Dan was jij ook fout bezig.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hey aap, ik was een nieuwe aan het openen
doet niet terzake.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat was de aanleiding voor dat Jiskefet fragmentje?
Dat de jeugd niet meer kan schrijven.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wat was de aanleiding voor dat Jiskefet fragmentje?
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.quote:
Wel lekker goedkoopquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.
beetje mijn grap jattenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een Kinder Bueno en hij is om.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag is het logisch dat het er over gaat, vorige week hadden ze niet moeten doen.
Too slow!quote:
Ook in Hindelopen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook op Twitter zetten dat ik hardloop, iedereen gelooft je.
Schaatsen is dan ook van ons allemaalquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Een breed palet aan accenten en spraakgebrekken passeert de revu.
Altijd nog beter dan Amsterdamse accenten of gooise uwrrrrsssquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Een breed palet aan accenten en spraakgebrekken passeert de revu.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Amsterdamse accenten of gooise uwrrrrsss
ach stel je niet zo aan, tútsje der op!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs als Fries draai ik me nu om in mijn graf met dit geneuzel.
Ok dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
ach stel je niet zo aan, tútsje der op!
Ja. Dat staat me ook nog bij jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef alors het volgende:
Dat begin was zo epicIk had het echt zo anders verwacht
Vorige keer bleef er een staan, die was zijn veters kwijt of zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Doodeng in zo een kooi staan wachten, er zal maar brand uitbrekenIk krijg het nu al benauwd.
Niet trollen!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurige gebeurtenis, die hele elfstedentocht.
Vind ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een treurige gebeurtenis, die hele elfstedentocht.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Er had er van mij wel eentje een klein beetje doorheen mogen zakken.
Jaaahquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Gaat de hele uitzending over de 11stedentocht?
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Gaat de hele uitzending week over de 11stedentocht?
En dan met name die Jakhals Thijs.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Er had er van mij wel eentje een klein beetje doorheen mogen zakken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de relativerende woorden.
Mathijs gaat er niet mee komen...
Die ene iig niet, die is opgevreten door een vos.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Zouden de eendjes van Jan ook niet kwaken?
Face it.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Pitom het volgende:
Christus, hoe kunnen ze in godsnaam twee complete gesprekken wijden aan dit slaapverwekkende geneuzel. Die lelijke accenten helpen nou ook niet bepaald...
Zo'n Ingeborg-type, dat er ook nog wereldleed opgelost moet worden en dat de Grieken het koud hebben en zo?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de relativerende woorden.
Mathijs gaat er niet mee komen...
Ik merk hetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Schaatsen en de elfstedentocht leven nu aanzienlijk minder dan in de jaren 90.
Denk je?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Schaatsen en de elfstedentocht leven nu aanzienlijk minder dan in de jaren 90.
Ik zie niks, hij zit er voor!quote:
Komt door je leeftijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Denk je?
Ik zit hier in het zuiden en heb al verschillende mensen gehoord die een vrije dag hebben aangevraagd om naar het noorden af te reizen.
Overal om me heen gaan het over schaatsen, schaatsen, schaatsen.
Idd. In de jaren 90 praatten ze er niet over tijdens DWDD, was er ook geen extra forum voor op Fok.quote:
Hier in Eindhoven ook, hoor!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef wdn het volgende:
Ik zit hier in het zuiden en heb al verschillende mensen gehoord die een vrije dag hebben aangevraagd om naar het noorden af te reizen.
Overal om me heen gaan het over schaatsen, schaatsen, schaatsen.
Dat heet emphatiequote:Op maandag 6 februari 2012 19:53 schreef wolferl het volgende:
Waarom stottert Matthijs zo opzichtig als hij met Erben Wennemars praat.....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |