Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
VALENTIJN IS 14 FEBRUARI HOOR ????????????
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef rosepetals het volgende:
Is juist de leukste dag van het jaar, maar je moet er wel wat voor doen Schenk.
Ik kom er altijd achter van wie het kwamquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.
Dat gaat niet anoniem hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.
Op 13 februari moet schenk zich melden op het politiebureau om een nachtje in de cel door te brengen ivm stalkerige spam acties vorig jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
VALENTIJN IS 14 FEBRUARI HOOR ????????????
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg Schenkstroop, heb je al geneukt of niet?
Maar dat is niet de bedoeling!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kom er altijd achter van wie het kwam
Nee eigenlijk niet he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |