OP een dag weet je het, je wordt conduc zangerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Nee maar even serieus, deze jongen heeft ooit gedacht "Ik denk dat ik zanger word."
Modus was eigenlijk de LaPo.quote:
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mijquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is maar raar maar wel erg goede muziek! Net als roosbeef
Allemaal haat-liefde artiesten jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mij
Roosbeefquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb echt een grafhekel aan Roosbeef, maar Fonz kan niet stuk bij mij
Ik denk dat ik er een paar gemist heb.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Lucky Fonz heeft toch prima albums gemaakt!
Alleen zijn Nederlandse album, die Engelse zijn echt niks...Kijk vals zingen is een ding, maar ook nog een slechte uitspraak hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Ja mooi die CD's. Gelukkig geen LP's, die gaten zijn te groot voor een asbak.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond het de leukste aflevering van het jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Op de TVDD en Lucky na was dit zonder twijfel de slechtste DWDD uitzending ooit. Ik ga wel weer kijken als het ijs gedooid is, want dan zijn we tenminste van dat elfsteden geneuzel af.
Lucky was juist de slechtste ooit.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Op de TVDD en Lucky na was dit zonder twijfel de slechtste DWDD uitzending ooit. Ik ga wel weer kijken als het ijs gedooid is, want dan zijn we tenminste van dat elfsteden geneuzel af.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het de leukste aflevering van het jaar
Nee, ik schaats zelf niet eensquote:
Beloofd? Morgen zal ik je posts wissen in deze reeks.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Pitom het volgende:
Zat er meer in, denk je?quote:
Ik ben bang van nietquote:
Hij had in ieder geval het refrein fatsoenlijk kunnen meepakken.quote:
vreselijk, en dan die zanger en spike gadverdammequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef kilozout het volgende:
Die Lucky Fonz.![]()
Die gast is echt goed lelijk en irritant zeg.
Hij ziet eruit als de gemiddelde junk hier in de stad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
vreselijk, en dan die zanger en spike gadverdamme
Neen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
oh ik dacht dat die luckie fons ook van direct was maar dat is niet?
ja wat een mongool en dat optreden sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als de gemiddelde junk hier in de stad.
Dat gebit.
En dan nog een beetje de presenator aanspreken op z'n haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja wat een mongool en dat optreden sloeg ook nergens op
Jezus wat een zielige reacties zeg hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef kilozout het volgende:
[..]
En dan nog een beetje de presenator aanspreken op z'n haar.
Achter de schermen zou ik daar wel wat van zeggen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus wat een zielige reacties zeg hierHet was Matthijs die begon over Lucky zijn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |