Juist, Valentijnsdag is gewoon same shit different day.quote:
jOnghU heB jE dAN geEn lIefide in jar hard!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:09 schreef QBay het volgende:
Valentijn, commerciële bagger eerste klas.
Dit doe je ook maar één keer fout.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
Vriendin: Nee ik wil niks voor valentijn.
3 weken na valentijn:
IK GA TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT JE IETS MET VALENTIJN VOOR MIJ MOET DOEN. NATUURLIJK HAD JE ME MOETEN VERRASSEN.
Leermomentjes
Voor die hoer ja. Niet voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
IK GA TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT JE IETS MET VALENTIJN VOOR MIJ MOET DOEN. NATUURLIJK HAD JE ME MOETEN VERRASSEN.
Leermomentjes
Typischquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
Leermomentjes
Wat een kutvriendin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef kedge het volgende:
3 weken na valentijn:
Leermomentjes
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat krijgt anoniem, eens kijken hoe leuk je dat wel niet vind zonder erachter te komen van wie het kwam.
En dan blijk je vervolgens in de armen te vallen van de beste maat van de eigenlijke afzender.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kom er altijd achter van wie het kwam
Haha, NEE.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:19 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
[..]
En dan blijk je vervolgens in de armen te vallen van de beste maat van de eigenlijke afzender.
Dit cliché kan zo in een filmscript.
Hopelijk geeft ie dit jaar ook niets, zal de lerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit doe je ook maar één keer fout.
Valentijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb een R&P ban dus kan in het gelijknamig topic niet posten. Dan maar zo.
Dus Valentijn13 februarie 20 fucking 12 !
Wat doe je dan als je alleen bent?
Klacht: kutfeest
Ditquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Druk maken om Valentijn. Echte bazen negeren zulk soort onzin.
ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:09 schreef QBay het volgende:
Valentijn, commerciële bagger eerste klas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |