Ik moet nu meteen aan Willow Smith denkenquote:
Nog nooitquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, heb je als klein kind ook nooit geschaatst?
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn grote droom is wel om als schaatser mee te dansen in Holiday on Ice.. dus wie weet.. Ooit!
WTFquote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Denk dat dit wel moet lukken:
[ afbeelding ]
Ohquote:
Doe maar niet...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon van je BOEM, zo met je hoofd op het ijs!
Joah!quote:
JA, mijn god.. Nu kom ik er toch niet meer onderuitquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah!
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden Patrique!
Wie weet krijg je simpatie-vooots voor het oan de skoats raken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, mijn god.. Nu kom ik er toch niet meer onderuit
Ik wil er ook eenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah!
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden Patrique!
Zie, het voelt nog herkenbaar aan ook! Ideaal, schaatsen met je vriendje en nog een vriendjequote:
Misschien is er nog een go-go-gadget-stretch Pingu, voor grotere kinderenquote:
Ik zal een filmpje maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet krijg je simpatie-vooots voor het oan de skoats raken!
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie, het voelt nog herkenbaar aan ook! Ideaal, schaatsen met je vriendje en nog een vriendje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is er nog een go-go-gadget-stretch Pingu, voor grotere kinderenHij is echt tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Denk dat dit wel moet lukken:
[ afbeelding ]
Hij moet niet zeuren...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
René komt met smoesjes: Ik heb geen schaatsen
Ik las soesjesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah, daar kun je vast skoatsen huren!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even vragen of we vrijdag gaan schaatsen..Maar dan wel in de schaatshal in Groningen
We gaan indoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Je weet natuurlijk ook niet hoe dik het ijs daar is...?
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hierquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las soesjes![]()
Ik wilde vandaag nog een taart of iets lekkers halen, nav jouw baksels dit weekend, glad vergeten
Hadden we hier van het weekendquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hier.
Nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hier.
Tof!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, we gaan zondag schaatsen!
"Vind ik leuk!"
Dat is snel geroggeldquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, we gaan zondag schaatsen!
"Vind ik leuk!"
quote:
Rentalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dat kan daar.quote:
Echt leuk om saampies te gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar.En ik voorzie dat het daar rustig is, aangezien iedereen dan liever op natuur schaatst. Ik vind het nu al enig!
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
-8quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?
Dat is nog best veel idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
-8
Weet je nog toen deze layout kwam, toen zag ik ook niks door de licht grijze letters (datum/tijd), toen zei jij nog dat het wel zou wennen, gelukkig is dat wel zoMaar na een lange dag willut ff niet meer. Ff extra knipperen
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Yup. Hij is wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Oke!quote:
Ja mij ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. Jochem Meijer verteld net dat 'ie in Delfzijl altijd in 't zelfde hotel zit en naar het zelfde restaurant gaat
ow wadan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... ik vind z'n shows leuk.. maar ik vind 'm nu gewoon irritant!
Gewoon.. té druk, irritant lachen, flauwe jongenshumor..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
ow wadan?
het leek me wel een interessante aflevering, toen hij bij DWDD over zijn ziekte vertelde vond ik dat best indrukwekkend.
Leukquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ohw god... iemand op facebook is zijn timeline aan het volgooien met -totaal niet boeiende- gebeurtenissen
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit is wat ik denk dat het is...... Dafuq, waarom?
Serieus. Als ik zulke dingen begin te posten... pak dan alsjeblieft een schep en sla me op mijn hoofdquote:
I will Benny, I will!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus. Als ik zulke dingen begin te posten... pak dan alsjeblieft een schep en sla me op mijn hoofd
jupquote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die met de Friese vlag is ook van jou toch?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat ben ik toch ook een lieverd!![]()
Hihi..![]()
Ik heb mijn hulp aangeboden aan een -wat oudere- vriendin die bezig is met klussen/verhuizen. I'm such a sweetyy.. krijg het warm van mezelf
Even fapp0n!
Holy shit.quote:
Hehehquote:
Kick Some Ass!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef iBenny het volgende:
Morgen heb ik mijn herkansing voor Nederlands/Taal in Context. Maar ik heb het op een kuttijdstip... 18:30
En ik hoop dat het goed gaat
Ik ben genomineerd als beste/leukste/meest opvallende user van TAL! (samen met nog wat gespuisquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je daarvoor moeten slettenbakken, zo'n nominatie?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vraag me nog wel af, Benny, wat de beweegredenen zijn voor mijn nominatie!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent niet eens genomineerdWat Stom!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien mag je hem -of het- wel uitreiken. Moet je dan eens zien wie de grand dame is.
quote:
Gewoon, omdat PatriQuequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vraag me nog wel af, Benny, wat de beweegredenen zijn voor mijn nominatie!
Kom maar op...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken nog heel veel leuke Tallers... ! de nominatiecommissie moet zich schamen!
Naaah, Pat hoort in het zonnetje...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Pat vindt een plek in de schaduw wel ok, toch.
Meisje.... kijk naar mijn hoofd.. !quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Pat werd geboren en het eerste licht wat ie zag was dat van een discolamp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan niet meer..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GA je die dan toevoegen? Want dan houd ik mij even stil!
You should be dancinn' YEAAHHHHquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pat werd geboren en het eerste licht wat ie zag was dat van een discolamp.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
yep, I will survive zit nu in m'n hoofd
herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
yep, I will survive zit nu in m'n hoofd
hahaha!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik had gedacht om 11:00 naar bed te gaan
close enough, eentjes staan alleen anders
Ook herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik had gedacht om 11:00 naar bed te gaan
close enough, eentjes staan alleen anders
Hoe veel je je daarbij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben naar de Kast aan het luisteren.
WE LEZEN ELKAARS ERGERNISSENquote:
Oke.. Diepgaand!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WE LEZEN ELKAARS ERGERNISSEN
EN NA ELKAAR GEDACHTEN
HOEVEN WIJ ALLANG NIET MEER TE GISSEN
Zo ongeveer.
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Luister ik lekker Twarres. Gedorie, wat waren die twee goed.
Moet ik ook nog zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:08 schreef Zeroku het volgende:
Toch nog wakker.
Even S1 van The Wire downloaden.
9.6 op iMDBquote:
Even bakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Mogges!
Ik wil kruimeltaart, taart, toart!
Ja! Ik ga Vrijdag wat bakken denk ikquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik ga Vrijdag wat bakken denk ik
Welke dag ga jij skoatsen Patriekje?quote:
Zondagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke dag ga jij skoatsen Patriekje?
Toll, dan kun je in het weekend nog ff warmdraaienquote:
Hmm?? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toll, dan kun je in het weekend nog ff warmdraaien
Ff rekken en strekken en relaxen voor je aan de skoats raakt (als je tenminste niet hoeft te werken op zaterdag)quote:
Ohzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff rekken en strekken en relaxen voor je aan de skoats raakt (als je tenminste niet hoeft te werken op zaterdag)
Moet ik ook nog doen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Bezig met mijn portfolio.. moet ook gebeuren
in de eerste al???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah. 19 en 20 april naar Den Haag met school
SPOILERSPOILERSPOILERquote:
Waaa?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk... Op zich ging het wel redelijk, maar dat dacht ik de eerste keer ook.
Hmmm.. wanneer heb je uitslag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk... Op zich ging het wel redelijk, maar dat dacht ik de eerste keer ook.
Ik haalde de eerste keer een 3.9. Dus nee, niet echtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je niet zo goed in Nederlands?
Crap!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haalde de eerste keer een 3.9. Dus nee, niet echt
Vooral grammatica( d / t / dt ) is kut
Whehequote:
Ik sta ingeschreven bij publiek en kandidaten gezocht..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
Pat, heb je je al aangemeld bij de publieksservice van Blue Circle? Dan krijg je eens in de zoveel tijd een email of je in het publiek wilt zitten en/of als kandidaat mee wilt doen...
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven bij publiek en kandidaten gezocht..
Waar kan ik me aanmelden bij blue circle dan?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:02 schreef Pheno het volgende:
Prijsvraag online gesetzt, Tering veel post uitgezocht en vandaag of morgen een postbode helemaal gek krijgen
He.quote:
Oh dat competentie gezeik?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... nog 1 onderdeel(probleemanalyse) voor mijn POP maken.. met 17 onderdelen daarbinnen waarover ik moet aangeven of ik dat al beheers of niet...
Brood kan ook in de vriezer, hoef je alleen nog maar fruit en groente te halen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel op wat dingen na natuurlijk... brood fruit en verse groente..
hebben maar een klein vriezertjequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Brood kan ook in de vriezer, hoef je alleen nog maar fruit en groente te halen.
Niet goed?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. eerste cijfer van een hertentamen binnen..
Hmmm, balenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, een 4.. en ik wist al wel dat ik 'm niet gehaald had.. maar toch..
Doe ik ook altijd! Joe Joe!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Meisje is verslaafd aan plastic eten...
WTF. Moet je kijken wat ze op een dag wegwerkt
wat een flippo...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Zeroku het volgende:
Zieke mensen (serieus) met link
Banny heeft fans.
Hoe was AYNIL Benny?quote:
Fiew!quote:
Heeft ie een schaatspartner gevonden?quote:
Schijnbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Westlife/Steps/Girls Aloud, zijn dat nog levende groepjes?
Een schaatster jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ie een schaatspartner gevonden?
Specs pleasequote:
Neem maar gewoon op...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
Benny: hoe was het bij ALYIL? Moeten we kijken of kunnen we het gewoon opnemen
Nope. Is de laatste van het seizoen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Is het de aflevering van vanavond Benny?
Okequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Is de laatste van het seizoen...
Hallalquote:
chicken donor kebab?quote:
Behaarde aapjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En weer op weg naar mijn behaarde aapje!
Zie hem gewoon 5 dagen op rij. OVERKILL!!!!!
Wat een kutwoord is dat ook zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohwohoowoohoho, iedereen wil een lahmacun
Je moet ook eerst op een scheermesje sabbelen voordat je het uit kan sprekenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is dat ook zeg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet ook eerst op een scheermesje sabbelen voordat je het uit kan spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |