abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107850475
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Staal het volgende:

[..]

Vind je het onzin wat ik zeg?
Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
XO till we overdose
pi_107850519
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik vind het hard gezegd, je kon 't op z'n minst wat subtieler brengen. Hij heeft al genoeg problemen en dan zeg jij dit soort dingen die hem nog minder helpen en zich nog vervelender laat voelen.
Als je jezelf wilt verbeteren moet je vaak gewoon opnieuw beginnen... Dan kan je beter in een keer compleet de grond in geboord worden en alles gehad hebben dan herhaaldelijke weer een klein minpuntje voor je bord te krijgen...

[ Bericht 11% gewijzigd door kingtoppie op 11-02-2012 00:30:41 ]
Rustig aan.
pi_107850528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 04:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen medicijn is dat deze gevoelens uitschakelt waarmee je ook nog dagelijks gewoon kunt functioneren. Ik heb altijd het gevoel dat zulke behoeftes 'in je genen zitten'. Misschien kun je je wel dmv. therapie of zelfstudie een dergelijke houding aanmeten.

Als je wilt kan ik wel een keer aan m'n oom vragen hoe hij er nu mee omgaat dat ie al zijn hele leven geen vriendin heeft gehad. Bij hem wisten ze ook op z'n 30ste al dat ie nooit een vriendin zou krijgen, daar is ie gewoon te raar voor, en nu is ie rond de 60 en is dat ook uitgekomen dus. Hij is er iig niet ongelukkig mee.
Ik ben geinteresseerd om meer te weten. Heeft je oom verder geen lichamelijke beperkingen of mentale problemen? Geestelijke diagnoses? Slikt hij antidepressiva? Hoe heeft hij al die tijd zijn gevoelens kunnen onderdrukken? Wat doet hij met zoveel vrije tijd? Heeft hij het gevoel het uiterste uit zijn leven te hebben gehaald? Praat hij er openlijk over? bezoekt hij prostituees voor zijn lusten? Heeft hij wel kansen gehad bij vrouwen, kwam er interesse aan de kant van vrouwen?
Ging hij vaak uit? Heeft hij hobbys waarbij hij regelmatig vrouwen ontmoet?
pi_107850587
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In mijn persoonlijke ervaring heb je een reset nodig, en kan je met die reset gepaard maar beter al het vuil wat er tegen je is, tegelijkertijd op je gestort wordt...
Hij kan vast nog wel beredeneren hoe serieus hij de post van staal moet nemen, en hoe ze hem bedoelt en hoe ze is etc...
Hier snap ik dus niks van :{
XO till we overdose
pi_107850592
quote:

[..]

Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.

Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
pi_107850615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nah... dit soort reacties doen mij echt niks... ben er immuun voor. Ik heb liever dit soort reacties dan medelijden dat is nog veel erger.

Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen?
Nou dat soort reacties helpen je zeker niet op weg, maar goed.. Als jij het zegt.
XO till we overdose
pi_107850632
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hier snap ik dus niks van :{
_O-
Logisch wel, ik moet soms even mijn best doen om wat minder wazig te posten 8)7
Rustig aan.
pi_107850664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Logisch wel, ik moet soms even mijn best doen om wat minder wazig te posten 8)7
Graag :P

Edit: Daar heb je gelijk in, maar zulke reacties helpen gewoonweg niet. Het is al heel moeilijk om in een keer in de grond geboord te worden en dan weer proberen om op te staan en om opnieuw te beginnen. De TS moet echt eens z'n ogen openen en bedenken dat je intimiteit en affectie nooit voor de volle 100% uit kan schakelen gedurende z'n leven..

[ Bericht 18% gewijzigd door ovoxo op 11-02-2012 00:38:15 ]
XO till we overdose
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:35:11 #109
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107850790
quote:

[..]

Nou zoentje voor TS dan.

Hij was dapper aan het daten, liet zijn dronken verwarde koppie zien en kreeg een paar opmerkingen.

Nou kussie hoor, sterkte TS. Wat heb je het zwaar joh.

Ik zeg al niks meer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:36:03 #110
42366 Staal
pi_107850817
quote:

[..]

Mijn tweepersoonsbed vervangen voor een eenpersoonsbed zou dat helpen? Ik krijg nare gevoelens als ik naar die lege plek kijk.
Jah, doe dat maar.

Sterkte hoor. Kusje.
Un certain jeune homme
pi_107850900
quote:

[..]

Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
pi_107850933
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat lijkt me nou helemaal niets, kom je straks toch een leuk meisje tegen, ben je impotent ofzo :+
En dat leuke meisje is er heus wel voor je, niets is onmogelijk. Je moet enkel wat aan je houding en karakter doen, als je bent zoals je hier over komt
Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruikte ;) komt omdat ik me te lang in moest houden en altijd vreselijk erg ben vernederd door de dames op de middelbare school... op het HBO uitte het zich op een andere manier namelijk negeren en buitengesloten worden.
Zo is mijn eigenwaarde 0,0 geworden en zie ik vrouwen dus als goddelijke wezens.
Vrienden had ik vreemd genoeg altijd wel die ook best populair waren bij de dames, maar van mij moesten ze niets weten en ik werd regelmatig uitgelachen door ze vooral achter mijn rug om zoals alleen vrouwen dat kunnen.
pi_107850942
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Staal het volgende:

[..]

Nou zoentje voor TS dan.

Hij was dapper aan het daten, liet zijn dronken verwarde koppie zien en kreeg een paar opmerkingen.

Nou kussie hoor, sterkte TS. Wat heb je het zwaar joh.

Ik zeg al niks meer.
:') Hij heeft het wel verkloot ja, maar nu gaat TS bij de pakken neer zitten i.p.v. z'n fouten te leren en te bedenken dat iedereen fouten maakt. Jouw reacties zijn gewoon nutteloos.
XO till we overdose
pi_107851020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom is intimiteit zo belangrijk voor je? Het lijkt wel alsof je leven alleen daarom draait en als het op dat vlak niet lekker loopt, je maar meteen niks meer wil voelen. Vind je dat niet overdreven?
Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.

Misschien komt het door alle ellende van mijn oogziekte en andere dingen dat mijn drang naar iemand groter is dan normaal.

Steun van familie heb ik uiteraard niet. Steun van vrienden ook niet. Die heb ik allemaal niet. En je ziet overal om je heen mensen normaal leven met de gebruikelijke problemen. Semi problemen die hier vaak op R&P worden gesteld.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:46:02 #115
42366 Staal
pi_107851083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.

Maar doe er dan een klein beetje je best voor en je kunt ook nog best als een dronken tor bij je meisje aan de bel hangen maar ga je dan als blijkt dat je op je giechel gaat dan weer zielig doen want lelijk en dan je gevoel willen uitschakelen?

Wat is dat voor kinderachtig gedoe joh? De meeste mensen zijn wel eens op hun bek gegaan.
TS is kennelijk zo fragiel dat hij vrijstelling heeft en je er maar aardig tegen moet zijn?
Un certain jeune homme
pi_107851118
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

:') Hij heeft het wel verkloot ja, maar nu gaat TS bij de pakken neer zitten i.p.v. z'n fouten te leren en te bedenken dat iedereen fouten maakt. Jouw reacties zijn gewoon nutteloos.
Ik vind het niet zo erg dat het is mislukt. IK was vooral jaloers op haar, op haar leven. Een leuke familie, leuk zusje, leuke ouders, een rijk sociaal leven met veel vrienden, mensen die aardig toen tegen haar zonder er moeite voor te hoeven doen, en ze is ook nog eens knap. Ze is nog erg jong en wild en maakt veel fouten maar het wordt haar allemaal vergeven ipv keihard te worden afgestraft zoals bij mij altijd gebeurde.

Mijn problemen liggen veel dieper dan deze simpele afwijzing.

Mijn main concern is dat citalopram geen invloed meer heeft op mijn gevoelens :S
pi_107851183
Je problemen onderkennen en accepteren.... Hoe moeilijk is dat vriend? Maar wel noodzakelijk.
Rustig aan.
pi_107851204
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
pi_107851223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Misschien valt daar wat aan te doen met therapie. Dat je er niet meer zo obsessief mee bezig bent en er dus ook beter mee kan leven dat je geen vriendin hebt.
Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107851246
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nja 1 jaar lang was ik er totaal niet meer mee bezig totdat de medicijnen niet meer werkte. Nu overvalt "het gevoel" me overweldigend. En ik word er verschrikkelijk depri van als ik niet snel een vervanger vind voor mijn huidige medicatie.
pi_107851248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Intimiteit is best belangrijk hoor. Vrijwel ieder mens zoekt dat.
Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
pi_107851277
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Wel het enige waar ik atm naar uitkijk.. :o
Rustig aan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:55:23 #123
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_107851282
Wat een bizar verhaal joh, ben stiekem echt benieuwd naar een levensverhaal als de jouwe.

Vind het wel echt 'onmenselijk' wat je nu eigenlijk wil/vraagt.. Maar goed ik ken te weinig om daar echt een oordeel over te geven.

Wel wens je ik veel succes, vind het maar naar om te horen :|
#FREEBAJSKORV
pi_107851312
quote:

[..]

Tjah, daar heb je het mis. Overigens richard_prf neem gewoon contact op met een psychiater om dit te bespreken in plaats van op fok. Citalopram is niet het enige middel, dit was blijkbaar niet het juiste middel voor jouw.
pi_107851316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je hoeft niet obsessief er mee bezig te zijn om een gemis te voelen hoor.
Als je er zwaar depressief van wordt vind ik het wel meer dan gemis. Maar als je geen hechte vriendschappen hebt om dat gemis van intimiteit enigszins mee op te vullen, dan is het wellicht wel begrijpelijk dat hij daar zo depressief van is. De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.
pi_107851325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wel het enige waar ik atm naar uitkijk.. :o
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan. :)
pi_107851333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.
Dat is geen obsessie dat is hunkeren naar iets wat je in leven niet gekend hebt.
pi_107851340
quote:

[..]

Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
pi_107851344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tjah, daar heb je het mis.
Onderbouw dat eens.
pi_107851352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Onderbouw dat eens.
Geen behoefte om dat hier op fok te posten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:59:07 #131
42366 Staal
pi_107851355
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Misschien komt het door alle ellende van mijn oogziekte en andere dingen dat mijn drang naar iemand groter is dan normaal.

Steun van familie heb ik uiteraard niet. Steun van vrienden ook niet. Die heb ik allemaal niet. En je ziet overal om je heen mensen normaal leven met de gebruikelijke problemen. Semi problemen die hier vaak op R&P worden gesteld.
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.

Ken je achtergrond ook niet.
Maar vergaap je niet aan al die mensen om je heen met de gebruikelijke problemen. Hoe durf je je eigenlijk daarboven te stellen. Andersmans problemen zijn maar gebruikelijke problemen.

In mijn ogen ben je het hele topic lang gewoon alleen maar een slachtoffer. Misschien ben je nogal gewend geraakt aan die slachtofferrol, dat kan heel goed. Maar ik zie je gewoon nergens verantwoording nemen voor je eigen gedrag. Nergens zelfkritiek, jah, behalve dat je qua uiterlijk niet zo'n heel mooie jongen bent. Nou, de meeste mensen zijn gewoon lelijk dus daar blink je niet in uit.
Maar het is gewoon weer iets waar je slachtoffer in bent. Alles overkomt je zogenaamd maar.
Als je het verkloot ga je je zitten verschuilen en huilen dat je op zoek bent naar een middel om niks meer te voelen.

Hoe zie je dat zelf eigenlijk? En wil je wel anders? Ik vind jouw houding eigenlijk wel heel erg makkelijk.
Un certain jeune homme
pi_107851358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan. :)
Tis akelig Straw... Hele reden waarom ik aan antidepressiva zit denk ik.
Rustig aan.
pi_107851387
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.

Ken je achtergrond ook niet.

Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:03:41 #134
42366 Staal
pi_107851464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?

Nou sterkte met jezelf.
Un certain jeune homme
pi_107851513
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?

Nou sterkte met jezelf.
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic ;).

Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts :)

Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
pi_107851514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...

Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Rustig aan.
pi_107851525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
pi_107851657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...

Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
pi_107851799
Ik ben het wel met Staal eens hoor. Je wentelt je wel heel makkelijk in zelfmedelijden.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:25:15 #140
42366 Staal
pi_107851830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
Je bent wel erg makkelijk in je slachtofferrol he?
Je gaat concreet nergens op in. Ik heb dit topic wel degelijk gelezen maar ik ben niet je postgeschiedenis gaan doorspitten.

Ik heb gereageerd op je posten in dit topic. En je reageert heel selectief want het komt je niet zo goed uit.
Kennelijk wil je alleen maar een kusje op je bolletje en geen verandering in jezelf.
Blijf lekker hangen in de slachtofferrol. Niemand zal er wakker van liggen, behalve jij.
Het is jouw keuze verder.

Hoop dat je geen uitvlucht zoekt in allerhande medicijnen via internet. Pas op jezelf.
Un certain jeune homme
pi_107852060
Staal, je hebt dit topic om zeep geholpen?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107852084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
Dat klinkt ook logisch... maar BDD kan enkel tot op zekere hoogte te worden gecontroleerd.

Mijn oogziekte is ook chronisch.. zelfs met de operatie achter de rug is het nog ziekenhuis en ziekenhuis uit... cataract (staar) is gegarandeerd en ook dat is redelijk ingrijpend voor een jong persoon om al zo vroeg accommodatie van de ogen te verliezen en vergt dus aanpassingsvermogen.
Ook is er een kans dat de ziekte weer in volle sterkte kan terugkeren en die kans is aanzienlijk net zoals met bepaalde vormen van kanker.

Gezien wat G me vertelde die dag:

""Nou ja.. je was gewoon zo dronken..
me hele familie dacht dat je ging kotsen bij het ontbijt..
"

Citalopram gebruikt in combinatie met grote hoeveelheid alcohol = zware blunder
Vanwege de problemen is het lekker om je goed te voelen door de alcohol. De verantwoordelijkheid ligt bij mezelf uiteraard... maar het is soms te aanlokkelijk om toch te gaan drinken.

"En je oog, en je trilde, en je zat steeds aan je hoofd..
Maar doe nou eens gewoon stoer..
Wat gebeurt is is gebeurt..
"
Mijn oog gaat altijd rood blijven door de littekens. Stoer doen zit er niet bij. Ik zoek iemand die mij begrijpt hoe ik me voel... ik kan het niet opbrengen om te doen alsof er niets aan de hand is.
Trillen = BDD symptoom.
aan hoofd zitten = overduidelijk een BDD symptoom

"wat gebeurd is is gebeurd"
Klopt maar ik krijg amper kansen... eens in een blauwe maan

"en je moet niet steeds overal spijt van hebben..
Hij was zo rood en zij weten niet van je operatie "

"Overal spijt van hebben" Uitwerkingen van het pestverleden....overal voor verontschuldigen om de pester tevreden te stellen = verkeerde gedachtes.
Met mijn rode oog lijk ik dagelijks zo stoned als een garnaal.

"haha ja dat zei me mama ook: niet zon beste 1e indruk haha
je was echt supersloom "

Sloomheid = geen sociale vaardigheden hebben, onzekerheid vanwege BDD ( zien ze mijn misvormingen?) ... teveel nadenken, overanalyseren = onzekerheid in combinate met irrationele gedachtes wat resulteert in een slechte houding, extreme onzekerheid... het gevoel hebben (irrationeel) dat iedereen je aanstaart en dat iedereen negatief over je denkt = "ik moet mijn mond houden zodat ik het niet erger kan maken dan ik nu al overkom " Feitelijk verergerd de situatie juist als ik mijn mond niet open trek en ik sterk zichtbaar onzeker erbij zit. Denk aan afwezigheid.. teruggetrokken in het eigen wereldje... niet meedoen aan gesprekken... geen emoties tonen... niet inhaken op gesprekken.... etc.

"nee hoor.. niet bang! Ik ben niet zon bangerik.. alleen dat ik bang was dat je ziek zou worden ofzo..
je had jezelf in de auto moeten zien zitten "

Zo bang zijn dat vanwege het beeld dat ze heeft gevormd van mij dat ik extreem raar overkom en dat ze bang van me wordt.

"hou daarmee op!!

dat zielige gedoe..
wees eens sterk..
alsjeblieft?

Mentaal niet kunnen opbrengen om me eroverheen te zetten vanwege vele teleurstellingen en negatieve ervaringen.
"
" maar mij ging het dus inderdaad iets te snel dat je zo dichtbij was enz
"

Blunder... ik nam het initiatief wat op zich goed is.. alleen liepen vooral zij veel te hard van stapel.. helaas ben ik erin meegegaan vanwege onervarenheid... beter was geweest als we het rustiger aandeden en op een dag iets afspraken om iets leuks te gaan doen.

"haha nee vond het wel aandoenlijk..
het is niet dat je tegen me aan ging liggen
dat is wat anders"

Geleerd van andere dames in bed dat ze een handmassage wel fijn vinden en niet zo intiem.

"nee joh juist niet..
mijn ouders waren bang dat je te ziek was om te rijden..
als je niet was gebleven was het helemaal raar.."

IK was er minder ernstig aan toe dan dat zij dacht... echter mijn zielige gedoe versterkte het beeld op een verkeerde manier waardoor het allemaal veel ernstiger leek.

"voorderest praten we wel heel leuk.."

Nachtenlang praatte we met elkaar op msn dit was uiteraard een goede move.

"dat is de manier waarop wij met elkaar omgaan haha
normaal stormt ze binnen en gaat ze op me springen"

Grappig zusje van 18 dat haar altijd wakker maakt en gekke dingen doet. Vond het heel grappig hoe die 2 met elkaar omgaan.

"ja je trok je mond echt niet open "

Vanwege duidelijke redenen die ik eerder had vermeld.

"a ik wil dat je niet meer zegt dat je je schaamt!!
nooit meer
haha"

"volgens mij heb je je gisteren voor alles verontschuldigt..
werkelijk alles.."

Mentale problemen van het verleden... geen fouten willen maken en daarop afgestraft te worden zoals in het verleden gebeurde.

"maar je had geen energie?
je keek echt de hele tijd heel zielig..
alsof je overal anders wilde zijn dan daar"

Klopt ik heb geen sociale vaardigheden waardoor ik geen idee had hoe ik me moest gedragen bij haar familie... ik heb zelf nooit een familie gehad.
pi_107852246
Wat ik dus eigenlijk probeer duidelijk te maken is dat mijn problematiek altijd te groot zal zijn voor een relatie of vriendin... terwijl het verlangen ernaar juist stijgt. Dit verlangen kan gaan overheersen als ik me depressiever ga voelen. Dan kom ik een zwart gat terecht...en zoek ik iemand die ik mee kan trekken in het zwarte gat daar komt het eigenlijk op neer.... en dat is ook de reden dat er nooit geen enkele vrouw geinteresseerd kan zijn op langere termijn in mij.

Op korte termijn kan dat dus wel zoals met G... maar uiteindelijk komt alles toch wel uit.

En dit is de reden waarom ik een vervanging zoek voor citalopram en dat was ook de originele reden waarom ik dit topic opende.

Dit is geen slachtoffer rol spelen maar dit zijn realistische gedachtes vind ik.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 02:08:44 #144
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_107852361
Dus je zoekt een all perfect, happy sunshine relatie en omdat dat niet haalbaar is, geef je het maar helemaal op? Ik hoop niet dat ik je moet uitleggen dat er heel wat relaties zijn die verre van perfect zijn. Maar dat hoeft niet uit te maken. Je zoekt een relatie om je leven mee te delen en dat jouw leven niet perfect is, maakt dat niet dat je niemand kan vinden die dat niet erg vind. Genoeg vrouwen die jou, ondanks je minpunten, wel een kans willen geven.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_107852423
Nee... maar deze problematiek is te groot om "normaal te kunnen functioneren. Natuurlijk zijn er vele relaties verre van perfect maar die blijven wel binnen de normale lijnen van beperkingen vind ik.

Die vrouwen kan ik niet vinden... ook niet op internet helaas. De vrouwen die ernstig labiel zijn zoeken toch liever een vriendje die alles goed voor elkaar heeft.

Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.

Het verlangen naar liefde is grooooooot als het zo slecht met je gaat.... hoe slechter het gaat des te onbereikbaarder wordt liefde terwijl het verlangen juist stijgt.
pi_107852450
Die G gaat het ook niet lang uithouden met jou als je zo blijft. En dan? Beetje emotieloos thuis achter je computer zitten voor de rest van je leven. Nee, dat is iets om naar uit te kijken.

Je moet je niet zo bij je problemen neerleggen, man. Je bent pas een loser wanneer je dat doet. Je hebt verliezen, vechten en winnen. Blijf op zijn minst in het midden, niemand hoeft een loser. Vrouwen niet. Vrienden niet. Onbekende mensen ook niet, en zonder andere mensen ga je geen verbeteringen krijgen wat betreft sociale vaardigheden. En ik heb sterk de indruk dat dat de kern van je probleem is: gebrek aan eigenwaarde en sociale vaardigheden.

Je hebt hier al tig keer uit de doeken gedaan hoe het allemaal zo gelopen is. En dat is begrijpelijk en het had mij ook kunnen gebeuren, je hebt het ook niet makkelijk. Maar grijp dat niet als excuus aan om maar te stoppen met vechten, en dan oplossingen te zoeken in waandingen als 'drang naar intimiteit uitschakelen met medicijnen'. Want daarmee los je helemaal niets op. Ja, in je hoofd misschien. Maar in feite blijf je dan dezelfde sociaal-onhandige Richard zonder eigenwaarde. En dat wil je niet. Dat wil je gewoon niet.

Je kent je problemen. Doe er wat aan. En wanneer je er niet in slaagt dan zijn er altijd mensen die je kunnen helpen. Schaam je daar niet voor en verontschuldig je al helemaal niet. Gebruik je problematische situatie niet als excuus om je er bij neer te leggen. Blijf in het midden en werk vanaf daar.
pi_107853466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:19 schreef richard_prf het volgende:
Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.
:')

Als ik nu zou opschrijven wat ik denk, dan krijg ik vast en zeker een note, dus ik doe het maar niet.

Anyhow, als jij zo om een vrouw loopt te springen en zo kansloos bent, waarom voldoe je dan niet aan het stereotype en haal je er eentje op uit Thailand? Daar zijn zelfs bemiddelingsbureaus voor.
There is a long line down from heaven.
pi_107853473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic ;).

Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts :)

Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.
Denk je nou echt dat jij als enige shit hebt meegemaakt? Anderen kiezen er voor om er sterker uit te komen. Jij kiest de makkelijke weg en wikkelt jezelf in zelfmedelijden. Als je zo blijft zeiken kun je ook hardere reacties verwachten
pi_107853787
Je wilt iets uitschakelen wat je juist zou moeten accepteren, kan niet anders dan dat je het je daar moeilijk mee maakt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_107853835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruikte ;) komt omdat ik me te lang in moest houden en altijd vreselijk erg ben vernederd door de dames op de middelbare school... op het HBO uitte het zich op een andere manier namelijk negeren en buitengesloten worden.
Zo is mijn eigenwaarde 0,0 geworden en zie ik vrouwen dus als goddelijke wezens.
Vrienden had ik vreemd genoeg altijd wel die ook best populair waren bij de dames, maar van mij moesten ze niets weten en ik werd regelmatig uitgelachen door ze vooral achter mijn rug om zoals alleen vrouwen dat kunnen.
En toch sex hebben gehad? Held _O_
pi_107855697
Kerel, zet die pillen uit je hoofd. Geen enkele arts of psychiater zal je helpen om je voor de rest van je leven impotent te maken.

En de overtuiging dat je zo ontzettend lelijk bent dat niemand seks met je wil, is gewoon bullshit. Dat geloof ik alleen als je hele huid onder de puswonden en andere viezigheid zit. Maar een ietwat scheve mond en rode ogen zullen de meeste vrouwen wel kunnen accepteren.

Dus is het mogelijk ooit een relatie te krijgen? Ik zeg ja.

Maar op korte termijn gaat het denk niet lukken, want zoals je zelf al aangeeft, heb je behoorlijke psychische problemen. Het lijkt mij verstandiger dat je je studie een paar jaar uitstelt en eerst aan die problemen moet gaan werken. En daarvoor heb je denk ik op zijn minst een deeltijdbehandeling nodig. Je hele manier van denken is zo zelfdestructief dat je continu tegen dezelfde problemen aan zal blijven lopen. Bewust en onbewust zoek je elke keer bevestiging dat een gelukkig leven aan jou niet besteed is. En met jouw houding krijg je die bevestiging ook.

Je mag best de balen hebben dat het allemaal niet lijkt te lukken en je mag ook ff kankeren hoe kut je je voelt. Maar dat betekent niet dat je het allemaal moet opgeven.

En wat medicijnen betreft. Misschien slik je wel antidepressiva die bij jou helemaal niet aanslaat. Ik heb ook een poos citalopram geslikt en ik werd daar een afgevlakte sombere zombie door. Het zijn geen snoepjes en het is absoluut belangrijk dat een goede psychiater in de gaten houdt wat het effect is van die pillen.

Maar voor de rest van je leven geen relatie? Onzin! Als je iets meer zelfvertrouwen krijgt, word je al een heel stuk aantrekkelijker voor vrouwen.

En by the way, ik heb ook body dismorphic disorder gehad. Deze stoornis is absoluut helemaal te genezen!
pi_107865057
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.
Denk je nou echt dat jij als enige shit hebt meegemaakt? Anderen kiezen er voor om er sterker uit te komen. Jij kiest de makkelijke weg en wikkelt jezelf in zelfmedelijden. Als je zo blijft zeiken kun je ook hardere reacties verwachten
Laat ik je eens vertellen hoe mijn leven er 4 jaar lang uitzag.

Allereerst is het onoverkomelijk om in een diepe depressie te belanden door mijn oogziekte. Een ziekte waar niet eens een officiële benaming voor bestaat en daarom ook niet serieus genomen wordt.

Elke vorm van licht.. maakt niet uit hoe klein of hoe fel is ondragelijk voor mijn ogen. Hierdoor was ik gedwongen om 4 jaar enkel in het donker te leven met alle gevolgen van dien.
Gewoon al normaal buiten lopen was onmogelijk bij normaal daglicht zelfs niet met een zeer donkere zonnebril. Zelfs met ogen dicht ging de oneindige marteling door.

In de laatste jaar van mijn kantoorbaan paste het hele bedrijf zich aan mij aan. De rolluiken waren de hele dag dicht. Mijn monitor achtergrond was veranderd in zwart, de brightness en contrast stonden bijna op zijn laagst. Het mocht allemaal niet helpen... ik kon onmogelijk nog productief zijn en daardoor werd mijn contract beëindigd.

Om maar even de woorden over te nemen van de Engelse officiële site van deze ziekte.

Sufferers cite practical difficulties such as having difficulty driving, reading or working, having to suspend studies, negative impacts on finances, relationships and general enjoyment of life to the extent of living in a darkened environment and depressive illness. It therefore cannot be characterised as a benign condition. As one sufferer explained, "there is definitely a life before DVS and after it"

For these people, options are limited. A surgical procedure that removes the vitreous from the eye is available; however, the possibility of complications (e.g., retinal detachment, retinal tears, pressure changes, cataract and blindness) can discourage some patients and eye surgeons may be reluctant to recommend or perform this surgery

Elke dag ging ik naar het ziekenhuis voor oogcontrole. Naast deze oogziekte had ik nog een andere oogziekte genaamd "lattice degeneration" dat voor scheuren en gaten zorgt in het netvlies. Hiervoor werd ik regelmatig behandeld in het ziekenhuis dmv van een laser behandeling om de gaten dicht te branden op het netvlies.

"I concur. The laser treatment for my retina tear was very painful, physically and emotionally. They use this tool that feels like a screwdriver to bulge your eye. Then he shoots the pulsating laser to encircle the tear. It felt like an hour but I bet it only took like 3 or 4 minutes. When he finished, he says oh you'll be blind in that eye for about 3-4 minutes. When your sight comes back, everything is purple at first. Oh, I almost forgot to mention the shot I got in the eye to numb it first. It numbs the inside but you still feel him jabbing you with the screwdriver. It also turns the white of your eye blood red for a week or so. Its worth it if it saved my retina. "

Elke dag bestond de reële angst om volledig blind te geraken. Het maakte niet uit waar ik was... elke dag was een hel en ik werd gedwongen om mijn ogen dicht te doen of om naar de grond te staren... vreemd als klinkt... is dit geen officiële ziekte en werd ik niet serieus genomen, bovendien vertelde alle netvliesspecialisten mij dat er geen oplossing bestond voor mijn probleem.

Terwijl de meeste mensen plezier maakte in hun twintiger jaren en ik door de stad heen liep was het voor mij enkel overleven... ik kon letterlijk geen enkele richting meer opkijken zonder vreselijke hoofdpijnen op te lopen. Het was simpel weg een ondraaglijke ziekte. Vandaar ook volgens recentelijke studies:

Een waarde van 1,0 impliceert een perfecte "gezondheid" terwijl de dood een gebruikswaarde van 0,0. heeft. De bevindingen van deze studie geven aan dat de waarde gelijk is aan leeftijdsgebonden maculaire degeneratie en lager dan diabetische retinopathie en glaucoom. Volgens deze studie heeft deze ziekte een lagere waarde dan milde hart aanval, een milde beroerte, darmkanker, en asymptomatische HIV-infectie. Dit geeft aan dat deze ziekte een sterk negatief effect heeft op de kwaliteit van leven in vergelijking met oculaire en systemische ziekten. Het is interessant op te merken dat er geen verschil was tussen acute (minder dan 1 maand) en chronische (gemiddelde looptijd van meer dan 1 jaar).

Het meeste opmerkelijke is dat de onderzoekers van deze studie uitvonden dat deze patiënten bereid waren om een 11% risico op overlijden en een 7% kans op blindheid om zich te ontdoen van de symptomen van deze ziekte. Zoals de auteurs staat, patiënten met deze ziekte bereid zijn te handelen uit 1,1 jaar op de 10 jaar van hun resterende leven om zich te ontdoen van de symptomen.

Ik behoorde tot die groep van de 7 en 11% omdat het leven ondraaglijk was.

En dus ben ik via een forum in contact gekomen met een vooraanstaand Engelse netvliesspecialist. Regelmatig reisde ik naar Engeland, Oxford, Manchester en London om met hem de operatie te discussiëren. De reis er naar toe was uiteraard een ware hel, een oneindige marteling zodra het licht werd of zelfs al de lampen in de bus.

Uiteindelijk was het aan mij de keus om tot de operatie over te gaan of niet.

De risico's waren niet niks:

This procedure carries a high level of risk. Among the possible complications include:

Retinal detachment (rare, but very dangerous)
Increased eye pressure (Similar to Glaucoma)
Cataract formation (occurs in 50-61% of patients within a year)
Wrinkling of retina
Loss of depth perception, blurring of vision, double vision, or blindness
Swelling of layer under the retina (choroidal effusion)
Bleeding inside or outside of eye
Infections
Swelling of the center of retina
Loss of night vision or distorted vision (most common in older patients)
Additional treatments to cure complications

De kans is helaas groter dat het mislukt dan dat ik beter van word.

Dagen en nachtenlang dacht ik erover na of ik het wel of niet zou doen.

In mijn geval is de operatie perfect gegaan...

Maar de mentale pijnen blijven bestaan en ik kon bij helemaal niemand mijn verhaal kwijt en geen enkele vorm van steun van wie dan ook.

Nog altijd bestaat de kans dat ik op een zekere dag zomaar blind kan worden zonder vooraf waarschuwingen... die kans is elke dag 5% voor de rest van mijn leven.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:39:43 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107865214
Als hij elke dag 5% is ben je over 20 dagen zeker blind, toch?
Gourmetten of steengrillen?
pi_107865296
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is?

De lifetime risk is 1/20 terwijl dit bij een gezond persoon 1/3000 is dat het netvlies loslaat.

http://www.oogartsen.nl/o(...)tio_retina_operatie/
pi_107865607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Silenus het volgende:
Nee niet zo snel, maar als dit echt zo was dan zou de kans dat hij binnen in 1 jaar blind werd vrijwel 1 zijn.
5% kans in leven != 5% kans per dag. Je kan kansen niet zomaar omschalen.
Beneath the gold, bitter steel
pi_107865995
Boehoehoe! Wat ben ik ontzettend verdrietig geworden door je verhaal. Ik ben nu zo aan het janken dat de hele vloer hier onder water staat. Wat heb jij toch in zeer onmenselijke omstandigheden geleefd. Dat je nog geen zelfmoord hebt gepleegd zeg! Nou, ik ga mijn uiterste best doen om ergens op de wereld toverpillen te vinden waardoor jij NOOIT MEER seksueel opgewonden kan raken. Je zal nooit meer voelen dat je een meisje aantrekkelijk vindt en je pik zal altijd slap blijven. Kan ik nog iets anders voor je doen? Moet ik iemand zoeken om je te helpen bij het plegen van euthanasie?

Wil je dit soort reacties krijgen?

Dat je het moeilijk hebt, geloven wij allemaal hier. Ik zeg niet dat je je aanstelt. Maar PROBEER gewoon iets te maken van je leven. Ga het gevecht aan met al je verdriet en frustraties en PROBEER ervoor te gaan dat geluk ook voor jou is weggelegd.

Je kan de verloren jaren niet meer terugdraaien. Maar als je 28 bent, heb je nog een heel leven voor je. Je baalt ervan dat je de afgelopen jaren anders in het leven had willen staan. Je weet dus nu dat het zonde is om nog meer jaren op deze manier te leven. Dus doe het nu anders. Dat het niet makkelijk is, weet ik. Daarom moet je het stukje bij beetje opbouwen. En je zal nog vaak genoeg op je bek gaan. Maar als je op je bek gaat, blijf dan niet liggen, krabbel in je eigen tempo weer op en ga verder.

Als dit je niet lukt, ga dan op zoek naar hulp. Als het je niet lukt om dingen positiever te zien, dan zijn er mensen die je kunnen helpen om dat uiteindelijk wel te kunnen.

En wat als je blind wordt? Er zijn nog meer mensen op de wereld blind geworden die vroeger wel konden zien. Uiteindelijk lukt het veel van die mensen ook om ondanks dat toch weer een manier te vinden om van het leven te genieten. Ze balen van hun blindheid, maar kunnen het wel in zoverre accepteren dat ze toch dingen ontdekken die voor hen het leven de moeite waard vinden.

FIGHT!

pi_107866055
Waarom kun je na al die jaren van leven in een hel nu dan niet ontzettend blij zijn dat die operatie is geslaagd en alles in het leven aanpakken wat voorheen niet kon?
Ik heb het idee dat je blijft vasthouden aan hoe het was in het verleden en als je dat niet doet ben je bezig met wat de toekomst kan brengen.

Ga leven, ga genieten, ga dingen doen die je eerst niet kon en richt je niet zo op het krijgen van een relatie. Wees elke dag blij dat je niet meer in het donker hoeft te leven. Of ga in therapie en keihard werken aan verwerking van het verleden en het accepteren van je mogelijk toekomst.
pi_107866289
Wat verwacht je dst ik zeg? Ik zeg niet dat je leven over rozen ging, ik zeg dat je niet de enige met shit bent. Maar je loopt nog steeds te janken
pi_107868359
Ik begrijp hem wel ....

Veel mensen weten niet wat voor onzettende gevaarlijke combinatie is, mentale en fysieke klachten. Ze ervaren het zelf niet, dus ze weten ook niet wat een struggle het elke dag is.

En de onzekerheids gevoel, heb ik precies hetzelfde is bij mij ook 0,0.

Het ook een "spraak stoornis" en zwaar obsessief en constante tinnitus met de grote angst dat het erger gaat worden, geheugen problemen, elke dag stress en angst.

Mensen weten niet hoe jij je voelt, en ik weet precies hoe wanhopig je voelt.

Vrouwen heb ik ook al lang laten schieten en zijn vaak extreem arrogant.
Het rare en bijzondere vind ik, dat een leuk uitziende knappe dame, ook al heeft ze mentale problemen; altijd makkelijk een vriend kan krijgen.

Een man daarin tegen heeft dan een zwaar probleem, en zal het al snel met labiele vrouwen genoeg moeten nemen. Of nog erger een alleenstaande meid met een kind. Het maffe is wat ik bij mezelf ervaar dat je op den duur wanhopig word en dat zelfs als een keus gaat overwegen.

Vrouwen hebben altijd de macht positsie, met alles. En het is een keiharde feit.
Waarom zie je overal topics met "date tips" "dating site ervaringen topic", waar altijd mannen in zitten en nooit vrouwen? Duidelijk toch?

Nog een voorbeeld, kijk hoe extreme aandacht vrouwen krijgen op dating sites?
Zware macht positsie, ze kunnen zo extreem kieskeurig zijn.

Het enigste wat ze hoefen te doen is een profiel aan maken, en een leuke foto en klaar is het.
En de reacties stromen binnen, elke dag 20 a 30 berichten is niks.
Als man ben je altijd in het nadeel, ik heb nooit spontaan een berichtje gehad op een site. NOOIT.
Wat zou het lekker zijn als de rollen waren omgedraaid ....

Als vrouw kun je eigenlijk in principe achterover hangen.

Als man ben je ALTIJD in het nadeel, je moet altijd leuk overkomen, hobbys hebben, cultuur, reizen.
Om maar zo interressant mogelijk over te komen. En zodra je wat hebt is het, moet je extreem veel moeite doen.

Het bijzondere vind ik dan weer wel, dan buitenlanders over het algemeen ook al doen ze niks, zitten werkloos thuis, ze altijd het enorm goed doen bij de vrouwen.

Hier in Nederland is het eisen pakket ook veel zwaarder dan andere landen.
In veel andere landen zijn ze al blij als je zorgt dat er brood op de plank komt.

[ Bericht 10% gewijzigd door justme1234 op 11-02-2012 19:29:53 ]
pi_107868551
Achja, vrouwen vergeven niet...
Vrouwen gaan je leuker vinden als ze wanhopig worden om je aandacht..
Vrouwen gaan je minder leuk vinden als je aandacht normaal wordt...
Vrouwen vinden je niet meer leuk als ze vinden dat je ze teveel aandacht geeft..

Tis ook gewoon lastig.
Rustig aan.
pi_107868644
Het is net alsof ik een post van mezelf lees, behalve dan dat ik geen last heb van mijn ogen of body dismorphic disorder.

- Ik heb ook een lichamelijk "probleem", waardoor ik niet naar buiten kom. Ik heb geen last van pijn overigens, maar ik heb wel een uiterlijk van een afgekauwd stuk hondenbot. Ik wil me daarvoor laten behandelen.

- Ik heb ook een verleden met jarenlang gepest worden (basisschool + middelbare school + een beetje op de universiteit) wegens "een beetje anders zijn" en daardoor ben ik ook niet sociaal vaardig.

- Ik zou nooit never niet mijn gevoelens willen uitschakelen. Ik wil me juist laten behandelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107870914
Ik begrijp het ook wel hoor. Maar als je echt vast blijft houden aan het negatieve, dan kom je er niet uit.

Natuurlijk voel je je ongelukkig in zo'n situatie. En ik bagatelliseer zijn depressie niet. Ik zeg niet dat hij 'gewoon positief moet denken'; als het zo makkelijk is, dan had hij ook geen problemen. Je mag in zo'n situatie kankeren en klagen om uiting te geven aan je gevoel van machteloosheid, want als je dat opkropt gaat het juist slechter.

Maar TS, je problemen kunnen wél opgelost worden. Van BDD kan je afkomen. En je problemen met vrouwen heeft vooral te maken met je gebrek aan eigenwaarde. Maar ook daar kan je aan werken. Dat je je nu totaal machteloos voelt, wil niet persé zeggen dat je je hetzelfde voelt over een paar jaar.
pi_107873278
quote:
Een man daarin tegen heeft dan een zwaar probleem, en zal het al snel met labiele vrouwen genoeg moeten nemen. Of nog erger een alleenstaande meid met een kind. Het maffe is wat ik bij mezelf ervaar dat je op den duur wanhopig word en dat zelfs als een keus gaat overwegen.
Welke leegte heeft deze partner (met wat extra's) voor jou dan te vullen?......Hoe ga je deze relatie dan laten slagen? Of is het echt enkel om voor de buitenwereld te laten zien?
Wel oneerlijk voor de dame in kwestie eigenlijk, vind je niet?
Zoveelste keus zijn :N

Waarom zou een man genoegen moeten nemen met labiele vrouwen.....huh moet dat dan?
Vraag je, je nooit eens af waarom je als man genoegen wil nemen met een labiele vrouw.
Welke drang zit daar achter? Kan jij het me uitleggen?

"Men is al niet gelukkig en neemt dan maar desnoods een partner die ook al geen geluk komt toevoegen". 8)7 ....... :s) "

-----------------

@Ts
Het is heel heftig wat er meegemaakt is, maar omdat er niet verwerkt wordt (lees ordenen van de onverwerkte shit) is blijven hangen hierin het meest "veilig"
Maar hoera hoera het gaat vaak naarmate men ouder wordt makkelijker worden en kan men prima leven in een alleenstaand leven.
En bewust ervoor kiezen vind ik een recht van iedereen.

Hoe ts de gevoelens wil gaan onderdrukken, voelt imo dan, als misbruiken van de medicatie......mwahhh beetje vreemd hoor.

Jezelf accepteren helpt ook en is ook nog eens stukken gezonder.....gezien de bijwerkingen dan waar jij jezelf misschien aan wilt gaan onderwerpen.

Sterkte ermee Ts.

.
pi_107874160
Maar zuster...
Zonder partner door het leven is wellicht erger dan door het leven met een labiele partner?
Rustig aan.
pi_107874226
Tja persoonlijk val ik zelf op labiele dames. Ik hou van de emotie , warmte en liefde die de "normale"dames (zoals G uit Antwerpen) niet kunnen geven. Maar ze moeten wel normaal genoeg zijn om dagelijks te kunnen functioneren. Ik ken 2 van deze labiele dames.

Ik ben van mening dat een mindere bèta man waarschijnlijk genoegen moet nemen met onaantrekkelijke vrouw.

Ik kies er zelf inderdaad voor om alleen door het leven te gaan vanwege de redenen die ik heb geprobeerd duidelijk te maken.

Ik acceptbeer mezelf hoor... vooral als de laatste kaak operatie achter de rug is ben ik helemaal klaar met mijn uiterlijk. Ik ben dan helemaal tevreden als alles goed gaat.
pi_107874324
Nee Kingtoppie daar geloof ik niet in. Ik mis het woord liefde in de verhalen. Een relatie zonder eerst verliefd te zijn geweest...voor wat?
pi_107874581
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef zusterclivia het volgende:
Nee Kingtoppie daar geloof ik niet in. Ik mis het woord liefde in de verhalen. Een relatie zonder eerst verliefd te zijn geweest...voor wat?
Niet alleen zijn?
Rustig aan.
pi_107874602
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Tja persoonlijk val ik zelf op labiele dames. Ik hou van de emotie , warmte en liefde die de "normale"dames (zoals G uit Antwerpen) niet kunnen geven. Maar ze moeten wel normaal genoeg zijn om dagelijks te kunnen functioneren. Ik ken 2 van deze labiele dames.
Ik bedoel maar :s) .....je kent er al 2.....hoezo eenzaam door het leven :D
quote:
Ik ben van mening dat een mindere bèta man waarschijnlijk genoegen moet nemen met onaantrekkelijke vrouw.
Waarom dan?
quote:
Ik kies er zelf inderdaad voor om alleen door het leven te gaan vanwege de redenen die ik heb geprobeerd duidelijk te maken.

Ik acceptbeer mezelf hoor... vooral als de laatste kaak operatie achter de rug is ben ik helemaal klaar met mijn uiterlijk. Ik ben dan helemaal tevreden als alles goed gaat.
Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?
pi_107874665
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet alleen zijn?
Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?
pi_107874694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet alleen zijn?
Daar zou ik geen relatie op kunnen bouwen.
pi_107874757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zou je zelf 'gebruikt' willen worden door een dame, zodat zij maar niet alleen is, zonder dat ze van je houdt?
Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -
Rustig aan.
pi_107874950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ze dat verder niet laat merken dan jawel. - Er vanuit gaande dat ik het dan niet weet -
Ik zit hier vol ongeloof naar te staren............
pi_107875120
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..

En dan maar hopen dat zij goed kan toneelspelen, verdomd goed, en er nooit achter komen. Ik zou me zo ontzettend genaaid voelen.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand regelmatig sex kan hebben zonder gevoel met dezelfde persoon, om het spelletje maar vol te houden :+
pi_107875162
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef zusterclivia het volgende:

Ik bedoel maar :s) .....je kent er al 2.....hoezo eenzaam door het leven :D

"kende" is het betere woord... de eerste ben ik 4 keer bij geweest. Ook dus een paar keer overnacht en het was heel leuk met haar. Totdat ze een vriend kreeg.

Labiel meisje 2 is heel erg leuk en lief, zelf behoorlijk depressief. Er was een tijd dat we bijna elke dag bij elkaar waren. Nu spreek ik haar amper nog.

En dus meisje G zij is niet labiel

Meisje G heb ik in in een bar ontmoet in Antwerpen toen ik met Halcon uit was. En heb haar dus gezoend, omhelst, hand vast gehouden en een keer bij haar in bed gelegen.
Zoals ze later zei op msn:
er was heel veel moed voor nodig om je te benaderen
helemaal niet
ik durfde eigenlijk niet echt
ik heb jou aangesproken!!
liegbeest
het was toevallig hoor
anders had ik jou wel aangesproken als ik hoorde dat je nederlands was

ja maar dat deed je niet;)
maar ik ben blij dat ik het heb gedaan hoor

Toen was alles nog goed... ze werd verliefd op mij, dit is waarschijnlijk bewijs dat ik niet lelijk ben na hard te hebben gewerkt aan mijn uiterlijk.

Geen contact meer met haar.
Conclusie van haar afwijzing: Ze vond me te onzeker en te zielig.

quote:
Waarom dan?

Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.

[..]

quote:
Nou dan ben je toch best op de goede weg toch?
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 11-02-2012 22:27:55 ]
pi_107875292
wat heeft die foto van haar er nu weer mee te maken 8)7
pi_107875311
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat verder moeten weten dan?
Als ik daarvan niks merk dan ben ik toch gewoon blij en gelukkig... Lekker boeiend dat het van haar kant iets minder is.. Ik merk dat toch niet op.
Rustig aan.
pi_107875344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
wat heeft die foto van haar er nu weer mee te maken 8)7
Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.
pi_107875365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tsja als je zelf verder weinig eisen stelt..

En dan maar hopen dat zij goed kan toneelspelen, verdomd goed, en er nooit achter komen. Ik zou me zo ontzettend genaaid voelen.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand regelmatig sex kan hebben zonder gevoel met dezelfde persoon, om het spelletje maar vol te houden :+
Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?
Rustig aan.
pi_107875395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Seks kan toch ook gewoon lekker zijn zonder dat je van iemand houdt ofzo?
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is het bewijs dat ik waarschijnlijk niet lelijk ben... tenzij jullie allemaal vinden dat zij er onaantrekkelijk uitziet.
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht is
pi_107875404
Maar je bent ook helemaal verkeerd bezig. Als ik jou was zou ik die pillen allereerst door de WC spoelen en proberen je studie af te ronden.

Er zijn hier toch mensen die gewoon iets tegen je terugzeggen? Ik zou IRL hetzelfde doen als je mijn studiegenoot was.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107875463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht is
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.
pi_107875494
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

"kende" is het betere woord... knip

Toen was alles nog goed... ze werd verliefd op mij, dit is waarschijnlijk bewijs dat ik niet lelijk ben na hard te hebben gewerkt aan mijn uiterlijk.

Geen contact meer met haar.
Conclusie van haar afwijzing: Ze vond me te onzeker en te zielig.
Heeft ze daar gelijk in?
quote:
[..]

Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.
Gewoon niet waar. Trouwens wat ik lelijk vind, is voor jou misschien juist precies je smaak......kortom wat is lelijk.
quote:
[..]

[..]

Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.
Het feit dat je het erkent is al een goede stap anders ^O^
pi_107875517
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.
Rustig aan.
pi_107875552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
pi_107875588
O uit de doos....nee dan maakt het idd niet uit.. :D
pi_107875608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te maken
pi_107875631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee waarschijnlijk gemiddeld, ik vermoed dat we gelijkwaardig zijn kwa uiterlijk omdat er sprake was van een wederzijdse aantrekkingskracht... en meestal zijn mensen gelijkwaardig kwa uiterlijk als ze elkaar ontmoeten in het uitgaansleven.
pi_107875634
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef zusterclivia het volgende:
O uit de doos....nee dan maakt het idd niet uit.. :D
_O-
Rustig aan.
pi_107875663
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te maken
Totaal niet leuk... Totaal niet leuk...
Tmoet wel de moeite waard zijn om die leegte op te vullen natuurlijk. Maar om te zeggen of het optimaal is.. En of je echt verliefd op der bent etc...
Rustig aan.
pi_107875700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.
pi_107875756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.
Dat snap ik wel ;) Maar wat híj leuk vind, kunnen anderen weer foeilelijk vinden. Dát is míjn punt. Conclusie is dus dat het gaat om de waarde die je er zelf aan verbindt, niet de waarde die je denkt dat je omgeving heeft ;)
pi_107875944
Hoe kom je eigenlijk aan die medicijnen? Via de huisarts of psychiater?

Wat ik al eerder zei: antidepressiva die bij jou niet aanslaan, kunnen zelfs een negatief effect hebben op je stemming.
pi_107876198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die medicijnen? Via de huisarts of psychiater?

Wat ik al eerder zei: antidepressiva die bij jou niet aanslaan, kunnen zelfs een negatief effect hebben op je stemming.
van Psych. Ze waren perfect... maar ik denk mat lichaam er nu immuun voor is of zo.
pi_107876369
Denk je dat mijn problemen minder ernstig zijn, omdat ik toevallig die medicijnen niet gebruik?
pi_107876554
Tja, ze vervlakken alleen de pieken en dalen van je stemming.

Stel dat je erge fysieke pijn zou hebben, dan is dat met pijnstillers uit te houden, maar niet verdwenen. Zo moet je het ook zien met antidepressiva denk ik.

Maar wat voor behandelingen heb je gehad? Of heb je tot nu toe alleen maar gesprekken met een psych gehad?
  zondag 12 februari 2012 @ 00:41:37 #196
238453 hasjman
utter madness
pi_107880173
richard heeft het medicijn "who fucking cares¨ en "not a single fuck was given" nodig.

Ik vind het oprecht jammer richard, al die tijd en moeite die je nu stopt in iets wat toch niet haalbaar is. Heb je niet een passie / hobby waar je heel goed in wilt worden? Waarom steek je daar niet al je tijd in?
pi_107881809
Ja ik heb er veel spijt van dat ik er zoveel moeite heb ingestopt.

Mijn grootste hobby is reizen.

Ik had graag een vriendin gewild of een hele goede gewone vriendin waarmee ik dat had gerealiseerd voor mijn dertigste, financieel is dat haalbaar voor mij om bijvoorbeeld eerst een paar maanden naar Australië te gaan, vervolgens naar Hong Kong en uiteindelijk New York.
Ik zit serieus te overwegen om alsnog te gaan in mijn eentje... ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in.
Ik heb behoorlijk wat reis ervaring... ben al vele malen in de UK geweest, Duitsland, Zweden, Turkije, Tsjechië, Frankrijk, België dat allemaal alleen. Maar ik wil toch een keer gebied kan verkennen buiten Europa.

Mijn andere hobby's zijn Schaken waar ik bovengemiddeld goed in ben, voetbal passief, darts actief en passief, fitness, musea bezoeken, auto rijden, fotografie (beginnend).

Ik wil een soort rondreis maken en ben van plan om vele pics te maken.
pi_107882235
Reizen is tof, ik zou het gewoon doen richard. En je hebt behoorlijk wat hobbies, waarom jij een vrouw niets te bieden zou hebben is me een raadsel. Die social skills komen wel.
pi_107882258
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Reizen is tof, ik zou het gewoon doen richard. En je hebt behoorlijk wat hobbies, waarom jij een vrouw niets te bieden zou hebben is me een raadsel. Die social skills komen wel.
Hoe komen die?
pi_107882269
Social skills komen uit de lucht vallen :)
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')