingen. Als je niet onzeker zou zijn, zou de mening van anderen je niet zoveel interesseren en zou je dus ook niet zo vaak je excuses aanbieden.
Ik mag toch hopen dat je zulk soort dingen niet aan meisjes vertelt, want dat schrikt enorm af. Ik zou iig gillend wegrennen.
Waarom zou je? Het is een feit dat hij zich depressief, onzeker en kut voelt. Juist beter dat hij dat aangeeft en daar nu aan werkt.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je posts staan vol met verontschuldigingen. Als je niet onzeker zou zijn, zou de mening van anderen je niet zoveel interesseren en zou je dus ook niet zo vaak je excuses aanbieden.
Ik mag toch hopen dat je zulk soort dingen niet aan meisjes vertelt, want dat schrikt enorm af. Ik zou iig gillend wegrennen.
Je laat je redelijk snel van de wijs brengen door het oordeel van anderen, dat is een deel van je onzekerheid. Als je heel zeker was zou je niet zo laten beinvloeden door de oordelen van anderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap misschien de definitie van onzekerheid niet ofzo...
Ik heb me toch niet van de wijs laten brengen door iemands oordeel?quote:Op zondag 12 februari 2012 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je laat je redelijk snel van de wijs brengen door het oordeel van anderen, dat is een deel van je onzekerheid. Als je heel zeker was zou je niet zo laten beinvloeden door de oordelen van anderen.
Dat bedoel ik, je zit er mee in je maag soms net zoals vanmiddag.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb me toch niet van de wijs laten brengen door iemands oordeel?
En oordelen van andere kunnen mij wel raken ja.
Nu nog ervoor zorgen dat alleen de oordelen van mensen die er toe doen je echt raken.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nummers krijgen zonder redenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies, er zijn weinig mensen die mij echt nog kunnen raken. Alleen de mensen die dicht bij mij staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ok... Maar is dat onzekerheid?...
Tjah misschien wel...
Ik moet me bewust worden dat alleen oordelen van mensen die er toe doen me kunnen raken? De rest deert niet?
Je kwam over als een borderliner.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Ik ging er maar tegenin... Vond der echt een bitch in dat topic...
quote:Op zondag 12 februari 2012 03:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kwam over als een borderliner.
Oeh, entertainment ik ga lezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kwam over als een borderliner.
Of misschien nietquote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gaat dan een hele dikke faal worden voor jou.
Op allerlei interessante plekken waar ik zoal kom.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey Richard je noemt al twee hele gave hobby's, reizen en foograferen
Wat fotografeer je zoal?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd om meer te weten. Heeft je oom verder geen lichamelijke beperkingen of mentale problemen? nee Geestelijke diagnoses? nee Slikt hij antidepressiva? nee Hoe heeft hij al die tijd zijn gevoelens kunnen onderdrukken? geen idee Wat doet hij met zoveel vrije tijd? wandelen en tv kijken Heeft hij het gevoel het uiterste uit zijn leven te hebben gehaald? ja Praat hij er openlijk over? nee bezoekt hij prostituees voor zijn lusten? daar ga ik niet vanuit Heeft hij wel kansen gehad bij vrouwen, kwam er interesse aan de kant van vrouwen? nee
Ging hij vaak uit? alleen vroeger Heeft hij hobbys waarbij hij regelmatig vrouwen ontmoet? nee
Dat is onomkeerbaar toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Lust uitschakelen? Chemische castratie.
Klopt, daardoor wist ik ook dat het bestond. Maar dat is niet meer ongedaan te maken nee, als je echt zeker weet dat je nooit meer seksuele verlangens wilt voelen, is het een manier.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is onomkeerbaar toch?
Er was toen een keer in het nieuws dat ze dat bij veroordeelde pedofielen wilden doen oid.
Op wikipedia staat dat het wel omkeerbaar is. Dus ideaal voor TS.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is onomkeerbaar toch?
Er was toen een keer in het nieuws dat ze dat bij veroordeelde pedofielen wilden doen oid.
Wow interessant... ik zat al een beetje in die richting te denken. En het is omkeerbaar. Ik hoop dat als mijn libido volledig is verdwenen dat ik dan ook volledige interesse verlies in vrouwen en dat ik dus ook niet meer verliefd kan worden. Zodat ik zonder emotionele onzin aan mijn studie kan beginnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op wikipedia staat dat het wel omkeerbaar is. Dus ideaal voor TS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Androcur
Ben het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef ovoxo het volgende:
Jammer dat je toch de 'makkelijke' weg kiest i.p.v. daadwerkelijk aan je problemen te werken...
Maar ik heb het nu over je gevoelens uit willen schakelen, terwijl het normaal is dat je intimiteit en affectie wil. Je kan toch niet zo voor de rest van je leven blijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens.
Mijn BDD is onder controle dmv medicijnen.
Ik heb de risktane oogoperatie ondergaan in de UK.
In maart de kaakoperatie.
Ik ga al een half jaar 3 x per week naar de sportschool.
Ik ben 16 kg aangekomen en weeg nu 76kg
Ik ga 1 keer per 2 weken naar de zonnebank.
Ik heb een gezond eetpatroon.
Ik game amper nog... enkel casual.. max 1 uur per dag.
Ik zou het nooit doen als het niet absoluut noodzakelijk was.
Dat zijn dingen die ik niet kan realiseren of haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu over je gevoelens uit willen schakelen, terwijl het normaal is dat je intimiteit en affectie wil. Je kan toch niet zo voor de rest van je leven blijven
Door de grote hoeveelheid alcohol misschien? Of het zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:02 schreef richard_prf het volgende:
Er iets gebeurd... waarschijnlijk toen ik bij G sliep en de volgende dag mee at met haar familie.. daarna stopte citalopram met werken.
Daar krijg je geen liefde van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:39 schreef maniack28 het volgende:
Als je nu gewoon een goeie baan fixed kan je best een Russische importbruid regelen, probleem opgelost?
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:39 schreef maniack28 het volgende:
Als je nu gewoon een goeie baan fixed kan je best een Russische importbruid regelen, probleem opgelost?
Hij wil intimiteit uitschakelen.. nou die krijg je wel van een Russische import hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 03:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar krijg je geen liefde van.
Een goede baan had ik al.... en no thanksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:39 schreef maniack28 het volgende:
En alles daar omheen uiteraardquote:Op dinsdag 14 februari 2012 04:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij wil intimiteit uitschakelen.. nou die krijg je wel van een Russische import hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |