Bij mij wel in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
Social skills komen uit de lucht vallen
Handig.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een bepaalde skill om allemaal mensen van me af te stoten
Ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me sterk.quote:
Ik bedoel... Voor mij danquote:
Beste openingszin ooit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik voel aantrekkingskracht.
100 maagden? Kan ik al het werk doen zeker.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel... Voor mij dan
Niet dat je alleen blijft... Jij krijgt 100 maagden vriend
Herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Niet zo oppervlakkig doen he...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.
Hmm...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik heb door als ik het doe. Weet jij waar het bij jou aan ligt?
Dat is juist niet oppervlakkig, we moeten niet gaan slow-chatten trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo oppervlakkig doen he...
Hoezo niet? Je lijkt mij wel een gezellig persoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:25 schreef heloef het volgende:
Of ik mensen afstoot weet ik niet, alleen gaan mensen ook alweer niet heel graag met me om.
Hier ook herkenbaar, tevens weet ik waar het aan ligt. Als ik ergens niet tevreden over ben (niet per sé boos ofzo) dan schijn ik al een hele norse uitstraling te hebben. Dermate erg dat de lokale polak/roemeen met z'n daklozenkrant niet eens goedemorgen/middag/avond tegen mij zegt (en die lui vallen écht iedereen lastig).quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik heb door als ik het doe. Weet jij waar het bij jou aan ligt?
Ik ook. Maar nu niet meer omdat ik mijn uiterlijk gefixed heb. Het is niet leuk maar nu word ik met respect behandeld en komen er ook vrouwen op mij af in bars.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Nou ja ik moet mensen altijd opzoeken, mensen zoeken mij nooit op, zelfs mijn vrienden niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je lijkt mij wel een gezellig persoon.
Volgens mij heb ik van mezelf niet echt een vrolijke uitstraling of zo. Maar vroeger was dat wel anders. Ik weet niet, misschien is het er door de jaren heen een beetje ingeslopen. Ik slaap nu ook niet goed, en als ik moe ben kijk ik ook al snel boos/chaggy. Komt ook door combinatie van donkere ogen/wenkbrauwen denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:27 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Hier ook herkenbaar, tevens weet ik waar het aan ligt. Als ik ergens niet tevreden over ben (niet per sé boos ofzo) dan schijn ik al een hele norse uitstraling te hebben. Dermate erg dat de lokale polak/roemeen met z'n daklozenkrant niet eens goedemorgen/middag/avond tegen mij zegt (en die lui vallen écht iedereen lastig).
Op DAT gebied voel ik ook wel enigszins aantrekkingskracht maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik ben ook bewust maagd en je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef Aliana het volgende:
Het lijkt me best bijzonder om als maagd te sterven.
Dat fascineerde me vroeger ook al, zelfs op zo'n hoogte dat ik bewust maagd wilde blijven.
Nu al een paar jaar niet meer, maar ja. Blijft intrigerend.
Zoveel controle, puurheid en verlangen naar iets wat je nooit zal kunnen krijgen.
De bouw van mijn gezicht draagt ook een hoop bij aan die uitstraling die ik beschreef. Ik moet echt als een idioot grijnzen wil ik niet chagrijnig lijken terwijl ik gewoon tevreden ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van mezelf niet echt een vrolijke uitstraling of zo. Maar vroeger was dat wel anders. Ik weet niet, misschien is het er door de jaren heen een beetje ingeslopen. Ik slaap nu ook niet goed, en als ik moe ben kijk ik ook al snel boos/chaggy. Komt ook door combinatie van donkere ogen/wenkbrauwen denk ik.
Ik word zo vaak geconfronteerd met seks dat ik blij ben als het achter de rug is, de nieuwsgierigheid is killing soms.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:32 schreef Aliana het volgende:
Het lijkt me best bijzonder om als maagd te sterven.
Dat fascineerde me vroeger ook al, zelfs op zo'n hoogte dat ik bewust maagd wilde blijven.
Nu al een paar jaar niet meer, maar ja. Blijft intrigerend.
Zoveel controle, puurheid en verlangen naar iets wat je nooit zal kunnen krijgen.
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word zo vaak geconfronteerd met seks dat ik blij ben als het achter de rug is, de nieuwsgierigheid is killing soms.
Daarom ben ik ook blij als het achter de rug is.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.
De eerste zoen was de beste.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet anders dan tegenvallen, net zoals die eerste zoen.
De tweede vond ik persoonlijk beter, best lekker ook nog.quote:
Doet me denken aan dit:quote:Op zondag 12 februari 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij als het achter de rug is.
Tis lang geleden dat ik gezoend heb wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
De tweede vond ik persoonlijk beter, best lekker ook nog.
Als je er maar met een positief gevoel op terugkijkt gelukkig was het persoonlijk voor mij een positieve ervaring en denk ik er met plezier aan terug. Ik voelde me goed bij die persoon en vond haar aantrekkelijk en lief.quote:
Wat is lang, precies? Jaren, maanden?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis lang geleden dat ik gezoend heb wel.
Hmm.. in de zomer ergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat is lang, precies? Jaren, maanden?
Oh really?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kvond der wel sexy... En kvond het ergens spannend...
Eigenlijk heb ik haar gewoon dik geplayed... Als ik het zo mag zeggen...
Dat plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:50 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
De eerste keer was trouwens geweldig, niks geforceerd ofzo. Ik kan me wel voorstellen dat het voor bepaalde types wél heel erg tegenvalt gezien het hun plicht tegenover hun vriendengroep is een grote prestatie neer te zetten.
Dat gaat dan een hele dikke faal worden voor jou.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat plaatje.
Mijn vrienden zijn niet zo met seks bezig eigenlijk. Maar ik ben toch heel nerveus, ik heb geen flauw idee wat ik moet doen en ik ben al zo onhandig van mezelf. Ben blij als het geweest.
Ya think?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat gaat dan een hele dikke faal worden voor jou.
Toch niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ze zijn wel wat gewend bij de ontknaapservice.
Ik heb zo gelachen om die vent bij Spuiten en Slikken.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ze zijn wel wat gewend bij de ontknaapservice.
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook gezien. Wat een stuk onbenul.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen om die vent bij Spuiten en Slikken.
Maar het was zo enorm lullig, een week voor dat hij zou neuken werd hij gedumpt door zijn vriendin.
Toen was ie 16.![]()
Daarna is er 12 jaar lang helemaal niks gebeurd.
Danny, ik zal zijn naam nooit vergeten.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik dat ook gezien. Wat een stuk onbenul.
Het werd meteen duidelijk waarom hij nog maagd op die leeftijd was, ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Danny, ik zal zijn naam nooit vergeten.
Hij zat er ook helemaal zo van "kijk mij eens"
Hij had alleen maar een hoer geneukt, nou chapeau.
Ik haat niet, maar als je van een hoer neuken zo'n egoboost krijgt vind ik je gewoon grappig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |