Inderdaad, dit is een gezelligheidsforumquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja laten we het gezellig houden mensen
Echt, he.quote:
Blijkbaar niet voor de mensen zonder valentijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een gezelligheidsforum
Het is dat ik wel een leven heb buiten fok om en niet dag en nacht op de pc zit maar anders had ik het inderdaad wel overwogen. Je moet toch iets ondernemen.quote:
Vette naamquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het lijkt de keukenconcurrent wel
Waarschijnlijk vrouwen als een soort superwezens behandelen. Dat faalt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef R4ven het volgende:
[..]
Dan leg mij maar uit wat ik fout doe... Want mij is het nog niet gelukt.
Net photoshopquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vette naam
Rosepetals. De meidje die harten doet smelten
Je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mie lobie joe long time
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Voor jullie (en in het bijzonder voor Schenkie):
[ afbeelding ]
Nielsquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef 9611Niels het volgende:
voor iedereen in deze t[ afbeelding ]opic
dat wordt volle bak verkeringquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut, ik heb 14 februari afgesproken met een meisje, zonder er bij stil gestaan hebben dat het dan Valentijn isHopelijk denkt ze niet dat ik verkering wil, want wmb is het gewoon een keer erop en erover.
wat zielig voor je Schenkstroop, ik ben ook alleen hoor !!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een R&P ban dus kan in het gelijknamig topic niet posten. Dan maar zo.
Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
Wat doe je dan als je alleen bent?
Klacht: kutfeest
zo grappig manquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het eenmaal 14 februari is, en je hebt geen valentijn en je bent dus alleen, moet je twee dagen van de scheurkalender scheuren in plaats van één.
Dan ben je dus niet alleen op valentijnsdag, maar op 15 februari.
De tyfus, niet met haar.quote:
Laat gaan man. Is toch prima. We hebben in het VI-topic met zijn allen tezamen ook 23 huwelijken achter de rug, lekker man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie Nederlandstalige karaoke erbij, dat is toch heerlijk
Als je DentzieDentzie meerekent hebben we er zelfs 31.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
De tyfus, niet met haar.
[..]
Laat gaan man. Is toch prima. We hebben in het VI-topic met zijn allen tezamen ook 23 huwelijken achter de rug, lekker man.
Het is koroakequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie Nederlandstalige karaoke erbij, dat is toch heerlijk
Haha, Dentzie heeft er ook al heel wat een zet in de goede richting gegeven. Maar aan de ander kant, hij noemt me altijd ouwe pik, maar hij doet het nog gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je DentzieDentzie meerekent hebben we er zelfs 31.
Jouw R&P-ban ruilen voor mijn TRU-ban?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben niet alleen met Valentijnsdag, maar ik heb het ook nog nooit 'gevierd'.quote:Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
Dan heb je in ieder geval iedere Valentijnsdag iets te vierenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Knaller het volgende:
Het scheelde 2 uur of ik was een Valentijnskindje geweest. Phew...
Dentzie vroeg op vakantie in Engeland alleen maar iemand om een vuurtje, toen had ie al bijna nr. 32 te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, Dentzie heeft er ook al heel wat een zet in de goede richting gegeven. Maar aan de ander kant, hij noemt me altijd ouwe pik, maar hij doet het nog gewoon hoor.
Maar ik was vroeger altijd blij als ik kaartjes met Valentijn kreeg... bleken het verjaardagskaarten te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iedere Valentijnsdag iets te vieren
Hm dat is wel de keerzijde jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Maar ik was vroeger altijd blij als ik kaartjes met Valentijn kreeg... bleken het verjaardagskaarten te zijn.
Ik heb al een kaartje voor je geknutseld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn verwachtingen voor Valentijn zijn weer hooggespannen.
Ik kijk er naar uit, Niels.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje voor je geknutseld.
Hou je van beertjes?quote:
Het gaat om het gebaar, ik ben niet zo veeleisend, als het maar direct uit je hart komt.quote:
Zeg jij het maar ouwe pik... Ik ben net zo kansloos als jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |