OP een dag weet je het, je wordt conduc zangerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Nee maar even serieus, deze jongen heeft ooit gedacht "Ik denk dat ik zanger word."
Modus was eigenlijk de LaPo.quote:
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mijquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is maar raar maar wel erg goede muziek! Net als roosbeef
Allemaal haat-liefde artiesten jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mij
Roosbeefquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mij
Ik denk dat ik er een paar gemist heb.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Lucky Fonz heeft toch prima albums gemaakt!
Alleen zijn Nederlandse album, die Engelse zijn echt niks...Kijk vals zingen is een ding, maar ook nog een slechte uitspraak hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Ja mooi die CD's. Gelukkig geen LP's, die gaten zijn te groot voor een asbak.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond het de leukste aflevering van het jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Op de TVDD en Lucky na was dit zonder twijfel de slechtste DWDD uitzending ooit. Ik ga wel weer kijken als het ijs gedooid is, want dan zijn we tenminste van dat elfsteden geneuzel af.
Lucky was juist de slechtste ooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Op de TVDD en Lucky na was dit zonder twijfel de slechtste DWDD uitzending ooit. Ik ga wel weer kijken als het ijs gedooid is, want dan zijn we tenminste van dat elfsteden geneuzel af.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het de leukste aflevering van het jaar
Nee, ik schaats zelf niet eensquote:
Beloofd? Morgen zal ik je posts wissen in deze reeks.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Zat er meer in, denk je?quote:
Ik ben bang van nietquote:
Hij had in ieder geval het refrein fatsoenlijk kunnen meepakken.quote:
vreselijk, en dan die zanger en spike gadverdammequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef kilozout het volgende:
Die Lucky Fonz.![]()
Die gast is echt goed lelijk en irritant zeg.
Hij ziet eruit als de gemiddelde junk hier in de stad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
vreselijk, en dan die zanger en spike gadverdamme
Neen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
oh ik dacht dat die luckie fons ook van direct was maar dat is niet?
ja wat een mongool en dat optreden sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als de gemiddelde junk hier in de stad.
Dat gebit.
En dan nog een beetje de presenator aanspreken op z'n haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja wat een mongool en dat optreden sloeg ook nergens op
Jezus wat een zielige reacties zeg hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef kilozout het volgende:
[..]
En dan nog een beetje de presenator aanspreken op z'n haar.
Achter de schermen zou ik daar wel wat van zeggen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus wat een zielige reacties zeg hierHet was Matthijs die begon over Lucky zijn haar
quote:
Wtf?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het de leukste aflevering van het jaar
Denk dat de kijkcijfers daar vooralsnog geen aanleiding toe geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Dit seizoen is het record "slechtste aflevering ooit" al vaak gebroken, het programma moet op de schop.
Volgensmij heeft men die mening alleen op Fok, ik lees behalve hier eigenlijk nooit kritiek op DWDD. De meeste mensen kijken het gewoon standaard elke avond (zoals mijn ouders).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Dit seizoen is het record "slechtste aflevering ooit" al vaak gebroken, het programma moet op de schop.
Die was al bij P&W. Daar mogen de winnaars naartoe, DWDD krijgt de restjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Jivis het volgende:
Gaan we Henk Angenent ook weer eens zien in plaats van Erik Hulzebosch (toch de loser in dezen)?
Oja bij de vara moet je kiezen, of P&W of DWDDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was al bij P&W. Daar mogen de winnaars naartoe, DWDD krijgt de restjes.
Erik Hulzebosch is leuk vooral zijn babbelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Jivis het volgende:
Gaan we Henk Angenent ook weer eens zien in plaats van Erik Hulzebosch (toch de loser in dezen)?
Erik en Erben zijn er weertwitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 14:00:04#DWDD oa Erben Wennemars, Mark Tuitert, Erik Hulzebosch #Elfstedentocht, Britt en haar imitator Thijmen, Guus Luijters en Prem. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Henk Angenent en Erik Hulzebosch zitten bij elkaar in de klas. De juffrouw vraagt aan de klas: "Wie kan mij een moelijk woord opnoemen". De kleine Henk Angenent steekt zijn vinger op, en zegt: "Intelligent". "Keurig" zegt de juf, en ze schrijft het woord op het bord. "En weet jij ook nog wat dat woord betekent, vraagt de juf aan Henk Angenent. "Jawel juf, dan ben je slim en knap" De juffrouw is zeer tevreden. "Wie weet er nog een", vraagt ze. Erik Hulzebosch steekt zijn vinger op, en roept: "Kritisch". De juffrouw is weer zeer tevreden, en wederom schrijft ze het woord op het bord. "En Erik, weet je ook nog wat dit woordje betekent." "Tuurlijk juf", antwoorde Erik Hulzebosch, "da binne die dinge woar oe mie schrieft op de bord"
2-4 keer per dag verschijnt er een nieuwe weersvoorspelling.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat..kan...er..in..godsnaam..nog meer...over..gezegd worden..
Henk Angenent en Erik Hulzebosch zitten bij elkaar in de klas. De juffrouw vraagt aan de klas: "Wie kan mij een moelijk woord opnoemen". De kleine Henk Angenent steekt zijn vinger op, en zegt: "Intelligent". "Keurig" zegt de juf, en ze schrijft het woord op het bord. "En weet jij ook nog wat dat woord betekent, vraagt de juf aan Henk Angenent. "Jawel juf, dan ben je slim en knap" De juffrouw is zeer tevreden. "Wie weet er nog een", vraagt ze. Erik Hulzebosch steekt zijn vinger op, en roept: "Kritisch". De juffrouw is weer zeer tevreden, en wederom schrijft ze het woord op het bord. "En Erik, weet je ook nog wat dit woordje betekent." "Tuurlijk juf", antwoorde Erik Hulzebosch, "da binne die dinge woar oe mie schrieft op de bord"
En prem en Guus, valt wel meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Goh vanavond bijna dezelfde gasten als gisteren, alleen met Britt er nog bij en een kind
Zouden de eenden al gekwaakt hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat..kan...er..in..godsnaam..nog meer...over..gezegd worden..
Is dit ironisch ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Lucky Fonz III wel goed eerlijk gezegd. Hij zong het mooi.
Het einde is echt raar. Net alsof hij niet meer wist hoe het verder ging.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Lucky Fonz III wel goed eerlijk gezegd. Hij zong het mooi.
Klopt, waarschijnlijk omdat hij het heel ingetogen zong, en vervolgens wordt het meer een 'meezinger', dus daar had hij wellicht iets aan moeten doen, maar het eerste stuk was erg intiem en gevoelig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Het einde is echt raar. Net alsof hij niet meer wist hoe het verder ging.
Okee, zo ben jij inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk omdat hij het heel ingetogen zong, en vervolgens wordt het meer een 'meezinger', dus daar had hij wellicht iets aan moeten doen, maar het eerste stuk was erg intiem en gevoelig.
Zoals gezegd, ik vond het mooi. Beetje zonde van het einde idd, maar goed... dat vergeef ik hem. Zo ben ik.
Dat kan toch? Ik ken ook diverse bandjes niet, mag je dat dan niet melden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja maar het zijn ook gewoon altijd dezelfde types hier die over hetzelfde zitten te zeiken. Vaak voortkomend uit onwetendheid, zo van "ik heb nog nooit van Triggerfinger gehoord". Tja....
Wij ook, maar wij hebben een topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij heeft men die mening alleen op Fok, ik lees behalve hier eigenlijk nooit kritiek op DWDD. De meeste mensen kijken het gewoon standaard elke avond (zoals mijn ouders).
Van het ijs, mag ik hopen? Althans, dat het naar de elfstedenroute wordt gedeporteerd?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ah, gelukkig, het gaat weer over deportatie.
Deportatie van Joden én Britt én Wennemars én Hulzebosch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ah, gelukkig, het gaat weer over deportatie.
Nee, van kinderen natuurlijk, voor extra dramatisch effect.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Van het ijs, mag ik hopen? Althans, dat het naar de elfstedenroute wordt gedeporteerd?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij ook, maar wij hebben een topic.
Zeiken is our middlename.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]En wij houden van lekker zeiken op alles.
http://www.geenstijl.nl/m(...)men_is.html#commentsquote:DWDD: #BrittMeneer Thijmen is van ONS!
Mailtje in de stijlloze inbox: Hallo GS-redactie. Hier spreekt de contentführer van De Wereld Draait Door. Willen jullie zo snel mogelijk dat filmpje van die grappige Britt-imitator van dumpert verwijderen? Thijmen zit vanavond om 19:30 bij ons in de uitzending tegenover Britt en we willen hem graag exclusief claimen. Is copyrighttechnisch verstandiger als Thijmen straks wereldberoemd is. Snel verwijderen dus. Anders beginnen we net als Sanoma een rechtszaak. Groetjes DieuwkeWDD. Antwoord: Maar natuurijk Dieuwepiew. Doen we. Geen enkel probleem. Zodra jullie stoppen met het blurren van ons coole dumpertlogo in De TV draait door. Deal? We faxen!
Ze gebruiken zelf altijd Dumpert filmpjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)men_is.html#comments
Kansloos.
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
Goede genade, alweer de 11 steden tocht?
En dumpert jat ze weer van een ander.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze gebruiken zelf altijd Dumpert filmpjes
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)men_is.html#comments
Kansloos.
Touché.quote:Doen we. Geen enkel probleem. Zodra jullie stoppen met het blurren van ons coole dumpertlogo in De TV draait door. Deal? We faxen!
Uhm nee hoor. Mensen uploaden naar dumpert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dumpert jat ze weer van een ander.
En anders koop je een gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders doe je even niet zo geforceerd blij?
Gedeeltelijk. Maar dat zijn dan ook weer filmpjes die geript zijn van Youtube.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm nee hoor. Mensen uploaden naar dumpert.
Dumpert claimt (dwingt) geen exclusiviteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Maar dat zijn dan ook weer filmpjes die geript zijn van Youtube.
Dus? DWDD pakt elke week wel een top 5 filmpje en gaat nu over dit zeuren. Nigga please.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Maar dat zijn dan ook weer filmpjes die geript zijn van Youtube.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? DWDD pakt elke week wel een top 5 filmpje en gaat nu over dit zeuren. Nigga please.
Maar vragen wel aan DWDD om hun logotje in de bovenhoek niet meer te blurren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dumpert claimt geen exclusiviteit.
Haar?quote:
We weten nu in ieder geval dat hij weleens Beerenburg heeft gedronken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Prem weet iets overbodigs over de Elfstedentocht te zeggen.
Ik praat de reactie van DWDD ook niet goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? DWDD pakt elke week wel een top 5 filmpje en gaat nu over dit zeuren. Nigga please.
Je begrijpt er niets van, he?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar vragen wel aan DWDD om hun logotje in de bovenhoek niet meer te blurren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu al zoooo moe van mensen die zeuren dat de Elfstedentocht te veel aandacht krijgt. Het is verdorie 15 jaar geleden en het duurt een weekje of zo. Leer er mee leven of ga huilend in foetushouding in een hoekje liggen.
Beste grap die ik ooit van je heb gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Anne Frank. De eerste Amsterdamse jood met een slechte verdediging.
Jesus, wat een slechte grap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Anne Frank. De eerste Amsterdamse jood met een slechte verdediging.
en toch boeit het me nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat DWDD aan dit soort onderwerpen aandacht schenkt...het begon de laatste weken steeds meer op RTL Boulevard te lijken.
Nou idd, ik vind dit wel even verfrissend al is dat niet het goede woord, maar in de pulp van alledag mag dit best even aandacht krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat DWDD aan dit soort onderwerpen aandacht schenkt...het begon de laatste weken steeds meer op RTL Boulevard te lijken.
Ik word moe van al die mensen die ons doodgooien met allerlei Elfstedentocht nonsense. Van al die tv-programma's die klaarblijkelijk niets interessanter te melden hebben. Alsof de hele wereld stilstaat bij een nietszeggende tochtje en er verder niets anders te melden is. En dat van mijn belastingcenten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu al zoooo moe van mensen die zeuren dat de Elfstedentocht te veel aandacht krijgt. Het is verdorie 15 jaar geleden en het duurt een weekje of zo. Leer er mee leven of ga huilend in foetushouding in een hoekje liggen.
Dat is ook weer waar. Nu nog een stukkie Zwagerman, dan is de cultuur ook weer gecoverd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat je niet gewoon een weekje een oogje dicht kunt knijpen. Ben jij ook zo iemand die hoopt dat Nederland tijdens een WK of EK zo snel mogelijk uit wordt geschakeld zodat iedereen weer 'normaal' doet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik word moe van al die mensen die ons doodgooien met allerlei Elfstedentocht nonsense. Van al die tv-programma's die klaarblijkelijk niets interessanter te melden hebben. Alsof de hele wereld stilstaat bij een nietszeggende tochtje en er verder niets anders te melden is. En dat van mijn belastingcenten!
Niet zozeer omdat het een ander ras heeft maar meer omdat dat ras als een bedreiging werd gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef k_man het volgende:
Dit is iets wat ik nooit zal kunnen begrijpen. Hoe kun je het over je hart krijgen om onschuldige kinderen zo maar te vermoorden? Alleen omdat ze een ander ras hebben? Bizar.
Hersenspoeling en groepsdruk waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef k_man het volgende:
Dit is iets wat ik nooit zal kunnen begrijpen. Hoe kun je het over je hart krijgen om onschuldige kinderen zo maar te vermoorden? Alleen omdat ze een ander ras hebben? Bizar.
Ik proef een vleugje cynisme in jouw reactie...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nu nog een stukkie Zwagerman, dan is de cultuur ook weer gecoverd.
Want jij wilt een half uur in een depressie zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef HalvinCarris het volgende:
We hebben bijna geen tijd meer...
LATEN WE DOORGAAN MET TIJMEN EN ZIJN BRITT IMITATIE. HAHAHAHAHA
Bedreiging of zondebok om het volk de suggestie te geven dat er aan hun problemen gewerkt werd?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef YazooW het volgende:
Niet zozeer omdat het een ander ras heeft maar meer omdat dat ras als een bedreiging werd gezien.
Ja man. Onwijs depressief. Polsen snijden enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want jij wilt een half uur in een depressie zitten?
Nee, je hoeft nog niet zappenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
is het elfstedentocht item al geweest?
haha lolz xDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja man. Onwijs depressief. Polsen snijden enzo
NU!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
is het elfstedentocht item al geweest?
Wat in die jaren is gebeurd is gewoonweg niet te bevatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef k_man het volgende:
Rutger kloon, jeweettog.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Is dat humor ofzo, dat die kutlul zo onvriendelijk doet?
Dat is spraakmakende televisie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
Is dat humor ofzo, dat die kutlul zo onvriendelijk doet?
ik vind dr liefquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Oma is wel hip met haar Helly Hansen pet.
Voetbal met schaatsen vergelijken. Een nietszeggende sport dat internationaal gezien niet eens serieus genomen wordt, maar in ons land enorm opgeblazen is. Zo opgeblazen dat omhooggevallen figuren als Sven Kramer door alle aandacht die ze hier krijgen plots hun naam niet meer in de camera van een Amerikaanse tv-ploeg wil zeggen omdat meneer zich daar te 'groot' voor voelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat je niet gewoon een weekje een oogje dicht kunt knijpen. Ben jij ook zo iemand die hoopt dat Nederland tijdens een WK of EK zo snel mogelijk uit wordt geschakeld zodat iedereen weer 'normaal' doet?
Ze lijken op elkaarquote:
Dat hebben kinderen wel meer voor de pubertijd.quote:
had ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat hebben kinderen wel meer voor de pubertijd.
Ik ga op de PVV stemmen. Weg met die Amsterdamse grachtengordel op de Publieke Omroep.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
AryaMehr let je op, daar gaat je geld.
ook slimmer dan jij. Britt is een act.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Hehe dat kind is nog slimmer dan Britt (niet dat, dat een verrassing is).
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik slim ben, ben ik ook niet, maar ik ga niet op tv.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
[..]
ook slimmer dan jij. Britt is een act.
Britt doet zich dommer voor dan ze is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Je mist waar het om gaat. Elfstedentocht is van wereldbelang in Nederland. Wat de rest van de wereld er van denkt maakt mij geen flikker uit. Zelfde geldt voor de schaatssport in het algemeen. Jij kan het gewoon niet uitstaan dat anderen iets leuk vinden waar jij geen interesse in hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voetbal met schaatsen vergelijken. Een nietszeggende sport dat internationaal gezien niet eens serieus genomen wordt, maar in ons land enorm opgeblazen is. Zo opgeblazen dat omhooggevallen figuren als Sven Kramer door alle aandacht die ze hier krijgen plots hun naam niet meer in de camera van een Amerikaanse tv-ploeg wil zeggen omdat meneer zich daar te 'groot' voor voelt.
Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een excuus om uitgekauwde filmpjes te laten zien met ertussendoor een gesprek van 5 seconden.
Inderdaad, ze is best slim.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Britt doet zich dommer voor dan ze is.
Preciesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een excuus om uitgekauwde filmpjes te laten zien met ertussendoor een gesprek van 5 seconden.
Maar het is allemaal goedgekomen tochquote:
Je hebt gelijk, check zijn twitter:quote:
Die blonde naast 'm klinkt net als hij!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Nu wachten op iemand Thijmen goed na kan doen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, check zijn twitter:
https://twitter.com/#!/thijmenvandeijl
Dit is dus de nieuwe Britt/Adje
twitter:thijmenvandeijl twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 14:32:38VANAFOND IEDEREEN DWDD KIJKEN reageer retweet
Mag niet van de kinderarbeidwet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kramer had groot gelijk. Een Olympisch Kampioen hoeft zich niet voor te stellen aan een journalistje dat zich niet ingelezen heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voetbal met schaatsen vergelijken. Een nietszeggende sport dat internationaal gezien niet eens serieus genomen wordt, maar in ons land enorm opgeblazen is. Zo opgeblazen dat omhooggevallen figuren als Sven Kramer door alle aandacht die ze hier krijgen plots hun naam niet meer in de camera van een Amerikaanse tv-ploeg wil zeggen omdat meneer zich daar te 'groot' voor voelt.
Hij heeft meer te zeggen iigquote:
Eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kramer had groot gelijk. Een Olympisch Kampioen hoeft zich niet voor te stellen aan een journalistje dat zich niet ingelezen heeft.
Op zoek naar de nieuwe Brittquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zou er geen imitatie-show om Britt heen gebouwd kunnen worden? Met Linda of Wendy of zo?
Nederlands is niet zijn sterkste vak op school hč?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is een enorm verschilquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Is ze pas 19? Ze ziet er uit als midden twintiger
Ja, toch wel een paar minuutje om vermaakt. Afijn, genoeg zo.quote:
Leuk, maar ik wens daar niet aan mee te betalen. Ga jij die nonsense anders even vrijwillig sponsoren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mist waar het om gaat. Elfstedentocht is van wereldbelang in Nederland. Wat de rest van de wereld er van denkt maakt mij geen flikker uit. Zelfde geldt voor de schaatssport in het algemeen. Jij kan het gewoon niet uitstaan dat anderen iets leuk vinden waar jij geen interesse in hebt.
Meebetalen.. ja hoor Henk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk, maar ik wens daar niet aan mee te betalen. Ga jij die nonsense anders even vrijwillig sponsoren.
Claudia?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |