Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
[..]
Dat bewijst helemaal niets want smaken verschillen. Als het iets bewijst is het dat je denkwijze een beetje kort door de bocht is
Heeft ze daar gelijk in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"kende" is het betere woord... knip
Toen was alles nog goed... ze werd verliefd op mij, dit is waarschijnlijk bewijs dat ik niet lelijk ben na hard te hebben gewerkt aan mijn uiterlijk.
Geen contact meer met haar.
Conclusie van haar afwijzing: Ze vond me te onzeker en te zielig.
Gewoon niet waar. Trouwens wat ik lelijk vind, is voor jou misschien juist precies je smaak......kortom wat is lelijk.quote:[..]
Omdat een mindere bèta iemand is die zowel een troll face heeft als geen opleiding/goede baan. Waarom zou een normaal of goeduitziende meid vallen op een troll die verder niks heeft terwijl ze veel betere keuzes heeft? De mindere bèta man moet dus genoegen nemen met een onaantrekkelijke vrouw of alleen blijven.
Het feit dat je het erkent is al een goede stap andersquote:[..]
[..]
Klopt maar mijn problemen zijn chronisch en zijn onder controle maar het is nog altijd te ernstig om te kunnen functioneren in een relatie.
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet in een relatie. Dan gaat het verder dan oppervlakkigheid
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan kan je nog altijd een gezicht technisch beoordelen.
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In ons voorbeeld niet.. Think out of the box.
Nee waarschijnlijk gemiddeld, ik vermoed dat we gelijkwaardig zijn kwa uiterlijk omdat er sprake was van een wederzijdse aantrekkingskracht... en meestal zijn mensen gelijkwaardig kwa uiterlijk als ze elkaar ontmoeten in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef zusterclivia het volgende:
O uit de doos....nee dan maakt het idd niet uit..
Totaal niet leuk... Totaal niet leuk...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen...... Ik zou geen regelmatige sex kunnen hebben met iemand die ik eigenlijk totaal niet leuk vind, maar die ik aan een lijntje houd omdat ik bang ben anders alleen te zijn. Heeft niks met out of the box denken te maken
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En? Ik vind het geen -heel- knap meisje. Noem ik je nu lelijk?
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat hij daar wel iets van een punt heeft. Niet helemaal natuurlijk, maar wat hij probeert te zeggen is dat als je lelijk bent dat je dan geen (leuke) vriendin krijgt. Dat is iets waar hij 100 % gelijk in heeft. Andersom hoeft dat trouwens niet te gelden, vandaar dat het punt niet helemaal klopt maar wel ergens.
van Psych. Ze waren perfect... maar ik denk mat lichaam er nu immuun voor is of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die medicijnen? Via de huisarts of psychiater?
Wat ik al eerder zei: antidepressiva die bij jou niet aanslaan, kunnen zelfs een negatief effect hebben op je stemming.
Hoe komen die?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Reizen is tof, ik zou het gewoon doen richard. En je hebt behoorlijk wat hobbies, waarom jij een vrouw niets te bieden zou hebben is me een raadsel. Die social skills komen wel.
Bij mij wel in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
Social skills komen uit de lucht vallen
Handig.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een bepaalde skill om allemaal mensen van me af te stoten
Ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me sterk.quote:
Ik bedoel... Voor mij danquote:
Beste openingszin ooit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik voel aantrekkingskracht.
100 maagden? Kan ik al het werk doen zeker.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel... Voor mij dan
Niet dat je alleen blijft... Jij krijgt 100 maagden vriend
Herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ik voel aantrekkingskracht.
Niet zo oppervlakkig doen he...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik meende al eerder dat jij dat voelde.
Hmm...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik heb door als ik het doe. Weet jij waar het bij jou aan ligt?
Dat is juist niet oppervlakkig, we moeten niet gaan slow-chatten trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo oppervlakkig doen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |