Even bakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Mogges!
Ik wil kruimeltaart, taart, toart!
Ja! Ik ga Vrijdag wat bakken denk ikquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik ga Vrijdag wat bakken denk ik
Welke dag ga jij skoatsen Patriekje?quote:
Zondagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke dag ga jij skoatsen Patriekje?
Toll, dan kun je in het weekend nog ff warmdraaienquote:
Hmm?? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toll, dan kun je in het weekend nog ff warmdraaien
Ff rekken en strekken en relaxen voor je aan de skoats raakt (als je tenminste niet hoeft te werken op zaterdag)quote:
Ohzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff rekken en strekken en relaxen voor je aan de skoats raakt (als je tenminste niet hoeft te werken op zaterdag)
Moet ik ook nog doen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Bezig met mijn portfolio.. moet ook gebeuren
in de eerste al???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah. 19 en 20 april naar Den Haag met school
SPOILERSPOILERSPOILERquote:
Waaa?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk... Op zich ging het wel redelijk, maar dat dacht ik de eerste keer ook.
Hmmm.. wanneer heb je uitslag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk... Op zich ging het wel redelijk, maar dat dacht ik de eerste keer ook.
Ik haalde de eerste keer een 3.9. Dus nee, niet echtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je niet zo goed in Nederlands?
Crap!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haalde de eerste keer een 3.9. Dus nee, niet echt
Vooral grammatica( d / t / dt ) is kut
Whehequote:
Ik sta ingeschreven bij publiek en kandidaten gezocht..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
Pat, heb je je al aangemeld bij de publieksservice van Blue Circle? Dan krijg je eens in de zoveel tijd een email of je in het publiek wilt zitten en/of als kandidaat mee wilt doen...
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven bij publiek en kandidaten gezocht..
Waar kan ik me aanmelden bij blue circle dan?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:02 schreef Pheno het volgende:
Prijsvraag online gesetzt, Tering veel post uitgezocht en vandaag of morgen een postbode helemaal gek krijgen
He.quote:
Oh dat competentie gezeik?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... nog 1 onderdeel(probleemanalyse) voor mijn POP maken.. met 17 onderdelen daarbinnen waarover ik moet aangeven of ik dat al beheers of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |