Het was de doodsteek voor de normale elfstedentocht geweest en het was definitief een carnavalstocht geworden. Ik hoop dat de volgende winnaar nog saaier dan Angenent is.quote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef SCH het volgende:
Maar hij kon wel schaatsen. Het was wel goed voor de 11 stedentocht geweest als hij had gewonnen want Angenent was natuurlijk wel saai en veel minder een uithangbord.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zondag 2 december 2007 01:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was de doodsteek voor de normale elfstedentocht geweest en het was definitief een carnavalstocht geworden. Ik hoop dat de volgende winnaar nog saaier dan Angenent is.
Hij had anders een knap vrouwtje, wat ze bij de Playboy ook al snel gezien hadden.quote:Op zondag 2 december 2007 01:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende winnaar nog saaier dan Angenent is.
o?quote:Op zondag 2 december 2007 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had anders een knap vrouwtje, wat ze bij de Playboy ook al snel gezien hadden.
Dat dus.. Ik was er blij om dat hij niet wonquote:Op zondag 2 december 2007 13:35 schreef Tommeke het volgende:
Ik vond hem toen ook heel vervelend met z'n grote bek.
En dat hij na de finish met niemand wilde praten...
Zo werd-ie toch pas ná z'n huwelijk met de religieuze Smit?quote:Op zondag 2 december 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
terwijl ie geheelonthouder is en niet neukt voor het huwelijk.
Het grote Erik Hulzebosch fantopicquote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien kan je beter vragen wie hem wel mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |