SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die R&P ban betekent natuurlijk niet dat je je R&P-topics in KLB kan gaan posten.
Even speciaal als iedere andere dag. Alleen extra speciaal die dag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef R4ven het volgende:
Hetzelfde als iedere andere dag. Niks speciaals aan die dag.
Wat gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik stuurde een keer een haatroos naar iemand hehehe
Ik heb een keer een haatroos gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik stuurde een keer een haatroos naar iemand hehehe
alleen de steel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is...? Een haatroos?
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is...? Een haatroos?
Daar had ik nog nooit eerder over gehoord.. gezellig dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.
Een haatroos heeft een gemene tekst op het briefje staan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. op middelbare scholen kun je elkaar een (nep)roos sturen voor wat geld met een briefje eraan.
Die worden op Valentijnsdag (of de dagen ervoor) uitgedeeld in de klassen.
Een haatroos heeft een gemene tekst op het briefje staan.
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Nog nooit van gehoord. Dat is wel heel gemeen eigenlijk... Wat stond er op de jouwe? Sorry nieuwsgierig
Wat een bitches (of eikels) zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze deden alsof hij van een jongen kwam waar ik verliefd op was, maar die me had afgewezen.
Op het briefje stond dat hij toch iets met me wilde.
Maar ik wist dat het niet z'n handschrift was, dus ik trapte er lekker niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |