Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Zo denk ik er ook over. Al kan ik mij voorstellen dat het voor Richard allemaal niet meer zo nodig hoeft .quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.
En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.
En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Je standaarden zelf verlagen omdat het moet zal moeilijk worden, maar ik denk dat je standaarden automatisch wel zullen veranderen als je niemand kan krijgen en toch erg die behoefte voelt om samen met iemand te zijn. Het feit dat er iemand dan in je geïnteresseerd is maakt hem/haar mogelijk al heel aantrekkelijk. Hoe dat op de lange termijn gaat met iemand die je eigenlijk niet heel aantrekkelijk vindt weet ik niet...als hij/zij qua innerlijk wel goed bij je past.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef QBay het volgende:
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
misschien moet je ff 2 zinnen verder lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Snuisterijen het volgende:
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "
Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
Tsja, hij moet het zelf inzien. We kunnen nog doorgaan met advies geven alleen blijkbaar wil hij 't niet horen en/of opvolgen.
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.
Heb jij hem weleens ontmoet dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, hij vind dat zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
Nee, maar ik heb genoeg duidelijke foto's gezien. En hij heeft zelf recentelijk nog laten weten dat zijn uiterlijk niet langer het probleem is. Het komt en gaat met vlagen...quote:
Als je alles dood legt in jezelf ga je jezelf ook dood voelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
Alles doodleggen in jezelf werkt niet
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..
Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Dit inderdaad. Wat is het voor raars om het daarna maar op je niet al te mooie uiterlijk te gooien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:
[..]
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.
Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
dat, neem een kat, of iets van een hamster of een fredjequote:
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.
Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk
En, heeft het je geholpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk
Och...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och...
Ik snap niet waarom je zo denkt...
Kijk eens naar borsten en billen en buiken en armen.. En benen, wat een mooie onderdelen allemaal
Die gladheid van de huid... Wil je daar niet spontaan een massage aangeven met glibberige olie?
Jij maakt gehakt van mensen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.
Dat schreef ik niet.quote:
Eetsmakelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet.
Ik ga eten trouwens.
Lekker kippetje, in de olie ermee. Lekker kruiden er bij.. En bakken maar ... lekker hoor zo'n glad velletje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.
De psychiater wilt het vast wel voorschrijven hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Dan nog, hoe ga je aan die medicijnen komen?
Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:
Heel leuk hoor om advies te krijgen ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zit er niet op te wachten.
Ik ben echt op expliciet op zoek naar mensen die methodes kennen om je gevoel uit te schakelen.
Zoals ik al zei, een jaar lang was ik gelukkig dankzij citalopram.
Ik weet dat er iets beters bestaat ik moet het alleen nog vinden.
60mg Citalopram zie ik niet zo zitten vanwege:
"Op 1 november 2011 waarschuwden de gezondheidsautoriteiten voor een gevaarlijke hartritmestoornis. De fabrikant zond een brief dienaangaande naar de voorschrijvers en afleveraars."
Maar ik ben bereid het risico te nemen als ik niks beters vind op korte termijn.
Beetje hard gezegd, vind je niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.
Hoop dat je lelijkheid groot genoeg is om je ego achter te verbergen want dan hoef je namelijk nooit verantwoording te nemen voor je gedrag..
Vind je het onzin wat ik zeg?quote:
Tenminste iets om naar uit te kijken ja. Dan moet ik het nog 7 jaar volhouden en dat gaat denk ik niet lukken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:
[..]
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.
Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook over Staal.
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Er wordt in dit geval wel voor een heel softe verwoording gekozen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |