abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107815624
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?
Hij heeft echt een hele negatieve houding.. ;(
XO till we overdose
  vrijdag 10 februari 2012 @ 01:26:23 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107815630
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:25 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hij heeft echt een hele negatieve houding.. ;(
Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107815667
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.
Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien. ;(
XO till we overdose
  vrijdag 10 februari 2012 @ 01:31:21 #40
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_107815675
Dus je kan wel aan een meisje komen, maar je hebt het zelf verkloot door dronken bij haar aan te komen en nu geef je het op?

De meeste komen niet eens aan een meid en die weten niet wat ze nu lezen..
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 10 februari 2012 @ 01:34:18 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107815704
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:29 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien. ;(
Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:31 schreef Senor__Chang het volgende:
Dus je kan wel aan een meisje komen, maar je hebt het zelf verkloot door dronken bij haar aan te komen en nu geef je het op?

De meeste komen niet eens aan een meid en die weten niet wat ze nu lezen..
Precies, hij doet het beter dan een heleboel van zijn leeftijd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107815748
Tsja, hij moet het zelf inzien. We kunnen nog doorgaan met advies geven alleen blijkbaar wil hij 't niet horen en/of opvolgen.
XO till we overdose
pi_107815951
Tijd terug was er een topic van nog iemand die zijn gevoelens uit wilde schakelen, hoewel om iets andere redenen maar wel intimiteit-gerelateerd:

Antidepressiva

Volgens mij heeft hij ingezien dat het hem niet ging helpen, gezien zijn recentere topic. Door je problemen te onderdrukken gaan ze nog niet weg, beter doe je er nu wat aan dan over zoveel jaar in de toekomst. Het lijkt me belangrijker dat je makkelijker contacten leert aangaan dan dat je weer naar de uni gaat. Dat kan je eventueel later doen. Wat hoop je met de uni te bereiken? Word je dan wel gelukkig? Ambitie is goed maar niet als het een middel is om belangrijkere issues te vermijden.
pi_107816003
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.
De tendens is vooralsnog dat het beter gaat met Richard dan een jaar terug. Goed, dit topic is duidelijk een terugval, maar in veel opzichten is het niet erger geworden. Verandering kost moeite, en meer tijd dan een jaar. Als hij het gevoel heeft dat hij een meisje niets te bieden heeft, dan zal ie daar wat aan kunnen doen.

Iedereen heeft gebreken, als ze erg zijn kun je proberen daar wat aan te doen, maar perfect zijn zal je nooit en dat hoeft ook niet Rich. Dat G je niet wilde en niet bij je paste betekent niet dat je bij niemand meer een kans hebt. Probeer die tegenslagen eens wat meer te relativeren, je tilt er zo ongelooflijk zwaar aan terwijl wat jullie hadden geen reden is om daar nu nog mee te zitten. Ze was niet je laatste, enige kans, dus voel het dan ook niet zo. Bij een van de eerste goeie pogingen meteen al een meisje zover krijgen dat ze met je zoent, en nog genoeg ruimte voor verbetering, betekent toch alleen maar dat het goed gaat? Zet die trend door en blijf niet hangen in wat er fout is gegaan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 04:19:31 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107816382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.

Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 06:35:31 #46
366118 GTL_
Gym, Tan & Laundry
pi_107816547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.

Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Wat is er dan zo raar aan je oom? TS heeft zeker zijn punten maar ergens als ik het allemaal lees krijg ik ook het gevoel dat hij een schop onder z'n kont moet krijgen. (Zeker na dat dronken zoenverhaal). Medicijnen slikken om gevoelens permanent uit te schakelen is onrealistisch en kinderlijk. Net alsof ik een pilletje zou willen om de rest van mijn leven niet te hoeven werken of iets.

Er zijn ook mensen op de wereld die heel gelukkig in de liefde zijn en verre weg van perfect. Lilliputters, mensen met brandwonden, verminkte oorlogslachtoffers enz. En net alsof alles alleen maar uiterlijk is. Er zijn ook rijke mooie mensen die meedoen aan kansloze datingshows in de hoop liefde te vinden en keer op keer falen.

En TS, ook je vrienden zullen een keer trouwen, kinderen krijgen enzovoorts. Ga je op die dagen dan maar een extra dosis pillen nemen bij een bruiloft bijv.?

Evengoed hoop ik voor je dat je dat pilletje kunt vinden maar alsnog vind ik het niet erg mannelijk van je.

In elk geval, er zijn genoeg mensen die alleen leven dus zo gek is het nou ook weer niet! Alleen alles in het leven draait wel om liefde.
You gotta GTL everyday to make sure you're looking your best bro. If your shirt looks bad it makes the whole product look bad.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:35:43 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107818244
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 06:35 schreef GTL_ het volgende:
Er zijn ook mensen op de wereld die heel gelukkig in de liefde zijn en verre weg van perfect. Lilliputters, mensen met brandwonden, verminkte oorlogslachtoffers enz. En net alsof alles alleen maar uiterlijk is. Er zijn ook rijke mooie mensen die meedoen aan kansloze datingshows in de hoop liefde te vinden en keer op keer falen.

Precies. Ik zag gisteren in de TVDD (bij DWDD) een stelletje, daar lusten de honden geen brood van. Richard, misschien moet je dat even terugkijken. Ik kan me niet voorstellen dat jij in een nog penibeler situatie zit dan hij. Hij was invalide, had een raar stemmetje en leek op een hamster...maar hij had wel een vriendin! En seks met haar!

En hij krijgt dat voor elkaar omdat hij gewoon schijt heeft aan z'n uiterlijk en dat 'ie niet kan lopen. Hij is bijdehand en staat/zit positief in het leven. Daar bereik je veel meer mee. Als hij het kan, kun jij het al helemaal.

Bedenk overigens wel dat je al je problemen nu eventueel met dat rare middel wel voor je uit kan schuiven, maar dat je jezelf onherroepelijk tegen gaat komen. Als je niet aan je sociale angst werkt heb je straks misschien wel je diploma gehaald, maar kom je nergens aan de bak. Niemand wil een bange stille wezel in dienst nemen, ze pakken dan nog liever iemand die overal net een zesje staat maar wel prima sociale skills heeft.

Als je daar niet aan werkt wordt het nooit wat met je, neem dat nou maar van me aan. Het is niet te laat, nog lang niet, maar als je nu kiest voor medicijnen waarbij je alle gevoelens kunt uitschakelen doet je lichaam het misschien nog wel...maar als je jezelf alles ontzegt wat het leven mooi maakt ben je eigenlijk een 'levende dode'. Een zombie dus. Niemand wil ooit met een zombie te maken hebben, dus zorg dat je er niet een wordt.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:44:19 #48
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_107818446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen.
Ga dan dit soort vragen stellen aan mensen die er echt verstand van hebben, ipv op een forum. Internetfora zijn er niet voor serieuze problemen, een psychiater moet jaren studeren om mensen een beetje te kunnen helpen, denk je dat een willekeurige jan doedel met een PC je beter zal adviseren?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:43:41 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107819799
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 06:35 schreef GTL_ het volgende:

[..]

Wat is er dan zo raar aan je oom?
Hij heeft amper sociale vaardigheden en is in gesprekken ontzettend irritant.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107821053
Neem een huisdier.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107828422
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:

Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.

En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
pi_107828445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Neem een huisdier.
Heeft ie al.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:18:23 #53
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107828780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is iemand eigenlijk wel te raar om een vrouw te kunnen vinden? Ik bedoel, voor elke rare vent is toch ook een rare vrouw. Of je zo iemand wil is dan een tweede, maar het hoeft nooit onmogelijk te zijn om een vrouw te vinden.

En zoveel raars is er niet aan Richard. Volgens mij kan hij prima normaal functioneren, maar hij heeft veel in te halen.
Zo denk ik er ook over. Al kan ik mij voorstellen dat het voor Richard allemaal niet meer zo nodig hoeft .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_107829233
Je doet me denken aan Seven van Star Trek. Dat is oprecht niet rot bedoeld, maar zij deed ook alle menselijke contact af als irrelevant (letterlijk), en dat is best verdrietig.

Uiteindelijk willen we ons allemaal geliefd en gewaardeerd voelen, daar zijn we mensen voor. En ik vind het pijnlijk om te lezen dat jij, omdat je denkt dat dat er voor jou niet inzit, zelfs naar pillen grijpt om ook het gemis niet meer te voelen.

Ik kan je niet concreet helpen, omdat dit duidelijk al veel langer speelt en erg diep zit, maar ik hoop dat je op een dag zal inzien dat liefde en geborgenheid niet optioneel is, maar essentieel.

Uit onderzoek blijkt ook dat baby's die wel eten en drinken kregen maar waarvan de moeders nooit affectie toonden, gewoon stierven.

Ook voor jou is er iemand. En zo'n grote, diepe behoefte kan en moet je niet willen wegmaken met medicijnen.
pi_107829254
Gaat dit niet vanzelf over joh? Je bent 28, maar dat is eigenlijk nog jong op het gebied van je hormonen. Ik denk dat als je tien jaar verder bent je lichaam en hormoonhuishouding een stuk anders is :) .

Het moeilijkste is waarschijnlijk de komende jaren uitzitten, ik zou daarvoor echt geen medicijn weten. Misschien iets van hormoonpillen? Al loop je het risico dat je lichaam zich dan gaat aanpassen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
pi_107829529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef QBay het volgende:
Probleem is waarschijnlijk dat hij het niet wil of kan. Ik heb zelf ook geen geluk met mijn lichaam en ben ook moeders mooiste niet, heb daarom ook geen relatie. Uiteraard kan je ook een 'minder mooi' persoon tegenkomen, maar je 'standaarden' verlagen omdat het 'moet' is vrijwel onmogelijk. Als hij niet verliefd kan worden op een 'rare vrouw', dan is dat toch zonde om die vrouw of dat meisje voor te liegen?
Je standaarden zelf verlagen omdat het moet zal moeilijk worden, maar ik denk dat je standaarden automatisch wel zullen veranderen als je niemand kan krijgen en toch erg die behoefte voelt om samen met iemand te zijn. Het feit dat er iemand dan in je geïnteresseerd is maakt hem/haar mogelijk al heel aantrekkelijk. Hoe dat op de lange termijn gaat met iemand die je eigenlijk niet heel aantrekkelijk vindt weet ik niet...als hij/zij qua innerlijk wel goed bij je past.
pi_107829657
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "

Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
pi_107829795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Snuisterijen het volgende:
"Sterk A symmetrisch gezicht (Een bilaterale kruisbeet
met frontale randbeet) "

Kan dit probleem niet verholpen worden dmv een kaakoperatie?
misschien moet je ff 2 zinnen verder lezen
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:49:39 #59
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107829861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
Tsja, hij moet het zelf inzien. We kunnen nog doorgaan met advies geven alleen blijkbaar wil hij 't niet horen en/of opvolgen.
Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.

Zou jij je omkeren voor hem als je hem tegenkomt? Sla je vriendelijk zijn verzoek om eens met te gaan eten af of lach je hem keihard uit... dit laatste verwacht hij denk ik. Zo zou het niet moeten zijn.

TS ik heb een stukje zitten kijken van het programma "je zal het maar hebben" wat Heloef postte. Is het misschien een idee om mensen in je bereik te benaderen, misschien zijn er internetgroepen of praatgroepen of een soort van stichting die hierin bemiddeld?

Je emoties blokken omdat je denkt dat er toch niemand voor jou in het leven is weggelegd is gewoon echt niet de oplossing, je moet kunnen leven met helaas minder fijne gevoelens en fijne gevoelens. Alles doodleggen in jezelf werkt niet, plus je krijgt het waarschijnlijk niet eens voorgeschreven van je huisarts.
pi_107830710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Omdat zijn zelfbeeld anders in elkaar zit. Hij zit met een hoop fysieke kenmerken die volgens hem (en zeg nu eerlijk ook volgens velen van ons) niet voldoende genoeg zijn om een relatie met iemand aan te kunnen gaan. Al zou hij het aannemen, dit zit hem in de weg en bemoeilijken zijn gevoelens en om hem ervan te kunnen verzekeren dat ook hij iemand kan vinden om samen het leven mee te delen.
Hij is niet eens lelijk. Het probleem zit 'm meer in het mentale aspect.
pi_107830912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb jij hem weleens ontmoet dan?
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:24:18 #62
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_107831196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, hij vind dat zelf.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:47:50 #63
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_107832014
Ja je maakt het volgens mij erger dan het is. Je hebt iemand ontmoet in een bar en die wilde met je op date! Dan zie je er echt niet zo slecht uit.
Er zijn genoeg mensen die dat nog niet eens voor elkaar krijgen, en die gaan ook geen medicijnen slikken om hun gevoelens uit te schakelen.

Je moet leren omgaan met die gevoelens, dan het je er ook niet zoveel last van. Je maakt het groter dan het is.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_107832346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef Fingon het volgende:

[..]

Heb jij hem weleens ontmoet dan?
Nee, maar ik heb genoeg duidelijke foto's gezien. En hij heeft zelf recentelijk nog laten weten dat zijn uiterlijk niet langer het probleem is. Het komt en gaat met vlagen...
pi_107833095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef tuintegel het volgende:
Alles doodleggen in jezelf werkt niet
Als je alles dood legt in jezelf ga je jezelf ook dood voelen.
Rustig aan.
pi_107833447
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107833998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..

Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.

Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:15:31 #68
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107834760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt een meid ontmoet, die wou met je op date maar dat verkloot je. Dat gebeurt iedereen weleens. Maar dan niet met de pakken neer gaan zitten he :)
Dit inderdaad. Wat is het voor raars om het daarna maar op je niet al te mooie uiterlijk te gooien?
Is dat het excuus nu? Je gedrag heeft het verkloot, niet je uiterlijk. Dat haal ik uit wat je zelf schrijft.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:27:59 #69
42366 Staal
pi_107835143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef strong het volgende:

[..]

Bij mij wende het na mijn 35ste zonder medicijn.

Ze moeten toch niks van mijn weten omdat ik me
uiterlijk niet mee heb.
Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.

Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
Un certain jeune homme
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:35:33 #70
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_107835336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Neem een huisdier.
dat, neem een kat, of iets van een hamster of een fredje :s)

voor de rest wens ik je heel veel sterkte, je hebt het echt niet getroffen man :{
pi_107835630
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:27 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor lieve schatten, maar komen jullie wel eens buiten?
Wat zie je dan? Alleen maar mooie mensen ?
Sorry, maar ik vind vrijwel alle mensen qua uiterlijk lelijk. Het spijt me maar de mens is gewoon geen mooi wezen en dat zoveel mensen dat zelf ook eigenlijk niet vinden blijkt wel uit het zgn. perfectioneren van alles. Nepborsten (m/v) haarverf, operaties om het verschrompelen tegen te gaan... scheren alles weg (m/v) mensen maken zichzelf gek en waarom? Omdat we in feite gewoon heel lelijke wezens zijn. Lelijke kale wezens.

Aantrekkelijke mensen heb je wel. Maar dat zijn details als een leuke lach, sprankelende ogen, gevoel voor humor(!) en ga zo maar door. Zelfmedelijden zal je in ieder geval nooit aantrekkelijk maken.
Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk :D
Rustig aan.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:50:54 #72
42366 Staal
pi_107835774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben knap en doe haast niks aan mijn uiterlijk :D
En toch ben je een onwijs raar lelijk kaal wezen.
Un certain jeune homme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')