Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
VALENTIJN IS 14 FEBRUARI HOOR ????????????
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef rosepetals het volgende:
Is juist de leukste dag van het jaar, maar je moet er wel wat voor doen Schenk.
Ik kom er altijd achter van wie het kwamquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.
Dat gaat niet anoniem hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.
Op 13 februari moet schenk zich melden op het politiebureau om een nachtje in de cel door te brengen ivm stalkerige spam acties vorig jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
VALENTIJN IS 14 FEBRUARI HOOR ????????????
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg Schenkstroop, heb je al geneukt of niet?
Maar dat is niet de bedoeling!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kom er altijd achter van wie het kwam
Nee eigenlijk niet he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die R&P ban betekent natuurlijk niet dat je je R&P-topics in KLB kan gaan posten.
Even speciaal als iedere andere dag. Alleen extra speciaal die dag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef R4ven het volgende:
Hetzelfde als iedere andere dag. Niks speciaals aan die dag.
Wat gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik stuurde een keer een haatroos naar iemand hehehe
Ik heb een keer een haatroos gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik stuurde een keer een haatroos naar iemand hehehe
alleen de steel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is...? Een haatroos?
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is...? Een haatroos?
Daar had ik nog nooit eerder over gehoord.. gezellig dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.
Een haatroos heeft een gemene tekst op het briefje staan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.
Die worden op Valentijnsdag (of de dagen ervoor) uitgedeeld in de klassen.
Een haatroos heeft een gemene tekst op het briefje staan.
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Nog nooit van gehoord. Dat is wel heel gemeen eigenlijk... Wat stond er op de jouwe? Sorry nieuwsgierig
Wat een bitches (of eikels) zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.
Op het briefje stond dat hij toch iets met me wilde.
Maar ik wist dat het niet z'n handschrift was, dus ik trapte er lekker niet in.
Gestapo verhoor!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet he?![]()
Eckte sherlock ik, wanneer het aankomt op anonieme valentijns kaartjes.
Eikels.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat een bitches (of eikels) zeg
Ah ja, was je heel erg verdrietig toen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eikels.
Ze zeggen altijd dat meisjes gemeen zijn, maar jongens kunnen er ook wat van ...
Kinderen zijn wreed hé... Gelukkig was je slim genoeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.
Op het briefje stond dat hij toch iets met me wilde.
Maar ik wist dat het niet z'n handschrift was, dus ik trapte er lekker niet in.
Dat was ik sowieso al. Eén actie meer of minder maakte niet meer veel verschil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah ja, was je heel erg verdrietig toen dan?
Dat is ook wel suf danquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een Valentijnskaart gehad, zelfs niet toen ik niet alleen was
Echt welquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is ook wel suf dan
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef R4ven het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of begint Valentijnsdag meer en meer een dag te worden waarop het een sport is de single mensen zoveel mogelijk de ogen uit te steken?
Ik wil er best 1 sturen hoor. Incl. die Q&Q shit danquote:
K2 is een eitje vergeleken met een chi-meid scoren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.
Dat is het voor hem ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.
Dan leg mij maar uit wat ik fout doe... Want mij is het nog niet gelukt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
Het gevoel als iedereen in de klas een roos heeft behalve jij
En dan doen alsof het je niets kan schelen en dat je erboven staat terwijl....*snik*quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
Het gevoel als iedereen in de klas een roos heeft behalve jij
Ze heeft een "Mario" als vriendje daarom beantwoord zij mijn dm's zeker niet meer (ik ben "racistisch"quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Slaapt Meloewa al? Wilde nog even weten wie er naar haar geroepen had vandaag en of het uitprinten van a-4tjes nu wel in 1 keer goed ging.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze heeft een "Mario" als vriendje daarom beantwoord zij mijn dm's zeker niet meer (ik ben "racistisch")
Werkt dat echt ja?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rosepetals het volgende:
Kaartjes sturen naar onzekere meisjes
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef De_Viborateur het volgende:
1. Koop een valentijnskaart
2. Doop hem in chloroform
3. Stuur naar een chick
4. Ga in de boom tegenover haar huis zitten waar je normaal ook altijd al in zit en wacht tot ze out gaat.
5. ?????
6. PROFIT!!
Ja is echt leuk, vooral toen ik op de middelbare school zat was dat geweldig om te zien. Ze zagen er allemaal heel gelukkig uit.quote:
Ik heb al een valentijns-opblaaspopquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef HSG het volgende:
Kaarsjes aansteken, rozenblaadjes op bed leggen en lekker fappen.
Mooi want ik sta alweer 4 maanden droogquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja is echt leuk, vooral toen ik op de middelbare school zat was dat geweldig om te zien. Ze zagen er allemaal heel gelukkig uit.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb al een valentijns-opblaaspop
Ik stuur je wel een fobo berichtje ok?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef Knaller het volgende:
Ik krijg nooit kaartjes met Valentijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een fobo berichtje ok?
Ahh, oké, helemaal super.quote:
Hahaha mental pictures voor de winquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:00 schreef Garisson72 het volgende:
Keihard "total eclipse of the heart" zingen man, tot je het huilen niet meer kan tegenhouden en je dan uitbundig laten gaan.
"Jij met je stomme innerlijk, ik hoop dat je een stomme dag hebt."quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar mij te sturen?
Nee. Jij boeit me niet heel erg. Ik vind je alleen maar niet aardig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar mij te sturen?
Zou mijn hele dag maken tbhquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Jij met je stomme innerlijk, ik hoop dat je een stomme dag hebt."!
Inderdaad, dit is een gezelligheidsforumquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja laten we het gezellig houden mensen
Echt, he.quote:
Blijkbaar niet voor de mensen zonder valentijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een gezelligheidsforum
Het is dat ik wel een leven heb buiten fok om en niet dag en nacht op de pc zit maar anders had ik het inderdaad wel overwogen. Je moet toch iets ondernemen.quote:
Vette naamquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het lijkt de keukenconcurrent wel
Waarschijnlijk vrouwen als een soort superwezens behandelen. Dat faalt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef R4ven het volgende:
[..]
Dan leg mij maar uit wat ik fout doe... Want mij is het nog niet gelukt.
Net photoshopquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vette naam
Rosepetals. De meidje die harten doet smelten
Je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mie lobie joe long time
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Voor jullie (en in het bijzonder voor Schenkie):
[ afbeelding ]
Nielsquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef 9611Niels het volgende:
voor iedereen in deze t[ afbeelding ]opic
dat wordt volle bak verkeringquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut, ik heb 14 februari afgesproken met een meisje, zonder er bij stil gestaan hebben dat het dan Valentijn isHopelijk denkt ze niet dat ik verkering wil, want wmb is het gewoon een keer erop en erover.
wat zielig voor je Schenkstroop, ik ben ook alleen hoor !!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een R&P ban dus kan in het gelijknamig topic niet posten. Dan maar zo.
Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
Wat doe je dan als je alleen bent?
Klacht: kutfeest
zo grappig manquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het eenmaal 14 februari is, en je hebt geen valentijn en je bent dus alleen, moet je twee dagen van de scheurkalender scheuren in plaats van één.
Dan ben je dus niet alleen op valentijnsdag, maar op 15 februari.
De tyfus, niet met haar.quote:
Laat gaan man. Is toch prima. We hebben in het VI-topic met zijn allen tezamen ook 23 huwelijken achter de rug, lekker man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie Nederlandstalige karaoke erbij, dat is toch heerlijk
Als je DentzieDentzie meerekent hebben we er zelfs 31.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
De tyfus, niet met haar.
[..]
Laat gaan man. Is toch prima. We hebben in het VI-topic met zijn allen tezamen ook 23 huwelijken achter de rug, lekker man.
Het is koroakequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie Nederlandstalige karaoke erbij, dat is toch heerlijk
Haha, Dentzie heeft er ook al heel wat een zet in de goede richting gegeven. Maar aan de ander kant, hij noemt me altijd ouwe pik, maar hij doet het nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je DentzieDentzie meerekent hebben we er zelfs 31.
Jouw R&P-ban ruilen voor mijn TRU-ban?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben niet alleen met Valentijnsdag, maar ik heb het ook nog nooit 'gevierd'.quote:Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
Dan heb je in ieder geval iedere Valentijnsdag iets te vierenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Knaller het volgende:
Het scheelde 2 uur of ik was een Valentijnskindje geweest. Phew...
Dentzie vroeg op vakantie in Engeland alleen maar iemand om een vuurtje, toen had ie al bijna nr. 32 te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, Dentzie heeft er ook al heel wat een zet in de goede richting gegeven. Maar aan de ander kant, hij noemt me altijd ouwe pik, maar hij doet het nog gewoon hoor.
Maar ik was vroeger altijd blij als ik kaartjes met Valentijn kreeg... bleken het verjaardagskaarten te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iedere Valentijnsdag iets te vieren
Hm dat is wel de keerzijde jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Maar ik was vroeger altijd blij als ik kaartjes met Valentijn kreeg... bleken het verjaardagskaarten te zijn.
Ik heb al een kaartje voor je geknutseld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn verwachtingen voor Valentijn zijn weer hooggespannen.
Ik kijk er naar uit, Niels.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje voor je geknutseld.
Hou je van beertjes?quote:
Het gaat om het gebaar, ik ben niet zo veeleisend, als het maar direct uit je hart komt.quote:
Zeg jij het maar ouwe pik... Ik ben net zo kansloos als jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Juist, Valentijnsdag is gewoon same shit different day.quote:
jOnghU heB jE dAN geEn lIefide in jar hard!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:09 schreef QBay het volgende:
Valentijn, commerciële bagger eerste klas.
Dit doe je ook maar één keer fout.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
Vriendin: Nee ik wil niks voor valentijn.
3 weken na valentijn:
IK GA TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT JE IETS MET VALENTIJN VOOR MIJ MOET DOEN. NATUURLIJK HAD JE ME MOETEN VERRASSEN.
Leermomentjes
Voor die hoer ja. Niet voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
IK GA TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT JE IETS MET VALENTIJN VOOR MIJ MOET DOEN. NATUURLIJK HAD JE ME MOETEN VERRASSEN.
Leermomentjes
Typischquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
Leermomentjes
Wat een kutvriendin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
Leermomentjes
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan blijk je vervolgens in de armen te vallen van de beste maat van de eigenlijke afzender.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kom er altijd achter van wie het kwam
Haha, NEE.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:19 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
[..]
En dan blijk je vervolgens in de armen te vallen van de beste maat van de eigenlijke afzender.
Dit cliché kan zo in een filmscript.
Hopelijk geeft ie dit jaar ook niets, zal de lerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit doe je ook maar één keer fout.
Valentijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Druk maken om Valentijn. Echte bazen negeren zulk soort onzin.
ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:09 schreef QBay het volgende:
Valentijn, commerciële bagger eerste klas.
De mannen kan hij uiteraard niets kwalijk nemen, ik heb hem al uitgenodigd om er een onvergetelijke avond van te maken. Maar ja, dan zegt hij niets he. (niet aankomen met wie zwijgt stemt toe a.u.b.).quote:Op zondag 12 februari 2012 02:41 schreef heloef het volgende:
Huilen, zoals je altijd doet Schenk. Alleen maar janken en het is natuurlijk de schuld van de vrouwen.
O, God, fappen is fijn dag.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
Allemaal alvast een vrolijke singles-bewustzijn-dag
Jaja.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die het als een soort sociale verplichting zien iets te doen met valentijnsdag. Als ik een vriendin had was het enige wat ik zou doen haar één keer niet assrapen, gewoon om te laten zien dat ik af en toe aan haar denk.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die R&P ban betekent natuurlijk niet dat je je R&P-topics in KLB kan gaan posten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 04:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die het als een soort sociale verplichting zien iets te doen met valentijnsdag. Als ik een vriendin had was het enige wat ik zou doen haar één keer niet assrapen, gewoon om te laten zien dat ik af en toe aan haar denk.
Schenk valt op Hollandse meisjesquote:Op zondag 12 februari 2012 10:06 schreef Cucumissativus het volgende:
Is je Thaise hoer dinsdag niet open?
Ja maar het ligt alleen aan z'n uiterlijk, snap dat dan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Zihuatanejo het volgende:
In jouw geval TS, misschien (psychologische) hulp zoeken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik een mailtje
van marktplaats
Inderdaad, dus zal ik met Valentijn maar weer eens de toffe peer uithangen en iets leuks voor haar doen.quote:
Jazekerquote:
Hard voor je man, succes ermeequote:Op zondag 12 februari 2012 11:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Inderdaad, dus zal ik met Valentijn maar weer eens de toffe peer uithangen en iets leuks voor haar doen.
Ze is gek op chocola, dus echt diep denken hoef ik gelukkig niet...
Maar desalnietemin, alleen een valentijn van Marktplaats blijft treurig, des te meer gezien het feit dat mijn vrouw precies hetzelfde mailtje kreeg
aaaah haar shirt is ook nog stukquote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef DanaCat het volgende:
mijn eenzame valentijnsdag ; pakje tissue ,chocolade repen,gordijnen dicht, liefdes liedjes luisteren.
[ afbeelding ]
En een rode wijn om het compleet te maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef DanaCat het volgende:
mijn eenzame valentijnsdag ; pakje tissue ,chocolade repen,gordijnen dicht, liefdes liedjes luisteren.
[ afbeelding ]
Die doos tissues en de gordijnen dicht is ook deel van het recept voor eenzame mannen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef DanaCat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die doos tissues en de gordijnen dicht is ook deel van het recept voor eenzame mannen.
Schrale woensdagquote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef MidnightB00m het volgende:
Dacht dat ik ook alleen zou zijn.
Maar heb twee afspraken gemaakt met twee vrienden op dinsdag (hun voorstel). Kom er net achter dat het dan Valentijnsdag is. Oeps.
En die neuk je dan met een roos in je bek ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ga maandag naar Christine le Duc, en koop een Fleshlight.
Neeeeeeequote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die doos tissues en de gordijnen dicht is ook deel van het recept voor eenzame mannen.
Dit wordt 'm!quote:
Haha! Nee, they have been friendzoned. Begin alleen beetje achterdochtig te worden dat ze allebei precies op Valentijnsdag willen afspreken.quote:
Hahahihihahaho....quote:Op zondag 12 februari 2012 12:18 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Hier een geestelijk gestoorde Valentijn voor jou (transgender, die zijn allemaal gestoord)
[ afbeelding ]
Nog een eenzame ziel in dit topic... Zouden wel een Fok! Valentijn kunnen houden. Benieuwd hoe dat eruit gaat zienquote:
Jij spoort ook niet helemaal, he.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog een eenzame ziel in dit topic... Zouden wel een Fok! Valentijn kunnen houden. Benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Alleen als het heeft gesneeuwd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal, he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |