quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze heeft een "Mario" als vriendje daarom beantwoord zij mijn dm's zeker niet meer (ik ben "racistisch")
Werkt dat echt ja?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rosepetals het volgende:
Kaartjes sturen naar onzekere meisjes
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:16 schreef De_Viborateur het volgende:
1. Koop een valentijnskaart
2. Doop hem in chloroform
3. Stuur naar een chick
4. Ga in de boom tegenover haar huis zitten waar je normaal ook altijd al in zit en wacht tot ze out gaat.
5. ?????
6. PROFIT!!
Ja is echt leuk, vooral toen ik op de middelbare school zat was dat geweldig om te zien. Ze zagen er allemaal heel gelukkig uit.quote:
Ik heb al een valentijns-opblaaspopquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef HSG het volgende:
Kaarsjes aansteken, rozenblaadjes op bed leggen en lekker fappen.
Mooi want ik sta alweer 4 maanden droogquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja is echt leuk, vooral toen ik op de middelbare school zat was dat geweldig om te zien. Ze zagen er allemaal heel gelukkig uit.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb al een valentijns-opblaaspop
Ik stuur je wel een fobo berichtje ok?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:02 schreef Knaller het volgende:
Ik krijg nooit kaartjes met Valentijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een fobo berichtje ok?
Ahh, oké, helemaal super.quote:
Hahaha mental pictures voor de winquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:00 schreef Garisson72 het volgende:
Keihard "total eclipse of the heart" zingen man, tot je het huilen niet meer kan tegenhouden en je dan uitbundig laten gaan.
"Jij met je stomme innerlijk, ik hoop dat je een stomme dag hebt."quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar mij te sturen?
Nee. Jij boeit me niet heel erg. Ik vind je alleen maar niet aardig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar mij te sturen?
Zou mijn hele dag maken tbhquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Jij met je stomme innerlijk, ik hoop dat je een stomme dag hebt."!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |