Inderdaad, dit is een gezelligheidsforumquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja laten we het gezellig houden mensen
Echt, he.quote:
Blijkbaar niet voor de mensen zonder valentijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een gezelligheidsforum
Het is dat ik wel een leven heb buiten fok om en niet dag en nacht op de pc zit maar anders had ik het inderdaad wel overwogen. Je moet toch iets ondernemen.quote:
Vette naamquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het lijkt de keukenconcurrent wel
Waarschijnlijk vrouwen als een soort superwezens behandelen. Dat faalt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef R4ven het volgende:
[..]
Dan leg mij maar uit wat ik fout doe... Want mij is het nog niet gelukt.
Net photoshopquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vette naam
Rosepetals. De meidje die harten doet smelten
Je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mie lobie joe long time
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Voor jullie (en in het bijzonder voor Schenkie):
[ afbeelding ]
Nielsquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef 9611Niels het volgende:
voor iedereen in deze t[ afbeelding ]opic
dat wordt volle bak verkeringquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut, ik heb 14 februari afgesproken met een meisje, zonder er bij stil gestaan hebben dat het dan Valentijn isHopelijk denkt ze niet dat ik verkering wil, want wmb is het gewoon een keer erop en erover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |