Gestapo verhoor!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet he?![]()
Eckte sherlock ik, wanneer het aankomt op anonieme valentijns kaartjes.
Eikels.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat een bitches (of eikels) zeg
Ah ja, was je heel erg verdrietig toen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eikels.
Ze zeggen altijd dat meisjes gemeen zijn, maar jongens kunnen er ook wat van ...
Kinderen zijn wreed hé... Gelukkig was je slim genoeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.
Op het briefje stond dat hij toch iets met me wilde.
Maar ik wist dat het niet z'n handschrift was, dus ik trapte er lekker niet in.
Dat was ik sowieso al. Eén actie meer of minder maakte niet meer veel verschil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah ja, was je heel erg verdrietig toen dan?
Dat is ook wel suf danquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een Valentijnskaart gehad, zelfs niet toen ik niet alleen was
Echt welquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is ook wel suf dan
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef R4ven het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of begint Valentijnsdag meer en meer een dag te worden waarop het een sport is de single mensen zoveel mogelijk de ogen uit te steken?
Ik wil er best 1 sturen hoor. Incl. die Q&Q shit danquote:
K2 is een eitje vergeleken met een chi-meid scoren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.
Dat is het voor hem ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk is het toch ook niet om een lover te scoren? TS en zo doet net alsof het de K2 beklimmen is.
Dan leg mij maar uit wat ik fout doe... Want mij is het nog niet gelukt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
Het gevoel als iedereen in de klas een roos heeft behalve jij
En dan doen alsof het je niets kan schelen en dat je erboven staat terwijl....*snik*quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
Het gevoel als iedereen in de klas een roos heeft behalve jij
Ze heeft een "Mario" als vriendje daarom beantwoord zij mijn dm's zeker niet meer (ik ben "racistisch"quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Slaapt Meloewa al? Wilde nog even weten wie er naar haar geroepen had vandaag en of het uitprinten van a-4tjes nu wel in 1 keer goed ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |