abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107828422
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:

Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.

En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
pi_107828445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Neem een huisdier.
Heeft ie al.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:18:23 #53
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107828780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.

En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Zo denk ik er ook over. Al kan ik mij voorstellen dat het voor Richard allemaal niet meer zo nodig hoeft .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_107829233
Je doet me denken aan Seven van Star Trek. Dat is oprecht niet rot bedoeld, maar zij deed ook alle menselijke contact af als irrelevant (letterlijk), en dat is best verdrietig.

Uiteindelijk willen we ons allemaal geliefd en gewaardeerd voelen, daar zijn we mensen voor. En ik vind het pijnlijk om te lezen dat jij, omdat je denkt dat dat er voor jou niet inzit, zelfs naar pillen grijpt om ook het gemis niet meer te voelen.

Ik kan je niet concreet helpen, omdat dit duidelijk al veel langer speelt en erg diep zit, maar ik hoop dat je op een dag zal inzien dat liefde en geborgenheid niet optioneel is, maar essentieel.

Uit onderzoek blijkt ook dat baby's die wel eten en drinken kregen maar waarvan de moeders nooit affectie toonden, gewoon stierven.

Ook voor jou is er iemand. En zo'n grote, diepe behoefte kan en moet je niet willen wegmaken met medicijnen.
pi_107829254
Gaat dit niet vanzelf over joh? Je bent 28, maar dat is eigenlijk nog jong op het gebied van je hormonen. Ik denk dat als je tien jaar verder bent je lichaam en hormoonhuishouding een stuk anders is :) .

Het moeilijkste is waarschijnlijk de komende jaren uitzitten, ik zou daarvoor echt geen medicijn weten. Misschien iets van hormoonpillen? Al loop je het risico dat je lichaam zich dan gaat aanpassen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
pi_107829529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef QBay het volgende:
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
Je standaarden zelf verlagen omdat het moet zal moeilijk worden, maar ik denk dat je standaarden automatisch wel zullen veranderen als je niemand kan krijgen en toch erg die behoefte voelt om samen met iemand te zijn. Het feit dat er iemand dan in je geïnteresseerd is maakt hem/haar mogelijk al heel aantrekkelijk. Hoe dat op de lange termijn gaat met iemand die je eigenlijk niet heel aantrekkelijk vindt weet ik niet...als hij/zij qua innerlijk wel goed bij je past.
pi_107829657
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "

Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
pi_107829795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Snuisterijen het volgende:
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "

Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
misschien moet je ff 2 zinnen verder lezen
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:49:39 #59
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107829861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
Tsja, hij moet het zelf inzien. We kunnen nog doorgaan met advies geven alleen blijkbaar wil hij 't niet horen en/of opvolgen.
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.

Zou jij je omkeren voor hem als je hem tegenkomt? Sla je vriendelijk zijn verzoek om eens met te gaan eten af of lach je hem keihard uit... dit laatste verwacht hij denk ik. Zo zou het niet moeten zijn.

TS ik heb een stukje zitten kijken van het programma "je zal het maar hebben" wat Heloef postte. Is het misschien een idee om mensen in je bereik te benaderen, misschien zijn er internetgroepen of praatgroepen of een soort van stichting die hierin bemiddeld?

Je emoties blokken omdat je denkt dat er toch niemand voor jou in het leven is weggelegd is gewoon echt niet de oplossing, je moet kunnen leven met helaas minder fijne gevoelens en fijne gevoelens. Alles doodleggen in jezelf werkt niet, plus je krijgt het waarschijnlijk niet eens voorgeschreven van je huisarts.
pi_107830710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
pi_107830912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb jij hem weleens ontmoet dan?
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:24:18 #62
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107831196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, hij vind dat zelf.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:47:50 #63
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_107832014
Ja je maakt het volgens mij erger dan het is. Je hebt iemand ontmoet in een bar en die wilde met je op date! Dan zie je er echt niet zo slecht uit.
Er zijn genoeg mensen die dat nog niet eens voor elkaar krijgen, en die gaan ook geen medicijnen slikken om hun gevoelens uit te schakelen.

Je moet leren omgaan met die gevoelens, dan het je er ook niet zoveel last van. Je maakt het groter dan het is.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_107832346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef Fingon het volgende:

[..]

Heb jij hem weleens ontmoet dan?
Nee, maar ik heb genoeg duidelijke foto's gezien. En hij heeft zelf recentelijk nog laten weten dat zijn uiterlijk niet langer het probleem is. Het komt en gaat met vlagen...
pi_107833095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
Alles doodleggen in jezelf werkt niet
Als je alles dood legt in jezelf ga je jezelf ook dood voelen.
Rustig aan.
pi_107833447
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107833998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..

Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.

Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:15:31 #68
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107834760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he :)
Dit inderdaad. Wat is het voor raars om het daarna maar op je niet al te mooie uiterlijk te gooien?
Is dat het excuus nu? Je gedrag heeft het verkloot, niet je uiterlijk. Dat haal ik uit wat je zelf schrijft.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:27:59 #69
42366 Staal
pi_107835143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:

[..]

uiterlijk niet mee heb.
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.

Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
Un certain jeune homme
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:35:33 #70
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_107835336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Neem een huisdier.
dat, neem een kat, of iets van een hamster of een fredje :s)

voor de rest wens ik je heel veel sterkte, je hebt het echt niet getroffen man :{
pi_107835630
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:27 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.

Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk :D
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:50:54 #72
42366 Staal
pi_107835774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.
Un certain jeune homme
pi_107835870
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En, heeft het je geholpen?
pi_107836230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En, heeft het je geholpen?
Nee, het is niet mijn probleem.
Rustig aan.
pi_107836248
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Staal het volgende:

[..]

En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.
Och...
Ik snap niet waarom je zo denkt...
Kijk eens naar borsten en billen en buiken en armen.. En benen, wat een mooie onderdelen allemaal
Die gladheid van de huid... Wil je daar niet spontaan een massage aangeven met glibberige olie?
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:10:24 #76
42366 Staal
pi_107836414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Och...
Ik snap niet waarom je zo denkt...
Kijk eens naar borsten en billen en buiken en armen.. En benen, wat een mooie onderdelen allemaal
Die gladheid van de huid... Wil je daar niet spontaan een massage aangeven met glibberige olie?
Die onderdelen die je noemt zie ik ook weleens in een pan liggen.
Un certain jeune homme
pi_107836443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:

[..]

Jij maakt gehakt van mensen?
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:12:08 #78
42366 Staal
pi_107836476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij maakt gehakt van mensen?
Dat schreef ik niet.

Ik ga eten trouwens.
Un certain jeune homme
pi_107836501
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat schreef ik niet.

Ik ga eten trouwens.
Eetsmakelijk.
Rustig aan.
pi_107837074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:10 schreef Staal het volgende:

[..]

Lekker kippetje, in de olie ermee. Lekker kruiden er bij.. En bakken maar ... lekker hoor zo'n glad velletje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107839471
Heel leuk hoor om advies te krijgen ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zit er niet op te wachten.

Ik ben echt op expliciet op zoek naar mensen die methodes kennen om je gevoel uit te schakelen.

Zoals ik al zei, een jaar lang was ik gelukkig dankzij citalopram.

Ik weet dat er iets beters bestaat ik moet het alleen nog vinden.

60mg Citalopram zie ik niet zo zitten vanwege:

"Op 1 november 2011 waarschuwden de gezondheidsautoriteiten voor een gevaarlijke hartritmestoornis. De fabrikant zond een brief dienaangaande naar de voorschrijvers en afleveraars."

Maar ik ben bereid het risico te nemen als ik niks beters vind op korte termijn.
pi_107839914
Lol richard, zet je wanhoop om in lust om jezelf te verdrinken in de date-game.
Rustig aan.
pi_107841071
Het is geen wanhoop , het is onvermogen. De doelen in de liefde zijn niet te realiseren voor mij. Maar de behoeftes blijven bestaan.
Ik had het eindelijk volledig opgegeven en dankzij citalopram voelde ik me heel gelukkig zonder enige vorm van liefde. Dit gevoel wil ik weer terug krijgen zodat ik weer alles zonder problemen kan doen.

Check anders nog eens post 19... ik heb hele andere uitdagingen in het leven dan een gemiddeld mens.

Mylifeisgrey zit inmiddels aan de drugs en is vaak dronken, die kant weiger is vooralsnog op te gaan. Voor hem is er ook geen hoop meer. Citalopram sloeg bij hem helaas nooit aan.
Bij mij is het inmiddels uitgewerkt zo lijkt het :/
pi_107841364
Ik dacht dat het ff goed ging met een date...
Verneuk je leven dan aan dates ;)
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:20:04 #85
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107842618
Dan nog, hoe ga je aan die medicijnen komen?
pi_107842706
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Dan nog, hoe ga je aan die medicijnen komen?
De psychiater wilt het vast wel voorschrijven hoor.
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:44:07 #87
238453 hasjman
utter madness
pi_107843837
Ik heb wel eens ADHD medicijnen geprobeerd, en dat gaf me een heel rustig maar vooral ¨het kan me niks interesseren" gevoel. Best relax, eigenlijk zit je niks dwars en kan alles je niet zo heel veel boeien. Op verschillende forums heb ik wel gelezen dat je bij dagelijks gebruikt heel erg depressief kan raken.
pi_107846155
Dat lijkt me nou helemaal niets, kom je straks toch een leuk meisje tegen, ben je impotent ofzo :+
En dat leuke meisje is er heus wel voor je, niets is onmogelijk. Je moet enkel wat aan je houding en karakter doen, als je bent zoals je hier over komt
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:58:07 #89
206580 Luxuria
pi_107849578
Als je niet met meiden omgaat zul je toch ook niet verliefd worden? Focus je op andere dingen, bijv op je studie en houd je niet bezig met meiden.
Je maakt er echt een big deal van wat er helemaal niet is.

Die medicijnen slikken wat eigenlijk nergens voor nodig is, is alleen maar slecht voor je.
pi_107849730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:58 schreef Luxuria het volgende:
houd je niet bezig met meiden.
Nee dat gaat werken :')
Rustig aan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:02:24 #91
206580 Luxuria
pi_107849756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat gaat werken :')
Ja.
pi_107849788
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja.
Nee, meisjes komen niet uit de lucht vallen.
Rustig aan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:04:36 #93
42366 Staal
pi_107849835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef richard_prf het volgende:
Heel leuk hoor om advies te krijgen ik snap dat het goed bedoeld is maar ik zit er niet op te wachten.

Ik ben echt op expliciet op zoek naar mensen die methodes kennen om je gevoel uit te schakelen.

Zoals ik al zei, een jaar lang was ik gelukkig dankzij citalopram.

Ik weet dat er iets beters bestaat ik moet het alleen nog vinden.

60mg Citalopram zie ik niet zo zitten vanwege:

"Op 1 november 2011 waarschuwden de gezondheidsautoriteiten voor een gevaarlijke hartritmestoornis. De fabrikant zond een brief dienaangaande naar de voorschrijvers en afleveraars."

Maar ik ben bereid het risico te nemen als ik niks beters vind op korte termijn.
Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.

Hoop dat je lelijkheid groot genoeg is om je ego achter te verbergen want dan hoef je namelijk nooit verantwoording te nemen voor je gedrag. ^O^ .
Un certain jeune homme
pi_107849966
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik weet wel een manier hoor. Maar dan krijg ik een ban.

Hoop dat je lelijkheid groot genoeg is om je ego achter te verbergen want dan hoef je namelijk nooit verantwoording te nemen voor je gedrag. ^O^ .
Beetje hard gezegd, vind je niet?
XO till we overdose
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:10:23 #95
42366 Staal
pi_107850043
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Vind je het onzin wat ik zeg?
Un certain jeune homme
pi_107850224
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Je hebt het dan ook over Staal.
pi_107850252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:

[..]

uiterlijk niet mee heb.
Tenminste iets om naar uit te kijken ja. Dan moet ik het nog 7 jaar volhouden en dat gaat denk ik niet lukken.
Morgen ga ik uitgebreid onderzoek doen naar eventuele oplossingen en vervangers voor citalopram.
pi_107850258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Je hebt het dan ook over Staal.
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107850323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.
pi_107850463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Die op meerdere manieren verwoord kan worden.
Er wordt in dit geval wel voor een heel softe verwoording gekozen.
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')