abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107851325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wel het enige waar ik atm naar uitkijk.. :o
Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan. :)
pi_107851333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
De reden dat ik het een obsessie noem is omdat hij volgens mij alles laat afhangen van wel of geen bevestiging krijgen dat een vrouw hem ziet zitten.
Dat is geen obsessie dat is hunkeren naar iets wat je in leven niet gekend hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107851340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is zeker niet onbelangrijk, maar het is ook weer niet het enige waar je in het leven naar uit kunt kijken.
Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
pi_107851344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tjah, daar heb je het mis.
Onderbouw dat eens.
pi_107851352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Onderbouw dat eens.
Geen behoefte om dat hier op fok te posten.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:59:07 #131
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107851355
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik iets in mijn hoofd heb zitten dan kan dat er niet meer uitgepraat worden en kan ik niet stoppen totdat ik mijn doel heb bereikt.

Misschien komt het door alle ellende van mijn oogziekte en andere dingen dat mijn drang naar iemand groter is dan normaal.

Steun van familie heb ik uiteraard niet. Steun van vrienden ook niet. Die heb ik allemaal niet. En je ziet overal om je heen mensen normaal leven met de gebruikelijke problemen. Semi problemen die hier vaak op R&P worden gesteld.
Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.

Ken je achtergrond ook niet.
Maar vergaap je niet aan al die mensen om je heen met de gebruikelijke problemen. Hoe durf je je eigenlijk daarboven te stellen. Andersmans problemen zijn maar gebruikelijke problemen.

In mijn ogen ben je het hele topic lang gewoon alleen maar een slachtoffer. Misschien ben je nogal gewend geraakt aan die slachtofferrol, dat kan heel goed. Maar ik zie je gewoon nergens verantwoording nemen voor je eigen gedrag. Nergens zelfkritiek, jah, behalve dat je qua uiterlijk niet zo'n heel mooie jongen bent. Nou, de meeste mensen zijn gewoon lelijk dus daar blink je niet in uit.
Maar het is gewoon weer iets waar je slachtoffer in bent. Alles overkomt je zogenaamd maar.
Als je het verkloot ga je je zitten verschuilen en huilen dat je op zoek bent naar een middel om niks meer te voelen.

Hoe zie je dat zelf eigenlijk? En wil je wel anders? Ik vind jouw houding eigenlijk wel heel erg makkelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_107851358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen andere passies? Daar zit denk ik ook een probleem dan. :)
Tis akelig Straw... Hele reden waarom ik aan antidepressiva zit denk ik.
Rustig aan.
pi_107851387
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik krijg het nu via PM en DM om mijn oren he. Want ik ben niet zo lief tegen je.

Ken je achtergrond ook niet.

Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:03:41 #134
42366 Staal
pi_107851464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lees anders eens post 19 in dit topic als je dat nog niet hebt gedaan om een beter inzicht te krijgen.
Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?

Nou sterkte met jezelf.
Un certain jeune homme
pi_107851513
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit is het enige wat je uit al mijn posten weet te pikken joh?

Nou sterkte met jezelf.
Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic ;).

Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts :)

Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
pi_107851514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...

Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Rustig aan.
pi_107851525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... mijn ellende is vrij ernstig en de eenzaamheid neemt daardoor zware vormen aan. Dus dan is de drang hoger om iemand te ontmoeten en het gevoel krijgen dat je toch nog goed genoeg bent voor iemand en zo gelukkig gaat worden. iemand die je echt steunt en niet op afstand steunt. De citalopram nam al deze elementen voor haar rekening.
Helaas zijn het irrationele gedachtes en kan je pas iemand ontmoeten als je zelf goed in je vel zit tenzij je ongelooflijk veel geluk hebt en iemand vind die de problemen met je deelt maar ik geloof niet in sprookjes.
Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
pi_107851657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is precies wat staal zegt. Je wikkelt jezelf in een slachtoffersrol..
Aan jou de taak die rol achter je te laten... Hoe? Jezelf accepteren, jezelf op ''0'' zetten en jezelf verbeteren...

Dan kan je nu nog op ''-100'' staan, maar als je alles kunt accepteren sta je niet meer op ''-100'' meer, maar op begin punt ''0''.
Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
pi_107851799
Ik ben het wel met Staal eens hoor. Je wentelt je wel heel makkelijk in zelfmedelijden.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:25:15 #140
42366 Staal
pi_107851830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee staal kende mijn achtergrond info niet dus dat kan hij niet bedoelen.
Je bent wel erg makkelijk in je slachtofferrol he?
Je gaat concreet nergens op in. Ik heb dit topic wel degelijk gelezen maar ik ben niet je postgeschiedenis gaan doorspitten.

Ik heb gereageerd op je posten in dit topic. En je reageert heel selectief want het komt je niet zo goed uit.
Kennelijk wil je alleen maar een kusje op je bolletje en geen verandering in jezelf.
Blijf lekker hangen in de slachtofferrol. Niemand zal er wakker van liggen, behalve jij.
Het is jouw keuze verder.

Hoop dat je geen uitvlucht zoekt in allerhande medicijnen via internet. Pas op jezelf.
Un certain jeune homme
pi_107852060
Staal, je hebt dit topic om zeep geholpen?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107852084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap je wel. Maar het is gewoon jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt (op dit moment) en niet aan jezelf wil blijven werken. Je kwam hier iets meer dan een jaar geleden met ernstige BDD en absoluut 0 ervaring met vrouwen. Inmiddels heb je al veel dingen gedaan om je leefkwaliteit te verbeteren door o.a. de oogoperatie, door beter voor jezelf te zorgen, beter te eten, te sporten, vaker naar buiten te gaan. Ook is die ervaring met vrouwen verre van 0 meer. Als je al zo goed op weg bent, zou het zonde zijn om die lijn niet te proberen door te zetten. In nog een jaar kan er nog meer veranderen, door bijvoorbeeld een baan of studie op te pakken en nieuwe contacten op te doen. Misschien zelfs vriendschappen. Maar dat gaat je allemaal niet lukken als je als een gevoelloze zombie door het leven wil gaan. Er moet toch een andere manier zijn en inderdaad wellicht dat een psych je daar beter over kan adviseren.
Dat klinkt ook logisch... maar BDD kan enkel tot op zekere hoogte te worden gecontroleerd.

Mijn oogziekte is ook chronisch.. zelfs met de operatie achter de rug is het nog ziekenhuis en ziekenhuis uit... cataract (staar) is gegarandeerd en ook dat is redelijk ingrijpend voor een jong persoon om al zo vroeg accommodatie van de ogen te verliezen en vergt dus aanpassingsvermogen.
Ook is er een kans dat de ziekte weer in volle sterkte kan terugkeren en die kans is aanzienlijk net zoals met bepaalde vormen van kanker.

Gezien wat G me vertelde die dag:

""Nou ja.. je was gewoon zo dronken..
me hele familie dacht dat je ging kotsen bij het ontbijt..
"

Citalopram gebruikt in combinatie met grote hoeveelheid alcohol = zware blunder
Vanwege de problemen is het lekker om je goed te voelen door de alcohol. De verantwoordelijkheid ligt bij mezelf uiteraard... maar het is soms te aanlokkelijk om toch te gaan drinken.

"En je oog, en je trilde, en je zat steeds aan je hoofd..
Maar doe nou eens gewoon stoer..
Wat gebeurt is is gebeurt..
"
Mijn oog gaat altijd rood blijven door de littekens. Stoer doen zit er niet bij. Ik zoek iemand die mij begrijpt hoe ik me voel... ik kan het niet opbrengen om te doen alsof er niets aan de hand is.
Trillen = BDD symptoom.
aan hoofd zitten = overduidelijk een BDD symptoom

"wat gebeurd is is gebeurd"
Klopt maar ik krijg amper kansen... eens in een blauwe maan

"en je moet niet steeds overal spijt van hebben..
Hij was zo rood en zij weten niet van je operatie "

"Overal spijt van hebben" Uitwerkingen van het pestverleden....overal voor verontschuldigen om de pester tevreden te stellen = verkeerde gedachtes.
Met mijn rode oog lijk ik dagelijks zo stoned als een garnaal.

"haha ja dat zei me mama ook: niet zon beste 1e indruk haha
je was echt supersloom "

Sloomheid = geen sociale vaardigheden hebben, onzekerheid vanwege BDD ( zien ze mijn misvormingen?) ... teveel nadenken, overanalyseren = onzekerheid in combinate met irrationele gedachtes wat resulteert in een slechte houding, extreme onzekerheid... het gevoel hebben (irrationeel) dat iedereen je aanstaart en dat iedereen negatief over je denkt = "ik moet mijn mond houden zodat ik het niet erger kan maken dan ik nu al overkom " Feitelijk verergerd de situatie juist als ik mijn mond niet open trek en ik sterk zichtbaar onzeker erbij zit. Denk aan afwezigheid.. teruggetrokken in het eigen wereldje... niet meedoen aan gesprekken... geen emoties tonen... niet inhaken op gesprekken.... etc.

"nee hoor.. niet bang! Ik ben niet zon bangerik.. alleen dat ik bang was dat je ziek zou worden ofzo..
je had jezelf in de auto moeten zien zitten "

Zo bang zijn dat vanwege het beeld dat ze heeft gevormd van mij dat ik extreem raar overkom en dat ze bang van me wordt.

"hou daarmee op!!

dat zielige gedoe..
wees eens sterk..
alsjeblieft?

Mentaal niet kunnen opbrengen om me eroverheen te zetten vanwege vele teleurstellingen en negatieve ervaringen.
"
" maar mij ging het dus inderdaad iets te snel dat je zo dichtbij was enz
"

Blunder... ik nam het initiatief wat op zich goed is.. alleen liepen vooral zij veel te hard van stapel.. helaas ben ik erin meegegaan vanwege onervarenheid... beter was geweest als we het rustiger aandeden en op een dag iets afspraken om iets leuks te gaan doen.

"haha nee vond het wel aandoenlijk..
het is niet dat je tegen me aan ging liggen
dat is wat anders"

Geleerd van andere dames in bed dat ze een handmassage wel fijn vinden en niet zo intiem.

"nee joh juist niet..
mijn ouders waren bang dat je te ziek was om te rijden..
als je niet was gebleven was het helemaal raar.."

IK was er minder ernstig aan toe dan dat zij dacht... echter mijn zielige gedoe versterkte het beeld op een verkeerde manier waardoor het allemaal veel ernstiger leek.

"voorderest praten we wel heel leuk.."

Nachtenlang praatte we met elkaar op msn dit was uiteraard een goede move.

"dat is de manier waarop wij met elkaar omgaan haha
normaal stormt ze binnen en gaat ze op me springen"

Grappig zusje van 18 dat haar altijd wakker maakt en gekke dingen doet. Vond het heel grappig hoe die 2 met elkaar omgaan.

"ja je trok je mond echt niet open "

Vanwege duidelijke redenen die ik eerder had vermeld.

"a ik wil dat je niet meer zegt dat je je schaamt!!
nooit meer
haha"

"volgens mij heb je je gisteren voor alles verontschuldigt..
werkelijk alles.."

Mentale problemen van het verleden... geen fouten willen maken en daarop afgestraft te worden zoals in het verleden gebeurde.

"maar je had geen energie?
je keek echt de hele tijd heel zielig..
alsof je overal anders wilde zijn dan daar"

Klopt ik heb geen sociale vaardigheden waardoor ik geen idee had hoe ik me moest gedragen bij haar familie... ik heb zelf nooit een familie gehad.
pi_107852246
Wat ik dus eigenlijk probeer duidelijk te maken is dat mijn problematiek altijd te groot zal zijn voor een relatie of vriendin... terwijl het verlangen ernaar juist stijgt. Dit verlangen kan gaan overheersen als ik me depressiever ga voelen. Dan kom ik een zwart gat terecht...en zoek ik iemand die ik mee kan trekken in het zwarte gat daar komt het eigenlijk op neer.... en dat is ook de reden dat er nooit geen enkele vrouw geinteresseerd kan zijn op langere termijn in mij.

Op korte termijn kan dat dus wel zoals met G... maar uiteindelijk komt alles toch wel uit.

En dit is de reden waarom ik een vervanging zoek voor citalopram en dat was ook de originele reden waarom ik dit topic opende.

Dit is geen slachtoffer rol spelen maar dit zijn realistische gedachtes vind ik.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 02:08:44 #144
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_107852361
Dus je zoekt een all perfect, happy sunshine relatie en omdat dat niet haalbaar is, geef je het maar helemaal op? Ik hoop niet dat ik je moet uitleggen dat er heel wat relaties zijn die verre van perfect zijn. Maar dat hoeft niet uit te maken. Je zoekt een relatie om je leven mee te delen en dat jouw leven niet perfect is, maakt dat niet dat je niemand kan vinden die dat niet erg vind. Genoeg vrouwen die jou, ondanks je minpunten, wel een kans willen geven.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_107852423
Nee... maar deze problematiek is te groot om "normaal te kunnen functioneren. Natuurlijk zijn er vele relaties verre van perfect maar die blijven wel binnen de normale lijnen van beperkingen vind ik.

Die vrouwen kan ik niet vinden... ook niet op internet helaas. De vrouwen die ernstig labiel zijn zoeken toch liever een vriendje die alles goed voor elkaar heeft.

Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.

Het verlangen naar liefde is grooooooot als het zo slecht met je gaat.... hoe slechter het gaat des te onbereikbaarder wordt liefde terwijl het verlangen juist stijgt.
pi_107852450
Die G gaat het ook niet lang uithouden met jou als je zo blijft. En dan? Beetje emotieloos thuis achter je computer zitten voor de rest van je leven. Nee, dat is iets om naar uit te kijken.

Je moet je niet zo bij je problemen neerleggen, man. Je bent pas een loser wanneer je dat doet. Je hebt verliezen, vechten en winnen. Blijf op zijn minst in het midden, niemand hoeft een loser. Vrouwen niet. Vrienden niet. Onbekende mensen ook niet, en zonder andere mensen ga je geen verbeteringen krijgen wat betreft sociale vaardigheden. En ik heb sterk de indruk dat dat de kern van je probleem is: gebrek aan eigenwaarde en sociale vaardigheden.

Je hebt hier al tig keer uit de doeken gedaan hoe het allemaal zo gelopen is. En dat is begrijpelijk en het had mij ook kunnen gebeuren, je hebt het ook niet makkelijk. Maar grijp dat niet als excuus aan om maar te stoppen met vechten, en dan oplossingen te zoeken in waandingen als 'drang naar intimiteit uitschakelen met medicijnen'. Want daarmee los je helemaal niets op. Ja, in je hoofd misschien. Maar in feite blijf je dan dezelfde sociaal-onhandige Richard zonder eigenwaarde. En dat wil je niet. Dat wil je gewoon niet.

Je kent je problemen. Doe er wat aan. En wanneer je er niet in slaagt dan zijn er altijd mensen die je kunnen helpen. Schaam je daar niet voor en verontschuldig je al helemaal niet. Gebruik je problematische situatie niet als excuus om je er bij neer te leggen. Blijf in het midden en werk vanaf daar.
pi_107853466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:19 schreef richard_prf het volgende:
Tenzij... laat duidelijk zijn dat ik hier niet toe in staat ben maar het wel op komt in mijn gedachtes... om iets vreselijks aan te richten waardoor ik naamsbekendheid krijg op een negatieve manier , in de gevangenis terecht kom en liefdesbrieven krijg van labiele dames.
:')

Als ik nu zou opschrijven wat ik denk, dan krijg ik vast en zeker een note, dus ik doe het maar niet.

Anyhow, als jij zo om een vrouw loopt te springen en zo kansloos bent, waarom voldoe je dan niet aan het stereotype en haal je er eentje op uit Thailand? Daar zijn zelfs bemiddelingsbureaus voor.
There is a long line down from heaven.
pi_107853473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dankje, kan je dan nu weggaan uit het topic ;).

Jij ook sterkte met je behulpzame en nuttige posts :)

Ik las je post niet echt nee... jij hebt alle belangrijke posts uit dit topic gemist maar vormt toch een hard oordeel.
je post het zo vaak dat staal daar ècht niet om heen kan hoor.
Denk je nou echt dat jij als enige shit hebt meegemaakt? Anderen kiezen er voor om er sterker uit te komen. Jij kiest de makkelijke weg en wikkelt jezelf in zelfmedelijden. Als je zo blijft zeiken kun je ook hardere reacties verwachten
pi_107853787
Je wilt iets uitschakelen wat je juist zou moeten accepteren, kan niet anders dan dat je het je daar moeilijk mee maakt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_107853835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Impotent was ik ook al min of meer voordat ik citalopram gebruikte ;) komt omdat ik me te lang in moest houden en altijd vreselijk erg ben vernederd door de dames op de middelbare school... op het HBO uitte het zich op een andere manier namelijk negeren en buitengesloten worden.
Zo is mijn eigenwaarde 0,0 geworden en zie ik vrouwen dus als goddelijke wezens.
Vrienden had ik vreemd genoeg altijd wel die ook best populair waren bij de dames, maar van mij moesten ze niets weten en ik werd regelmatig uitgelachen door ze vooral achter mijn rug om zoals alleen vrouwen dat kunnen.
En toch sex hebben gehad? Held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')