Nee dat is toch iets te drastisch.quote:
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is toch iets te drastisch.
Er moet iets beters bestaan... net zoiets als Citalopram maar dan iets dat effectief blijft op lange termijn.
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen. Ik wil gewoon mijn studie succesvol kunnen afronden. Dat gaat niet als ik behoefte heb aan sociale contacten dat kost mij veel te veel moeite en tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom praat je er niet met je psych over? Sowieso is het debiel om een medicijn te willen wat je emoties platlegt.
Ik heb het al eens eerder gedaan maar het was moeilijk... al die tijd kon ik de gevoelens onderdrukken... dat gaat nu niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef CafeRoker het volgende:
Je studie zonder sociale contacten afronden staat anders meestal ook niet echt garant voor succes..
Ok korte samenvatting...quote:
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?quote:Ben vreselijk bang dat als er meiden zijn dat ik ze aantrekkelijk ga vinden. Dit gevoel MOET uitgeschakeld worden om teleurstellingen te voorkomen.
Het gaat nu juist weer wat slechter... de medicijnen werken niet meer voldoende :/quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat is dat nou Richard? Ik dacht dat het weer beter ging met alles en ook met de vrouwen?
Hij heeft het verneukt met haar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Nee was een Nederlandse universitaire studente uit Rotterdam... had haar ontmoet in een bar in Antwerpen... had haar gezoend, hand vastgehouden , omhelst... en dat soort dingen... 2 weken later belde ik dronken bij haar huis aan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Huh, maar je had toch een date met een Belgse meid? Hoe is dat dan afgelopen?
Wat een redenatie, Nee je zult daar altijd naar hunkeren naar die aandacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Dat zit allemaal tussen je oren. De werkelijkheid is anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
nee het verlangen naar intimiteit , naar een relatie, een vriendin, normaal met vrouwen kunnen omgaan... iets dat niet mogelijk is... deze verlangens en behoeftes moeten worden uitgeschakeld en dan is alles opgelost.
Zulke gevoelens zijn doodnormaal en je kan ze niet voor altijd uitschakelen. Met zo'n houding kom je niet ver, want vroeg of laat zijn je nieuwe medicijnen uitgewerkt en verlang je weer naar intimiteit. Je kan zulke gevoelens niet voor altijd onderdrukken, je moet inzien dat je van fouten kan leren én dat jij ooit ook iemand vindt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:22 schreef richard_prf het volgende:
Ok heb tenminste nog mijn huis en auto en mijn vrijheid, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Ik heb zoveel dingen om mijzelf te vermaken dat ik nog jarenlang zoet ben.
Helaas komt de drang telkens weer opzetten dat ik een bestaan met iemand wil opbouwen.
Deze drang moet worden vernietigd en dan ben ik een gelukkig persoon..
Ik weet zeker dat er een medicijn bestaat om deze gevoelens permanent te onderdrukken. Ik heb het alleen nog niet gevonden.
Hij heeft echt een hele negatieve houding..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom werk je niet aan jezelf, even serieus?
Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hele negatieve houding..
Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan jou, een stuk langer. Kan je nagaan.
Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat jammer. Iedereen heeft het moeilijk, sommige natuurlijk meer dan anderen maar het is jammer om mensen zo te zien.
Precies, hij doet het beter dan een heleboel van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:31 schreef Senor__Chang het volgende:
Dus je kan wel aan een meisje komen, maar je hebt het zelf verkloot door dronken bij haar aan te komen en nu geef je het op?
De meeste komen niet eens aan een meid en die weten niet wat ze nu lezen..
De tendens is vooralsnog dat het beter gaat met Richard dan een jaar terug. Goed, dit topic is duidelijk een terugval, maar in veel opzichten is het niet erger geworden. Verandering kost moeite, en meer tijd dan een jaar. Als hij het gevoel heeft dat hij een meisje niets te bieden heeft, dan zal ie daar wat aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen gewoon niet veranderen, niet na zoveel jaren denk ik.
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:16 schreef richard_prf het volgende:
Wat is er dan zo raar aan je oom? TS heeft zeker zijn punten maar ergens als ik het allemaal lees krijg ik ook het gevoel dat hij een schop onder z'n kont moet krijgen. (Zeker na dat dronken zoenverhaal). Medicijnen slikken om gevoelens permanent uit te schakelen is onrealistisch en kinderlijk. Net alsof ik een pilletje zou willen om de rest van mijn leven niet te hoeven werken of iets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.
Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Precies. Ik zag gisteren in de TVDD (bij DWDD) een stelletje, daar lusten de honden geen brood van. Richard, misschien moet je dat even terugkijken. Ik kan me niet voorstellen dat jij in een nog penibeler situatie zit dan hij. Hij was invalide, had een raar stemmetje en leek op een hamster...maar hij had wel een vriendin! En seks met haar!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:35 schreef GTL_ het volgende:
Er zijn ook mensen op de wereld die heel gelukkig in de liefde zijn en verre weg van perfect. Lilliputters, mensen met brandwonden, verminkte oorlogslachtoffers enz. En net alsof alles alleen maar uiterlijk is. Er zijn ook rijke mooie mensen die meedoen aan kansloze datingshows in de hoop liefde te vinden en keer op keer falen.
Ga dan dit soort vragen stellen aan mensen die er echt verstand van hebben, ipv op een forum. Internetfora zijn er niet voor serieuze problemen, een psychiater moet jaren studeren om mensen een beetje te kunnen helpen, denk je dat een willekeurige jan doedel met een PC je beter zal adviseren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt nodig... ik ga in September weer studeren aan de uni... en ik wil niet ten onder gaan aan mijn mentale problemen.
Hij heeft amper sociale vaardigheden en is in gesprekken ontzettend irritant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |