De mannen kan hij uiteraard niets kwalijk nemen, ik heb hem al uitgenodigd om er een onvergetelijke avond van te maken. Maar ja, dan zegt hij niets he. (niet aankomen met wie zwijgt stemt toe a.u.b.).quote:Op zondag 12 februari 2012 02:41 schreef heloef het volgende:
Huilen, zoals je altijd doet Schenk. Alleen maar janken en het is natuurlijk de schuld van de vrouwen.
O, God, fappen is fijn dag.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
Allemaal alvast een vrolijke singles-bewustzijn-dag
Jaja.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die het als een soort sociale verplichting zien iets te doen met valentijnsdag. Als ik een vriendin had was het enige wat ik zou doen haar één keer niet assrapen, gewoon om te laten zien dat ik af en toe aan haar denk.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die R&P ban betekent natuurlijk niet dat je je R&P-topics in KLB kan gaan posten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 04:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die het als een soort sociale verplichting zien iets te doen met valentijnsdag. Als ik een vriendin had was het enige wat ik zou doen haar één keer niet assrapen, gewoon om te laten zien dat ik af en toe aan haar denk.
Schenk valt op Hollandse meisjesquote:Op zondag 12 februari 2012 10:06 schreef Cucumissativus het volgende:
Is je Thaise hoer dinsdag niet open?
Ja maar het ligt alleen aan z'n uiterlijk, snap dat dan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Zihuatanejo het volgende:
In jouw geval TS, misschien (psychologische) hulp zoeken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik een mailtje
van marktplaats
Inderdaad, dus zal ik met Valentijn maar weer eens de toffe peer uithangen en iets leuks voor haar doen.quote:
Jazekerquote:
Hard voor je man, succes ermeequote:Op zondag 12 februari 2012 11:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Inderdaad, dus zal ik met Valentijn maar weer eens de toffe peer uithangen en iets leuks voor haar doen.
Ze is gek op chocola, dus echt diep denken hoef ik gelukkig niet...
Maar desalnietemin, alleen een valentijn van Marktplaats blijft treurig, des te meer gezien het feit dat mijn vrouw precies hetzelfde mailtje kreeg
aaaah haar shirt is ook nog stukquote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef DanaCat het volgende:
mijn eenzame valentijnsdag ; pakje tissue ,chocolade repen,gordijnen dicht, liefdes liedjes luisteren.
[ afbeelding ]
En een rode wijn om het compleet te maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:10 schreef DanaCat het volgende:
mijn eenzame valentijnsdag ; pakje tissue ,chocolade repen,gordijnen dicht, liefdes liedjes luisteren.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |