Dan was jij ook fout bezig.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hey aap, ik was een nieuwe aan het openen
doet niet terzake.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat was de aanleiding voor dat Jiskefet fragmentje?
Dat de jeugd niet meer kan schrijven.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat was de aanleiding voor dat Jiskefet fragmentje?
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.quote:
Wel lekker goedkoopquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.
beetje mijn grap jattenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag is het logisch dat het er over gaat, vorige week hadden ze niet moeten doen.
Too slow!quote:
Ook in Hindelopen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook op Twitter zetten dat ik hardloop, iedereen gelooft je.
Schaatsen is dan ook van ons allemaalquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Een breed palet aan accenten en spraakgebrekken passeert de revu.
Altijd nog beter dan Amsterdamse accenten of gooise uwrrrrsssquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Een breed palet aan accenten en spraakgebrekken passeert de revu.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Amsterdamse accenten of gooise uwrrrrsss
ach stel je niet zo aan, tútsje der op!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs als Fries draai ik me nu om in mijn graf met dit geneuzel.
Ok dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
ach stel je niet zo aan, tútsje der op!
Ja. Dat staat me ook nog bij jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef alors het volgende:
Dat begin was zo epicIk had het echt zo anders verwacht
Vorige keer bleef er een staan, die was zijn veters kwijt of zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Doodeng in zo een kooi staan wachten, er zal maar brand uitbrekenIk krijg het nu al benauwd.
Niet trollen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurige gebeurtenis, die hele elfstedentocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |