Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.quote:
Als je jezelf wilt verbeteren moet je vaak gewoon opnieuw beginnen... Dan kan je beter in een keer compleet de grond in geboord worden en alles gehad hebben dan herhaaldelijke weer een klein minpuntje voor je bord te krijgen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
Ik ben geinteresseerd om meer te weten. Heeft je oom verder geen lichamelijke beperkingen of mentale problemen? Geestelijke diagnoses? Slikt hij antidepressiva? Hoe heeft hij al die tijd zijn gevoelens kunnen onderdrukken? Wat doet hij met zoveel vrije tijd? Heeft hij het gevoel het uiterste uit zijn leven te hebben gehaald? Praat hij er openlijk over? bezoekt hij prostituees voor zijn lusten? Heeft hij wel kansen gehad bij vrouwen, kwam er interesse aan de kant van vrouwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.
Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Hier snap ik dus niks vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke ervaring heb je een reset nodig, en kan je met die reset gepaard maar beter al het vuil wat er tegen je is, tegelijkertijd op je gestort wordt...
Hij kan vast nog wel beredeneren hoe serieus hij de post van staal moet nemen, en hoe ze hem bedoelt en hoe ze is etc...
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
Nou dat soort reacties helpen je zeker niet op weg, maar goed.. Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen?
Graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Logisch wel, ik moet soms even mijn best doen om wat minder wazig te posten
Nou zoentje voor TS dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jah, doe dat maar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruiktequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat lijkt me nou helemaal niets, kom je straks toch een leuk meisje tegen, ben je impotent ofzo
En dat leuke meisje is er heus wel voor je, niets is onmogelijk. Je moet enkel wat aan je houding en karakter doen, als je bent zoals je hier over komt
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou zoentje voor TS dan.
Hij was dapper aan het daten, liet zijn dronken verwarde koppie zien en kreeg een paar opmerkingen.
Nou kussie hoor, sterkte TS. Wat heb je het zwaar joh.
Ik zeg al niks meer.
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
Ik vind het niet zo erg dat het is mislukt. IK was vooral jaloers op haar, op haar leven. Een leuke familie, leuk zusje, leuke ouders, een rijk sociaal leven met veel vrienden, mensen die aardig toen tegen haar zonder er moeite voor te hoeven doen, en ze is ook nog eens knap. Ze is nog erg jong en wild en maakt veel fouten maar het wordt haar allemaal vergeven ipv keihard te worden afgestraft zoals bij mij altijd gebeurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]Hij heeft het wel verkloot ja, maar nu gaat TS bij de pakken neer zitten i.p.v. z'n fouten te leren en te bedenken dat iedereen fouten maakt. Jouw reacties zijn gewoon nutteloos.
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.
Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
Nja 1 jaar lang was ik er totaal niet meer mee bezig totdat de medicijnen niet meer werkte. Nu overvalt "het gevoel" me overweldigend. En ik word er verschrikkelijk depri van als ik niet snel een vervanger vind voor mijn huidige medicatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.
Wel het enige waar ik atm naar uitkijk..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Tjah, daar heb je het mis. Overigens richard_prf neem gewoon contact op met een psychiater om dit te bespreken in plaats van op fok. Citalopram is niet het enige middel, dit was blijkbaar niet het juiste middel voor jouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Als je er zwaar depressief van wordt vind ik het wel meer dan gemis. Maar als je geen hechte vriendschappen hebt om dat gemis van intimiteit enigszins mee op te vullen, dan is het wellicht wel begrijpelijk dat hij daar zo depressief van is. De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel het enige waar ik atm naar uitkijk..
Dat is geen obsessie dat is hunkeren naar iets wat je in leven niet gekend hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.
Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.
Misschien komt het door alle ellende van mijn oogziekte en andere dingen dat mijn drang naar iemand groter is dan normaal.
Steun van familie heb ik uiteraard niet. Steun van vrienden ook niet. Die heb ik allemaal niet. En je ziet overal om je heen mensen normaal leven met de gebruikelijke problemen. Semi problemen die hier vaak op R&P worden gesteld.
Tis akelig Straw... Hele reden waarom ik aan antidepressiva zit denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan.
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.
Ken je achtergrond ook niet.
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topicquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?
Nou sterkte met jezelf.
Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...
Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Je bent wel erg makkelijk in je slachtofferrol he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
Dat klinkt ook logisch... maar BDD kan enkel tot op zekere hoogte te worden gecontroleerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:19 schreef richard_prf het volgende:
Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic.
Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts
Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
En toch sex hebben gehad? Heldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruiktekomt omdat ik me te lang in moest houden en altijd vreselijk erg ben vernederd door de dames op de middelbare school... op het HBO uitte het zich op een andere manier namelijk negeren en buitengesloten worden.
Zo is mijn eigenwaarde 0,0 geworden en zie ik vrouwen dus als goddelijke wezens.
Vrienden had ik vreemd genoeg altijd wel die ook best populair waren bij de dames, maar van mij moesten ze niets weten en ik werd regelmatig uitgelachen door ze vooral achter mijn rug om zoals alleen vrouwen dat kunnen.
Laat ik je eens vertellen hoe mijn leven er 4 jaar lang uitzag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.
Denk je nou echt dat jij als enige shit hebt meegemaakt? Anderen kiezen er voor om er sterker uit te komen. Jij kiest de makkelijke weg en wikkelt jezelf in zelfmedelijden. Als je zo blijft zeiken kun je ook hardere reacties verwachten
Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Als hij elke dag 5% is ben je over 20 dagen zeker blind, toch?
Nee niet zo snel, maar als dit echt zo was dan zou de kans dat hij binnen in 1 jaar blind werd vrijwel 1 zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Als hij elke dag 5% is ben je over 20 dagen zeker blind, toch?
Welke leegte heeft deze partner (met wat extra's) voor jou dan te vullen?......Hoe ga je deze relatie dan laten slagen? Of is het echt enkel om voor de buitenwereld te laten zien?quote:Een man daarin tegen heeft dan een zwaar probleem, en zal het al snel met labiele vrouwen genoeg moeten nemen. Of nog erger een alleenstaande meid met een kind. Het maffe is wat ik bij mezelf ervaar dat je op den duur wanhopig word en dat zelfs als een keus gaat overwegen.
Niet alleen zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef zusterclivia het volgende:
Nee Kingtoppie daar geloof ik niet in. Ik mis het woord liefde in de verhalen. Een relatie zonder eerst verliefd te zijn geweest...voor wat?
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Tja persoonlijk val ik zelf op labiele dames. Ik hou van de emotie , warmte en liefde die de "normale"dames (zoals G uit Antwerpen) niet kunnen geven. Maar ze moeten wel normaal genoeg zijn om dagelijks te kunnen functioneren. Ik ken 2 van deze labiele dames.
Waarom dan?quote:Ik ben van mening dat een mindere bèta man waarschijnlijk genoegen moet nemen met onaantrekkelijke vrouw.
Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?quote:Ik kies er zelf inderdaad voor om alleen door het leven te gaan vanwege de redenen die ik heb geprobeerd duidelijk te maken.
Ik acceptbeer mezelf hoor... vooral als de laatste kaak operatie achter de rug is ben ik helemaal klaar met mijn uiterlijk. Ik ben dan helemaal tevreden als alles goed gaat.
Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?quote:
Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -
Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............
"kende" is het betere woord... de eerste ben ik 4 keer bij geweest. Ook dus een paar keer overnacht en het was heel leuk met haar. Totdat ze een vriend kreeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef zusterclivia het volgende:
Ik bedoel maar.....je kent er al 2.....hoezo eenzaam door het leven
Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.quote:Waarom dan?
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.quote:Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?
Hoe zou ik dat verder moeten weten dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............
Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
wat heeft die foto van haar er nu weer mee te maken
Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..
En dan maar hopen dat zij goed kan toneelspelen, verdomd goed, en er nooit achter komen. Ik zou me zo ontzettend genaaid voelen.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand regelmatig sex kan hebben zonder gevoel met dezelfde persoon, om het spelletje maar vol te houden
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
[..]
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht is
Heeft ze daar gelijk in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"kende" is het betere woord... knip
Toen was alles nog goed... ze werd verliefd op mij, dit is waarschijnlijk bewijs dat ik niet lelijk ben na hard te hebben gewerkt aan mijn uiterlijk.
Geen contact meer met haar.
Conclusie van haar afwijzing: Ze vond me te onzeker en te zielig.
Gewoon niet waar. Trouwens wat ik lelijk vind, is voor jou misschien juist precies je smaak......kortom wat is lelijk.quote:[..]
Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.
Het feit dat je het erkent is al een goede stap andersquote:[..]
[..]
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.
Nee waarschijnlijk gemiddeld, ik vermoed dat we gelijkwaardig zijn kwa uiterlijk omdat er sprake was van een wederzijdse aantrekkingskracht... en meestal zijn mensen gelijkwaardig kwa uiterlijk als ze elkaar ontmoeten in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef zusterclivia het volgende:
O uit de doos....nee dan maakt het idd niet uit..
Totaal niet leuk... Totaal niet leuk...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te maken
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.
van Psych. Ze waren perfect... maar ik denk mat lichaam er nu immuun voor is of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die medicijnen? Via de huisarts of psychiater?
Wat ik al eerder zei: antidepressiva die bij jou niet aanslaan, kunnen zelfs een negatief effect hebben op je stemming.
Hoe komen die?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Reizen is tof, ik zou het gewoon doen richard. En je hebt behoorlijk wat hobbies, waarom jij een vrouw niets te bieden zou hebben is me een raadsel. Die social skills komen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |